خانه » تحصیل مهندسی در رومانی با پذیرش و ثبت نام برای سال 2024

تحصیل مهندسی در رومانی با پذیرش و ثبت نام برای سال 2024

تحصیل مهندسی در رومانی
به این صفحه امتیاز دهید!

بسیاری از افراد به دنبال تحصیل در یک دانشگاه معتبر برای تحصیل در زمینه مهندسی هستند. متاسفانه قبولی در دانشگاه های تاپ در ایران کار هر کسی نیست. برای تحصیل در این زمینه شما باید چندین سال تلاش مداوم داشته باشید. همه چیز به این سادگی نیست. غول بزرگی به اسم کنکور اجازه نمیدهذ تا افراد به سادگی در دانشگاه های خوب قبول شوند. در این بین افرادی هستند که به دنبال علاقه شان به طور جد میروند. بسیاری از این افراد علاقه مند به تحصیلات عالیه در کشور های اروپایی هستند. یکی از این کشور ها رومانی است. تحصیل مهندسی در رومانی شامل مزایای خود است. شما با تحصیل در رومانی میتوانید حتی اقامت دائم این کشور را بگیرید. در این بخش قصد داریم به صورت تخصصی در این مورد صحبت کنیم. پس تا انتها همراه رویزا گروپ باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

علت مهاجرت برای تحصیل مهندسی:

خیلی اوقات افراد علاقه مند به کسب تحصیل به کشور های دور تر برای کسب علم میروند. این موضوع بسیار درست و صحیح برای کسانی است که علاقه مند به تحصیل هستند. قبولی در دانشگاه های ایران سختی های بیشماری دارد که مهمترین آن کنکور است. برای قبولی در رشته های تاپ مهندسی و دانشگاه های معتبر باید زحمت بسیار زیادی را بکشید. تازه باز با این همه زحمت نتیجه تلاش شما در یک روز تعیین میشود. یعنی با داشتن کوچک ترین اشتباه تمامی زحماتتان به باد میرود. باز اگر همه چیز هم طبق برنامه پیش برود، شما کار سختی را پیش رو دارید و باید با چندین هزار نفر رقابت کنید. شاید بزرگترین دلیل مهاجرت های تحصیلی همین موضوع است. البته وجود دانشگاه های بسیار معتبر در خارج از کشور هم بی تاثیر در این زمینه نیست.

مهندس

مهاجرت تحصیلی به رومانی:

افراد زیادی هستند که پس از مشورت و تحقیق کشور رومانی را برای مهاجرت انتخاب میکنند. بسیاری از افراد حتی به دنبال تحصیلات پزشکی در رومانی به این کشور میروند. کشور رومانی یک کشور بسیار قوی از لحاظ علمی و تکنولوژی است. علم در کشور رومانی طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین علت در این کشور دانشگاه های بسیار خوبی ساخته شده اند. تجربه تحصیل در این کشور مساوی با تجربه تحصیل در یک کشور اروپایی هست. کشور رومانی از متریال خاص علمی برای افراد برخوردار است. همچنین تحصیل مهندسی در رومانی یکی از راه ها برای دریافت ویزا و اقامت دائم رومانی است.

مهندسی

دریافت ویزای رومانی با تحصیل:

هدف خیلی از افراد برای مهاجرت اقامت به یک کشور دیگه است. اقامت گرفتن در کشوری مثل کشور رومانی راه های متفاوتی داره. یکی از این راه ها تحصیل مهندسی در رومانی است. کشور رومانی جز کشور های بسیار مناسب برای مهاجرت است. با مهاجرت به رومانی شما میتوانید توی یک کشور اروپایی، یک زندگی رویایی برای خودتان بسازید. همچنین با تحصیل در این کشور شما میتوانید پس از 5 سال اقامت دائم این کشور را بگیرید. بعد از این مدت شما به عنوان یک شهروند کشور رومانی شناخته خواهید شد و از مزایای شهروندی این کشور استفاده میکنید. همچنین پس از دوره تحصیلی خود میتوانید به راحتی در همین کشور شروع به کار کنید.

محیط داشنگاه

اقامت در یک کشور اروپایی با تحصیل مهندسی در رومانی:

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که اقامت در کشور رومانی را انتخاب کردید، باید مواردی را حتما بدانید. یکی از این موارد مزایای است که شما به عنوان یک شهروند رومانی دریافت میکنید. شما پس از دریافت اقامت این کشور به راحتی میتوانید تمامی کشور های اتحادیه اروپا را بگردید. رومانی چون جز کشور های اتحادیه اروپا است، پس شما از مزیت های خاصی برخوردار خواهید شد. همچنین به همین علت شما میتوانید با زبان انگلیسی به راحتی با همه افراد ارتباط برقرار کنید. همینطور شما میتوانید با زبان انگلیسی اقدام به تحصیل مهندسی در رومانی کنید. در ادامه نیز در مورد زبان تحصیلی مورد نیاز برای تحصیل در کشور رومانی صحبت میکنیم.

زبان تحصیلی برای تحصیل مهندسی در رومانی:

همونطور که میدانید کشور رومانی جز کشور های اتحادیه اروپا است. شما برای تحصیل در کشور رومانی لزوما نیاز به یادگیری زبان رومانیایی ندارید. در واقع شرط پذیرش برای زبان تحصیلی شما، داشتن آیلتس 6 است. همچنین رویزا گروپ همچنین اقدام به برگذاری آزمون های آنلاین زبان انگلیسی کرده است. البته که برای تحصیل و زندگی در کشور رومانی بهتر است زبان این کشور را بلد باشید. زبان رومانیایی توسط مراکز زبان مختلفی در ایران نیز برگذار میشود. همچنین رویزا گروپ اقدام به راه اندازی یک کلاس آنلاین زبان رومانیایی برای علاقه مندان کرده است. این کلاس ها نیز به زودی برای افراد برگذار میشوند و یک مدرک معتبر این زبان توسط رویزا به افراد داده میشود. همچنین یکی دیگر از راه های یادگیری زبان رومانیایی، یادگیری زبان در خود کالج های کشور رومانی است.

تحصیل مهندسی

نوع پذیرش برای تحصیل مهندسی در رومانی:

بسیاری از افراد برای پذیرش در دانشگاه های کشور رومانی توقع چیزی شبیه به کنکور را دارند. اما اصلا همچین چیزی در کشور رومانی برای پذیرش در دانشگاه ها وجود ندارد. در واقع شرط پذیرش در دانشگاه های کشور رومانی فقط و فقط معدل بالای 14 است. حتی این نوع پذیرش بستگی به نوع مدرک دیپلم شما ندارد. یعنی شما میتوانید با دیپلم تجربی اقدام به تحصیل مهندسی در رومانی کنید. البته که داشتن مدرک مرتبط به نسبت تاثیرات بهتری در روند تحصیلی و قبولی شما میگذارد. اما لازمه تحصیل در یک رشته داشتن مدرک مرتبط نیست. البته که باز هم تمامی این موارد توسط مشاورین رویزا به شما اطلاع دادهمیشود و شما راهنمایی میشوید.

دریافت ویزا برای ایرانیان توسط رویزا گروپ:

بسیاری از افراد به دنبال دریافت ویزای تحصیلی کشور رومانی هستند. همچنین خیلی ها به دنیال دریافت ویزا های کاری و سرمایه گذاری نیز در این کشور میروند. لازمه دریافت ویزای این کشور نسبت به شرایط افراد متفاوت است. اما شاید جالب باشد بدانید، پذیرش ایرانی ها در کشور رومانی نسبت به خیلی از کشور ها بیشتر است. در واقع در کشور رومانی رویزا بیش از 10 سال است که مار مهاجرت ایرانیان را به رومانی انجام میدهد. به همین علت رابطه بسیار خوبی بین رویزا و دولت کشور رومان وجود دارد. ایرانی ها کار خیلی سختی برای گرفتن اقامت این کشور را ندارند.

مهندس

انواع رشته ها برای تحصیل مهندسی:

رشته های زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. یعنی تمامی رشته ها به خصوص رشته های مهندسی برای تحصیل در رومانی وجود دارند. شما فقط کافیست یک انتخاب دقیق و درست طبق علاقه تان انجام دهید. تمامی این موارد نسبت به شرایط کاری، علاقه شما، شرایط پذیرش و … توسط رویزا بررسی میشود. از رشته های محبوب این دسته هم در این کشور هم میتوان به رشته مهندسی کامپیوتر، عمران، برق و … اشاره کرد. تمای این رشته ها با بالاترین سطح کیفی در بهترین دانشگاه های رومانی تدریس میشود. برای تحصیل مهندسی در رومانی، شما با متد های روز اروپایی آموزش میبینید. در ادامه به این دانشگاه ها و عملکردشان در زمینه تحصیلی اشاره خواهیم کرد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز است که شما به صفحه تحصیل در رومانی نیز مراجعه کنید.

کلاس دانشگاه

دانشگاه ها:

دانشگاه های زیادی در کشور رومانی وجود دارند که رشته های مهندسی در آن ها تدریس میشود. اما بهترین این دانشگاه ها در پایتخت رومانی یعنی بخارست هستند. بهترین داشنگاه های این کشور به صورت مستقیم با رویزا ارتباط دارند. یعنی شما برای تحصیل در آن ها کار سخت و پیچیده ای نخواهید داشت. رویزا همراه همیشگی شما در کشور رومانی خواهد بود. ما در بخش بهدی بهترین دانشگاه ها در زمینه مهندسی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

دانشگاه های مهندسی بخارست:

پایتخت کشور رومانی یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین پایتخت ها در دنیاست. همینطور این کشور مقصد تجاری بسیاری از شرکت های بین المللی از سراسر دنیاست. همچنین دانشگاه های بخارست جز بهترین و تاپ ترین دانشگاه ها در دنیا هستند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه بخارست Universitatea din Bucuresti است. این دانشگاه یکی از بهترین و معتبر ترین دانشگاه ها در جهان است. به شکلی که هر ساله هزاران دانشجو از سراسر دنیا در این دانشگاه درس میخوانند. دانشگاه پلی تکنیک بخارست نیز یکی از این دانشگاه ها به شمار میرود. این دانشگاه مثل نمونه قبلی یک دانشگاه دولتی و بسیار معتبر است. از دیگر نمونه این دانشگاه ها دانشگاه فنی بخارست(Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti) است. تمامی این دانشگاه ها، جز دسته دانشگاه های تحت قرارداد رویزا هستند.

دانشگاه مهندسی بخارست

از کجا شروع کنیم:

بسیاری از افراد به دنبال یک فرصت برای مهاجرت به کشور های اروپایی هستند. اما آن ها اطلاعات کافی را در این زمینه ندارند. این افراد نیاز به یک مشاوره و راهنمایی درست در این زمینه دارند. رویزا ضمن فعالیت در زمینه مهاجرت به کشور رومانی، یک مشاور خوب مهاجرتی نیز هست. شما میتوانید با تماس با مشاورین رویزا، اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نماید.

اما پیشنهاد میشود اگر شما نیز قصد دارید تا یک مهاجرت تحصیلی را تجربه کنید، مطلب مهاجرت تحصیلی را مطالعه کنید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد تحصیل مهندسی در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

2 دیدگاه دربارهٔ «تحصیل مهندسی در رومانی با پذیرش و ثبت نام برای سال 2024»

  1. مهندسی عمران به ایتالیا پذیرش دارید با معدل ۱۴ سه سال علوم تجربی و سن ۲۰ ؟؟؟
    ایتالیا می تونم بورسیه dus بگیرم و اینکه شهریه خوابگاه و شهریه دانشگاه رایگان میشه ؟؟؟
    واینکه آزمون ورودی داره برای مهندسی عمران ؟؟؟
    و هزینه پروسه تون چقدره ؟؟؟

    1. دوست عزیز حوزه کاری ما قالبا در بخش رومانی هست، اما وبسایت های بسیار دیگری هستند که به صورت تخصصی در حوزه ایتالیا فعالیت دارند که پیشنهاد میکنیم از طریق اون ها برنامه مهاجرت خودتون رو پیگیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا