خانه » کار در رومانی
5/5 - (1 امتیاز)

کار در رومانی

بهترین فرصت‌های شغلی

کار در رومانی با رویزاگروپ

یکی از بهترین خدمات رویزاگروپ به شما عزیزان مهاجرت به رومانی با ویزای کاری رومانی است. البته که پیشنهاد رویزاگروپ در وهله اول تحصیل در رومانی است. اما این روش جزء بهترین روش‌ها و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به رومانی است. گرفتن اقامت رومانی از طریق کار یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین‌ها برای مهاجرت به این کشور است. شاید برای شما هم جالب باشد که کار در رومانی برای ایرانیان به چه اندازه است. در این قسمت قصد داریم به اقامت در رومانی از طریق ویزای کاری بپردازیم. رویزاگروپ به شما کمک می‌کند تا راحت کسب‌وکار خود را به کشور رومانی انتقال دهید. از این راه می‌توانید یک زندگی زیبا و ایده‌آل برای خود بسازید. رویزاگروپ برای ساختن یک زندگی ایده‌آل همراه شما است. 

رویزاگروپ امروز تبدیل به یک شرکت مهاجرتی بزرگ در راستای آینده شما قدم برمی‌دارد. ما با هدف تأمین آینده شما و ایجاد یک زندگی آرام در کنار شما عزیزان هستیم. رویزاگروپ یک شرکت مهاجرتی تخصصی به کشور رومانی است. روش‌های مهاجرت به کشور رومانی، از طریق تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری در این مجموعه انجام می‌شود. امروز نیژ در رویزاگروپ در مورد کار در رومانی با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. رویزاگروپ، متخصص مهاجرت به رومانی برای تجربه یک مهاجرت آسان در کنار شما است.

درخواست مشاوره رایگان رویزاگروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزاگروپ می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزاگروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس
کار در اروپا

کار در یک کشور اروپایی

کشور رومانی یکی از بهترین کشورهای اروپای شرقی به شما می‌رود. این کشور جزء کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز می‌باشد. امکانات و شرایط کاری در کشور رومانی منطبق با قوانین اصول کار در اروپا است. پس اگر به دنبال اقامت در این کشور هستید، یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت ویزای کار رومانی است.

کار مناسب

شرایط مناسب کاری

کشور و دولت رومانی با هدف پیشرفت در زمینه اقتصاد، شرایط بسیارخوبی از لحاظ کاری ایجاد کرده است. نرخ بیکاری در کشور رومانی زیر 4 درصد می‌باشد. این آمار بسیارخوب و جذاب برای مهاجرین می‌باشد. این کشور با درست کردن شرایط مناسب کاری، نگاه مهاجرین را از بیشتر کشورهای آسیایی و اروپایی جذب کرده است.

آینده روشن

امنیت شغلی و آینده روشن

امنیت شغلی یکی از مسائل بسیارمهم در هر کشوری است. اما متأسفانه کشورهای که اقتصاد ضعیفی دارند، امنیت شغلی پایینی هم دارند. امنیت شغلی و آینده مطمئن، دارای اهمیت بسیاری است. کشور رومانی از اون دسته کشورهایی هست که در آن امنیت شغلی دارید و با چند سال کار کردن تقریباً از آینده روشن خود با خبر هستید.

دریافت ویزای کاری رومانی:

اقامت در کشور رومانی با کار:

کشور رومانی یکی از کشورهای است که قوانین کاری آن منطبق با اتحادیه اروپا است. شما برای کار در اروپا نیاز دارید یا شهروند یک کشور اروپایی باشید و یا شهروند یک کشور اروپایی شوید! پس همین حالا با رویزاگروپ شروع کنید. یکی از راه‌های گرفتن اقامت در رومانی ویزای کار رومانی است. البته گرفتن ویزای کاری رومانی هم شرایط مخصوص خودش را دارد. کارکردن در این کشور هم مستلزم داشتن یک پیشنهاد کاری از کشور رومانی است. البته اگر شما این شرایط رو ندارید اصلاً نگران نباشید. رویزاگروپ همه‌چیز را در این راه برای شما آماده می‌کند. اما برای آن که متوجه شوید که رویزاگروپ چه کاری انجام می‌دهد، پس تا انتها همراه ما باشید.

قوانین مربوط به کار در رومانی منطبق با اروپا:

کشور رومانی هم مثل سایر کشورهای اتحادیه اروپا، قوانین ویژه‌ای در زمینه کار دارد. همچنین این کشور از مهاجرانی که پیشنهاد کاری در این کشور دارند، بسیار استقبال می‌کند. یکی از این قوانین این است که، کشورهای جهان سوم برای کار در این کشور حتماً باید ویزا کاری رومانی را دریافت کنند. همین‌طورکه قبل‌تر هم گفتیم شما برای گرفتن ویزا کاری رومانی نیاز به یک پیشنهاد رسمی از یک شرکت معتبر در رومانی دارید. در بخش بعدی بیشتر با این موضوع آشنا خواهید شد.

ویزای کار رومانی

صفر تا صد کارات با رویزاست ...

شما هم می‌توانید یک زندگی آرام و بی‌دغدغه بسازید. برای پیشرفت و داشتن یک آینده درخشان زندگی کنید، بجنگید و پیروز این میدان باشید. رویزاگروپ در این راه همراه شما است و بیشتر از خود شما برای رسیدن به مقصد تلاش می‌کند.

فقط کافی است یک قدم بردارید تا رویزاگروپ 100 قدم برای شما بردارد…

کار در رومانی

شرایط اقامت رومانی از طریق کار:

این قسمت بیشتر برای اطلاع شما است و در رویزاگروپ خیلی به این شرایط نیازی نیست. شما در این قسمت با شرایط اقامت رومانی از طریق کار آشنا میشید:

  1. اولین موضوع، دریافت یک ویزای کاری طولانی‌مدت است. “صفر تا صد اینکار توسط تیم رویزا انجام می‌شود”
  2. موضوع بعدی داشتن یک پیشنهاد کاری از سمت کشور رومانی است. “در رویزا نیازی به این بخش نیست”
  3. درخواست مجوز کار طولانی مدت برای فعالیت در کشور رومانی. “صفر تا صد اینکار نیز با تیم رویزا است”
  4. نداشتن سابقه کیفری مهاجرین برای کار در کشور رومانی.
  5. فرد از لحاظ پزشکی سالم باشد و توانایی انجام کار را داشته باشد.
  6. مسلط‌بودن به یکی از زبان‌های انگلیسی و یا رومانیایی. “اگر به زبان تسلط ندارید رویزا شما را راهنمایی می‌کند”
  7. ارائه دادن مدارک و گواهی‌نامه‌های معتبر و ترجمه‌شده به کشور رومانی.
  8. باید به دولت رومانی ثابت کنید که تخصص لازم در زمینه کاری مربوطه را دارید.

نکته مهم:

یک نکته مهمی در این قسمت وجود دارد. آن هم  این است که، اکثر این موارد برای کسانی‌که از طریق رویزا اقدام می‌کنند این مشکلات وجود نخواهد داشت.

مزایای دریافت ویزا کار رومانی با رویزا:

اگر انتخاب شما برای ویزا کاری در رومانی رویزا است، شما شامل یک سری مزایا خواهید شد. رویزا یک شرکت معتبر مهاجرتی شناخته شده در رومانی است. رویزا برای دولت رومانی، اعتبار ویژه‌ای دارد. برای همین خیلی از مسائل و شرایطی که دیگران برای مهاجرت باید داشته باشند را شما نخواهید داشت. شما برای مهاجرت به رومانی فقط نیاز دارید که چمدان خود را رو جمع کنید و یک بلیط بگیرید. 

در رویزاگروپ، سرعت روند کار باتوجه به تجربه و تخصص ما بسیاربالا است. همچنین اعتباری که ما پیش دولت رومانی داریم این زمان رو کوتاه‌تر هم کرده است. اگر هر فردی از هر طریق و به هر شکلی بخواهد به کشور رومانی مهاجرت کند، حداقل 75 روز تا 3 ماه زمان خواهد برد. این در صورتی است که باز هم باید با رویزاگروپ مواجه شود. اما رویزای کار شما را کمتر از 30 روز کاری انجام می‌دهد.

یکی از شروط و قوانین کشور رومانی برای ویزای کار در رومانی، پیشنهاد کاری از یک شرکت معتبر می‌باشد. ولی این شرط برای شما لازم نیست و می‌شود از آن صرف‌نظر کرد. پس خیلی نگران این شرط دولت رومانی نباشید زیرا رویزاگروپ همراه شما است.

در بسیار از مواقع دیده شده است که بسیاری از افراد توانایی‌های لازم برای مهاجرت کاری را ندارند. از همین رو ما به شما رویزاگروپ را پیشنهاد می‌کنیم تا با حجم بسیاری از موقعیت‌های شغلی و راه‌های مهاجرتی رو به رو شوید. ما ابتدا در رویزاگروپ با توجه به شرایط شما، نوع مهاجرت شما را بررسی می‌کنیم و در این زمینه به شما مشاوره خواهیم داد. یعنی بهترین راه برای مهاجرت را در ابتدا پیش روی شما می‌گذاریم. سپس با بررسی این شرایط در زمینه مهاجرت کاری، بهترین و مناسب‌ترین پیشنهادهای شغلی را به شما ارائه خواهیم کرد.‌‌

همانطورکه در بخش قبلی هم گفتیم ما به عنوان یک شرکت مهاجرتی ابتدا تمام شرایط شما را در نظر می‌گیریم. سپس ما توانایی ارائه پیشنهادهای کاری گوناگون را به شما داریم. ما به عنوان یک شرکت مهاجرتی معتبر یک منبع کاریابی برای مهاجرین هم هستیم. یعنی شرکت‌ها و مراکز بزرگ که نیاز به نیروی کار دارند، اکثرا از طریق رویزا اقدام به جذب نیروی مدنظر خود می‌کنند. پس با رویزا نگران چیزی نباش.

رویزا شرایط ویژه‌ای را برای کسانی که قصد دارن به رومانی مهاجرت کنند در نظر گرفته است. یکی از این شرایط برگزاری کلاس‌های آنلاین برای یادگیری زبان رومانیایی می‌باشد. البته شما در خود کشور رومانی هم می‌تونید یک دیپلم زبان از کالج بگیرید. توجه کنید که تمامی این خدمات در رویزا به شما داده خواهد شد.

بسیاری از افراد و متخصصین علاقه‌مند هستند تا در رسته کاری خودشان فعالیت کنند. این زمنیه تخصصی ممکن است به قدری پیچیده باشد که شغل مدنظر به راحتی در هر جا یافت نشود. اما اصلاً نگران نباشید. رویزاگروپ در این زمینه برای یافتن شغل موردنظر به کمک شما خواهد آمد.

پرچم رومانی

مزایای کشور رومانی برای کار و زندگی:

کشور رومانی جزء اینکه یک کشور پیشرفته اروپایی به حساب می‌آید، بسیار هم ارزان است. یعنی شما نسبت میزان درآمدتان در رومانی به هزینه کردنتان بیشتر از سایر کشورها است. شما در این کشور مزایای بسیاری را برای زندگی و کار خود دارید. همچنین این مزایا برای خانواده شما هم هست. 

ویزای رومانی

یکی از بهترین مزایای کشور رومانی، تحصیل رایگان در این کشور است. یعنی فرزندان شما در مقاطع تحصیلی مختلف مدرسه می‌توانند به صورت رایگان درس بخوانند و البته تمامی این امکانات تحصیلی برای آن‌ها رایگان است.

کشور رومانی یکی از معدود کشورهایی است که به امنیت شغلی و ایجاد کار اهمیت می‌دهد. شما در کشور رومانی بیکار نمی‌توانید ببینید (مگر آنکه خود آن فرد خواسته باشد). همینطور مردم از آینده خود مطمئن هستند و با آرامش زندگی می‌کنند.

از بهترین مزایای کشور رومانی رایگان‌بودن بسیاری از خدمات است. مثلا در صورت بیماری نیاز به پرداخت هزینه بابت درمان ندارید. و البته رایگان‌بودن این خدمات و امکاناتی که دولت در اختیارتون میذارد بسیار با کیفیت هستند.

یکی دیگه از مزایای رومانی داشتن تسهیلات خوب بانکی هست. قوانین بانکی کشور رومانی متکی به قوانین اتحادیه اروپا هست. دولت رومانی بهترین تسهیلات بانکی را به کسانی که در رومانی اقامت دارند می‌دهد.

کشور رومانی چون جزء کشورهای اتحادیه اروپا است شما می‌توانید با داشتن اقامت این کشور به راحتی به تمام اروپا سفر کنید. شما نه تنها کل اروپا، بلکه تمامی کشورهای عضو شینگن را با داشتن اقامت رومانی می‌توانید بگردید.

کشور رومانی یکی از کشورهای است که نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیارارزان است. شما در این کشور نسبت به میزان تخصص و کارتان درآمد خواهید داشت. ولی به صورت کلی درآمد در رومانی برای قشر متوسط 2000 تا 3000 یورو در ماه است. که از این درآمد در رومانی حداکثر 500 یورو هزینه زندگی در رومانی خواهد شد.

کار در رومانی برای ایرانیان

کار در رومانی برای ایرانیان

اقامت دائمی با ویزای کاری رومانی

یکی از روش‌های اقامت در رومانی، برای ایرانیان دریافت ویزای کاری رومانی است. اما اینکه کار در رومانی برای ایرانیان به چه صورتی است کمی پرسش پیچیده‌ای است. کار در رومانی برای ایرانیان بسیارمتفاوت است. ایرانیان ساکن رومانی دقیقاً مشغول به کارهایی هستن که بقیه افرادی که در رومانی زندگی می‌کنند، انجام می‌دهند. دیدگاه مردم رومانی به ایرانی‌ها اصلاً دید نژادپرستانه نیست و خیلی هم ایرانی‌ها رو دوست دارند. پس هیچ محدودیتی برای کار و زندگی در رومانی وجود ندارد و کار در رومانی برای ایرانیان هم بسیار زیاد است.

درآمد در رومانی:

درآمد در رومانی به شیوه‌های متفاوتی است. شما با داشتن اقامت در کشور رومانی از شیوه‌های متفاوتی می‌توانید کسب درآمد در رومانی داشته باشید. حالا نیز قصد داریم به بیان چند تا از شیوه‌های درآمد در رومانی بپردازیم:

1-تولید و صنعت

پس از دوره قرون‌وسطی کشور رومانی مثل سایر کشورهای اروپایی دچار تغییرات در زمینه اقتصاد شد. یکی از این تغیرات و پیشرفت‌ها در زمینه تولید و صنعت بود.

2- ساخت‌وساز و ملک

کشور رومانی طی سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری در زمینه ساخت‌وساز و ملک شده است. به شکلی که بسیار از افراد برای سرمایه‌گذاری به رومانی مهاجرت می‌کنند.

3- خدمات IT

با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، رومانی نیز از این پیشرفت‌ها عقب نمانده است. یکی از بهترین منابع درآمد در رومانی خدمات IT است که درآمد بسیاربالایی را هم دارد.

4- آموزش

رومانی یک کشور به‌شدت در حال پیشرفت می‌باشد. به همین علت این کشور به بخش آموزش خود اهمیت بسیاری می‌دهد. یکی از بالاترین درآمدها برای معلمان است.

5- دامداری و کشاوری

کشور رومانی مثل ایران یک کشور حاصل‌خیر با خاکی بسیارمرغوب است. به همین علت دامداری و کشاوری یک شغل و صنعت بسیار پیشرفته در این کشور به شمار می‌رود.

6- خدمات دیگر

در کشور رومانی تنوع کاری بسیاری وجود دارد. درآمد در رومانی مثل ایران متغیر است و دولت رومانی مثل سایر کشورها روی این موضوع حساسیت بالای ندارد.

شرایط و تمدید ویزای کاری رومانی:

اقامت رومانی از طریق کار

بعد آن که رویزا کارهای ویزای کاری رومانی شما رو انجام داد، شما آماده به کار در این کشور هستید. پس از ارائه مدارک شما به کشور رومانی، شما یک جواز اقامت در رومانی با کار دریافت می‌کنید. این مجوز نهایتاً تا یکسال اعتبار دارد. شما باید 30 روز قبل از تمام شدن اعتبار جواز اقدام به تمدیدکردن آن کنید. بعد از چند سال هم اقامت دائم کشور رومانی به شما داده خواهد شد.

شرایط مهاجرت خانوارها به رومانی:

این شرایط نیاز به بررسی کامل دارد. به خصوص در زمینه ویزای کاری رومانی و مهاجرت به این کشور، کمی متفاوت است. شما باید برای گرفتن ویزا کاری رومانی به همراه خانوار حتما با مشاورین خو در رویزا صحبت کنید. رویزا بیش از 10 سال هست که فعالیت مهاجرت به رومانی را انجام می‌دهد و تمام ریز و درشت کار را به شما خواهد گفت. مشاورین شما در رویزا به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.

اخذ ویزای کار به همراه تحصیل:

کار در رومانی با ویزای تحصیلی:

اگر به دنبال یک کار خوب در کشور رومانی هستید پیشنهاد ما به شما ویزای تحصیلی این کشور است. کشور رومانی دانشگاه‌های بسیارمعتبری در سطح جهانی دارد. شما می‌توانید با تحصیل در رومانی راه و مسیر زندگی خود را از پایه و اساس بسازید. ویزای تحصیلی رومانی یکی از بهترین راه‌ها برای این موفقیت است. همچنین شما پس از دریافت مدرک و مهاجرت تحصیلی به رومانی با پیشنهادات کاری در این کشور رو‌به‌رو خواهید شد. این یک راه بسیارخوب برای مهاجرت به رومانی است.

کار کردن هنگام تحصیل:

کشور رومانی جزء کشورهای است که اجازه کار به دانشجوهای خودش را هنگام تحصیل می‌دهد. پس از بابت کار خیلی هم نگران نباشید. این کشور ظرفیت بالایی در زمینه کاری دارد. حتی برای دانشجوها هم کار در این کشور هست و می‌توانند ضمن تحصیل، کار کنند. تقریباً می‌شود گفت کار دانشجویی در کشور رومانی مرسوم است و بسیاری از دانشجویان مشغول به کار هستند. همین‌طور بعد از تحصیل در کشور رومانی شما می‌توانید یک ویزای کاری با کمک رویزا بگیرید. تقریبا هم بعد از 3 سال دیگه نیازی به تمدید ویزا ندارید و جزء شهروندان کشور رومانی حساب می‌شوید.

هزینه زندگی و تحصیل:

شاید برای شما هم جالب باشد که کشور رومانی یکی از ارزان‌ترین کشورها به خصوص در زمینه تحصیل می‌باشد. هزینه زندگی و تحصیل در رومانی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به شدت پایین است. با اینکه شما در کشور رومانی می‌توانید به‌راحتی هم به تحصیل بپردازید هم به کار خود. درآمد در رومانی همراه با تحصیل بسیار بین مردم رایج است. در این کشور یک نفر به راحتی هم می‌تواند هزینه تحصیل و زندگی خود را فراهم کند و هم با خیال راحت مشغول به تحصیل باشد و در آخر هم یک پس‌اندازی طی مدت زمان تحصیلی خود داشته باشد.

کسب اطلاعات بیشتر:

شما می‌تونید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی رومانی به این صفحه در منو مراجعه کنید و یا با مشاورین رویزا تماس بگیرید.

ویزای کار رومانی

مشاغل مورد نیاز رومانی:

کشور رومانی جز بهترین کشور های اروپایی میباشد که نیاز به نیرو های متخصص دارد. اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که کار برایتان بسیار مهم است، با مشاغل مورد نیاز رومانی آشنا شوید:

  • فناوری اطلاعات یا مهدسی IT
  • پزشک و پرستار
  • مهندس برق
  • هتل دار و توریسم
  • مهندس مکانیک
  • و…
مشاغل مورد نیاز رومانی

سوالات متداول

ما در این قسمت سعی کردیم به بسیاری از سوالات شما پاسخ بدیم. اما اگر پاسخ خود را دریافت نکردید با رویزا تماس بگیرید.

هزینه زندگی در رومانی بستگی به نحوه و شیوه زندگی شما دارد. ما در کشور رومانی بر خلاف سایر کشور ها هزینه بالایی نداریم. تقریبا این هزینه از ماهی 400 یورو تا 700 یورو است. ولی این یک هزینه معقول کارشناسی شده در این کشور 500یورو به صورت ماهانه است.

سوالی که خیلی ها از ما میپرسند این هست که برای تحصیل در کشور رومانی باید کنکور بدهیم؟ جواب ما خیر است. در واقع این روش بسیار قدیمی شده و نیاز به هیچ آزمونی برای ورود به دانشگاه های رومانی ندارید. شاید شما ارزیابی شوید اما ازمونی در کار نخواهد بود. 

اخذ ویزا کاری و اقامت رومانی از طریق کار در اصل بییشتر از 45 روز زمان میبرد. اما در رویزا مدت زمان بسیار کمتر است. ما برای شما اقامت رومانی از طریق کار را کمتر از 30 روز میگیریم. 

این سوال بسیار کلی است و پاسخ آن نیاز به صحبت و گفتگوی بیشتر دارد. در مورد این موضوع نیاز هست تا اطلاعات بیشتری را از شما داشته باشیم. پس در صورت داشتن این سوال با ما تماس بگیرید.

کار کردن توی کشور های اروپایی مثل ایران نیست و دارای قانون و قواعد خودش میباشد. اما یکی از خوبی و مزایای کشور رومانی این هست که به دانشجو ها اجازه کار کردن ضمن تحصیل را میدهد. پس نگران کار کردن توی رومانی نباشید. اقامت رومانی از طریق کار یکی دیگه از شیوه های مهاجرت به این کشور است.

جواب شما بسیار ساده است. خیر! کشور رومانی جز کشور های است که نرخ بیکاری آن بسیار پایین است. همچنین کار در رومانی برای ایرانیان بسیار زیاد است و فقط باید تخصص خود را داشته باشید.

4.5/5

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبرترین ویزاها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه‌های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخ‌گویی ما، متحمل هزینه زیادی می‌شوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درخواست مشاوره رویزا

از طریق این فرم هر سوال و درخواستی داری میتونی به ما انتقال بدی

پیمایش به بالا