خانه » مدت زمان گرفتن اقامت رومانی

مدت زمان گرفتن اقامت رومانی

مدت زمان گرفتن اقامت رومانی
5/5 - (1 امتیاز)

کشور رومانی با دارا بودن جمعیتی در حدود 20 میلیون نفر در جنوب شرقی قاره اروپا واقع شده است؛ و پایتخت آن نیز شهر بخارست است. اولین قدم برای به دست آوردن اقامت طولانی مدت در رومانی؛ درخواست اعطای این حق در واحدهای ارضی بازرس کل مهاجرت در کشور است. اخذ تابعیت و اقامت رومانی موضوعی است که؛ هر ساله مورد استقبال متقاضیان در خصوص مهاجرت تحصیلی و کاری به نحوه خاص قرار می گیرد. رومانی کشوری کهن در جنوب شرق اروپا است که؛ امروزه چهره مدرنی به خود گرفته است و اقامت رومانی مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. مدت زمان گرفتن اقامت رومانی موضوعی است که بررسی خواهیم کرد. در کشور مهاجرت به رومانی فضا برای زندگی با سلیقه‌های مختلف همراه است. پاسپورت رومانی، اعتبار پاسپورت این کشور و همچنین شرایط مهاجرت به رومانی با رویکردی علمی و تخصصی؛ مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس
درباره اقامت کشور رومانی

درباره اقامت کشور رومانی

اگر شما قصد گرفتن اقامت در رومانی را دارید و مقیم یکی از کشور های غیر اتحادیه ی اروپا هستید؛ می توانید از طریق پیدا کردن شغل و استخدام، اقامت این کشور را دریافت کنید. هر فردی که با یک تبعه کشور رومانی ازدواج کند؛ طبق قوانین این کشور به مدت سه سال برای وی تابعیت رومانیایی صادر خواهد شد. رومانی در شمال شبه جزیره بالکان در سواحل غربی دریای سیاه واقع شده است. تنوع مناظر طبیعی و میراث فرهنگی در این کشور؛ بازدید کنندگان زیادی را شگفت زده کرده است. رومانی به عنوان یک کشور توسعه یافته این روزها مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است. و برای اخذ اقامت این کشور اقدام می کنند. این مدت به این دلیل است که اگر ازدواج در کمتر از 3 سال به هر دلیلی به سرانجام نرسید، دیگر این تابعیت تمدید نخواهد شد اما اگر این دو فرد همچنان با یکدیگر زن و شوهر باشند.

رومانی یک کشور امن می باشد. برخلاف آنچه ممکن است شما فکر کنید. رومانی یک کشور بسیار امن است. شما در این کشور دزدی، آدم ربایی یا قتل نخواهید دید. مطرح ترین راه برای مهاجرت به کشور رومانی سرمایه گذاری می باشد. غالبا این سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت صورت می گیرد. کشور رومانی عضو اتحادیه اروپا می باشد. اگر همسر شما شهروند یا مقیم دائم رومانی است، احتمالا واجد شرایط اقامت هستید. سرمایه گذاری در رومانی اقبال زیادی دارد. سرمایه گذاری در رومانی روش های زیادی دارد. با سرمایه گذاری در رومانی می توان مزیت های زیادی دارد.

انواع روش‌های دریافت اقامت با خرید ملک

مدارک لازم برای اقامت رومانی

اولین قدم برای ایجاد اقامت خود در رومانی،مدت زمان گرفتن اقامت رومانی گرفتن حق اقامت طولانی مدت است. در این رابطه مدارک لازم برای اقامت رومانی به صورت زیر است:

  • درخواست
  • سند عبور از مرز (گذرنامه، سند مسافرتی و غیره)
  • اثبات محل اقامت
  • گواهی بیمه سلامت اجتماعی
  • اثبات تمکن مالی (به جز اعضای خانواده شهروندان رومانیایی)
  • گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط مقامات رومانیایی
  • اسناد وضعیت مدنی (در صورت وجود)

فقط در صورت دریافت این حق می توانید برای اقامت طولانی مدت برای افراد زیر سن قانونی درخواست دهید. در این رابطه باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • درخواست
  • سند عبور از مرز (گذرنامه، سند مسافرتی و سایر)
  • اثبات محل اقامت
  • گواهی تولد ترجمه شده و قانونی شده/ اپستیل شده (بسته به کشور صادرکننده سند)
  • رضایت تایید شده والدینی که حق طولانی مدت اقامت در رومانی را ندارند.

درخواست های حق اقامت طولانی مدت در مدت 6 ماه حل می شود و به دلایل عینی ممکن است با اطلاع متقاضی این مدت 3 ماه دیگر تمدید شود. پاسخ را ظرف 15 روز پس از تسویه درخواست به صورت کتبی دریافت خواهید کرد. در صورت مثبت بودن پاسخ، حداکثر ظرف مدت 30 روز پس از دریافت اطلاعیه، باید مدارک لازم جهت صدور مجوز اقامت طولانی مدت را به واحدهای اداره کل بازرسی کل مهاجرت محل ثبت تقاضا ارائه دهید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

دریافت اقامت با سرمایه گذاری

سرمایه‌ گذاری در خارج از کشور و تلاش برای افزایش سرمایه از این طریق؛ این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. افراد زیادی با توجه به شرایط موجود تمایل به سرمایه گذاری‌ های خارجی دارند. به طور کلی سرمایه گذاری یعنی صرف هزینه با هدف بیشتر شدن سرمایه. این موضوع یعنی مدت زمان گرفتن اقامت رومانی زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی پولی را به چیزی یا کاری اختصاص می‌ دهد. تا بتواند در گذار زمان مبلغ بیشتر از سرمایه اولیه راکسب کند. و طبیعی است فردی که اقدام به سرمایه گذاری می کند انتظار برداشت پول را به همراه سود آن را دارد. اما وقتی صحبت از مهاجرت سرمایه گذاری می شود؛ معمولا در کنار افزایش سرمایه به موضوع اقامت نیز فکر می کنند. از این رو به دنبال کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند؛ می باشند. همان طور که گفته شد افراد افراد با اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند.

می توان گفت امروزه بیشتر سرمایه گذاری‌ ها در خارج از کشور با هدف دریافت اقامت انجام می شود. یکی از راه های سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کار در کشور های دیگر است. البته خیلی بهتر است این اقدام در داخل کشور صورت گیرد. تا در کنار فرد سرمایه گذار کشور و هموطنان از این آن بهره مند شوند. اما اگر به هر دلیلی تمایلی به سرمایه گذاری در داخل کشور را ندارید؛ می توانید به مهاجرت سرمایه گذاری فکر کنید. انواع ویزای سرمایه گذاری و کشور های پر سود بیشتر از سایر موضوعات مربوط به سرمایه گذاری در رومانی هستند؛ که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایای مهاجرت به رومانی

مزایای مهاجرت به رومانی

به جرئت می‌ توان گفت آرزوی زندگی در قاره‌ اروپا، برای افراد علاقه مند به مهاجرت وجود دارد. در واقع در سال های اخیر بر تعداد نگرش‌ های منفی درباره زندگی اروپایی افزوده  شده است. پس انتظار نداشته باشید با مهاجرت به کشورهای اروپایی، همه چیز در بهترین شکل خود صورت بگیرد. علاوه بر خیل عظیم دوستداران و عاشقان اروپا، عده‌ای هم نظرات منفی درباره زندگی در اروپا دارند؛ بیش از پیش معایب مهاجرت به اروپا را مطرح می‌ کنند. از آن دسته از متقاضیانی هستید که قصد مهاجرت به خارج از کشور؛ به خصوص کشور های اروپایی را دارید. به‌احتمال زیاد می ‌توانید از پس مشکلات مهاجرت بر بیایید؛ که معمولاً افراد انعطاف‌ پذیر نرمی بیشتری در برابر تفاوت‌ ها از خود نشان می‌ دهند. اقدام به مهاجرت خود به‌ صورت بالقوه دارای مشکلات و سختی‌ های زیادی است.  باید بگوییم این از سختی های مهاجرت به اروپا است.

از دیگر دشواری های مهاجرت به اروپا زندگی کردن به‌ تنهایی است. در کشور های اروپایی انتظار نداشته باشید صبح‌ ها در حال ورزش در پارک مردم با هم سلام و احوالپرسی کنند؛ یا به هم دیگر لبخند بزنند و اغلب آن‌ ها جدی و مصمم هستند. در اثر دوری از اقوام و دوستان و همچنین عدم برقراری با اروپاییان دچار تنهایی و افسردگی می ‌شوند. شاید بتوان گفت که عدم برقراری ارتباط با مردم یکی از بزرگ‌ ترین سختی های مهاجرت به اروپا است. برای برطرف نمودن مشکل زبان  قبل از اقدام به مهاجرت به اروپا در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید.

بهترین مسیر برای مهاجرت 

بهترین مسیر برای مهاجرت 

در این دوران ما معمولا به فکر تغییر رشته‌ ی شغلی؛ تغییر کسب و کار یا بازگشت به درس و مدرسه برای یادگیری نیستیم. در ادامه به بررسی این فاکتور در مسیر اخذ ویزا و مهاجرت به کشور های مختلف می‌ پردازیم. درست است که در سن بالا  مهاجرت امکان پذیر است؛  اما باید خیلی احتیاط کرد. سرمایه گذاری بهترین مسیر برای مهاجرت برای افراد بالای 40 سال است. در صورت نداشتن قرارداد کاری نباید بیش از ۲۵ سال سن داشته باشید. یکی از مراحل اخذ ویزای برخی کشور ها؛ یا ویزای شینگن، گرفتن وقت سفارت برای ارائه مدارک و انگشت نگاری می ‌باشد. این روند در خواست همچنین یک روش سریع و آسان برای مهاجرت است. در رابطه با مقطع تحصیلی می توان گفت که مقطع لیسانس به بالا چنانچه فرد کار بلد باشد؛ به راحتی کاریابی کند. مهاجرت برای افراد بالای چهل سال است.

بسیاری از ما به برنامه‌ های مهاجرتی به عنوان موانعی که باید پشت سر گذاشته شوند؛ تا به ویزا برسیم نگاه می ‌کنند. تأیید ویزای مهاجرت به عوامل زیادی از جمله سن بستگی دارد. بهترین سن برای مهاجرت از 25 تا 32 سال است. اما باید بگوییم مهاجرت برای افراد بالای چهل سال روش هایی دارد. که باید بگوییم عقلانی ترین آن ها روش مهاجرت سرمایه است. لازم به توضیح است که اگر به مثال های بالا دقت کنیم نتیجه می گیریم؛ و باید بگوییم که تمامی این مشکلات و ضرر ها به دلیل عدم آگاهی بوده است. 

روش مهاجرت سرمایه گذاری

روش مهاجرت سرمایه گذاری

اقامت از طریق سرمایه گذاری یکی از انواع روش‌ های مهاجرت است. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری امروزه در تعداد زیادی از کشورها از جمله محبوب ‌ترین آن ‌ها اجرا می‌گردد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از روش‌های اخذ اقامت در یک کشور صنعتی و پیشرفته است. سرمایه‌ گذاری در خارج از کشور این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده؛ افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری‌ های خارجی دارند. پس از به وجود آمدن بحران مالی سال 2008 ، کشورهای اروپایی به فکر این موضوع افتادند. مهاجرت سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت است. به طور کلی هر کشوری با توجه به سیاست‌ هایی که در حوزه مهاجرت اتخاذ ‌می‌کند؛ شرایط متفاوتی برای صدور ویزای سرمایه ‌گذاری دارد. افرادی که به قصد سرمایه گذاری می‌ خواهند مهاجرت کنند می‌ توانند از این ویزا استفاده کنند. این نوع مهاجرت در برخی کشورها دائمی نیست و مدت زمان معینی دارد.

افراد با دیدگاه‌ ها و اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت سرمایه ‌گذاری می ‌کنند. کسانی که اقامت دائم این کشور را دریافت می ‌کردند؛ در واقع می‌ توانستند به کشور های اروپایی دیگر نیز سفر کنند و از امکانات اتحادیه اروپا بهره مند شود. لذا بعد از این که فرد توانست تمام شرایط ویزای سرمایه گذاری را به دست بیاورد؛ باید مدارک مرتبط با آن را برای تسهیل فرآیند مهاجرت آماده کند. لازم به توضیح است که ویزایی که مزایای زیادی به همراه دارد؛ اما بابت این مزایا هزینه‌ ی بیشتری نسبت به سایر ویزا ها را باید متقبل گردد.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه “تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور” را به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط تحصیل در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا