خانه » مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری
به این صفحه امتیاز دهید!

مهاجرت با سرمایه گذاری و هر آنچه در این خصوص نیاز است بدانید در مقاله پیش رو شرح و توضیح داده خواهد شد. اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری با کمترین هزینه و به طور کلی امکان زندگی است. ویزایی که از این طریق به فرد سرمایه گذار خارجی اعطا می‌ شود؛ ویزای سرمایه گذاری نام دارد. برخی افراد نیز علاقه مند به اخذ اقامت از طریق خرید سهام هستند. اروپا قاره ای سبز و خوش آب و هوا است؛ بیشتر کشور های اروپایی جز کشور های پیشرفته و ثروتمند جهان هستند. لازم به توضیح است برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت، مسلماً هیچگاه نمی توان گفت؛ که یک راه، همیشه بهترین راه ممکن است. برنامه سرمایه گذاری از طریق آن به شهر وندان خارجی اقامت می دهد؛ از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت است. در ادامه به مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری می پردازیم.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مشاوره سرمایه گذاری و مهاجرت به اروپا
بنر تماس

ویزای سرمایه گذاری اروپا چیست؟

یکی از انواع ویزا های مهاجرتی، ویزای سرمایه گذاری است. روش های مختلفی برای مهاجرت به اروپا وجود وجود دارد؛ که یکی از این روش ها که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد، سرمایه گذاری در اروپا است. اتحادیه اروپا از 27 کشور تشکیل شده است که هر یک از آن ها شرایط خاصی برای پذیرش مهاجر دارند. سود آور ترین سرمایه گذاری در اروپا در چه بخشی می باشد؟ اتحادیه اروپا حدود 7 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد این در حالی است؛ که تقریباً 20 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) کل دنیا در این منطقه تولید می شود. طی نظر سنجی که USNews در سال 2021 انجام داده؛ رتبه بندی بهترین کشورها برای سرمایه گذاری شاخص‌های متعددی دارد. باید بگوییم در این مقاله با تکیه بر شاخص های اقتصادی و استاندارد های سرمایه گذاری؛ شرایط سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اروپایی مورد بررسی قرار گرفته است.

پس از به وجود آمدن بحران مالی سال 2008 ، کشورهای اروپایی به فکر این موضوع افتادند؛ که از طریق جذب مهاجران ثروتمند پایه های اقتصادی خود را تقویت کنند. شاید بتوان با در نظر گرفتن شرایط شخص مهاجر و پارامتر های کشور؛  مقصد، بهترین مکان و راه مهاجرت به اروپا با کم ترین هزینه را شناسایی کرد. شرایط دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری، به توضیح مزایا، محدودیت‌ ها، مدارک لازم، شرایط تمدید و… خواهیم پرداخت. مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری روش های گوناگونی دارد. بابت این مزایا  بیشتری نسبت به سایر ویزاها را باید متقبل گردد.

مهاجرت به اروپا

نحوه اخذ ویزای سرمایه گذاری اروپا

سرمایه گذاری در کشور های اروپایی از روش های مختلف امکان پذیر می باشد؛ اما تمامی روش ها منجر به دریافت اقامت و تابعیت نمی شوند. هنگامی که برای مهاجرت به اروپا برنامه ریزی می کنید؛ باید توجه داشته باشید که برخی از کشور ها ممکن است برای شما مناسب تر از بقیه باشند. از دیر باز کشاورزی جزء بخش های مهم اقتصادی هر کشوری به شمار می رود؛ و افراد زیادی از این طریق امرار معاش می نمایند. یکی از مهم ترین پارامتر های تأثیر گذار در رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در جهان است. با توجه به خطر پذیری زیاد سرمایه ‌گذاری در کشور های مختلف است. امروزه سرمایه گذاری خارجی در اروپا در صورتی که به شکل استراتژیک و اصولی انجام پذیرد؛ می تواند منافع مالی فراوانی را برای سرمایه گذاران خارجی همراه داشته باشد. لذا مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری به همین صورت است.

کشور های اروپایی دیگر نیز سفر کنند و از امکانات اتحادیه اروپا بهره مند شود. شاید یکی از آرزو های مهم و اساسی هر فردی، داشتن زندگی راحت با صرف کم ترین هزینه باشد. هر فردی که در این کشور سرمایه گذاری کند می ‌تواند؛ برای مدیریت کسب و کار و سرمایه خود اقامت را دریافت نماید. در حال حاضر مهاجرت سرمایه گذاری برای همه‌ ی کشور ها ممکن نیست. سرمایه گذاری در اروپا یکی از روش های مناسب برای افراد دارای تمکن مالی می باشد. با توجه به شرایطی که دارید؛ بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت به اروپا از طریق خرید ملک

اخذ ویزای سرمایه گذاری اروپا

مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری

رومانی یکی از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری است. برای سرمایه گذاری در رومانی ، انواع روش های سرمایه گذاری در کشور رومانی و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری؛ در رومانی در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. از راه های متداول برای مهاجرت به کشورهای اروپایی سرمایه گذاری است. بدین ترتیب سرمایه گذاری در رومانی مورد بررسی بسیاری از افراد می باشد. کشور رومانی از لحاظ منابع طبیعی و طبیعت یکی از کشورهای قدرتمند جهان است. ومانی به عنوان کشور کلیدی اتحادیه اروپا ، کشوری می باشد؛ که در چهار راه اروپای جنوب شرقی و اروپای مرکزی قرار گرفته است. پر جمعیت ترین شهر این کشور که به عنوان پایتخت کشور رومانی شناخته شده است، شهر بخارست می باشد. برای انتخاب مسیر مهاجرت خود، ابتدا در مورد آن تحقیق کنید؛ بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

این کشور یک جایگزین قوی برای شرکت هایی که می خواهند؛ در اروپای شرقی سرمایه گذاری کنند ارائه می دهد. رومانی از کشورهای جدید عضو اتحادیه ی اروپا می باشد؛ و تقریبا تمامی قوانین اتحادیه ی اروپا شامل کشور رومانی نیز می شود. در این کشور اکثر مردم مسیحی می باشند. مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری بسیار محبوب است. از سال 2005 تا کنون، کشور رومانی موفق شده است؛ تا سرمایه گذاران زیادی را جذب کند. تمامی قوانین وضع شده اتحادیه اروپا شامل این کشور نیز می شود. از نظر امکانات رفاهی، در سطح کیفی بالاتری قرار دارد.

مهاجرت سرمایه گذاری به اروپا

شرایط عمومی سرمایه گذاری در رومانی

رومانی نسبت بسیار خوبی بین کیفیت زندگی و هزینه های زندگی دارد؛ این امر آن را به یک مقصد مناسب برای مهاجران تبدیل کرده است. سرمایه گذاری در کشور رومانی دروازه ای برای متقاضیان جهت ورود به کشور های عضو حوزه ی شنگن می باشد. یکی از کشور های اتحادیه اروپا کشور رومانی می باشد. در سال 2005 قوانین مالیاتی کشور رومانی به طور کامل اصلاح شد. روش های بسیاری جهت مهاجرت به رومانی وجود دارد؛ که یکی از این روش ها ، مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری می باشد. رومانی با داشتن مساحتی بیش از 238.400 کیلومتر مربع نهمین کشور اتحادیه اروپا از نظر مساحت است. یکی از چالش هایی که رومانی با آن روبرو است، توسعه زیرساخت ها است. واحد پول این کشور، لئو رومانی است. نرخ بیکاری رومانی 3/4 درصد می باشد. مهاجرت به رومانی راه های گوناگونی دارد که سرمایه گذاری یکی آن است.

مطلب پیشنهادی: سرمایه گذاری در اروپا

شرایط عمومی سرمایه گذاری در رومانی

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

رومانی از سال 2007 نیز به عضویت اتحادیه اروپا درآمد. رومانی، کشوری با اقتصاد و درآمدی بالا است؛ که همین امر باعث شده که تعداد بسیاری از سرمایه گذاران را مشتاق به سرمایه گذاری در رومانی کند. همچنین با داشتن جمعیتی بالغ بر 19 میلیون نفر هفتمین کشور اروپا از نظر جمعیت است. نظرسنجی کیفیت زندگی مرسر 230 شهر را از نظر کیفیت زندگی رتبه بندی کرده است. نظرسنجی کیفیت زندگی مرسر 230 شهر را از نظر کیفیت زندگی رتبه بندی کرده است. لازم به توضیح است که مهاجرت به اروپا؛ از طریق سرمایه گذاری مورد توجه بسیاری می باشد.

مطلب پیشنهادی: سرمایه گذاری در رومانی

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به رومانی

بسیاری به مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری و رومانی علاقه دارند. به این منظور می توانید از خدمات رویزا گروپ استفاده کنید. رویزا گروپ 10 سال تجربه دارد. برای دریافت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: رومانی برای زندگی

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط سرمایه گذاری در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا