خانه » سرمایه گذاری در رومانی
4.7/5 - (4 امتیاز)

سرمایه گذاری در رومانی

آینده‌ای مطمئن روبه‌روی شما ...

سرمایه گذاری در رومانی با رویزا

رویزا بهترین شرکت خدماتی مهاجرتی در کشور رومانی برای ایرانی‌هاست. ما با بیش از ده سال سابقه فعالیت مهاجرتی در این کشور در خدمت شما عزیزان هستیم. یکی از بهترین روش‌های اقامت در رومانی، ویزای سرمایه‌گذاری رومانی است. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در رومانی اقامت کشور رومانی را بگیرید. رویزا خدمات اختصاصی بسیارزیادی را در زمینه مهاجرت به رومانی با سرمایه‌گذاری به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

درخواست مشاوره رایگان رویزاگروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزاگروپ می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزاگروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس
پیشرفت اقتصادی رومانی

پیشرفت اقتصادی رومانی

کشور رومانی از آن دسته کشورهایی است که پس از قرون‌وسطی پیشرفت چشم‌گیری در اقتصاد آن رخ داده است. به خصوص رشد اقتصادی آن طی 10 سال اخیر بسیار بالا بوده است. کشور رومانی یکی از کشورهای بسیارمناسب و عالی برای سرمایه‌گذاری است. اگر شما هم قصد اقامت در رومانی با سرمایه‌گذاری را دارید با رویزا تماس بگیرید.

سرمایه گذاری در اروپا

سرمایه گذاری در اروپا

پیشرفت اقتصادی رومانی در سال‌های اخیر، باعث شده تا این کشور جزء بهترین‌ها در اروپا باشد. سرمایه گذاری در این کشور رو به رشد باعث شده تا خیلی از افراد به این کشور رو بیارن. هر چند این راه، یکی از راه‌های گرفتن اقامت کشور رومانی هم هست. در ادامه بیشتر در مورد این نوع اقامت صحبت می‌کنیم.

امکانات عالی

امکانات عالی

دولت هر کشوری از واردشدن سرمایه‌گذار به کشورش بسیار استقبال می‌کنه. اما امکاناتی که اون کشور در اختیار سرمایه‌گذارها قرار میده بسیار اهمیت داره. یکی از خدمات کشور رومانی به سرمایه‌گذارها هم اقامت دائم در این کشور هست. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع و امکانات دیگه باهم صحبت می‌کنیم.

سرمایه گذاری در رومانی:

ورود به کشورهای عضو شینگن:

کشور رومانی یکی از کشورهایی است که در سال 2007 میلادی به عضویت کشورهای اتحادیه اروپا درآمد. طبق قوانین اتحادیه اروپا، اگر فردی اقامت در این کشورها را داشته باشد می‌تواند به تمامی کشورها عضوشینگن برود. این یکی دیگر از خدماتی است که با سرمایه‌گذاری در رومانی به شما داده می‌شه. پس اگر دنبال یک پیشرفت و تغییر موقعیت فعلیت هستی، مهاجرت سرمایه گذاری رومانی یکی از بهترین راه‌هاست.

شرایط سرمایه‌گذاری در رومانی:

کشور رومانی مثل سایر کشورهای دیگه عضو اتحادیه اروپا، شرایط ویژه‌ای رو برای سرمایه گذاری گذاشته. شرایط سرمایه‌گذاری در این کشور برای بیشتر افراد جالب توجه است. شما با سرمایه گذاری یک اقامت یک ساله در رومانی می‌گیرید. پس از گذشت 5 سال می‌تونید به راحتی اقامت دائم این کشور رو بگیرید. فقط کافیه بخواید و کارتون رو با رویزا شروع کنید. رویزا شما رو تو زمینه ویزای سرمایه‌گذاری رومانی به صورت کامل راهنمایی می‌کنه. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت می‌کنیم.

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

صفر تا صد کارات با رویزاست ...

شما هم می‌تونید با رویزا، با خیال راحتی سرمایه‌گذاری کنید و زندگی قشنگی در رومانی بسازید. برای پیشرفت کردن و تجربه موفقیت‌های بزرگ باید ریسک کنی. اما سرمایه‌گذاری در رومانی هیچ ریسکی برات نداره. چون رویزا کنارته و کاملا راهنماییت می‌کنه.

سرمایه گذاری

شرایط عمومی کشور رومانی برای سرمایه‌گذارها

اقتصاد رومانی:

کشور رومانی یکی از بهترین کشورهای اروپایی به حساب میاد به خصوص برای سرمایه گذاری. این کشور پس از سالها تصمیم گرفته تا خودشو توی اقتصاد دنیا جا کنه. پس تصمیم برای سرمایه گذاری توی این کشور بسیارمفید می‌تونه باشه. این کشور طبیعت بسیار زیبا و کاخ‌ها و بناهای تاریخی قشنگی داره. این بناها مربوط به قرون‌وسطی میشن که تاریخ رومانی رو رقم میزنه. زبان مردم کشور رومانی انگلیسی و رومانیایی هست که این زبان ریشه در زبان لاتین داره. واحد پول این کشور هم لئو یا رون RON هست که تقریباً هر لئو به پول ایران میشه 11.000 تومان. نرخ بیکاری توی این کشور زیر 5% هست و کار در رومانی نمره بسیار خوبی رو داره. عمده فعالیت اقتصاد رومانی روی صنعت، ساخت‌وساز، کارهای خدماتی، کشاورزی و …می‌چرخه.

ساخت‌وساز و سرمایه گذاری در رومانی از طریق خرید ملک:

سرمایه گذاری در رومانی از طریق خرید ملک هم یکی دیگه از راههای اقامت در کشور رومانی هست. ساخت‌وساز در رومانی یکی دیگر از راههای سرمایه گذاری در این کشور است. انجام ساخت‌وساز در این کشور بسیار به اقتصاد رومانی کمک کرده. همچنین دولت رومانی اهمیت بسیار ویژه‌ای به آبادانی و ساخت کشور خودش میده. همچنین شما عزیزان اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه داشتید می‌تونید با رویزا تماس بگیرید. 

سرمایه‌گذاری در رومانی از طریق خرید ملک و املاک، یکی از راه‌های بسیارمحبوب برای زندگی در رومانی هست. البته اینکار، اقامت دائم رو برای شما به همراه نداره. اما با خدمات رویزا این امکان برای شما، با راه‌حل‌های ویژه ما وجود داره. قیمت هر متر آپارتمان یا ملک داخل بخارست از متری 1500 یورو شروع می‌شه. همچنین قیمت هر متر آپارتمان یا ملک در خارج از شهر بخارست از متری 800 یورو شروع می‌شه. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در رومانی با خرید ملک دارید، رویزا بهترین مشاوره رو به شما می‌ده.

سرمایه گذاری رومانی
اقامت رومانی با خرید ملک

ریسک سرمایه گذاری:

کشور رومانی از سال 1995 عضو سازمان جهانی تجارت (WTO) است. میزان ریسک سرمایه گذاری در این کشور طبق این آمار زیر درصد است! که این آمار شگفت‌انگیز است. البته که عجیب نیست. زیرا کشور رومانی جزء کشور‌های تراز اول دنیا به حساب می‌آید. این کشور از لحاظ ریسک سرمایه گذاری جز دسته اول یعنی کم‌خطرترین گروه قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری ایمن و کم‌خطر می‌گردید، کشور رومانی انتخاب بسیارخوبی برای شماست.

سرمایه‌گذاری با کارآفرینی در کشور رومانی:

یکی دیگر از قسمت‌های مربوط به سرمایه گذاری، کارآفرینی هست. وجود منابع طبیعی، پتانسیل بالای کاری و نیروی کار مجرب، باعث شده تا این کشور موردتوجه کار آفرینان خارجی قرار بگیره. یکی دیگر از مزایای کارآفرینی در رومانی، نبودن قانون CFC برای سرمایه‌گذاران خارجیه. که این قانون باعث میشه افراد نتونن از خارج از کشور کسب و کارشون رو مدیریت کنن. اما این قانون توی کشور رومانی وجود نداره و افراد به راحتی می‌تونن کسب و کارشون رو از خارج کشور رومانی مدیریت کنن.

مزایای مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه‌گذاری با رویزا

توی این قسمت می‌خوایم بیشتر در مورد مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه‌گذاری صحبت کنیم. در واقع کشور رومانی یک کشور بزرگ با منابع اقتصادی قوی هست. مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری راه بسیارمناسبی برای شروع زندگی در رومانیه. تورم بسیارپایین این کشور نشون‌دهنده اقتصاد رومانی برای شماست. تورم این کشور طی چند ساله گذشته زیر 5 درصد بوده. پس مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری رومانی یکی از کم‌ریسک‌ترین نوع مهاجرت به رومانی است.

بسیاری از افراد به دنبال ورود به بازارهای اروپایی هستند. به خصوص این روند در کشور ما، ایران هم زیاد شده است. یکی از آسان‌ترین و بهترین راه‌ها کشور رومانی است. شما با سرمایه‌گذاری در کشور رومانی، می‌تونید به بازارهای بزرگ اروپایی وارد شوید. اطلاعات کامل‌تری توی این زمینه از رویزا به شما داده می‌شه.

بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت از ایران هستند. همچنین به دنبال یک جای امن و بی‌خطر برای سرمایه‌گذاری هستند. ما به شما مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه‌گذاری رو پیشنهاد می‌کنیم. با اینکار یک تیر و دو نشان زدید. مهاجرت سرمایه‌گذاری رومانی پیشنهاد ویژه‌ای از سمت رویزا برای شماست. همچنین ویزای تحصیلی رومانی هم وضعیت بسیارعالی برای افراد به ارمغان می‌آرورد.

اما بحث شیرین مهاجرت و سرمایه‌گذاری فقط به همین جا ختم نمی‌شود. شما نیاز به اطلاعات ویژه و جامعی در زمینه مهاجرت و سرمایه‌گذاری دارید. شاید سرمایه‌گذاری در این کشور یکی از بی‌خطرترین راه‌ها برای مهاجرت باشد. اما قطعاً ساده نیست و پیچیدگی‌های خودش رو داره. شما با رویزا یک مشاور و در واقع وکیل تمام عیار برای کار مهاجرت سرمایه‌گذاری در رومانی برای خود دارید. ما با اطلاعات فرآوان در زمینه سرمایه گذاری در رومانی در خدمت شما هستیم.

شما با رویزا می‌تونید یک مهاجرت بی‌دغدغه و نگرانی رو تجربه کنید. رویزا با سال‌ها فعالیت در زمینه مهاجرت ایرانیان به رومانی و دونستن تمامی قوانین در خدمت شماست. رویزا صفر تا صد کارهای مهاجرتی شما رو انجام می‌ده. پس با رویزا نگران هیچ‌چیز نباش.

همونطور که قبلا هم اشاره کردیم، دولت رومانی بسیار به آبادانی و سازندگی کشورش اهمیت میده. برای همین امتیازات خاص و ویژه‌ای رو برای سرمایه‌گذاری تو کشوش گذاشته. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری توی یک کشور خارجی هستی، قطعا رومانی می‌تونه یکی از بهترین‌ها باشه. برای اطلاعات بیشتر از این امتیازها و مزایای دیگه با رویزا تماس بگیر.

مهاجرت سرمایه گذاری رومانی

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت:

یکی دیگه از راه‌ها برای اینکه شما به راحتی ویزای کشور رومانی رو بگیرید، سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکته. شما برای ثبت شرکت در ابتدا یک برنامه‌ریزی و ایده خوب رو باید ارائه بدید. در این زمینه قطعاً نیاز به کمک دارید و رویزا شما رو در این زمینه همراهی می‌کنه. شما با یه برنامه‌ریزی دقیق و اصولی و همینطور یک ایده ناب می‌تونید به راحتی اقامت در رومانی رو بگیرید. اصلاً نگران این موضوع نباشید چون رویزا توی این زمینه به شما کمک می‌کنه. 

مدت زمان گرفتن اقامت از طریق ثبت شرکت در رومانی:

اینکار یکی از پروسه‌های زمان‌بر برای گرفتن اقامت است. به صورت کلی حداقل 8 ماه طول می‌کشد تا پروسه دریافت اقامت از این راه انجام بشه. اما اینکار با رویزا مدت زمان بسیارکمتری رو نیاز داره. در واقع رویزا با خدمات ویژه خود برای ایرانیان این مدت زمان رو به کمتر از 6 ماه رسونده. که اقامت دائم شما هم طی مدت زمان نهایتاً 5 سال از همین راه برای شما می‌گیره. که بعد از اون هم شما می‌تونید پاسپورت کشور رومانی رو هم دریافت کنید. رویزا خیال شمارو از بابت اینکار راحت می‌کنه. تخصص رویزا، ویزای رومانی است و اینکار رو بهتر از هر کس دیگه‌ای انجام میده.

انواع ثبت شرکت در کشور رومانی:

همونطورکه قبلاً هم گفتیم، رویزا به صورت تخصصی کار مهاجرت به رومانی رو انجام می‌ده. یکی از این راه‌ها هم مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه‌گذاری در بخش ثبت شرکته. ثبت شرکت توی کشور رومانی قوانین و انواع خودش رو داره. توی این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم. شما هم می‌تونین هر جای که براتون پرسشی پیش اومد با رویزا تماس بگیرید.

اقتصاد رومانی

با توجه به قوانین کشور رومانی برای ثبت شرکت به صورت سهامی باید حداقل 2 سهام دار وجود داشته باشه. حداقل میزان سرمایه‌ای هم که باید به شرکت تزریق بشه معادل 25 هزار یورو هست. که این مبلغ چیزی حدود 700 میلیون تومان میشه. در این قسمت مدارک خاصی در زمینه حوزه فعالیتی شرکت باید ارائه بشه. البته این قسمت اصلا جای نگرانی نداره و رویزا اینکار رو به راحتی برای شما انجام می‌ده.

ثبت شرکت در رومانی با مسئولیت محدود بسیار ساده‌‌تر از ثبت شرکت به صورت سهامی است. در واقع با ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود، نیاز به سرمایه خاص و سهامداران متعدد نیست. این نوع شرکت‌ها، شرکت‌های خصوصی هستن که نیاز به یک مدیر دارن. البته این نوع از شرکت هم به صورت کامل توسط رومانی بررسی میشه و همچنین حمایت ویژه‌ای ازش میشه.

زمانی که شما در ایران صاحب کسب و کار و شرکت خودتون هستید و قصد مهاجرت به رومانی رو دارید، از این قانون می‌تونید استفاده کنید. در واقع ما در رویزا می‌تونیم کارهای انتقال شرکتتون به کشور رومانی رو انجام بدیم. یا حتی می‌تونیم یک شعبه جدید از شرکت شما رو داخل کشور رومانی برای شما ثبت کنیم. تا شما یک سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن داشته باشید.

ما در رویزا فعالیت‌های بسیاری برای مهاجرت افراد انجام می‌دیم. یکی از این خدمات ما اخذ اقامت کشور رومانی با ثبت شرکته. در واقع شما می‌تونین بدون هیچ دغدغه‌ای با این روش به کشور رومانی مهاجرت کنین.

بعد از اینکه شما کسب و کارتون رو توی رومانی راه انداختید، رویزا به شما کمک می‌کنه تا یک حساب بانکی بین‌المللی در کشور رومانی داشته باشید. شما می‌تونید از طریق این حساب‌ها فعالیت بین‌المللی رو به راحتی در کشور رومانی انجام بدید.

پس از مهاجرت سرمایه‌گذاری رومانی، شما یک فردی هستید که به اقتصاد رومانی کمک کرده‌اید. در واقع این کشور امتیاز ویژه‌ای برای شما قرار می‌ده تا به راحتی به کسب و کارتون بپردازید. برای همین شما مالیات بسیارپایینی رو برای شرکتتون می‌دید که این جزء مزایای فوق‌العاده کشور رومانی محسوب میشه.‌

استانداردهای سرمایه‌گذاری در رومانی:

کشور رومانی استاندارهای خوبی برای سرمایه‌گذاران تدارک دیده. اما روند اجرای آن مثل کشورهای دیگه زمان‌بره. البته این موضوع اصلاً جای نگرانی نداره و رویزا به راحتی و در کمترین زمان انجامش می‌ده. همچنین به خاطر زیرساخت‌های خوب کشور رومانی، فعالیت‌های بین‌المللی خوبی در این کشور انجام می‌شه.

شاخص‌های اقتصادی:

کشور رومانی از 10 سال گذشته بهترین دوره اقتصادی خودش رو شروع کرده. این کشور در سال 2017 بهترین کشور از لحاظ عملکرد اقتصادی در اروپا رو داشت. رشد اقتصادی این کشور میانگین سالانه‌اش بیشتر از 5 درصد بوده. همین باعث شده تا این کشور، کشور خوبی برای مهاجرت باشه.

علل پیشرفت اقتصادی رومانی:

کشور رومانی علت‌های بسیارزیادی برای پیشرفت اقتصادی خودش داشته. حتما در مجله اینترنتی وب‌سایت به این موضوع‌ها هم می‌پردازیم. اما از مهم‌ترین اون‌ها می‌شه به حمایت از کسب‌وکارها اشاره کرد. کشور رومانی اهمیت ویژه‌ای به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌ده. به‌گونه‌ای که مالیات توی کشور رومانی 3% هست! و این میزان بسیارعالی است.

سرمایه گذاری در رومانی

قدرت نیروی کار در رومانی:

کشور رومانی، یکی از بهترین و مجرب‌ترین نیروهای کار رو در دنیا داره. کار در رومانی به شکلی است که این کشور برای کارآفرین‌های خارجی محبوب شده. از جمله نیروهای کار محبوب میشه به مشاغل زیر اشاره کرد:

  • فناوری اطلاعات یا مهدسی IT
  • مهندس مکانیک
  • مهندس معماری و عمران
  • مهندس برق
  • پزشک و پرستار
  • و…
نیروی کار

سوالات متداول

ما در این قسمت سعی کردیم به بسیاری از پرسش‌های شما پاسخ بدیم. اما اگر پاسخ خود را دریافت نکردید با رویزا تماس بگیرید.

این پرسش بسیار کلی است و طی همین صفحه به آن پاسخ داده شده است. اما اگر شما نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمینه دارید بهتر است با مشاورین رویزا در ارتباط باشید. شماره رویزا در پایین همین صفحه است و شما می‌تونید به صورت مستقیم با مشاورین رویزا ارتباط بگیرید. همچنین شما می‌تونید با مراجعه به صفحه مهاجرت به رومانی از انواع مهاجرت‌ مطلع بشید.

باتوجه به فعالیت کشور رومانی در زمینه بازار سرمایه جهانی اقتصاد قوی هم داره. این کشور جزء سازمان تجارت جهانی هست و اقتصاد رومانی بسیار امن و مطمئن هست.

این، پرسش بسیاری از افراد برای کار در رومانی هست. شما می‌تونین با مراجعه به صفحه کار در رومانی اطلاعات خوبی رو کسب کنید.

کشور رومانی، یک کشور بسیارپیشرو در بحث اقتصادی است. همچنین اقتصاد رومانی با توجه به حضورش در اتحادیه اروپا خوب هست. سرمایه‌گذاری توی این کشور ریسک بسیار پایینی داره.

یکی از راه‌های گرفتن اقامت رومانی، ویزای تحصیلی این کشوره. ما در صفحه تحصیل در رومانی در این مورد کاملاً صحبت کردیم.

ما در این بخش به صورت مفصل در مورد آن صحبت کردیم. اما به صورت کلی مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری تقریبا 8 ماه زمان می‌برد. البته رویزا اینکار را برای شما در کمتر از 6 ماه انجام می‌دهد. همچنین رویزا بعد از 5 سال اقامت دائم شمارو در رومانی می‌گیره.

4.5/5

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبرترین ویزاها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه‌های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخ‌گویی ما، متحمل هزینه زیادی می‌شوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره رویزا

از طریق این فرم هر سوال و درخواستی داری میتونی به ما انتقال بدی

اسکرول به بالا