خانه » راهنمای جامع زندگی در کشور رومانی
4.8/5 - (5 امتیاز)

راهنمای جامع زندگی در کشور رومانی

رویزاگروپ، اولین وبسایت تخصصی در حوزه مهاجرت و زندگی در رومانی است. ما با بیش از 15 سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه صدور اقامت رومانی برای ایرانیان عزیز، امروز افتخار داریم تا در خدمت شما عزیزان باشیم. ما در این بخش یک راهنمای جامع برای زندگی در کشور رومانی را فراهم کرده‌ایم. اگر شما هم قصد دارید اطلاعات جامع و کاملی در زمینه کشور رومانی برای زندگی داشته باشید، با رویزاگروپ همراه باشید!

0
4.2/5
نمره رومانی از نظر تفریح
0
4.4/5
میزان امنیت زندگی در کشور رومانی
0
3.7/5

میزان رضایت زندگی در رومانی

0 %
4.6/5
انتخاب کشور رومانی برای زندگی

کشور رومانی برای زندگی

ما در این بخش از رویزاگروپ قصد داریم به صورت تخصصی زندگی در رومانی را بررسی کنیم. طبق آخرین آمار در سال 2023 کشور رومانی یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی شناخته شده است. ما امروز ضمن بررسی تخصصی کشور رومانی برای زندگی، به بررسی دانشگاه‌ها، مراکزخرید، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، پارک‌ها، شماره‌های ضروری‌‌، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها و نقشه مترو کشور رومانی خواهیم پرداخت.

معرفی کشور رومانی برای زندگی

بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به کشورهای خارجی هستند که برای زندگی مناسب و مقرون به‌صرفه باشد. با توجه به ارزش پول کشورهای مختلف در دنیا به خصوص کشور های اروپایی برخی از این افراد فکر می‌کنند کشور مناسبی برای زندگی وجود ندارد که بتوانند به راحتی به آن مهاجرت کنند. اما ما امروز قصد داریم کشور رومانی را برای زندگی شما معرفی کنیم.

رویزاگروپ بهترین و معتبرترین مرکز مهاجرتی در کشور رومانی است که به صورت تخصصی به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند. در این بخش بیشتر شیوه زندگی در رومانی آشنا می‌شوید!

زندگی در رومانی

معرفی دانشگاه‌های رومانی

دانشگاه‌های کشور رومانی، یک زندگی دانشگاهی پرجنب‌وجوش و غنی را برای دانشجویان کشور رومانی ارائه می‌دهند. دانشگاه‌های معتبر رومانی، به خصوص دانشگاه‌های واقع در بخارست، محیطی محرک برای یادگیری، معاشرت، زندگی و رشد شخصی فراهم می‌کنند. امکانات این دانشگاه‌ها شامل به‌روزترین و بهترین امکانات دانشگاهی در دنیا است که دانشجویان می‌توانند ضمن تجربه تحصیل موفق، یک زندگی ایده‌آل را در رومانی داشته باشند.

دانشگاه پلی تکنیک بخارست

دانشگاه پلی تکنیک بخارست

دانشگاه پلی تکنیک بخارست مجموعه‌ای از برنامه‌های دکترا را اجرا می‌کند که اهداف خاص آن آموزش محققان و تشکیل تیم‌های تحقیقاتی برای رسیدگی موفقیت‌آمیز به چالش‌های علوم، تکنیک‌ها و روش‌های جدید است. در حال حاضر، دانشگاه پلی تکنیک حدود 1480 دانشجوی دکترا دارد که در 14 دانشکده دکتری ثبت نام کرده‌اند و در رومانی زندگی می‌کنند.

دانشگاه پزشکی کارول داویلا

دانشگاه پزشکی کارول داویلا

دانشگاه کارول داویلا در شهر بخارست واقع شده است. این دانشگاه دوره‌های را در زمینه‌ی علوم‌پزشکی ارائه می‌دهد که به زبان‌های انگلیسی، رومانیائی و به‌زودی فرانسوی در دسترس هستند. کارول داویلا با تکیه بر بیش از یک قرن تجربه در ارائه آموزش پزشکی، یکی از محبوب‌ترین دانشگاه برای دانشجویانی است که قصد دارند کشور رومانی را برای زندگی انتخاب کنند.

دانشگاه بخارست

دانشگاه بخارست

دانشگاه بخارست طیف وسیعی از دانشکده‌ها و برنامه‌های دانشگاهی را در بر می‌گیرد و رویکرد چندرشته‌ای به آموزش را تضمین می‌کند. امروزه این دانشگاه در مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا در سراسر دانشکده‌ها از سرتاسر دنیا دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه محبوب‌ترین دانشگاه برای دانشجویانی است که کشور رومانی را برای زندگی انتخاب کرده‌اند.

اگر قصد شناخت دانشگاه‌های بیشتری را در این کشور دارید، روی لینک دانشگاه‌های رومانی کلیک کنید.

راهنمای مراکز خرید در رومانی

مراکز خرید

مراکز خرید رومانی

هایپر مارکت‌های رومانی

یکی از ویژگی‌های زندگی در کشور رومانی، خرید از لوکس‌ترین فروشگاه‌های دنیاست! کشور رومانی جزء کشورهای اروپایی است که لوکس‌ترین و بهترین هایپرمارکت‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد. در این بخش به برخی از هایپرمارکت‌های معتبر در کشور رومانی خواهیم پرداخت.

فروشگاه Lidl

فروشگاه Lidl

فروشگاه Lidl یک سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای جهانی مستقر در کشور آلمان است که در چندین کشور در سراسر اروپا و ایالات‌متحده فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در آلمان و متعلق به گروه شوارتز (Schwarz Group) است. این هایپرمارکت یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی در رومانی است.

فروشگاه مگا ایماج

فروشگاه مگا ایماج

مگاایماج یک زنجیره خرده‌فروشی در رومانی است که سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بسیاری را اداره می‌کند. این یکی از بزرگترین زنجیره‌های هایپرمارکت‌ها در کشور رومانی است و به دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله خواربار، محصولات تازه، اقلام خانگی، محصولات مراقبت شخصی و غیره شناخته شده است.

جاذبه‌های دیدنی کشور رومانی

رومانی، جزء گزینه‌های بسیارمناسب برای زندگی است. اما کشور رومانی یکی از کشورهای غنی از نظر فرهنگی برای زندگی نیز به‌شمار می‌رود! رومانی با داشتن حاذبه‌های دیدنی جذاب، تاریخ چندین ساله خود و مردمان که در رومانی زندگی می‌کردند را به تصویر می‌کشد. شاید ندانید که این کشور زیبای اروپایی، هزاران سال پیش جز خاک ایران بوده است! فرهنگ زیبای مردم کشور رومانی همیشه یک گره عجیبی به فرهنگ غنی ایران خورده است. برخی از موزه‌های زیبا و پارک‌ها و همچنین سایر جاذبه‌های دیدنی در این کشور، آداب و رسوم و زندگی مردم کشور رومانی را به تصویر می‌کشد.

موزه های رومانی (6)
موزه های رومانی (1)
موزه های رومانی (2)
موزه های رومانی (5)
موزه های رومانی (4)
موزه های رومانی (3)

مشاهده آنلاین نقشه مترو

ما قابلیت دسترسی آنلاین به نقشه مترو رومانی را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما عزیزان می‌توانید با کلیک روی لینک زیر، نقشه مترو را روی گوگل‌مپ نیز مشاهده کنید.

راهنمایی و نقشه مترو رومانی

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزاگروپ می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزاگروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

مهاجرت با رویزاگروپ:

اگر به دنبال یک مقصد جدید برای مهاجرت هستید، رومانی می‌تواند گزینه‌ی جالبی برای زندگی باشد. اما برای مهاجرت و زندگی در رومانی، به یک شرکت مهاجرتی معتبر و قابل‌اعتماد نیاز دارید که شما را در این مسیر همراهی کند. رویزاگروپ، به عنوان یک شرکت مهاجرتی تخصصی معتبر و با تجربه، می‌تواند کمک کند تا مهاجرت شما به رومانی به بهترین شکل انجام شود. با استفاده از تخصص و دانش فنی ما، بهترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها برای شما فراهم می‌شود. از نظر رویزاگروپ امروز یک فرصت ویژه برای مهاجرت است. کشور رومانی برای زندگی جزء بهترین کشورهای اروپایی شناخته می‌شود.


در رویزاگروپ، مشاوران ما آماده‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما و ارائه‌ی راهکارهای بهینه برای مهاجرت شما به رومانی هستند. همچنین، تضمین می‌کنیم که تمامی مراحل مهاجرت شما به رومانی با کیفیت بالا و به صورت قانونی انجام خواهد شد.

پس، اگر به دنبال یک فرصت جدید برای مهاجرت به رومانی هستید، با ما تماس بگیرید و با مشاوران ما در رویزاگروپ همراه باشید.

کشور رومانی برای زندگی چطور است؟

 

رومانی یک کشور جذاب با تاریخ و فرهنگ غنی است که در قلب اروپا قرار دارد. این کشور با پایتخت بزرگ و زیبای بخارست، طبیعت بکر و دیدنی، آثار باستانی و فرهنگی بی‌شمار و همچنین اقتصاد پویا و متنوع، یکی از مقصدهای جذاب برای زندگی و کار است.

زندگی در رومانی نیز با هزینه‌ی کمتر نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، ممکن است. قیمت مسکن، غذا، حمل و نقل، خدمات بهداشتی و آموزشی در رومانی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر به صرفه‌تر است.

 

از طرفی، رومانی یک کشور با فرهنگ گسترده است که تنوع بسیاری در فرهنگ و سنت‌های محلی خود دارد. این کشور با داشتن بسیاری از آثار باستانی و فرهنگی غنی، می‌تواند برای دوست‌داران تاریخ و فرهنگ، یک مقصد بسیارجذاب باشد. همین موضوعات است که باعث شده کشور رومانی برای زندگی بیش از پیش مورد توجه مهاجرین ایرانی قرار بگیرد.

 

از لحاظ اقتصادی، رومانی یک کشور با بازار کار پویا و متنوع است. شرکت‌های بزرگی مانند فردریششافن، داکس و ال جی در رومانی حضور دارند و محیط کسب و کار در این کشور، برای کسانی که به دنبال کار و فرصت‌های کسب و کار هستند، بسیار جذاب است.

 

بنابراین، با توجه به تاریخ و فرهنگ غنی، آثار باستانی، طبیعت زیبا، هزینه‌ی کمتر زندگی، بازار کار پویا و دسترسی آسان به دیگر کشورهای اروپایی، رومانی می‌تواند یک مقصد جذاب برای زندگی و کار باشد.

زندگی در رومانی

مهاجرت به کشورهای خارجی

بسیاری از افراد در هر کشوری اقدام به مهاجرت به سایر کشو ها می‌کنند. دلیل مهاجرت‌کردن هم می‌تواند عوامل مختلفی باشه که گریبان‌گیر همه آدم هاست. به طور مثال پس از ورود طالبان به کشور افغانستان، بسیاری از مردم این کشور تصمیم به مهاجرت گرفتند. همین‌طور دلایل مختلفی مثل جنگ، وضعیت اقتصادی، کار، تحصیل و … می‌تواند جز عوامل مهاجرت باشد. همچنین در این زمینه بسیاری از سودجویان به دنبال جذب افراد برای منفعت خودشون هستند. اما فعالیت رویزا صرفا مهاجرت به رومانی است. در واقع هر کسی که قصد مهاجرت به این کشور را دارد، آسوده‌ترین و بهترین روش اقدام از طریق شرکت رویزا کند.

ما به هیچ عنوان نمی‌گویم کشور رومانی بهترین کشور برای زندگی است. همین‌طورکه بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی، دارای مشکلات خود هستند. اما قصد داریم در این مقاله به کشور رومانی برای زندگی و مزایا و معایب اون بپردازیم. کشور رومانی جزء کشورهای اتحادیه اروپا است و همین موضوع باعث این حجم بسیار از مهاجرین شده است. البته که کشورهای متعددی برای مهاجرت وجود دارد و خیلی از آن‌ها بسیارعالی هستند. اما اولویت‌های ما ایرانیان با بسیاری از کشور ها سازگار نیست. یکی از مهم‌ترین موضوعات نیز، نژادپرستی کشورهای اروپایی است که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند.

نژادپرستی در کشورها:

اکثر کشورهای اروپایی مثل آلمان، انگلیس و … جزء آن دسته از انسان‌هایی هستند که خود را نژاد برتر می‌دانند. این موضوع در خیلی از ما ایرانی‌ها نیز وجود دارد. اما در رابطه با ما، هنگام مهاجرت، دید بسیاربدی به مهاجرین نسبت به سایر کشورها وجود دارد. البته کشورهای اروپایی بسیارخوبی نیز هستند که جزء دسته نژادپرستان قرار نمی‌گیرند. یکی از کشورهایی که به هیچ عنوان در آن نژادپرستی دیده نمی‌شود، کشور رومانی است. مردم رومانی، فارغ از هر دین و نژادی انسانیت را قبول دارند. به طوری که همین اخلاق و فرهنگ مردم رومانی، باعث شده تا کشور رومانی برای زندگی بسیاری از مهاجرین مناسب باشد.

اروپا برای زندگی چطور است؟

اروپا یکی از مناطق پیشرفته‌ی جهان است و برای زندگی بهتر، بسیاری از افراد به دنبال اقامت در اروپا هستند. زندگی در اروپا با توجه به تنوع فرهنگی، پیشرفت‌های علمی و فناوری، سیستم آموزشی، خدمات بهداشتی، تفریحی و رفاهی، فرصت‌های کاری و اقتصادی و زیبایی‌های طبیعی بسیارجذاب و پر ماجراست.

بسیاری از کشورهای اروپایی با سیستم‌هایی از جمله سیستم‌های بهداشتی، آموزشی، حقوقی و اجتماعی متعادل و پیشرفته‌ای دارند که برای شهروندانشان امکانات و خدمات بسیارخوبی را فراهم می‌کنند. از طرفی، معیارهای زیادی در اروپا برای حفظ محیط زیست و ارزش‌های اجتماعی تعیین شده است که باعث شده است که شهروندان بتوانند در یک محیط پاک، آرام و ایمن زندگی کنند.

همچنین، با وجود پیشرفت‌های تکنولوژیکی در اروپا، امکانات شهری و دسترسی به خدمات بهداشتی و پزشکی، بهبود یافته و ارائه خدمات آنلاین به مردم، به کاهش هزینه‌ها و افزایش راحتی زندگی کمک می‌کند.

در مورد اقتصادی، اروپا به عنوان یکی از مناطق صنعتی و بازار کار پویا جهان شناخته می‌شود و دارای فرصت‌های شغلی بسیار زیادی است. همچنین، اروپا با داشتن یک بازار مشترک بزرگ، به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جهان شناخته می‌شود و محصولات و خدمات متنوعی را به بازارهای دنیا دارد.

بخش پیشنهادی: مهاجرت به اروپ

رومانی در اتحادیه اروپا

کشورهای اروپایی برای زندگی:

بسیاری از کشورهای اروپایی برای زندگی خوب شناخته می‌شوند، اما در زیر بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی را با توجه به معیارهای مختلفی مانند کیفیت زندگی، تحصیلات، سلامت، رفاه اجتماعی، امنیت و غیره معرفی می‌کنم که رومانی نیز در آن قرار دارد:

سوئیس: با سیستم بهداشتی بسیارپیشرفته، سطح بالای زندگی، تحصیلات بالا، سیستم حمایتی قوی و نرخ بالای کارآفرینی، سوئیس به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی شناخته می‌شود.

دانمارک: دانمارک با سطح بالای رفاه اجتماعی، سیستم بهداشتی قوی، تحصیلات بالا و زندگی امن، به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی شناخته می‌شود.

نروژ: نروژ با سطح بالای رفاه اجتماعی، سیستم بهداشتی پیشرفته، تحصیلات بالا و زندگی امن، به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی شناخته می‌شود.

فنلاند: فنلاند با سیستم آموزشی بسیارموفق، سطح بالای رفاه اجتماعی، سیستم بهداشتی پیشرفته و کیفیت زندگی بالا، به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی شناخته می‌شود.

رومانی: رومانی با سیستم بهداشتی و سلامت پیشرفته، زندگی امن، تنوع فرهنگی، کیفیت زندگی بالا و هزینه‌های معقول برای زندگی، به عنوان یک کشور مدرن روز دنیا در قاره اروپا شناخته میشود. این مسئله و مسائل بسیار دیگری این کشور را بیشتر از پیش یک کشور مناسب میکتد. از همین رو رومانی برای زندگی جز کشور های تاپ دنیاست.

کشور رومانی برای زندگی در اتحادیه اروپا:

همان‌طورکه قبلاً هم اشاره کردیم، کشور رومانی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. این کشور از سال 2007 به عضویت رسمی اتحادیه اروپا درآمده است. همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از مردم برای مهاجرت، کشور رومانی را انتخاب کنند. کشورهای جزء اتحادیه اروپا با پول رسمی یورو و در آن‌ها زبان رسمی انگلیسی رواج دارد. همین‌طور در کشور رومانی شما می‌توانید به راحتی با زبان انگلیسی با مردم صحبت کنید. البته زبان اصلی این کشور رومانیایی هست. واحد پول این کشور، لئو یا RON هست اما یورو نیز در این کشور کاربرد دارد.

کشور رومانی کاملاً مطابق با اصول و قوانین اتحادیه اروپا با مردم کشور خود برخورد می‌کند. این کشور از امکانات رفاهی یک کشور اروپایی برای زندگی برخوردار است. صلح و دوستی نیز یکی از خواص مرتبط به مردم رومانی است. مردم رومانی بسیار بااخلاق، خوب و آشنا با دوستی با هم‌نوع هستند. این موضوع چیزی است که در خیلی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا دیده نمی‌شود. همین موضوعات است که کشور رومانی برای زندگی مهاجرین یکی از بهترین کشورها شناخته شده است. در ادامه نیز در مورد امکانات رفاهی در این کشور صحبت می‌کنیم.

امکانات رفاهی رومانی

امکانات رفاهی رومانی:

امکانات رفاهی کشور رومانی، کاملاً منطبق با سایر کشورهای اروپایی است. همین موضوع کشور رومانی را جزء بهترین کشورهای اتحادیه اروپا کرده است. امکانات رفاهی در رومانی به خصوص در شهر بخارست پایتخت آن بین‌ظیر و بی‌همتا است. جالب است بدانید کاخ پارلمان بخارست بزرگ‌ترین و گران‌ترین مرکز دیپلماتیک و اداری دنیاست. کشور رومانی از لحاظ تحصیل، ارزانی، کار، امکانات اینترنتی، آسایش و … جزء بهترین کشورهای دنیا شناخته شده است. دولت رومانی سعی کرده تا بهترین امکانات رفاهی را برای تمامی اقشار جامعه در نظر بگیرد.

ارزان‌ترین کشور اروپایی:

کشور رومانی یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی نسبت به امکاناتی است که به مردم می‌دهد. شاید این، موضوعی باشد که بسیاری از افراد به راحتی از روی آن عبور کنند. اما در اصل یکی از مهم‌ترین موضوعات برای مهاجرت به هر کشوری، مسئله هزینه است. شاید برایتان جالب باشد، که در کشور رومانی، امکانات رفاهی بسیاری با یک پنجم قیمت کشورهای اروپایی است. یعنی شما در این کشور می‌توانید کیفیت زندگی در پاریس را با یک پنجم هزینه کنید. همینطور نسبت حقوق در رومانی به کشورهای دیگر بسیارعالی است. موضوع ارزان بودن کشور رومانی برای زندگی در این کشور دارای اهمیت بسیاری است.

ارزان ترین کشور اروپا

کشور رومانی برای زندگی و تحصیل:

یکی از بزرگترین عواملی که مهاجرین رو به رومانی سوق می‌دهد، امکانات تحصیلی این کشور هست. دانشگاه‌های رومانی، جزء بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سراسر دنیا هستند. در واقع این کشور اهمیت بسیار زیادی برای پیشرفت علم و تکنولوژی قائل می‌شود. برای همین بسیاری از افراد برای ویزای تحصیلی رومانی اقدام می‌کنند. همینطور تحصیل کردن در این کشور، یکی از راه‌های دریافت اقامت این کشور محبوب اروپایی برای مهاجرین است. در ادامه نیز به تحصیل کردن در کشور رومانی و بعضی از رشته‌های پزشکی این کشور می‌پردازیم. با مراجعه به صفحه تحصیل در رومانی اطلاعات بیشتری در مورد تحصیلات در این کشور بدست بیارید.
بهترین دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف، توی پایتخت رومانی یعنی شهر بخارست وجود دارد. این دانشگاه‌ها، رشته‌های مختلفی رو ارائه می‌دهند. امکانات رفاهی رومانی برای تحصیل توی این کشور بینظیر می‌باشد. بعد از تحصیل، شرایط کاری در داخل این کشور بسیار خوب و عالی است. کشور رومانی در زمینه کار، جزء برترین کشورهایی است که از متخصصین استقبال می‌کند. رشته‌های مختلفی در این کشور تدریس می‌شوند. از نمونه‌ زیرمجموعه‌های رشته‌ پزشکی می‌توان به تحصیل پزشکی و تحصیل دندانپزشکی در رومانی اشاره کرد. کشور رومانی برای کار و تحصیل جای بسیار مناسبی برای مهاجرین است.

شهر زیبای بخارست

کشور رومانی برای کار:

کشور رومانی یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی است. امکانات رفاهی کشور رومانی باعث شده تا خیلی از افراد آن رامقصدی مناسب برای کارشان انتخاب کنند. کشور رومانی برای کار بسیار جای مناسب و خوبی است. چون این کشور به حقوق شهروندی مردم و متخصصین بسیار اهمیت می‌دهد. درواقع اگر شما یک متخصص در هر رشته‌ای هستید، بدونید کار در این کشور بسیارعالی و مناسب هست. کشور رومانی یک لقب بی‌همتا در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. لقب این کشور، بهشت متخصصین است. کشور رومانی برای وضعیت کاری افراد، اهمیت بسیاری قائل می‌شود و بابت آن حقوق خوبی رو پرداخت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه کار در رومانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امکانات رفاهی رومانی برای تفریح:

مردم رومانی افرادی هستند که بسیار به خوشی و تفریح خودشون اهمیت می‌دهند. یکی از دلایل خوب بودن کشور رومانی برای زندگی امکانات تفریحی بالا در این کشور است. هر تفریحی که فکر کنید در این کشور موجود است. بسیاری از افراد یکی از علت‌های مشهوربودن این کشور را مفرح بودن آن‌ها اعلام می‌کنند. رومانی کشوری است که مکان‌ها و تفرج‌گاه‌های بسیارزیادی برای تفریح دارد. یکی دیگر از دلایلی که یک کشور گزینه مناسبی برای زندگی محسوب می‌شود مردم آن کشور هستند. کشور رومانی مردم بسیارخوب و مفرحی دارد. همینطور مناطق تفریحی بسیارعالی در این کشور وجود دارد.

بنا های تاریخی رومانی

قدمت تاریخی کشور رومانی:

کشور رومانی مثل کشور خودمان ایران، کشوری با قدمت تاریخی بالا است. پادشاهان و حاکمان زیادی در این کشور رفت و آمد کردند و اتفاقات سرنوشت‌سازی را رقم زدند. همینطور مردم این کشور از مردمان تاریخ‌ساز در دنیا هستند. قدمت تاریخی این کشور به قبل از ظهور دین مسیحیت برمی‌گرددد. اما مردم این کشور طی مرور زمان مسیحی شده‌اند. به همین خاطر کلیسا‌های بسیارباشکوه و قدیمی در سراسر کشور رومانی وجود دارد. همینطور بناهای تاریخی بسیار زیاد و متعددی در این کشور وجود دارد.

شهرهای مناسب زندگی در رومانی:

کشور رومانی شهرها و ایالت‌های زیادی دارد. همینطور فرهنگ‌ها و ادیان و همچنین زبان و گویش‌های خاصی توی این کشور هست. البته کشور رومانی مثل سایر کشورهای دنیا، همه شهرهای آن عالی و مناسب زندگی نیستند. پس برای انتخاب یک شهر برای زندگی در رومانی بهتر هست که فکرشده تصمیم بگیرید. نزدیک به 90% ایرانی‌های مقیم رومانی، شهر بخارست رو برای زندگی انتخاب می‌کنند. همینطور پیشنهاد ما به شما برای زندگی در یکی از شهرهای رومانی بخارست است.

شهر های رومانی

رومانی؛ یک کشور چهارفصل:

کشورهای کمی در دنیا هستند که آب‌وهوای چهارفصل دارند. اما کشور رومانی مثل کشور ایران دارای چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان است. برای همین این کشور جزء کشورهای چهارفصل به حساب می‌آید. و همین موضوع باعث شده تا این کشور طبیعت بکری برای مسافرین از تمام دنیا داشته باشد. همچنین این کشور چهارفصل جزء دارندگان برترین موادمعدنی و طبیعی در دنیا به حساب میاد. به‌گونه‌ای که شغل کشاورزی در این کشور رواج بسیاری دارد.

کشور رومانی برای سرمایه‌گذاری:

کشور رومانی برای زندگی و سرمایه‌گذاری جای بسیار مناسبی است. این کشور در طی سال‌های اخیر جزء کشورهایی بوده که کمترین ریسک سرمایه‌گذاری را داشته است. همینطور شما با خرید ملک و سرمایه‌ذاری در کشور رومانی می‌توانید اقامت این کشور را هم دریافت کنید. ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه سرمایه‌گذاری در رومانی در بخش منو مراجعه کنید. همینطور در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانید با مشاورین رویزا در ارتباط باشید.‌

طبیعت بکر رومانی

کشور رومانی برای گردشگری:

همونطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم یکی از کشورهای موردعلاقه کل مردم دنیا برای مسافرت، رومانی است. امکانات رفاهی رومانی و همینطور امکانات گردشگری این کشور برای جهانیان بی‌نظیر است. سالانه هزاران نفر از سراسر دنیا برای بازدید از کشور رومانی به این کشور می‌آیند. همینطور مردم رومانی یکی از مهمان‌نواز‌ترین مردم دنیا هستند. حتماً سفر به این کشور زیبا با این طبیعت بکر و امکانات خوبِ گردشگری را در دستور کارتون قرار بدید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صفحه گردشگری رومانی در منو مراجعه کنید.

پایتخت رومانی؛ بخارست:

همونطور که گفتیم بسیاری از ایرانی‌ها و مهاجران این شهر رو برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. تمامی امکانات رفاهی رومانی در شهر بخارست وجود دارد. شما در این شهر می‌توانید سرعت اینترنت یک گیگابایت‌بر‌ثانیه رو تجربه کنید. شما در بخارست می‌توانید تمامی امکانات موردنیازتان را در دسترس داشته باشید. شهر بخارست، پایتخت کشور رومانی جزء بهترین شهرها در دنیا است. بسیاری از روندهای اقتصادی و تجاری دنیا در این شهر انجام می‌شود. همچنین بخارست پرجمعیت‌ترین شهر رومانی است. همچنین شهر بخارست بهترین شهر در کشور رومانی برای کار است. در قسمت مجله اینترنتی ما به صورت کامل در مورد شهر بخارست صحبت کردیم.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد کشور رومانی برای زندگی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

پیمایش به بالا