خانه » پناهندگی در رومانی

پناهندگی در رومانی

پناهندگی در رومانی
3.7/5 - (3 امتیاز)

پناهندگی برای هر کسی میتواند علل خاص و متفاوتی داشته باشه. ممکن است یکی به خاطر جنگ به کشور های دیگر پناهنده بشه. یکی به علت سیاسی میتواند پا به فرار بگذارد و پناهنده شود. یکی به علت وضعیت اقتصادی و مالی ممکن است سودای رفتن به سرش بزنه. هر کسی ممکن است روزی خیال کوچ کردن از وطن و پناهنده یک کشور دیگه شدن رو انتخاب کنه. کشور رومانی هم جز اون دسته کشور های هست که مهاجر پذیره و به علت قوانین جهانی پناهنده پذیر نیز هست. ما در این مجله اینترنتی قصد داریم تا در مورد پناهندگی در رومانی برای شما عزیزان صحبت کنیم. همچنین پیشنهاد میشود تا مطلب مهاجرت به اروپا را مطالعه کنید.

پناهندگی در هر کشوری شرایط مخصوص به خودش رو داره. هر کسی با هر عنوانی میتونه به هر کشوری مهاجرت کنه و پناهنده بشه. اما پناهندگی ممکن هست راه و روش درستی برای مهاجرت نباشه. با اینکه بسیاری از افراد خودشون رو برای سختی های این راه آماده میکنن. اما پناهنده شدن اصولا خوب نیست. اما چیزی که مهم است این است که افراد چرا نمیتونن به صورت عادی مهاجرت کنن. اینکه چرا بسیاری از افراد تصمیم به پناهندگی میگیرن. تا انتهای این مجله همراه رویزا باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس
پناهندگی

فرق پناهندگی با مهاجرت:

اصولا پناهندگی همونطوری که گفتیم کار درستی نیست و سختی های زیادی رو پیش رو داره. در واقع شما برای پناهندگی در یک کشور خارجی باید از کشور خودتون فرار کنید. در بسیاری از کشور های که شما قصد پناهندگی دارید، شما رو به دادگاه میفرستن. شما باید بتونید قاضی رو مجاب کنید که چرا پناهنده اون کشور شدید. سختی های زیاد دیگه ای هم توی این مسیر وجود داره که باعث میشه خیلی ها قید پناهندگی رو بزنن. پناهندگی در رومانی هم به همین شکل هست و کشور رومانی اصولا کشور پناهنده پذیری نیست. 

اما مهاجرت داستانی متفاوت دارد. مهاجرت کردن دردسر های بزرگ پناهندگی رو قطعا نداره. در اصل مهاجرت به این شکل هست که شما بار و بندیلتون رو میبندین و میرین یه شکور دیگه زندگی میکنین. سختی های مسیر پناهندگی برای مهاجرت کردن اصلا وجود ندارد. اما بسیاری از افراد هستند که باز پناهندگی رو ترجیح میدن. با مهاجرت به هر کشوری شما جز یک فردی هستید که زندگی در اون کشور رو انتخاب میکنه. پس قطعا شما هم اگر فکر مهاجرت به هر کشوری هستید، قید پناهندگی رو بزنید. پناهندگی در رومانی هم سختی های خاص خودش رو داره و در ادامه به اون میپردازیم. قطعا شما هم با دونستن بسیاری از موضوعات مهاجرت رو به پناهندگی ترجیح میدید.

خیابان های رومانی

چرا بسیاری از افراد پناهنده شدن را انتخاب میکنن؟

همونطور که گفتیم بسیاری از افراد پناهنده شدن به یک کشور رو به جای مهاجرت انتخاب میکنن. این موضوع چند علت دارد که در ادامه به اون میپردازیم. اول اینکه مهاجرت به هر کشوری شرایط خاص خودش رو داره. کشور های مثل آلمان، انگلیس و … هستند که مهاجرت به اون ها کار اصلا راحتی نیست. برای همین بسیاری از افراد پناهنده شدن رو انتخاب میکنن. یک عامل دیگه این است که مهاجرت به بعضی کشور ها هزینه زیادی را دارد. البته که مهاجرت به رومانی این دردسر رو برای افراد نداره. در واقع مهاجرت به رومانی بسیار ساده تر از پناهندگی در رومانی است.

مهاجرت کردن به رومانی:

همونطور که اشاره کردیم، پناهندگی در رومانی بسیار سخت تر از مهاجرت کردن به این کشور هست. در واقع این کشور یک سیاست بسیار خوبی دارد که هر کسی را به کشورش راه نمیدهد. همین موضوع باعث یک دستی مردم جامعه و خوب بودن این کشور شده است. البته مهاجرت به این کشور راه های خودش رو داره. کشور رومانی جز کشور های اتحادیه اروپا است که در سال های گذشته روز های خوبی را پشت سر گذاشته. بسیاری از افراد به علت های متفاوتی قصد مهاجرت کردن به این کشور رو دارن. این کشور به علت شرایط خوب زندگی و اقتصادی، باعث شده تا نگاه مهاجرین زیادی بهش بیوفته. در ادامه به راه های مهاجرت به رومانی میپردازیم.

رومانیایی ها

راه های مهاجرت به رومانی:

همونطور که گفتیم مهاجرت کردن به کشور رومانی بسیار بهتر از پناهندگی در رومانی است. در واقع اینکه شما به صورت قانونی به این کشور برید میتونید بسیار زندگی مفرحی داشته باشید. در متن های قبلی اشاره کردیم که کشور رومانی اصولا کشور پناهنده پذیری نیست. البته این موضوع به خاطر این است که مهاجرت کردن به این کشور راحت تر از پناهندگی در رومانی است. کشور رومانی هم برای پذیرش مهاجر شرایط و راه های به خصوص خودش رو داره. به صورت کلی 3 راه برای مهاجرت به کشور رومانی وجود داره. این 3 راه تحصیل، کار و سرمایه گذاری در کشور رومانی است. در ادامه بیشتر در مورد این سه راه برای شما عزیزان صحبت میکنیم.

1-تحصیل در کشور رومانی:

یکی از راه های مهاجرت کردن به کشور رومانی از راه تحصیل است. تقریبا میشه گفت این راه محبوب ترین راه برای مهاجرت به کشور رومانی است. بسیاری از افراد از شرایط تحصیلی در این کشور و مزایای اون بی خبر هستند. اول اینکه مدارس این کشور کاملا رایگان و اجباری هستند. این کشور طبق سیاست خوبش مدرسه رو برای آماده سازی ورود کودکان و تربیب اون ها رایگان کرده. همینطور این کشور دانشگاه ها و امکانات تحصیلی بسیار خوبی رو داره. برای همین بسیاری از افراد اقدام به تحصیل در این کشور میکنن. که از این راه میتونن بعدش اقامت کشور رومانی رو هم بگیرن. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه تحصیل در رومانی مراجعه کنید.

پناهنده

2-کار در کشور رومانی:

یکی از راه های که باعث میشه شما قید پناهندگی در رومانی رو بزنید و به سراغ مهاجرت برید، کار توی این کشور هست. مهاجرت کاری یکی از راه های بسیار عالی برای مهاجرت به کشور رومانی به حساب میاد. کشور رومانی در سال های گذشته رشد خوبی از لحاظ اقتصادی پیدا کرده. همین موضوع علت این شده تا از لحاظ کار و درآمد یک قطب کاری در جهان به شمار بیاد. همینطور این کشور به نیرو های متخصص در زمینه های مختلف نیازمنده. پس یکی از بهترین راه ها مهاجرت با کار هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار در رومانی به این صفحه در منو مراجعه کنید.

3-سرمایه گذاری در کشور رومانی:

یکی دیگر از راه های مهاجرتی به کشور رومانی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هست. کشور رومانی در سال های اخیر رشد خوب اقتصادی رو تجربه کرده. جوری که ریسک سرمایه گذاری در این کشور به حداقل رسیده. بسیاری از افراد ایرانی مشغول به سرمایه گذاری در کشور رومانی شده اند. همینطور سرمایه گذاری در این کشور، یکی از راه های مهاجرت به این کشور هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتونید به صفحه سرمایه گذاری در رومانی مراجعه کنید.

به صورت کلی این سه راه، بهترین راه ها برای مهاجرت کردن به این کشور هستند. البته راه های دیگه ای هم برای مهاجرت وجود داره. اما بهترین راه ها این 3 راه هستند. شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالاتتون با مشاورین رویزا ارتباط برقرار کنید. راه های ارتباطی با رویزا به شکل های زیر است.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

education_in_romania@

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

ROVISA_GROUP

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

EducationInRomania@

مکان های رومانی

کشور رومانی برای زندگی:

کشور رومانی یکی از کشور های است که در سال ها اخیر مورد توجه مهاجرین زیادی قرار گرفته. به خصوص ایرانی ها حجمه بسیاری به این کشور برای مهاجرت اوردن. این کشور از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی توی دنیا داره. همینطور ایرانی های زیادی در این کشور حضور دارند و کار مهاجرتی برای اون ها انجام میشه. صحبت در مورد شرایط کشور رومانی برای زندگی یک بحث طولانی و زمان بری است که در این بخش نمیگنجد. شما عزیزان میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مجله اینترنتی کشور رومانی برای زندگی مراجعه کنید.

رومانی یک کشور ارزان:

کشور رومانی یکی از کشور های ارزان اروپایی به شمار میاید. این کشور جز تاپ ترین کشور های اروپایی و به صرفه ترین اون ها برای زندگی است. هزینه های زندگی در این کشور به نسبت کشور های دیگه اروپا بسیار پایین تر است. برای همین این کشور یکی از کشور های بسیار عالی برای مهاجرت است. ما در مقالات و صفحات گوناگون این وب سایت در مورد هزینه های زندگی در رومانی به صورت کامل حرف زدیم. شما میتونید با مراجعه به این صفحات از این اصول و هزینه ها مطلع بشید.

وضعیت حمل و نقل

چرا رومانی پناهنده پذیر نیست؟

همونطور که گفتیم کشور رومانی اصولا کشور پناهنده پذیری نیست. پناهندگی در رومانی امکان پذیر هست، اما روش مهاجرت به نسب بهتر و اصولی تر است. علت اون هم سخت بودن مهاجرت به کشور های دیگه به نسبت کشور رومانی است. ما برای افرادی که قصد پناهندگی در رومانی دارن به راحتی کار مهاجرت اون هارو انجام میدیم. این راه در واقع یک راه بسیار ساده و کم هزینه تری است. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به کشور رومانی میتونید با مشاورین رویزا در ارتباط باشید.

شرایط زندگی در رومانی:

در بسیاری از کشور های دنیا به دلایل مختلف شرایط زندگی سخت و اذیت کننده شده. اما در کشور های تاپ دنیا این موارد کمتر دیده میشن. یکی از این کشور ها کشور رومانی هست. کشور رومانی جز کشور های بسیار خوب برای زندگی و مهاجرت است. مردم کشور رومانی به راحتی و با حقوق و درآمدی که دارن میتونن یک زندگی خوب برای خودشون درست کنن. شرایط زندگی در رومانی به علت کم هزینه بودن آن شرایط به نسبت راحتی هست. همینطور قوی بودن این کشور از لحاظ اقتصادی یکی دیگر از علت های ایده آل بودن شرایط زندگی در این کشور است.

غروب آفتاب

برای مهاجرت به رومانی از کجا شروع کنیم؟

کشور رومانی جز کشور های تاپ اروپایی و اتحادیه اروپا است. بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به این کشور هستند. بر خلاف مهاجرت به کشور های دیگه، کار مهاجرت به این کشور خیلی سخت نیست. به خصوص برای ایرانی های که قصد مهاجرت به این کشور رو دارند، کار به نسبت ساده تری دارن. علت اون هم شناخت خوب ایرانی ها تیو این کشور است. رویزا سال ها است که در زمینه مهاجرت ایرانیان به رومانی فعالیت داره. برای همین کار دریافت ویزای رومانی و مهاجرت به این کشور در انتها به رویزا ختم میشه. برای مهاجرت به این کشور شما کافیست تا با مشاورین ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی لازم را دریافت کنید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد پناهندگی در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

2 دیدگاه دربارهٔ «پناهندگی در رومانی»

  1. خالد جمشیدی

    سلام من از دولت رومانی میخام مارو کمک کنن من نو به پناهندگی بپذیرند

    1. سلام دوست عزیز، متاسفانه در حال حاضر دولت رومانی پناهنگی در این کشور رو قبول نمیکنه و بهتر هست برای پناهندگی برای کشورهای دیگری اقدام کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا