خانه » کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند

کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند

اقامت سرمایه گذاری
5/5 - (1 امتیاز)

این روز ها تمایل به مهاجرت به کشور های دیگر وجود دارد. برای بسیاری هدف از این مهاجرت سرمایه گذاری است. برای بسیاری هدف از سرمایه گذاری کردن؛ گرفتن اقامت آن کشور است. از جمله کشور هایی که کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند می توان به؛ آلمان، ترکیه، ایتالیا، کانادا، آمریکا اشاره کرد. البته یک کشور اروپایی دیگر هم این مزیت را ارائه میدهند که در ادامه به آن می پردازم. افراد بسیاری تمایل دارند تا با بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آشنا شوند. اگر شما هم جز آن افرادهستید؛ این مقاله را مطالعه کنید. چرا که قصد داریم در این مقاله به همه ابعاد مهاجرت سرمایه گذاری بپردازیم. و کشور هایی که این امکان را ارائه می دهند را معرفی خواهیم کرد. این نوید را هم به شما بدهیم که می خواهیم یک کشور اروپایی دیگر را هم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بهترین سرمایه گذاری خارجی رویزاگروپ
بنر تماس

دریافت اقامت با سرمایه گذاری

سرمایه‌ گذاری در خارج از کشور و تلاش برای افزایش سرمایه از این طریق؛ این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. افراد زیادی با توجه به شرایط موجود تمایل به سرمایه گذاری‌ های خارجی دارند. به طور کلی سرمایه گذاری یعنی صرف هزینه با هدف بیشتر شدن سرمایه. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی پولی را به چیزی یا کاری اختصاص می‌ دهد. تا بتواند در گذار زمان مبلغ بیشتر از سرمایه اولیه راکسب کند. و طبیعی است فردی که اقدام به سرمایه گذاری می کند انتظار برداشت پول را به همراه سود آن را دارد. اما وقتی صحبت از مهاجرت سرمایه گذاری می شود؛ معمولا در کنار افزایش سرمایه به موضوع اقامت نیز فکر می کنند. از این رو به دنبال کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند؛ می باشند. همان طور که گفته شد افراد افراد با اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند.

می توان گفت امروزه بیشتر سرمایه گذاری‌ ها در خارج از کشور با هدف دریافت اقامت انجام می شود. یکی از راه های سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کار در کشور های دیگر است. البته خیلی بهتر است این اقدام در داخل کشور صورت گیرد. تا در کنار فرد سرمایه گذار کشور و هموطنان از این آن بهره مند شوند. اما اگر به هر دلیلی تمایلی به سرمایه گذاری در داخل کشور را ندارید؛ می توانید به مهاجرت سرمایه گذاری فکر کنید. انواع ویزای سرمایه گذاری و کشور های پر سود بیشتر از سایر موضوعات مربوط به سرمایه گذاری دغدغه زا هستند؛ که در ادامه به آن می پردازیم.

بخش پیشنهادی: سرمایه گذاری در خارج از کشور

بهترین کشور های که با سرمایه گذاری اقامت میدهند

بهترین کشور های که با سرمایه گذاری اقامت میدهند

همان طور که می دانید اقامت از طریق سرمایه گذاری یکی از روش‌های مهاجرتی است. این روش مهاجرتی برای بسیاری محبوب است. چرا که در کنار این که امکان مهاجرت و اقامت در کشور مقصد را می دهد؛ می تواند باعث شود سرمایه شما نیز افزایش پیدا کند. باید بگوییم افراد در ازای پرداخت پول به کشور خارجی این امکان برایشان فراهم می شود. سرمایه گذاری در بخش‌ های مشخص می تواند؛ امکان اقامت در کشور هایی که این امکان را ارائه می دهند امکان پذیر کند. در این صورت علاوه بر کسب سود و سهیم شدن در فعالیت‌های اقتصادی؛ حق اقامت و شهروندی کشور مقصد را اخذ می‌کنند. اما در بین تمام کشور هایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند کدام یک بهتر است؟ کشور های شناخته شده اروپایی را می توان از جمله ان ها دانست. که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آن ها تقریبا راحت است.

از جمله این کشور ها می توان به آلمان اشاره کرد. که اکنون از طرف قشر خاصی مورد توجه قرار گرفته است. آلمان از محبوب ترین کشور ها در بین تمام کشور های اروپایی است. ایتالیا هم برای ایرانی ها بسیار جذاب است. چرا که فرهنگی مشابه ما ایرانی ها دارند. کشور کانادا نیز از گذشته یکی از کشور های محبوب برای مهاجرت سرمایه گذاری بوده است. اما یک کشور اروپایی وجود دارد که در مقایسه با تمام این کشور ها؛ شرایط بهتری را برای مهاجرت سرمایه گذاری ارائه می دهد. و آن کشور رومانی است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

اقامت در اروپا با سرمایه گذاری

اقامت در اروپا با سرمایه گذاری

اقامت از طریق سرمایه گذاری در اروپا یکی بهرین روش ها مهاجرت و دریافت اقامت در این کشور ها است. برخی از کشور های اروپایی شرایط بهتری برای این منظور دارند. که می‌ توان در میان همه آن ها؛ کشور هایی که با خرید ملک اقامت می‌ دهند؛ را مناسب تر دانست. چرا که امکان های بهتری را برای این دسته از سرمایه گذاری ها در نظر گرفته اند. به این معنا که این کشور ها در ازای سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات؛ امکان دریافت اقامت را فراهم می کنند. لازم به توضیح است که این اتفاق به طور رسمی خواهد افتاد. یعنی اجازه اقامت یا شهروندی را ارائه می‌دهند. چنین برنامه‌هایی زمان لازم برای مهاجرت را کوتاه و شرایط آن نیز را برای متقاضیان آسان می‌کنند. به عنوان مثال، متقاضیان می‌توانند بدون دانستن زبان محلی یا سابقه زندگی و کار در آن کشور، مجوز شهروندی و اقامت دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی: سرمایه گذاری در اروپا

اقامت از طریق خرید ملک

 در اروپا یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند؛ بدانید این است که برای خرید ملک و اقامت راه چندان سختی در پیش ندارید. اما باید پیش از هر اقدامی خرید ملک در اروپا بررسی شود. یک از مواردی که باید مورد موشکافی قرار گیرد این است که؛ این است که چه کشورهایی امکان اخذ اقامت به واسطه خرید ملک را برای ایرانیان فراهم کرده اند. یکی از آن کشور ها رومانی است. البته باید بگوییم در همه کشور ها امکان خرید ملک وجود دارد. اما در برخی خرید ملک منجر به اخذ اقامت می شود. که رومانی یکی از آن ها است. اکثر ایرانیان در پی خرید ملک ترکیه هستند. اما با همان مبلغ می شود در یک کشور اروپایی اقامت گرفت. باید بگوییم رومانی در چند سال اخیر مهاجران زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

بخش پیشنهادی: مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری

ویزا سرمایه گذاری در رومانی

ویزای سرمایه گذاری در رومانی

همان طور که در بخش قبل گفتیم رومانی در بین تمام کشور هایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند؛ برای ایرانی ها بهترنین گزینه است. رومانی عضو اتحادیه اروپا است.  در اکثر  کشور های عضو اتحادیه اروپا، در صورت سرمایه گذاری امکان دریافت اقامت وجود دارد. این سرمایه گذاری باید در یک کسب و کار محلی و یا در خرید ملک باشد. با سرمایه گذاری در رومانی می توانید ویزای سرمایه گذاری دریافت کنید. با دریافت اقامت این کشور خواهید توانست بدون ویزا به همه کشور های عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. البته برای اخذ ویزای سرمایه گذاری باید طبق قوانین آن کشور اقدام کنید. به این معنا که سرمایه گذاری باید مبلغ مشخصی را تامین کند. تا اجازه مهاجرت سرمایه گذاری به شما داده شود. البته باید بدانید که میزان آن در کشورهای مختلف متفاوت است. می شود گفت در رومانی این مبلغ در پایین ترین حد ممکن است.

همچنین اکثر کشور ها ویزا های موقتی را ارائه می دهند که برای مدت 1 سال اعتبار دارند. رومانی هم همین روند را در پیش گرفته است که قابل تمدید هستند. در رومانی پس از چند سال، سرمایه گذاران می توانند؛ برای ویزای دائمی اقدام کند. قوانین دیگری نیز برای مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی و دریافت اقامت این کشور وجود دارد. که از جمله آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که؛ سرمایه گذار باید مدارکی مبنی بر مبارزه با پولشویی و ایجاد مشاغل محلی و غیره به همراه داشته باشد. برای مهاجرت با رویزا گروپ تماس بگیرید. دفتر ما در رومانی واقع شده است. از این بعد از مهاجرت هم می توانیم پشیبان شما باشیم. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه “کشور های که با سرمایه گذاری اقامت میدهند” را به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط سرمایه گذاری در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

1 در مورد “کشورهایی که با سرمایه گذاری اقامت میدهند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا