خانه » تحصیل رشته روانشناسی در رومانی

تحصیل رشته روانشناسی در رومانی

تحصیل رشته روانشناسی در رومانی
5/5 - (1 امتیاز)

تحصیل در دانشگاه های خارج کشور برای بسیاری اولین هدف زندگی است. چرا که تحصیل رشته روانشناسی در رومانی فرصت خوبی برای کسب تجربه های جدید است. تحصیل در دانشگاه های اروپا یکی از راه ها برای ورود به این قاره است. رسیدن به اقامت دائم آن است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. در بین تمام کشور ای اروپایی رومانی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کشور  در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. زبان رومانیایی شبیه زبان ایتالیایی ها است. از نظر فرهنگ هم بسیار به ایتالیایی ها شبیه هستند. حتما می دانید که در جهان معروف است که ایرانیان و ایتالیایی ها از نظر فرهنگ بسیار شبیه به هم هستند. ازاین یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل رشته روانشناسی در رومانی را می توان اشتراک فنی بین این دو کشور دانست. در ادامه بیشتر در خصوص تحصیل در رومانی خواهیم گفت.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس
چرا تحصیل در رومانی ؟

چرا تحصیل در رومانی

در این بخش به این خواهیم پرداخت که چرا تحصیل در رومانی می تواند برای شما مناسب باشد. تحصیل رشته روانشناسی در رومانی مزیت های زیادی دارد که در این بخش به بخشی از آن می پردازیم. کشور رومانی تنوع فرهنگی بالایی دارد و همین طور فرهنگ غنی دارد. در کنار این موضوع هزینه های مقرون به صرفه زندگی در این کشور هم با اهمیت است. با توجه به این که این کشور عضو اتحادیه اروپا است؛ امکان ورود به سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز با پاسپوت این کشور وجود دارد. داشتن مراکز مهم تحقیقاتی در این کشور باعث شده است که اعتبار مدارک این کشور بالا باشد. برای همین این کشور یکی از مقاصد پرطرفدار دانشجویان جهت ادامه تحصیل می باشد. این کشور نسبت به امکاناتی رفاهی و تحصیلی که در اختیار دانشجویان قرار می دهد؛ هزینه های بسیار مناسبی دارد. که این دلیل مهمی برای تحصیل در رومانی است.

هزینه تحصیل در کشور رومانی بسیار پایین است. همین موارد باعث شده است که؛ کشور رومانی در سال های اخیر دارای رشد سریع جذب  دانشجو باشد. این که چرا تحصیل در رومانی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است را؛ به مواردی در مورد آن پرداختیم. یکی از دلایلی که باعث می شود کشور رومانی برای تحصیل مناسب باشد این است که؛ کشور رومانی عضو اتحادیه اروپا است؛ از این رو، مدرک دانشگاهی از اتحادیه اروپا همیشه بالاتر از مدارک دانشگاهی سایر نقاط اروپا دیده می شود. شما می توانید از این طریق اقدام به مهاجرت به رومانی کنید. مهاجرت به رومانی شیوه های دیگری هم دارد. برای آشنایی بیشتر با آن می توانید وارد صفحه مهاجرت به رومانی شوید.

بخش پیشنهادی: تحصیل پزشکی در رومانی

اعتبار بین المللی مدارک تحصیلی از رومانی

اعتبار بین المللی مدارک تحصیلی از رومانی

یکی از اصلی ترین سوالات در مورد تحصیل رشته روانشناسی در رومانی این است که؛ آیا اعتبار مدرک آن مناسب است یا خیر. چرا که هدف بسیاری از مهاجرت تحصیلی، تحصیل در دانشگاه معتبر و دریافت مدرک معتبر است. با این تعاریف می توان گفت رومانی یکی از مقاصد عالی برای مهاجرت تحصیلی است. این کشور اروپایی از بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی است. رومانی کنوانسیون تایید مدارک مربوط به آموزش عالی در منطقه اروپا را امضا کرده است. این قرار داد باعث می شود که کیفیت آموزشی در این کشور مورد بررسی قرار گیرد؛ از این رو از استاندارد های لازم بر خوردار است.  در عین حال این بخشی از روند بولونیا در مورد اجرای منطقه مشترک آموزش عالی اروپا است. که این موضوع هم تضمین کننده کیفیت آموزشی در این کشور است. و باعث می شود مهاجرت تحصیلی به این کشور توجیه داشته باشد و برای بسیاری مناسب باشد.

مهاجرت تحصیلی به رومانی با توجه به این مواردی که گفته شد بسیار مناسب است. چرا که اعتبار بین المللی مدارک تحصیلی از رومانی بالا است. دلایل این موضوع هم ذکر شد. دانشگاه های معتبری در این کشور وجود دارد. که معروف ترین آن ها دانشگاه بخارست است که در پایتخت این کشور واقع شده است. مهاجرت تحصیلی به رومانی در کنار مواردی که گفته شد مزایای دیگری هم دارد. این موارد می تواند امکان کار در حین تحصیل که در آمد خوبی برای شما خواهد داشت باشد. برای اینکه اطلاعات شما در خصوص مهاجرت تحصیلی کامل شود؛ می توانید وارد صفحه مهاجرت تحصیلی شوید.

دریافت ویزای تحصیلی رومانی

دریافت ویزای تحصیلی رومانی

اگرقصد تحصیل در اروپا را دارید رومانی یکی از بهترین کشور ها است. دریافت ویزای تحصیلی رومانی می تواند امکان تحصیل در اروپا را برای شما فراهم کند. دریافت ویزا تحصیلی رومانی مراحلی دارد که در این بخش به آن می پردازیم. برای دریافت ویزای تحصیلی رومانی در اولین گام شما باید؛ از مدرسه یا دانشگاه محل تحصیل خود، نامه پذیرش دریافت کنید. لازم به ذکر است که برای بررسی و پردازش مدارک شما؛ کع ارائه داده اید جهت اخذ ویزای تحصیلی رومانی و تحصیل در اروپا، دو روز الی دو ماه زمان لازم است.  که این زمان بسته به شرایط مختلفی متغیر است و غیر قابل پیش بینی است. همچنین ارائه مدارکی نیز به این منظور لازم است. باید بگوییم مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی رومانی؛ عبارت هستند از  نامه پذیرش از وزارت آموزش و پروش کشور رومانی. مورد دیگر اثبات پرداخت شهریه است.

 یعنی باید مدارکی ارائه دهید که توان پرداخت شهریه را دارید. این مدارک باید نشان دهد که شما به مدت یک سال تمکن مالی پرداخت هزینه های تحصیل در اروپا را دارید. که تقریبا ۲,۵۰۰ یورو می باشد. مورد دیگری که در این خصوص باید ارائه دهید گواهی عدم سوء پیشینه است. همچنین بیمه درمانی نیز مدرک دیگری است که برای تحصیل در اروپا از شما دریافت می شود. تاییدیه والدین یا سرپرست قانونی پرداخت نیز مدرک دیگری است که به این منظور باید ارائه دهید. ۱۲۰ یورو جهت اخذ ویزاهم باید پرداخت نمایید. برای تحصیل در اروپا موارد دیگری را هم باید بدانید؛ که به این منظور می توانید وارد صفحه تحصیل در اروپا شوید.

شرایط تحصیل رشته روانشناسی در رومانی

شرایط تحصیل رشته روانشناسی در رومانی

در این بخش از مقاله تحصیل رشته روانشناسی در رومانی قصد داریم به؛ شرایط تحصیل رشته روانشناسی در رومانی و پذیرش تحصیلی بپردازیم. خوب است بدانید که دوره های روانشناسی در این کشور که از سوی وزارت آموزش و پرورش؛ این کشور معتبر است؛ در حال حاضر در چهار دانشگاه اصلی دولتی تدریس می شود.  دانشگاه Alexandru Ioan Cuza یکی از آن ها است. دانشگاه Babes-Bolyai در مورد دیگر است. دانشگاه بخارست که معروف ترین دانشگاه هم است مورد سوم می باشد. و مورد آخر هم دانشگاه غرب در Timisoara است.  نقاط قوت تحقیق در این چهار دانشگاه تا حدودی متفاوت است. یعنی هر کدام از این دانشگاه ها مزیت های مختص به خود را ارائه می دهند. در نتیجه برای این که بررسی کنید پذیرش تحصیلی کدام دانشگاه را بگیرید؛ لازم است به اهداف خود بسیار توجه کنید. چرا که باید پذیرش تحصیلی با هدف شما از تحصیل در خارج از کشور هم سو باشد.  

باید بگوییم دانشگاه کلوژ مرکز اصلی روانشناسی کار و صنعتی و سازمانی است. اما همچنین دارای یک تیم تحقیقاتی قوی در درمان های شناختی رفتاری می باشد. که دانشجویان زیادی را همه ساله از سراسر جهان به خود جذب می کند. دانشگاه ایاسی از طریق انتشار تعداد زیادی کتاب اعتبار زیادی را برای پذیرش تحصیلی کسب کرده است. و باید بگوییم که بیشترین تمرکز تحقیقاتی خود را در زمینه روانشناسی اجتماعی و دید ملی در این زمینه دارد. البته دانشگاه بخارست تمرکز تحقیقاتی گسترده تری دارد. پذیرش تحصیلی و مدارک کارشناسی روانشناسی در حال حاضر 4 سال طول می کشد.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه “تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور” را به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط تحصیل در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا