خانه » رشته حقوق در رومانی

رشته حقوق در رومانی

رشته حقوق در رومانی
به این صفحه امتیاز دهید!

تحصیل در رشته های مثل حقوق، یعنی تحصیل در یکی از سخت ترین رشته های آموزشی در رشته انسانی است. در واقع هدف بیشتر کسانی که با چشم باز این رشته رو انتخاب میکنن، وکالت و حقوق است. البته که خیلی ها هم به دنبال پیشرفت های بسیار بیشتری در این زمینه هستند. شاید جالب باشه براتون که با این رشته هم میتونید اقامت کشور رومانی رو بگیرید. کشور رومانی جز کشورهای پیشرفته در زمینه حقوق و وکالت هست. امروز قصد داریم در مورد رشته حقوق در رومانی و تحصیلات در این زمینه صحبت کنیم. قطعا یکی از اهداف برای این رشته میتونه تحصیلات در خارج از کشور باشه. یکی از راه های که توی این زمینه هست، تحصیل حقوق در رومانی هست. پس تا انتهای این مجله اینترنتی همراه رویزا باشید. همچنین پیشنهاد میشود مطلب مهاجرت تحصیلی را نیز مطالعه کنید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

تحصیل حقوق در رومانی:

همونطور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از راه ها برای تحصیل در خارج کشور، ویزای تحصیلی رومانی است. کشور رومانی یکی از کشور های است که بسیار به تحصیل و دانش در آن اهمیت داده میشود. اما خب موضوعات بسیار مهم و اساسی وجود دارد که باید در مورد آن ها نیز صحبت کنیم. در واقع تصمیم گرفتن برای هر نوع مهاجرتی نیاز به چشم باز و تصمیمی اساسی دارد. به راحتی نمیشود با یک تصمیم کوچک کار های بزرگی مثل مهاجرت را انجام داد. رویزا به خوبی شما را در زمینه مهاجرت و موارد مرتبط راهنمایی خواهد کرد. ما در رویزا بیش از 10 سال است که سابقه فعالیت مهاجرتی به کشور رومانی داریم. بهترین نوع مشاوره را میتوانید از رویزا گروپ دریافت نماید.

تحصیل وکالت در رومانی

کشور رومانی:

ابتدایی ترین مورد آشنایی شما با کشور رومانی است. شاید به دلایل مختلف خیلی ها کشور رومانی را به خوبی نشناس اند. کشور رومانی یکی از کشور های شرقی اروپا است. این کشور جز اتحادیه اروپا است و در سال 2019 ریاست اتحادیه اروپا را بر عهده داشت. زبان این کشور رومانیایی است که الان هم در ایران آموزش داده میشود. همچنین به علت حضور در اتحادیه اروپا دیگر زبان کاربردی در این کشور انگلیسی است. همچنین واحد پولی این کشور لئو رومانی و البته یورو است. شاید بسیاری از افراد اطلاعات زیادی در مورد کشور رومانی برای زندگی نداشته باشند. شما با ورود به این مجله اینترنتی میتوانید اطلاعات بیشتری را در مورد کشور رومانی کسب کنید. ما در این وب سایت در مورد بسیاری از موارد برای مهاجرت و زندگی صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر هم مشاورین رویزا به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.

شروع تحصیل در رومانی:

کشور رومانی همانطور که اشاره شد یکی از کشور های اتحادیه اروپا است. به همین علت سبک زندگی در این کشور کاملا متناسب با سیک زندگی اروپایی است. همچنین متد های آموزشی در رومانی کاملا منطبق با کشور های اروپایی است. همچنین رومانی با داشتن دانشگاه های معتبر بین دانشگاه های دنیا، انتخاب خوبی برای تحصیل است. جالب است بدانید که برای ورود به دانشگاه های رومانی نیازی به کنکور و آزمون ورودی ندارید. شما صرفا نیاز دارید تا اقدام به تحصیل در هر رشته دلخواه خود کنید. برای شروع تحصیل در این کشور نیاز به کار خاصی ندارید و فقط باید کار ها رو به دست رویزا بسپارید. رویزا تمامی کار های شما را برای مهاجرت به رومانی انجام میدهد. حتی بعد از مهاجرت هم رویزا بهترین یار شما در کشور رومانی است.

حقوق در رومانی

رشته حقوق در رومانی:

یکی از رشته های مورد علاقه افراد برای تحصیل و البته موضوع امروز ما حقوق است. رشته تحصیلی حقوق جز اصلی ترین رشته ها برای تحصیل در جوامع مختلف است. به خصوص در کشور های اروپایی از این نوع رشته ها بسیار استقبال میشود. این رشته با اصول و قوانین اتحادیه اروپا در کشور رومانی تدریس میشود. یعنی شما پس از تحصیل به راحتی در سراسر اروپا توانایی کار در این رشته را دارید. رشته حقوق یکی از انواع رشته های بسیار محبوب در این کشور است. همچنین میزان آمار پذیرش در رشته حقوق در رومانی نیاز به اندازه قابل قبولی است.

رشته حقوق

شرایط پذیرش در دانشگاه ها:

شرایط پذیرش برای رشته حقوق در رومانی در داشنگاه ها کنکور نیست. شما صرفا با داشتن مدرک دیپلم کشور ایران میتوانید در این رشته تحصیل کنید. معدل این دیپلم باید از 14 به بالا باشد. همچنین شما باید برای مدرک زبان نیاز به داشتن آیلتس با حداقل نمره 6.5 دارید. ضمنا لازم است اشاره کنیم تا بذای تحصیل در رشته حقوق در رومانی شما لزوما نیاز به مدرک دیپلم انسانی ندارید. هر چند داشتن این مدرک یک مزیت برای شما به حساب میاید. اما لازمه آن مدرک دیپلم انسانی نیست. همچنین مدرک های مشابه آیلتس در رویزا کاملا قابل تطبیق است.

تحصیل حقوق در رومانی

کار وکالت در رومانی:

کار وکالت در کشور رومانی یکی از کار های است که بسیار پر طرفدار و همچنین مهم است. همچنین درآمد بسیار خوبی را با این شغل در سطح جامعه خواهید داشت. با تحصیل وکالت در رومانی میتوانید به راحتی در هر کجا مشغول به کار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار در رومانی میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

وکالت

هزینه تحصیل رشته حقوق در رومانی:

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم کشور رومانی جز کشور های کم هزینه در جهان است. اگر شما هم قصد مهاجرت به رومانی را دارید، بهتر است در مورد هزینه ها بیشتر مطلع شوید. هزینه های تحصیل در این رشته نسبت به سایر کشور ها بسیار پایین تر است. برای کسب اطلاعات در مورد انواع هزینه ها میتوانید از طریق رویزا گروپ مطلع شوید. رویزا سال ها است که در زمینه مهاجرت به رومانی به مردم عزیز ایران خدمت میکند.

وکیل

از کجا شروع کنیم …

شما در ابتدا نیاز به یک مشاوره کامل، درست و صادقانه دارید. رویزا گروپ بزرگترین شرکت در زمینه ویزای کشور رومانی برای ایرانیان است. ما با بیش از 10 سال سابقه کار میتوانیم بهترین نوع مشاوره و خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم. برای دریافت مشاوره میتوانید از راه های زیر با رویزا گروپ در تماس باشید. ما در رویزا به سرعت به پیام های شما عزیزان پاسخ خواهیم داد.

دانشگاه تحصیل حقوق در رومانی

دانشگاه تحصیل حقوق در رومانی

یکی از موضوعاتی که در خصوص تحصیل حقوق در رومانی باید آن را بدانید؛ دانشگاه هایی هستند که این رشته ارائه می دهند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه ترانسیلوانیا براشوف رومانیایی است. این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی و تحقیقاتی می باشد. که شامل 18 دانشکده است. در این دانشگاه رشته های متعددی ارائه می شود که یکی از آن ها حقوق است. دانشگاه ترانسیلوانیا براشوف رومانیایی بیش از 19500 دانشجو را در خود جای داده است. در حال حاضراین دانشگاه بزرگترین دانشگاه در مرکز کشور است. از نظر جایگاه علمی این دانشگاه رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است. دانشگاه ترانسیلوانیا براشوف در کنار رشته حقوق؛ رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، کامپیوتر، ساخت و ساز، جنگلداری را نیز ارائه می دهد. این تنوع در رشته می تواند باعث انتقال تجربه و دانش بین دانش جویان رشته های مختلف شود.  که موضوع بسیار مهم و حائض اهمیتی است.

لازم به توضیح است که در این دانشگاه 83 برنامه تحصیلی تمام وقت ارائه می شود که می توانید؛ یکی از آن ها را با توجه به شرایط خود و الویت هایی که دارد برای تحصیل برگزینید. تحصیل حقوق در رومانی را می توانید در این دانشگاه انجام دهید. همچنین برنامه های تحصیل های پاره وقت نیز در دانشگاه ترانسیلوانیا براشوف رومانیایی می باشد. که امکان ادامه تحصیل را برای افرادی با مشغله زیاد فراهم می کند. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه ها در بین تمام دانشگاه های رومانی است. که برای مهاجرت تحصیلی رومانی گزینه مناسبی می باشد.

چالش های تحصیل حقوق در رومانی

چالش های تحصیل حقوق در رومانی

در حالی که مهاجرت تحصیلی و تحصیل حقوق در رومانی از نظر بعضی ها فرصتی مهیج به نظر می رسد. اما برای رخی علارغم این که به آن علاقه دارند دارای چالش هایی است. برخی به دلیل ترس از زندگی غربت و برخی هم به واسطه مشکلات زبان؛ اقدام به این کار را نرتبا به تعویق می اندازند. حتی برخی مواقع بحران مالی هم می توان چالش ذهنی ایجاد کند و برخی از این موضوع می ترسند. باید اعتراف کنیم که مهاجرت یکی از مهم ‌ترین تصمیماتی است که در طول زندگی یک فرد گرفته می ‌شود. پس نمی تواند به دور از استرس باشد. و بخشی از این دلشوره ها کاملا طبیعی و بایدی است. زندگی دانشجویی خود به تنهایی یک چالش محسوب می شود. به خصوص برای پدر و مادر بسیار دلهره آور است که فرزند آن ها در چه شرایطی و با چه کیفیتی زندگی می کند.

با این تعاریف می توان گفت دانشجوی خارجی بودن را می توان یک ابر چالش دانست. مهاجرت تحصیلی تصمیم بسیار جدی در زندگی است؛ که اگر با موسسه تخصصی و معتبر مشاوره تحصیل در خارج از کشور انجام شود؛ قطعا با کم ترین چالش رو برو خواهد بود و پایان آن خوش است. این احتمال وجود دارد که در روزهای اول دانشگاه اگر مجبور شوید، در خوابگاه اقامت کنید؛ در این صورت چیز های جدیدی را برای اولین بار امتحان خواهید کرد. باید بگوییم مهاجرت تحصیلی یکی از راه های مهاجرت به کشور های دیگر و اخذ اقامت می باشد.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد رشته حقوق در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا