خانه » تحصیل در اروپای شرقی

تحصیل در اروپای شرقی

تحصیل در اروپای شرقی
به این صفحه امتیاز دهید!

بدون شک یکی از پرتقاضاترین رشته های تحصیلی جهت مهاجرت، رشته پزشکی می باشد. دانشگاه‌ های معتبر و فوق پیشرفته زیادی در اروپای شرقی است. دانشجویان بین المللی هنگام تحقیق در مورد مقصد مطالعات بین المللی خود نباید از تحصیل در اروپای شرقی چشم پوشی کنند. کشورها در اروپای شرقی مانند گوهر های بدون جلا هستند. همان طور که می دانید تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشورهای اروپای شرقی بسیار مقرون به صرفه است. سیستم آموزشی اروپا به دو بخش کالج ها و دانشگاه ها تقسیم می شوند. قاره اروپا دومین قاره کوچک جهان شناخته می شود که در قسمت نیم کره شمالی زمین واقع گردیده است. زبان انگلیسی بخش مهمی از فرهنگ اروپای شرقی را تشکیل می دهد که جای تعجبی نیست. یکی از مزایای تحصیل در اروپا کیفیت بالایی در کشور هایی اروپایی آموزش داده می شود. همینطور دانشگاه اروپای شرقی از اساتید مجربی بهره مند است.

تحصیل در اروپا

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

مزایای تحصیل در دانشگاه اروپای شرقی

اروپای شرقی از ۱۰ کشور تشکیل شده است. بسیاری از دانشگاه های آن ها از نظر کیفیت علمی بسیار خوب رتبه بندی می کنند. کشورهای اروپای شرقی شامل مجارستان، لهستان، اوکراین، روسیه، جمهوری چک، بلاروس، اسلوونی، اسلواکی، لیتوانی، لتونی، استونی، رومانی، بلغارستان و غیره هستند. این موسسات یا به صورت دولتی و یا غیر دولتی تامین بودجه می شوند. شاخص توسعه انسانی مثل دستیابی به آموزش، کیفیت بهداشت و درآمد سرانه است، در این کشورها در سطح بالایی قرار دارد. در مقایسه با کشورهای اروپای غربی یا شمالی، ایالات متحده، کانادا و استرالیا کشورهای اروپای شرقی شهریه های پایینی دارند. یک قدرت منطقه ای در اروپای مرکزی محسوب شده و دارای ششمین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا می باشد. کیفیت آموزشی عالی و منطبق با استاندارد های اروپایی یکی دیگر از مزایای تحصیل در اروپای شرقی است. اگر همه کشورها را به عقب برگردانیم کشورهای اروپای شرقی کشف نشده است.

هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی در اروپای شرقی بسیار متعادل است. تقریبا نود درصد مردم در اروپای شرقی به زبان انگلیسی آشنایی دارند. البته زبان تحصیل در دانشگاه ها هر یک از کشور های اروپای شرقی به زبان رسمی آن کشور است. کشور های اروپایی از نظر اقتصادی از کشورهای برتر دنیا به شمار می آیند. هزینه های زندگی و شهریه های این کشور ها یک چهارم کشور های غربی است. تحصیل پزشکی یکی از گزینه های پیش روی متقاضیان تحصیل پزشکی در اروپای شرقی می باشد. دریافت ویزای تضمینی کشور گرجستان، بعد از تحصیل مزیت دیگر است.

مطلب پیشنهادی: تحصیل در اروپا با کمترین هزینه

دانشگاه های اروپای شرقی

زندگی و تحصیل در اروپای شرقی

زندگی دانشجویی در اروپای شرقی بسیار سرگرم کننده است. علاوه بر این برخی کشور های اروپایی دانشگاه های بسیار معتبری دارند. در اغلب کشور های اروپای شرقی دروس به دیگر زبان ها مخصوصا زبان انگلیسی و آلمانی تدریس می شوند. دانشگاه های متعددی در این منطقه وجود دارد که برترین خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه می نماید. مثلا اجاره ی ماهیانه ی خانه های دانشجویی مشترک که توسط دانشگاه فراهم می شوند. از 50 یورو در پراگ تا 30 یورو در براسو کشور رومانی متغیر است. لازم به ذکر است که برخی از این کشور ها در عضویت منطقه شینگن قرار دارد. یکی از مهم ‌ترین مزایای تحصیل در دانشگاه اروپای شرقی ارائه کمک هزینه‌ ها است. یک دانشجو بسیاری از کنسرت ها و جشنواره های جالب را می توان شرکت کند. همچنین تحصیل در اروپای شرقی می تواند تخفیف در رستوران ها و موزه ها پیدا خواهید کرد.

دانش آموزان در دوره تحصیل بسیار منظم هستند. بسیار سخت کار می کنند. برنامه تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی تقریبا برای تمامی رشته های شناخته شده است. هر یک از کشور ها دارای شرایط خاص خود برای پذیرش دانشجو است. دانشجویان می توانند با تحصیل رایگان در اروپا یا تحصیل ارزان به مقاصد خود دست یابند. دوره های لیسانس و فوق لیسانس در این دانشگاه ها ارزان هستند. تحصیل با هزینه پایین و دریافت آموزشی با کیفیت مناسب، از جمله مشخصات تحصیل در اروپای شرقی است. میزان کمک هزینه تحصیلی دانشگاه‌ها با یک دیگر کاملا متفاوت است.

زندگی در اروپای شرقی

ویزای تحصیلی کشور های اروپای شرقی

ویزای تحصیلی اروپا و شرایط عمومی تحصیل در کشورهای اروپایی در این عنوان مورد بررسی قرار می گیرد. تأمین هزینه‌های تحصیل و زندگی، مهم‌ترین دغدغه افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی دارند. تحصیل در یک کشور خارجی یکی از ساده ترین راه های اخذ اقامت است. مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی، بستگی به این دارد که کشور قصد تحصیل شما کجاست. یکی از مزایای اخذ ویزای تحصیلی شینگن این است که شما با داشتن آن‌ می ‌توانید. بدون نیاز به اخذ ویزای سایر کشور های عضو منطقه شینگن به راحتی در آن‌ ها تردد کنید. مهاجرت از طریق تحصیل رایگان در برخی کشورهای اروپایی امکان پذیر است. دانشجویان در طول تحصیل خود می‌توانند به تمام کشورهای شنگن سفر کنند. افراد برای ورود به اتحادیه اروپا نیاز به اخذ ویزا است. لازم به توضیح است ویزای تحصیلی اروپا نیز موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد.

جالب توجه است که امکان اخذ پذیرش و تحصیل در اروپا بدون مدرک زبان نیز در برخی کشورها فراهم شده است. دانشجویان بین‌المللی می‌توانند هم‌زمان با تحصیل خود در مشاغل پاره وقت مشغول به کار شوند. ویزای تحصیلی اروپا نیز بسته به کشور مقصد ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد. در این کشورها فقط با ارائه پذیرش تحصیلی و ارائه کردن مدارک هویتی قادر به اخذ ویزای تحصیلی هستید. در صورت داشتن این ویزا شما با مشکل مواجه نخواهید شد. ویزای تحصیلی اروپا در مقطع مدارس شرایط آن موضوع این عنوان می باشد. تحصیل در اروپا شرقی بهره مند شوند.

ویزای تحصیلی کشور های اروپای شرقی

بهترین کشور های اروپایی

بسیاری از کشورهای اروپای شرقی را می توان به عنوان مقاصد مهاجرتی محسوب نمود. کشورهای اروپا شرقی معمولا به دلیل محبوبیت اروپا غربی کمتر مورد توجه قرار می گیرند. سرسبز ترین قاره دنیا که در نیمکره شمالی زمین واقع شده است قاره اروپا می باشد. کشورهای اروپای شرقی همیشه مقاصد جذابی برای سفر بوده‌اند. از اواخر قرن بیستم، سیل عظیمی از مهاجران سایر کشورها اروپا را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کردند. شما قصد تحصیل در اروپای شرقی را دارید، احتمالا ایده خوبی است که جغرافیای منطقه و تقسیم‌ بندی آن را بدانید. یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل در اروپای شرقی رومانی است. تحصیل در رومانی و آموزش در کشور رومانی در سطح مطلوبی قرار دارد. کشور رومانی با توجه به این که حضور در اتحادیه اروپا دارد. یکی از ارزان ترین و بهترین خدمات را در زمینه مهاجرت تحصیلی به شما ارائه می کند که مزیت مهمی است.

بهترین کشور اروپای شرقی

تحصیل در رومانی بنا بر دلایل مختلف از جمله امکان تحصیل به چند زبان برای بسیاری جذاب است. تحصیل در رومانی در سراسر اروپا و فراتر از آن بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. رومانی به عنوان نقطه تلاقی اروپای مرکزی و اروپای شرقی و ناحیه بالکان محسوب می شود. رومانی با توجه به واقع شدن در اروپا و عضویت در میان کشورهای اتحادیه اروپا مورد توجه دانشجویان بین المللی است. تحصیل در رومانی از جمله انتخاب هایی است که می تواند شما را به این اهداف نزدیک کند. این کشور از نظر اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

مشاهده صفحه: تحصیل در رومانی

کشور رومانی با این خدمات و تحصیل در اروپا شرقی ضمن کیفیت مطلوبی که به دانشجویان ارائه می کنند، از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار است.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه تحصیل در اروپای شرقی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا