خانه » مشاغل مورد نیاز رومانی

مشاغل مورد نیاز رومانی

مشاغل مورد نیاز رومانی
1/5 - (2 امتیاز)

رومانی یکی از کشور های اروپایی است که به تازگی به دلیل پیشرفت در بخش های مختلف بسیار مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است. بسیاری از افراد به صورت های مختلف مثل تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت به رومانی میکنند. تمامی این افراد که به صورت های مختلف راه مهاجرت به این کشور را پیش میگیرند، نیاز به شغل دارند. برای همین ما در این مجله اینترنتی قصد داریم تا در مورد کار و مشاغل مورد نیاز رومانی برای شما عزیزان صحبت کنیم. اما پیش از آن قصد داریم تا در مورد مهاجرت به اروپا با شما عزیزان صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه رویزا گروپ باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

کشور رومانی یکی از کشور های مهاجر پذیر در دنیا است که به تازگی عملکرد خوبی را در این زمینه از خود به جای گذاشته است. در رومانی شما میتوانید به شیوه های مختلف مهاجرت به این کشور را تجربه کنید. ما در رویزا گروپ اینجا هستیم تا راه مهاجرت به رومانی را برای شما آسان کنیم. اما طی سال های اخیر حجم مهاجرین و همچنین پیشرفت کشور رومانی به شکلی بوده است که بسیاری از افراد رومانی را برای کشور مقصد خود انتخاب کنند. به همین دلیل کشور رومانی در حال حاضر در بین بهترین کشور های دنیا برای مهاجرت نیز قرار گرفته است. شما میتوانید از طریق مقاله زیر در وب سایت رویزا گروپ، مطالب بیشتری را در این زمینه مطالعه کنید.

پیشنهاد میشود مجله اینترنتی بهترین کشور برای مهاجرت رویزا گروپ را مطالعه کنید.

مشاغل مورد نیاز

مهاجرت کاری به رومانی:

همانطور که پیش تر هم گفتیم، کشور رومانی جز کشور های است که طی سال های اخیر مقصد بسیاری از مهاجرین بوده است. از همین رو حالا قصد داریم تا عواملی که باعث شده اند تا رومانی از لحاظ کاری یک کشور مناسب برای مهاجرت باشد را بررسی کنیم. 

  1. شاید بزرگترین عامل و اولین عاملی که باعث شده است تا رومانی یک کشور مناسب برای مهاجرت باشد، اقتصاد این کشور است. اقتصاد کشور رومانی هر روزه در حال پیشرفت است. کشور رومانی با توجه به هدف اقتصادی و تحولاتی که طی سال های گذشته در این زمینه داشته استف یک کشور مناسب برای مهاجرت به شمار میرود.
  2. دومین عامل هم میتواند تا حدی مربوط به عامل اول باشد. آن هم نرخ بیکاری پایین در این کشور است. نرخ بیکاری در سال 2021 که شرایط کرونای در تمام دنیا حکم فرما بوده است، معادل 4درصد بوده است. این امار ضمن شرایط کرونای شامل افرادی میشود که اصلا قصد کار کردن را نداشته اند. پس کشور رومانی از لحاظ کاری شرایط خوبی را دارد.
  3. اما یکی دیگر از دلایلی که عامل این نوع از مهاجرت است و همچنین باعث شده است تا این مطلب نوشته شود نیاز کشور رومانی به نیروی کار است. ما امروز در این بخش قصد داریم تا در مورد مشاغل مورد نیاز رومانی نیز صحبت کنیم.
  4. عامل دیگر نیز که باعث شده تا بسیاری از افراد مهاجرت کاری را انتخاب کنند، بالا رفتن ارزش پولی و درامد در رومانی است.
شغل های کشور رومانی

مشاغل مورد نیاز رومانی:

اما در این بخش قصد داریم تا در مورد مشاغل مورد نیاز رومانی صحبت کنیم. این مشاغل به روز ترین مشاغلی هستند که کمبود نیروی کار و احساس نیاز به نیروی کار در آن احساس میشود. این لیست یک لیست به روز و بر گرفته از وب سایت olx میباشد. وب سایت olx یک وبسایت معتبر در زمینه شغل یابی هم است. زبان این وب سایت رومانیایی است. اما شما  میتوانید با مراجعه به این وب سایت و استفاده از گوگل ترنسلیت، مشاغل مورد نیاز این کشور را ببینید. همچنین میتوانید در این صفحه حقوق و میزان درآمد پیشنهای برای هر شغل را مشاهده کنید. واحد پولی کشور رومانی Lei میباشد که تقریبا معادل یک سوم تا یک چهارم یورو است. که شما عزیزان میتوانید با تبدیل آن به یورو و معادل سازی با پول ایران از میزان این درامد مطلع شوید.

البته توجه داشته باشید میزان این درآمد و تبدیل ان ملاک کافی و خوبی برای سنجیدن کار نخواهد بود. به این علت که شما باید از میزان هزینه های افراد در یک کشور را مطالعه کنید و با ان مقایسه کنید. از همین جهت پیشنهاد میشود تا مقاله کشور رومانی برای زندگی را مطالعه کنید. کمترین میزان حقوق در رومانی برابر با 2000lei که تقریبا معادل 17 میلیون تومان یا 500 یورو است نعیین شده است. همچنین میزان متوسط هزیه های متوسط یک خانه وار در ماه نیز معادل 500 یورو میباشد. اما حالا برویم تا به مشاغل مورد نیاز رومانی بپردازیم.

مشاغل مورد نیاز رومانی برنامه نویسی

1- مشاغل مورد نیاز رومانی=مهندسی

کشور رومانی یکی از کشور های است که طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه تولید و تکنولوژی را تجربه کرده است. این پیشرفت به اندازه ای بوده که رومانی در این زمینه با کمبود نیروی کار مواجه شده است. به همین علت ضمن آن که رومانی اقدام به جذب نیروی کار از سراسر دنیا کرده است، اقدام به جذب افراد در زمینه مهاجرت تحصیلی هم میکند. این کار برای تربیت و پرورش بهترین نیروی های کار میباشد. در واقع افراد پس از تحصیل در دانشگاه های رومانی سریعا توسط شرکت ها و مراکز مختلف جذب میشوند. ضمن انکه کشور رومانی شرایط را برای محصلین در هنگام تحصیل برای کار نیز فراهم کرده است. شما عزیزان کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از طریق لینک مهاجرت تحصیلی اطلاعات خوبی را در این بخش کسب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که نیرو های متخصص در این کشور و علاوه بر آن اگر سابقه هم داشته باشند درآمد های بسیار بالای را دریافت میکنند. ما در رویزا گروپ طبق بررسی های که انجام دادیم متخصصین واقعی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، حداقل حقوق ان ها از هزار یورو در ماه که معادل سی میلیون تومان است شروع میشود. همچنین میزان درآمد نسب به تخصص و سابقه کار تا مبلغ 10هزار یورو که معادل 300 میلیون تومان است ادامه دارد. تمام این ها بسته به نوع تخصص شما دارد. اما از انتخاب خود مطمئن باشید زیرا رومانی یک کشور معروف به بهشت متخصصین است.

1-1- IT و برنامه نویسی:

شاخه IT و برنامه نویسی یک شاخه بسیار گسترده و بزرگ است. با توجه به فعالیت گسترده کشور رومانی در این زمینه و همچنین پیشرفت چشمگیر در بخش تکنولوژی و ارتباطات به یک کار بسیار عالی در این کشور تبدیل شده است. حتی همین حالا ما در رویزا گروپ شغل شما را در این زمینه تضمین خواهیم کرد. شرکت های تحت قرار داد رویزا گروپ ما را در این بخش مجاب به آن کردند تا به علت نیروی کار، متخصصین نیروی کار را در این زمینه جذب کنیم. شروع حقوق و درامد در این زمینه از 2000یورو است و تا 10 هزار یورو نیز ادامه دارد. اما نکته بسیار مهم دیگر که باید به آن توجه کنید شرایط ایده ال کاری در زمینه ای تی و برنامه نویسی است. جز این دسته مشاغل میتوان برنامه نویسی، شبکه، داده کاوی یا دیتا ماینینگ، دیجیتال مارکتینگ و … را به شمار اورد.

مهندسی عمران

1-2- مهندسی عمران و معماری:

ساخت و ساز در تمام دنیا امروزه تبدیل به یک ارم بسیار مهم شده است. به خصوص در کشور های مهاجرت پذیر و کشور های که قصد رشد جمعیتی خود را دارند ساخت و ساز و تامین مسکن یکی از اعوامل بسیار مهم است. کشور رومانی هم از این موضوع عقب نمانده است و در حال رشد در این زمینه نیز میباشد. به خصوص که رومانی یک کشور مهاجر پذیر و به فکر رشد جمعیت است. به همین علت یکی از مشاغل مورد نیاز رومانی نیز شغل مهندسی عمران و معماری نیز در این بخش است. البته اگر شما قصد داشته باشید با سرمایه خودتان شروع به ساخت و ساز کنید ضمن یک کار سودمند دارای یک سرمایه گذاری بسیار پر سود هم خواهی شد. با توجه به رشد اقتصادی و قوانین ساخت و ساز در رومانی، این کار یک کار بسیار پر سود است. 

همچنین میزان درآمد یک مهندس عمران از 4000 یورو شروع میشود.

1-3- مهندسی مکانیک:

با توجه به رشد صنعتی کشور رومانی طی سال های اخیر یکی دیگر از مشاغل بسیار سوده و خوب در رومانی شغل مهندسی مکانیک است. مهندسی مکانیک بسته میزان تخصص فرد درآمد خوبی برای شخص دارد. این میزان حقوق بسته به نوع فعالیت و تخصص و همچنین سابقه کار بین 3000 یورو تا 7500 یورو در ماه پیش بینی شده است. البته حقوق های پایین تر هم در این زمینه وجود دارد که بستگی به محل زندگی شما دارد. اما در پایتخت کشور رومانی یعنی بخارست، این مبلغ یک میانگین خوب برای درامد در این زمینه به شمار میرود.

مهندسی برق

1-4- مهندسی برق:

یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز در رومانی مهندسی برق است. مهندسی برق رشته بسیار مهم در زمینه مشاغل صنعتی در هر کشوری به شمار میرود. این شغل نیز در کشور رومانی یک شغل بسیار پولساز و با درآمد بالا میباشد. اگر شما دارای تخصص و همچنین سابقه کاری خوبی در این رشته باشید، میتوانید یک خیال آسوده و راحت را در این زمینه داشته باشید. میانگین درآمد در این رشته بین 3000 یورو تا 6000 یورو در ماه میباشد. با توجه به هزینه های زندگی در رومانی  این مبلغ یک مبلغ بسیار عالی است.

1-5- مهندسی کشاورزی:

اما یکی دیگر از رشته های تخصصی در زمینه رشته های مهندسی، مهندسی کشاورزی است. با توجه به شرایط خوب کشور رومانی از لحاظ کشاورزی و داشتن بستر مناسب برای آن کشاورزی در این کشور، مهندسی کشاورزی یک شغل بسیار ایده آل به شمار میرود. کشاورزی در کشور رومانی به صورت تخصصی انجام میشود که خواهان بسیار زیادی را نیز دارا است.

1-6- مهندسی صنایع:

اما یکی از بهترین مشاغل در زمینه مشاغل مورد نیاز رومانی، مهندسی صنایع است. رشته مهندسی صنایع یک رشته به روز با خواهان بسیار زیاد میباشد. میزان درآمد در این رشته بین 2000 تا 4000 یورو تخمین زده شده است. همچنین این میزاندرآمد یک درامد مطلوب و خوب در کشور رومانی به شمار میرود.

به صورت کلی رشته های مهندسی نسبت به میزان تخصص شما از پایه حقوق 1000 یورو شروع میشود. بسته به میزان تخصص و سابقه کار شما این میزان درامد بالاتر نیز میرود. اما توجه داشته باشید که با این درآمد حتی اگر حداقل را در نظر بگیریم میتوان یک زندگی آسوده و ایده آل را تجربه کرد.

مشاغل مورد نیاز رومانی پزشکی

2- مشاغل مورد نیاز رومانی= پزشکی

رشته پزشکی به صورت کلی یکی از پر درامد ترین رشته ها در سراسر دنیا است. پزشکان با توجه به حساسیت کارشان و همچنین میزان تخصصی که دارند یکی از بیشترین درآمد ها در دنیا را به خود اختصاص داده اند. در رومانی هم پزشکان بیشترین درآمد را دارند. این درامد در کشور رومانی برای یک پزشک عمومی از 4هزار یورو در ماه اغاز شده تا بسته به میزان تخصص افراد این مبلغ بالا تر میرود. همچنین پزشکان در رومانی از مزایای بسیاری برخوردار هستند. در این زمینه نیاز به نیروی کار نیز بسیار احساس میشود. برخلاف بسیاری از کشور ها که در آن ها پزشک بیکار هم داریم! اما در رومانی این شغل یک شغل پولساز و پر درامد است. به همین خاطر پیشنهاد میشود اگر شما در این زمینه فعالیت دارید، کشور رومانی یک کشور مناسب به عنوان مقصد برای شما است.

یکی از مشاغل مورد نیاز رومانی پزشکی است. به شکلی که این کشور حتی به راحتی دانشجویان بسیاری را در این زمینه جذب میکند. اگر شما هنوز سنی کمی دارید و یا توانایی درس خواندن را دارید، پیشنهاد میشود تا حتما در زمینه تحصیلات پزشکی در رومانی هم فکر کنید. رشته پزشکی رشته ای است که سالانه در کشور خودمان نزدیک به 700 هزار نفر میجنگند تا در آن قبول شوند. در صورتی که کمتر از یک درصد از این امار توانایی قبولی در پزشکی را دارند. اما در رومانی شما به راحتی بدون هیچ ازمونی میتوانید یک پزشک خبره و با مدرک بسیار معتبر باشید.

مشاغل مورد نیاز رومانی-مدیریتی

3- مشاغل مورد نیاز رومانی = وکالت، مدیریت، حسابداری

3-1- وکالت:

یکی از مشاغل بسیار حساس و مهم در دنیا وکالت و حقوق است. یک وکیل در همه جای دنیا مورد نیاز است. همچنین در اروپا نیز در هر شغل طبق قوانین مخصوص نیاز به وکیل وجود دارد. در واقع طبق قوانین اتحادیه اروپا هر شغل و یا فرد باید یک وکیل برای انجام کار های حقوقی خود داشته باشد. این قانون در مورد کشور رومانی هم صدق میکند. پس وکالت نیز یکی از مشاغل مورد نیاز در کشور رومانی است. میزان درآمد یک وکیل هم متنوع نیز میباشد.

3-2 مدیریت و حسابداری:

اما یکی دیگر از مشاغلی که در دنیا به خصوص در اروپا به ان اهمیت داده میشود رشته ها و مشاغل مدیریتی هستند. یک مدیر خوب در هر شغلی میتواند به هر کسب و کار و کارخانه ای رونق بدهد. از همین رو کشور رومانی هم یکی از این کشور های بسیار پیشرفته در زمینه صنعت، تکنولوژی و … است. به همین دلیل وجود یک مدیر در بسیاری از بخش ها احساس میشود. میزان درآمد یک مدیر بسته به نوع کاری که انجام میدهد و رسته تخصصی آن و همچنین سابقه کار مدیریتی آن متفاوت است.

مشاغل مورد نیاز رومانی - خدماتی

4- مشاغل مورد نیاز رومانی = خدماتی

کشور رومانی در زمینه خدماتی و مشاغل این دسته نیز به نیروی کار نیاز دارد. یکی از مشاغل مورد نیاز رومانی در بخش هتلداری است. کشور رومانی از آن جای که یک کشور توریست پذیر در دنیا است و همچنین مقر اقامت بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا است، هتل های بسیاری هم دارد. به خصوص در شهر بخارست نیز این مورد بسیار دیده میشود. به همین علت یکی از مشاغل بسیار مهم و مورد نیاز شغل هتلداری است. اما یکی دیگر از این مشاغل کار مهاجرتی است. حتی شما بدون تخصص که باشید شرکت رویزا در زمینه مهاجرت به رومانی نیاز به نیروی کار دارد. اما یکی دیگر از مشاغل بسیار خوب که کمبود نیرو در آن حس میشود، بخش آموزش و معلمی است. با توجه به اهمیت آموزش در رومانی معلمان در رومانی یکی از بیشترین حقوق ها را میگیرند.

اما برای آن که شما بتوانید در این زمینه فعالیت کنید نیاز دارید تا به زبان رومانیایی کاملا مسلط باشید. از همین جهت ما در این زمینه به شما کمک میکنیم تا در کوتاه ترین زمان به این زبان مسلط شوید. یکی دیگر از مشاغل خدماتی در زمینه تبلیغات است. در حال حاضر تبلیغات یک شغل بسیار سوده و ایده ال در دنیا هستند. تقریبا هز شغلی در دنیا دیگر به تبلیغات نیاز دارد. به همین خاطر یکی دیگر از شغل های محبوب در زمینه تبلیغات است. 

مشاغل دیگر:

اما این همه ماجرا نیست و بسیاری از مشاغل هستند که از آن ها نامی برده نشد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه کسب و کار خود با مشاورین رویزا در تماس باشید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه مشاغل مورد نیاز رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

4 دیدگاه دربارهٔ «مشاغل مورد نیاز رومانی»

  1. امیر ظرافت

    تخصص من الکترونیک هواپیمایی رسته ناوبری فرودگاهی است متولد ۱۳۴۲ هستم

    1. سلام اقای ظرافت عزیز! تخصص بخش الکترونیک هواپیمایی اگر به صورت تخصصی و دانسته های شما منطب با آخرین آموزش های روز دنیا باشد، شما میتوانید به شکل راحت تری ویزای کاری رومانی را دریافت کنید.

  2. سلام
    بنده متخصص پروژه های مخابراتی در زمینه کابلکشی و فیوژن فیبر نوری به صورت تجربی
    ورشته دومم رانندگی پایه یکم به صورت حرفه ای
    هر دو رشته را از سال ۸۳ تا الان ادامه دادم
    متولد۱۳۶۰ هستم

    1. با عرض سلام
      کشوز رومانی در شغل شما هم نیاز به نیرو دارد. اما باید به موارد بسیاری توجه کنید. برای کسب اطلاعات در این زمینه باید از مشاورین رویزا گروپ درخواست مشاوره کنید. با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا