خانه » هزینه مهاجرت به رومانی

هزینه مهاجرت به رومانی

هزینه مهاجرت به رومانی
4.7/5 - (3 امتیاز)

بسیاری از افراد قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند و اولویت های برای آن ها نیز ملاک این مهاجرت است. یکی از این ملاک ها، هزینه مهاجرت میباشد. این گزینه شاید برای 80 درصد افرادی که قصد مهاجرت را دارند، اولویت اول باشد. ما امروز در این بخش قصد داریم به هزینه های مهاجرت برای شما عزیزان صحبت کنیم. همچنین در مورد هزینه مهاجرت به رومانی نیز برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. رویزا گروپ بزرگترین شرکت معتبر برای مهاجرت ایرانیان به کشور رومانی است. ما با بیش از 10 سال فعالیت در این کشور افتخار داریم تا لقب بزرگترین شرکت مهاجرت به رومانی را یدک بکشیم. همچنین ما تنها شرکت مهاجرتی هستیم که به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت میکند. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاع در مورد هزینه های مهاجرت به خصوص برای کشور رومانی هستید، پس همراه رویزا گروپ باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس
هزینه مهاجرت به کشور رومانی

هزینه های مهاجرت:

همانطور که گفتیم یکی از بزرگترین دغدغه افراد برای مهاجرت همین موضوع هزینه های مهاجرت است. در واقع بهتر است این جنین به شما بگویم که هزینه های مهاجرت به هر کشوری نیز متفاوت است. اگر شما قصد مهاجرت به کشوری مثل کانادا را دارید، هزینه آن با هزینه مهاجرت به کشوری مثل اندونزی متفاوت است. این موضوع هم بسته به مواردی است که تعیین کننده هزینه های مهاحرت است. حتی هزینه مهاجرت به قاره اروپا نیز با هزینه مهاجرت به قاره آفریقا نیز تفاوت دارد. به صورت کلی شاید فکر کنید این بودجه شما است که تعیین کننده کشور مقصد است. اما باید بگویم که خیر و این گونه نیست. شاید هزینه مهاجرت یکی از اولویت ها باشد اما در نهایت این آپشن ها و امکاناتی است که در اختیار شما برای مهاجرت قرار میگیرد. ما در ادامه در مورد هزینه مهاجرت به اروپا برای شما توضیحاتی ارائه میکنیم.

قیمت مهاجرت به رومانی

هزینه مهاجرت به اروپا:

طبق امار جهانی در سال 2020 میشود گفت بیش از 70 درصد مهاجرت ها به قاره اروپا بوده است. همچنین نرخ بالای 75 درصد از این مهاحرت ها سهم کشور ایران است. بیش از 75 درصد ایرانیان قاره اروپا را مقصدی مناسب برای زندگی و آینده خود میدانند. این موضوع به خودی خود کیفیت بسیار خوب زندگی در اروپا را نشان میدهد. اما در این بخش قصد داریم به صورت مفصل تری در مورد هزینه مهاحرت به اروپا صحبت کنیم. در اصل دغدغه بسیاری از افراد که قصد مهاحرت به اروپا را دارند، این موضوع دغدغه اصلی آن ها است. هزینه مهاجرت به اروپا نسبت به نوع کشوری که به آن مهاحرت میکنید تفاوت دارد. اینکه شما قصد مهاحرت به کشور های اروپایی را دارید یا قصد پناهنده شدن نیز مهم است. همچنین این موضوع که شما با چه روشی مهاجرت میکنید نیز بسیار مهم است.

متاسفانه طبق آماری که منتشر شده است بیشترین آمار پناهندگی در اروپا در سال 2020 متعلق به ایران است. این موضوع نشان دهنده این است که بسیاری از افراد بی اطلاع از هزینه مهاجرت به اروپا هستند. به همین علت تعداد بسیار زیادی از مردم به جای انتخاب یک روش مهاجرتی، مجبور به پناهندگی میشوند. ما در این بخش قصد داریم تا به شما کشوری را پیشنهاد کنیم تا هیچ گاه پناهنده نشوید. پیشنهاد ما به شما مهاجرت به کشور رومانی است. هزینه مهاجرت به رومانی موضوع اصلی ما است که در مورد آن در این بخش با شما صحبت میکنیم. همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه مهاجرت به اروپا مراجعه کنید. در ادامه نیز در مورد موارد تعیین کننده هزینه مهاجرت با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. همچنین برای کسب مشاوره از بخش منو، “مشاوره رایگان” میتوانید از مشاوره رایگان رویزاگروپ بهره مند شوید.

هزینه های مهاجرت

موارد تعیین کننده هزینه مهاجرت:

عوامل متعددی هستند که در تعیین هزینه مهاجرت نقش مهمی را ایفا میکنند. یکی از این اعوامل میزان مهاجرت مهاجرین به این کشور ها میباشد. در واقع هر چه بیشتر یک کشور مورد هدف مهاجرین باشد و اسم خوبی در این زمینه داشته باشد میتواند هزینه مهاجرت به آن بالا تر باشد. اما این مورد اصلا گزینه درستی برای انتخاب یک کشور برای مهاجرت نخواهد بود. در واقع همین علت است که باعث تصمیم اشتباه بسیاری از افراد و عدم توانایی مهاجرت میشود. در اصل میتوان گفت همین عامل است که باعث میشود به جای انتخاب یک کشور درست برای مهاجرت، بسیاری از افراد پناهنده شوند. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت دارند، باید یک تحقیق کامل در مورد شرایط مهاجرت به هر کشوری را مطالعه کنند. ما در صفحه ارزان ترین کشور برای مهاحرت بهترین و ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت را به شما معرفی کرده ایم.

موارد اصلی:

گزینه ای که پیش تر به آن اشاره شد، صرفا یک گزینه فرعی برای اعوامل هزینه مهاجرت است. در واقع علت اصلی تعیین کننده نوع هزینه های شما برای مهاجرت، نوع مهاجرت شما است. از ان جای که حوزه تخصصی ما در زمینه مهاجرت به کشور رومانی است، ما در این مورد برای شما صحبت میکنیم. شما برای مهاحرت به کشور رومانی، 3 راه معمول دارید. یکی از این راه ها مهاحرت از طریق سرمایه گذاری است. مورد دیگر که بسیار نیز رواج دارد، از طریق کار و ویزای کاری کشور رومانی است. همچنین گزینه آخر که نسبت به دو مورد قبلی شایع تر است، مهاجرت تحصیلی است. این 3 مورد جز محبوب ترین موارد مهاجرت به کشور رومانی است. در اصل همین موضوع هم است که در هزینه مهاجرت به رومانی تاثیر گذار است. در ادامه تک تک این موارد را با دقت بیشتری با هم بررسی خواهیم کرد.

هزینه مهاجرت به اروپا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری:

یکی از اعوامل بسیار مهم در هزینه مهاحرت به رومانی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. این مورد نه تنها برای رومانی بلکه در مورد هزینه مهاجرت به اروپا نیز صدق میکند. بسیاری از افراد هستند که از این طریق قصد مهاحرت به یک کشور اروپایی را دارند. راه های زیادی برای سرمایه گذاری در یک کشور اروپایی نیز هست. که ساده ترین آن خرید یک خانه در یک کشور اروپایی است. بسیاری از افراد میگویند که قیمت یک خانه در شهری مثل برلین یا لندن با تهران بسیار فاصله دارد. بله این مورد کاملا درست و صحیح است. اما بهتر است کمی معقولانه تر به این موضوع نگاه کنیم. شما برای سرمایه گذاری در یک کشور اروپایی بهتر است با چشم باز تری انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در کشور رومانی است که شاید هزینه آن نسبت به دیگر پایتخت های اروپایی بهتر است.

کشور رومانی جز بهترین کشور های اروپایی به شمار میرود. همچنین زندگی در بخارست طعم بسیار شیرینی و لذت بخشی را به شما میدهد. بخارست، پایتخت کشور رومانی جز بهترین و به روز ترین شهر های دنیا به شمار میرود. همچنین شما عزیزان با خرید ملک در این کشور میتوانید به راحتی به این کشور مهاجرت کنید و زندگی ایده آلی را برای خود بسیازید. پس اگر هزینه مهاجرت به اروپا نیز برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما عزیزان کشور رومانی است. شما عزیزان برای سرمایه گذاری در کشور رومانی میتوانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به صفحه سرمایه گذاری در رومانی مراجعه کنید. همچنین در ادامه میتوانید یک ویدیو از کشور رومانی و شهر زیبایی بخارست را مشاهده کنید.

مهاجرت از طریق کار:

بسیاری از افراد نیز قصد مهاجرت از طریق کار را دارند اما اطلاعات خوبی در این مورد ندارند. در واقع این موضوع بستگی به شرایط آن کشور دارد. باید بگویم این موضوع یکی از اعوامل تاثیر گذار در هزینه های مهاحرت است. مهاجرت از طریق کار یکی از مواردی است که میشود به صورت بسیار آسان اقدام به مهاجرت کرد. در این زمینه 3 راه وجود دارد که میشود از آن ها اقدام به مهاجرت کاری کرد. البته تمامی این راه ها قانونی و درست هستند. همچنین انتخاب این 3 راه بسته به شرایط شما و نوع مهاجرت شما دارد. شرط اصلی برای انتخاب هر یک از این 3 راه قوانین آن کشور برای مهاجرت است. ما در ادامه در مورد این 3 راه برای شما صحبت خواهیم کرد. اما شما عزیزان هم میتوانید با مراجعه به صفحه کار در رومانی از شرایط کاری در این کشور بیشتر مطلع شوید.

راه اول این است که شما از طرف شرکتی پیشنهاد کاری دارید و به آسانی به آن کشور مهاجرت میکنید. این مورد به شرط آن است که نیروی کار مورد نیاز آن شرکت یا ارگان در آن کشور موجود نباشد. البته این موضوع طبق قوانین اتحادیه اروپا است. اما به صورت کلی ارائه مدارکی که شما یک فرد خبره در زمینه کاری خود هستید، برای کشوری مثل رومانی کافی است. مورد دوم پیدا کردن شغل توسط شرکت های مهاجرتی است. با اینکار شما هم شغل را به راحتی پیدا میکنید، هم یک مهاجرت ساده دارید. که این کار توسط رویزا گروپ برای شما انجام میشود. راه سوم نیز پرداخت مالیات (tax) به شرکت های است تا شما را به عنوان یک کارمند استخدام کنند. لازم به ذکر است که هزینه های که شرکت برای شما پرداخت میکند به عهده شما است. این خدمات در رویزا گروپ نیز انجام میشود.

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت تحصیلی:

همانطور که تا اینجای کار متوجه شدید سه عامل تاثیر گذار اصلی در زمینه هزینه های مهاحرت داریم. یکی دیگر از این اعوامل مهاجرت از طریق تحصیل است. بسیاری شاید فکر کنید این مورد بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان برای ادامه عرصه تحصیلی خودشان است. اما باید بگویم که خیر و اینطور نیست. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت تحصیلی دارند ممکن است حتی مدرک لیسانس یا فوق لیسانس خود را نیز گرفته باشند. بسیاری از افراد هستند که با سنی بالاتر و مدرک دیپلم شروع به تحصیل دوباره میکنند. البته این شرایط تحصیل مربوط به شرایط تحصیلی کشور مورد نظر است. بسیاری هستند که با قصد تحصیل در یک کشور خارجی را دارند یا قصد مهاحرت از طریق تحصیل را دارند. که در کشور ما ایران بیشتر به دنبال مهاحرت تحصیلی هستند.

در کشوری مثل رومانی هزینه مهاجرت تحصیلی به آن کمتر از هزینه مهاجرت به اروپا برای سایر کشور ها است. در واقع شما برای مهاجرت به کشوری مثل رومانی هزینه کمتری را نسبت به سایر کشور های اروپایی میپردازید. همچنین از زندگی با کیفیت درجه سطح A برخوردار میشوید. با مهاجرت تحصیلی شما میتوانید در بسیاری از رشته ها اقدام به تحصیل کنید. همچنین از دیگر مزایای تحصیل در کشوری مثل رومانی، داشتن یک مدرک تحصیلی بسیار  معتبر از یک کشور خارجی و از بهترین دانشگاه ها است. همینطور شما با مهاجرت تحصیلی به کشور رومانی میتوانید، اقامت دائم رومانی را نیز بگیرید. همچنین شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کشور رومانی به صفحه تحصیل در رومانی مراجعه کنید.

دریا و خونه رومانی

هزینه مهاجرت به رومانی:

خب حالا به صحبت و بحث اصلی خودمان میرسیم. صحبت در مورد هزینه مهاجرت به رومانی است. همچنین در بخش بعدی هزینه مهاجرت به اروپا را نیز با کشور رومانی بررسی خواهیم کرد. به صورت کلی هزینه های مهاجرت در هر کشوری همانطور که خواندید بسته به نوع مهاجرت شما دارد. اگر شما قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارید، با مبلغی نزدیک به 50 هزار یورو بتوانید یک خانه شیک و خوب در شهر بخارست بخرید. همچنین میتوانید از راه های دیگر نیز اقدام به سرمایه گذاری کنید. از طریق مهاجرت کاری نیز شما بسته به یکی از آن 3 راه هزینه های را خواهید داشت. همینطور از طریق مهاجرت تحصیلی نیز شما هزینه های مثل هزینه شهریه خود را خواهید داشت. به صورت کلی هر نوع مهاجرتی هزینه خاص خود را دارد. اما گزینه مهم چیز دیگری است.

اگر بخواهیم به صورت جزئی تر این هزینه ها را با هم بررسی کنیم، باید بگویم که هزینه ها چند دسته میشوند. اولین گزینه هزینه بلیط و ویزا است. همچنین از دیگر هزینه ها در زمینه مهاجرت تحصیلی میتوان به شهریه دانشگاه نیز اشاره کرد. همچنین از مسیر مهاجرت کاری میتوان به هزینه مالیات به شرکت مورد نظر برای راه سوم مهاجرت در این زمینه نیز اشاره کرد. همینطور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیز سرمایه شما است که تعمین کننده مهاجرت شما است. در واقع شما هزینه زیادی برای مهاجرت خود پرداخت نمیکنید و این هزینه صرفا برای زندگی شما پرداخت میشود. هزینه مهاجرت به رومانی نسبت به سایر کشور های تاپ اروپایی بسیار پایین تر است. ما در ادامه نیز بیشتر در این مورد با شما گفتگو خواهیم کرد. پس در ادامه نیز همراه رویزا گروپ باشید.

هزینه های مهاجرت

مقایسه هزینه ها:

مهم ترین گزینه در بخش مهاجرت هزینه آن است. شما در مهاجرت به کشور رومانی نسبت به سایر کشور های اروپایی هزینه کمتری را پرداخت میکنید. ما در این بخش به مقایسه بین دو کشور رومانی و آلمان نیز خواهیم پرداخت. همچنین در این بخش هزینه های مهاجرت این دو کشور را با هم مقایسه خواهیم کرد. همانطور که میدانید کشور آلمان هم جز کشور های خوب و تاپ اروپایی به شمار میرود. اقتصاد و سطح زندگی در این کشور گرید A را به خود اختصاص داده است. همچنین این کشور مقصد بسیاری از مهاجرین در دنیا است. اما متاسفانه بیشتر ایرانی ها مجبور هستند که در این کشور پناهنده شوند. یکی از علت های این موضوع هم خدمات بسیار بدی است که در این کشور به ایرانی ها ارائه میشود. همچنین یکی دیگر از علت های بسیار مهم هزینه های بالای مهاجرت است.

اگر شما قصد خرید یک خانه در کشوری مثل آلمان داشته باشید، کمترین مبلغ آن 200 هزار یورو است. که این مبلغ چیزی معادل 6میلیارد تومان میشود. این در صورتی است که هزینه مهاجرت به رومانی بسیار کمتر از کشور آلمان است. همچنین شما میتوانید با 40 هزار یورو یک خانه در شهر بخارست داشته باشید. این مبلغ معادل 1 میلیارد و دویست میلیون تومان میشود. البته نوع مثال زده شده صرفا در مورد مهاجرت سرمایه گذاری است. در نوع مهاجرت کاری آلمان که تقریبا میشود گفت به صورت عادی غیر ممکن است. همینطور در مهاجرت تحصیلی در این کشور حداقل میزان هزینه برای شما چیزی حدود 45 هزار یورو خواهد بود. یعنی صرفا سرمایه گذاری در کشور رومانی به صرفه تر از تحصیل در آلمان است. این در صورتی است که هزینه زندگی و تحصیل در رومانی چیزی حدود 12هزار یورو خواهد بود.

هزینه زندگی

جمع بندی:

ما در این بخش به مقایسه هزینه مهاجرت به اروپا بین دو کشور اروپایی پرداختیم. همچنین به صورت کامل در مورد اعومل تاثیر گذار هزیه های مهاجرت صحبت کردیم. ما در این بخش صعی کردیم تا کمک شایانی به شما عزیزان در انتخابتان کرده باشیم. شما عزیزان نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از مشاوره رایگان رویزا گروپ بهره مند شوید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه هزینه مهاجرت به رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا