خانه » تحصیل داروسازی در رومانی

تحصیل داروسازی در رومانی

تحصیل داروسازی در رومانی
5/5 - (1 امتیاز)

داروسازی یکی از رشته های محبوب برای علاقه مندان به تحصیل در سراسر دنیا به خصوص ایران است. این رشته خواهان زیادی در کشور ما برای علاقه مندان دارد. اما به هر علتی بسیاری از دانشجویان نمیتوانند برای تحصیل در این رشته محبوب قبولی بگیرند.اما این موضوع یک راه حل دارد آن هم مهاجرت است. رویزا قصد داره در این مقاله به کار و تحصیل داروسازی در رومانی و تحصیل داروسازی در خارج از کشور برای شما صحبت کنه. پس تا انتهای این مقاله همراه رویزا باشید. همچنین پیشنهاد میشود تا مطلب مهاجرت تحصیلی را نیز مطالعه کنید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

علت مهاجرت افراد برای تحصیل در رشته داروسازی:

خب همونطور که گفتیم بسیاری از افراد به هر دلیلی نمیتونن توی رشته های مثل داروسازی، پزشکی  و… به راحتی قبول شن. البته علت اصلی این موضوع در کشور ما یک غول بزرگی به اسم کنکور هست. بسیاری از افراد با سال ها تلاش باز هم موفق به قبولی توی رشته ای مثل داروسازی نمیشن. خیلی ها جا میزنن و کلا بیخیال علاقشون میشن که این خیلی اشتباه بزرگی هست. خیلی ها هم بشت کنکور میمونن تا شاید موفق بشن، که این هم کار خیلی درستی نیست.

اما تعداد افراد کمی هستن که برای رسیدن به علاقه خودشون حاضرن دست به مهاجرت بزنن. البته 90درصد افرادی که قصد دارن توی رشته داروسازی تحصیل کنن، نمیدونن اصلا چجوریه. ما توی این مجله اینترنتی قصد داریم به صورت کامل در مورد تحصیل داروسازی در رومانی برای شما صحبت کنیم. در انتهای این مجله اینترنتی قطعا نتایج شگفت انگیزی از این موضوع میگیرید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تحصیل داروسازی برای مهاجرت

تحصیل داروسازی برای مهاجرت:

یکی از عواملی که افراد رو وادار به مهاجرت تحصیلی میکنه، سختی قبول شدن در رشته های پزشکی در دانشگاه های ایران است. کنکور در کشور ما ایران در اصل یک تلاشه چند ساله و نتیجه گرفتن در یک روز است. اما تحصیل در رومانی، یعنی یکبار تلاش برای نتجیه گرفتن طی چند سال تحصیلی است. همچنین یک عامل دیگر تحصیل داروسازی برای مهاجرت افراد، تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا است. دانشگاه های داروسازی رومانی هر ساله شاهد هزاران مهاجر برای درس خواندن و تحصیل داروسازی برای مهاجرت است.

در ادامه در مورد دانشگاه های داروسازی رومانی برای شما به صورت مفصل حرف میزنیم. اما اول ار همه باید در مورد تحصیل داروسازی در رومانی بیشتر باهم حرف بزنیم. همونطور که میدونید رشته داروسازی یکی از رشته های پر طرفدار در زمینه پرشکی است. همینطور در زمینه کاری این رشته بسیار پر طرفدار است. به خصوص در این روز ها که نیاز هر آدمی در دنیا به این رشته کاملا واضح است. 

تحصیل داروسازی در رومانی:

کشور رومانی یکی از کشور های بزرگ در صنعت تولید و صادرات دارو است. این کشور در سال های اخیر جایگاه خوبی در این زمینه در کل دنیا برای خود ساخته است. همینطور افرادی که علاقه مند به تحصیل داروسازی در رومانی هستند به راحتی میتونن در این کشور تحصیل کنن. اما مزیت مهاجرت به رومانی برای ایرانی ها برای تحصیل در این رشته نسبت به بقیه بیشتر است. علت آن را نیز در ادامه حتما به صورت کامل برای شما میگویم.

کشور رومانی با توجه به حضور چندین ساله در اتحادیه اروپا، پیشرفت های چشمگیری داشته است. این کشور جز کشور های رده اول دنیا در زمینه تولیدات دارو میباشد. همچنین آموزش و تحصیل داروسازی در رومانی، بسیار حرفه ای و تخصصی است. در این رشته سالانه هزاران داشنجو از کشور رومانی وارد بازار کار در تمام دنیا میشوند. همچنین اعتبار مدرک رشته داروسازی کشور رومانی بسیار معتبر برای تمام دنیا است. همچنین کار داروسازی در رومانی یکی از بهترین مشاغل در این کشور شناخته میشود. در ادامه در مورد زبان تحصیلی داروسازی در کشور رومانی صحبت میکنیم.

دانشگاه

شرایط تحصیل داروسازی در رومانی:

خب در مورد تحصیل داروسازی در رومانی با شما حرف زدیم و حالا نوبت به شرایط اون میرسه. شرایط تحصیل در این رشته در دو چیز خلاصه میشود، اولین گزشنه زبان تحصیلی شما استو دومین گزینه هم مدرک تحصیلی شما. در صورت قبول شدن در این دو شرط رویزا به راحتی کار ویزای رومانی شما رو انجام میده. در مورد زبان، شما برای یک تحصیلات معمولی در دانشگاه های رومانی، زبان انگلیسی کفایت میکنه. همچنین برای تحصیلات در دانشگاه های رومانی داشتن مدرک دیپلم کافی است. پس میبینید که شرایط تحصیل داروسازی برای مهاجرت به رومانی بسیار متفاوت و عالی است. در ادامه در مورد این دو مطلب بیشتر صحبت میکنیم.

قرص

زبان مدنظر برای تحصیل داروسازی در رومانی:

مردم کشور رومانی به زبان رومانیایی حرف میزنن. اما تقریبا تمام مردم کشور رومانی به زبان انگلیسی تسلط کامل دارن. اما اگر شما قصد تحصیل در این کشور را دارید قضیه برای شما به شکل دیگری رقم خواهد خورد. برای تحصیل در هر رشته ای در کشور رومانی شما نیاز به آیلتس با حداقل نمره 6 دارید. اما برای تحصیل در رشته های پزشکی به علت داشتن کار های عملی متفاوت است. برای تحصیل در رشته های پزشکی چون این رشته ها کار عملی دارند شما باید به زبان رومانیایی مسلط باشید. البته رویزا راه حل اون رو هم برای افراد اندیشیده.

کلاس های زبان رومانیایی بسیاری در ایران هستند که میتوانید امار آن ها را از رویزا جویا شوید. شما میتوانید با یادگیری این زبان به این کشور مهاجرت کنید. البته شما در وحله اول نیاز به مدرک دارید که رویزا با برگذاری یک آزمون انلاین، یک مدرک معتبر آزمون به شما میده. راه حل دوم هم تحصیل یک سال در رشته زبان رومانیایی برای مهاجرین در کالج است. که شما بعد از تحصیل در این رشته یک مدرک معتبر زبان رومانیایی از رویزا دریافت میکنید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل دامپرشکی در رومانی:

همونطور که در بخش قبلی گفتیم داشتن مدرک دیپلم برای تحصیل در این رشته ها کفایت میکنه. اما لازمه قبولی این دیپلم، داشتن معدل 14 به بالا معدل دیپلم شما است. یعنی شما با داشتن این معدل به راحتی میتوانید یک تجربه عالی تحصیل داروسازی در رومانی داشته باشید. همینطور شاید برایتان غیر قابل باور باشد که بدون هیچ کنکور و هیچ آزمون پذیرشی در این رشته شما تحصیل میکنید. حتی شما برای تحصیل در رشته داروسازی نیاز به مدرک دیپلم تجربی ندارید. هر چند داشتن این مدرک مزیت بهتری برای قبولی شما است. ما در این مورد به صورت کامل در صفحه تحصیل در رومانی برای شما صحبت کردیم.

تحصیل در رشته داروسازی با رویزا:

خب اگر قصد تحصیل در رشته داروسازی توی کشور رومانی رو داری، بهترین انتخاب رویزا است. رویزا سال ها است که به صورت تخصصی کار مهاجرت افراد به کشور رومانی رو انجام میده. برای همین رویزا از اعتبار ویژه ای پیش دولت و کشور رومانی برخوردار است. درصد قبولی و دریافت ویزای کشور رومانی برای افراد در این کشور 99% است. یعنی با رویزا به راحتی میتونی ویزای تحصیلی این کشور رو بگیری. 

تحصیل در خارج از کشور

کار داروسازی در رومانی:

همونطور که قبلا هم اشاره کردیم کشور رومانی جز کشور های رده بالا در رشته داروسازی هست. این کشور در زمینه داروسازی نیاز به نیروی متخصص داره و بابتش حقوق خوبی رو به افراد میده. همچنین کشور رومانی امکانات و مزایای خوبی در اختیار متخصصین داروسازی قرار میده. برای همین آموزش بسیار قوی با مزایای بسیار خوب رو در اختیار محصیل این رشته قرار میده. اگر شما هم به دنبال کار داروسازی در رومانی هستید این یک فرصت عالی برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کار در رومانی میتوانید به این صفحه در رومانی مراجعه کنید.
داروسازی در رومانی

دانشگاه های داروسازی رومانی:

دانشگاه های داروسازی در رومانی جز بهترین دانشگاه ها در سراسر دنیاست. دانشگاه های معتبر و بسیار خوبی در رومانی برای تحصیل مهاجرین در رشته داروسازی وجود دارد. یکی از این دانشگاه های معتبر، دانشگاه UFM Carol Davila هست. این دانشگاه یکی از معتبر ترین دانشگاه ها در زمینه پزشکی در سراسر دنیاست. همچنین مدرک بسیار معتبری برای افراد در این زمینه وجود دارد. متد های آموزشی این دانشگاه کاملا منطبق با آموزش روز اروپا است. همچنین دانشجویان تحصیل کرده در تمامی دانشگاه های داروسازی در رومانی به خصوص این دانشگاه در تمام دنیا کار دارند.
دانشگاه های داروسازی رومانی

مدت زمان تحصیل داروسازی در رومانی:

این رشته جز رشته های تخصصی از زیر شاخه رشته های پزشکی است. برای همین آموزش در این زمینه در کشور رومانی بسیار دارای حساسیت است. اما زمینه آموزش در این رشته برای دانشجویان به شکل بسیار خوبی فراهم است. همچنین مدت زمان تحصیل در دانشگاه های داروسازی رومانی بین 4 تا 6 سال است. شما بعد از این میتوانید به راحتی کار داروسازی در رومانی داشته باشید.

دریافت ویزا بعد از تحصیل در رشته داروسازی:

یکی از دلایل مهاجرت اصلا دریافت اقامت دائم در کشور رومانی است. بسیاری از افراد به دنیال این هستند تا بعد از تحصیل داروسازی برای مهاجرت ویزا و اقامت دائم اون کشور رو به دست بیارن. کشور رومانی هم جز این دسته کشو ها برای دادن ویزا به داشنجویان این رشته است. در اصل سیاست این کشور تربیت نیروی متخصص برای استفاده از آن ها است. پس شما بعد از تحصیل میتوانید به راحتی اقامت دائم کشور رومانی رو بگیرید. همینطور به سرعت کار داروسازی در رومانی را آغاز کنید.
داروسازی

ارزش مدرک دانشگاه های داروسازی رومانی:

ارزش مدرک این کشور برای رشته داروسازی در دنیا بسیار بالا است. چون آموزش ها کشور رومانی منطبق با آموزش روز دنیا و با تمامی متد های آموزشی است. همینطور چون کشور رومانی جز کشور های اتحادیه اروپا است پس مدرک بسیار معتبری از طرف دانشگاه های داروسازی رومانی به افراد داده میشه. همینطور دانشگاه UFM Carol Davila یکی از معتبر ترین دانشگاه های پزشکی با قدمت چندین ساله است.
داروساز

دیگر رشته های پزشکی در رومانی:

کشور رومانی نه تنها در زمینه داروسازی، بلکه در تمامی زمینه های پزشکی دستی بر آتش دارد. این کشور در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه پزشکی داشته است. شما هم اگر جز دسته کسانی هستید که به دنبال پیشرفت در این زمینه هستید، رشته های پزشکی متعددی در این کشور وجود دارد. از جمله این رشته ها مثل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی را میتوان نام برد. همچنین از بین این رشته ها، تحصیل دندانپزشکی در رومانی یکی از موارد مورد علاقه ایرانیان است.
لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد تحصیل داروسازی در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا