خانه » تحصیل پزشکی در خارج از کشور 2023

تحصیل پزشکی در خارج از کشور 2023

تحصیل در خارج از کشور
4.5/5 - (4 امتیاز)

مهاجرت تحصیلی در رشته های پزشکی همیشه یکی از خواسته افرادی بوده است که به دنبال تحصیلات در رشته های پزشکی بوده اند. تحصیل در رشته پزشکی در خارج از کشور به دلایل عمده ای امروز بین ایرانی ها محبوب شده است. یکی از دلایل محبوبیت آن شرایط سخت تحصیل در این رشته در ایران است. بسیاری از افراد برای همین و داشتن تحصیلات عالیه و بهتر اقدام به مهاجرت تحصیلی میکنند. مهاجرت تحصیلی در رشته پزشکی یکی از خدمات رویزا گروپ است. ما در رویزا گروپ اهمیت تحصیل در این رشته را به خوبی میدانیم. برای همین پیشنهادی اختصاصی را برای کسانی که قصد دارند به تحصیل پزشکی در خارج از کشور بپردازند داریم. ما در رویزا گروپ میتوانیم با مشاوره رایگان به شما کمک شایانی کنیم. شما عزیزان میتوانید از طریق تماس با رویزا گروپ و یا فرم زیر اطلاعات بهتری را در زمینه مهاجرت تحصیلی کسب کنید.

یکی از پر متقاضی ‌ترین رشته‌ها برای تحصیل در خارج از کشور، رشته‌ پزشکی است. تحصیل پزشکی در خارج از کشور در این مقاله به صورت علمی و دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. همان طور که می‌دانید رشته ‌ی پزشکی یکی از رشته ‌های مورد توجه و پر درآمد است. هر ساله تعداد زیادی از جوانان متقاضی تحصیل در رشته پزشکی هستند. تحصیل پزشکی در خارج از کشور و اخذ ویزا جهت تحصیل؛ این روز ها دغدغه بسیاری از دانشجویان و خانواده ها می باشد. به دست آوردن اطلاعات درست و کامل در این زمینه؛ یکی از مهم‌ ترین دغدغه ‌های متقاضیان تحصیل در این رشته است. مهاجرت تحصیلی پزشکی می‌ تواند؛ در رشته‌ها و گرایشات مختلف از جمله دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری و سایر رشته‌های پزشکی انجام شود. چنان چه قصد مهاجرت تحصیلی را دارید این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مهاجرت تحصیلی پزشکی
بنر تماس

شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور سال 2023

شرایط اخذ پذیرش دانشگاه در رشته پزشکی در هر کشوری متفاوت است. از آن جا که؛ رشته‌ ی پزشکی یکی از پر هزینه‌ ترین رشته‌ های موجود در بازار امروز تحصیلات خارجی قرار گرفته است. حرفه پزشکی یکی از برجسته‌ ترین حرفه ‌ها در جهان محسوب می‌ شود. سالیانه دانشجویان بسیار زیادی تمایل به تحصیل پزشکی در خارج از کشور را دارند تا بتوانند پس از اتمام تحصیلات؛ با کار در کشور مورد نظر و اخذ اقامت این کشور ها آینده خود را تضمین نمایند. طول دوره تحصیل پزشکی در کشور فرانسه 9 ساله بوده است. همین دلیل باعث شده است تا رشته پزشکی در میان رشته‌ های دیگر به یک دوره آموزشی پر تقاضا در سراسر جهان تبدیل شود. داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ایران در رشته تجربی یا ریاضی و فیزیک است.

با انتخاب کشور مناسب که بستر مناسبی برای تحصیل پزشکی و رشته‌ های مربوط به ‌آن فراهم کرده باشد، می ‌توانید آینده و زندگی کاری خود را تضمین کنید. در ابتدا دانشمندان، علم پزشکی را به صورت تجربی آموختند. با استفاده از روش‌ های آزمون و خطا درمان برخی از بیماری ‌ها را کشف کردند. تحصیل پزشکی در خارج از کشور بسته به هر کشوری، شرایط و مراحل خاص و مختص به خود را دارد.مهاجرت تحصیلی پزشکی اگر چه در بعضی از کشور ها دارای آزمون ورودی نیست، اما شما پس از گذراندن دروس سال اول، باید امتحانی از دروس تدریس شده را بدهید. در حالی که برای اخذ پذیرش برخی دیگر از دانشگاه ‌ها نیاز به شرکت آزمون ورودی نیست. از همین رو در بسیاری از کشور ها بسیار اهمیت دارد که سطح تحصیلی شما چگونه است.

پیشنهاد میشود بخوانید: تحصیل دندانپزشکی در خارج

شرایط آسان تر و با کیفیت تر تحصیل پزشکی 2023:

اگر شما هم به دنبال شرایط ویژه تری برای تحصیلات پزشکی در خارج از کشور هستید، پیشنهاد رویزا گروپ برای شما جذاب خواهد بود. پیشنهاد رویزا گروپ برای تحصیل پزشکی در کشور های خارجی، بخش بسیار مهم و اثر گذاری است که باید آن را مورد توجه قرار دهید. پیشنهاد ما برای شما تحصیل پزشکی در کشوری است که با حداقل نمره، بدون ازمون ورودی با کمترین هزینه و حتی از رشته ریاضی هم بتوانید در رشته پزشکی تحصیل کنید! ما در رویزا گروپ پیشنهاد میکینم تا شما در شرایطی ویژه با اخرین متد آموزشی در رشته پزشکی تحصیل کنید. بی دغدغه و راخت و آسان به فکر آتیه و تحصیل در رشته مورد علاقه خود باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این بخش همراه ما باشید!

در سال 2023، شرایط پذیرش در رشته‌های پزشکی در کشورهای مختلف بسته به هر کشور و دانشگاه ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی، پذیرش در رشته پزشکی در بسیاری از کشورها، بسیار رقابتی و سخت است و نیاز به داشتن مدارک و شرایط خاصی دارد.

در بسیاری از کشورها، از داوطلبان می‌خواهند که در آزمون های ورودی به دانشگاه، عملکرد عالی داشته باشند و برخی از کشورها مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس و کشورهای اروپایی، داوطلبان باید دوره‌های یکی دو ساله از پیش دانشگاهی در حوزه‌هایی مانند زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک را پشت سر بگذارند.

علاوه بر این، برای پذیرش در برخی دانشگاه‌ها، باید دارای تجربه کاری در حوزه پزشکی باشید و باید در مصاحبه های شفاهی و یا آزمون‌های تخصصی، مهارت های مورد نیاز برای تحصیل در رشته پزشکی را اثبات کنید.

مطلب پیشنهادی ویژه: تحصیل پزشکی در رومانی

تحصیل در خارج از کشور 2022

طول دوره مهاجرت تحصیلی پزشکی

طول دوره‌ ی تحصیل پزشکی در خارج از کشور بسته به کشوری دارد که شما در آن تحصیل میکنید. رفته رفته دانش پزشکی با تلفیق علم و تجربه پیشرفت‌ های زیادی کرد و روش‌ های درمانی جدید جای روش‌های قبلی را گرفتند. شما میتوانید بسته به شرایط مد نظر تحصیلی کشور مقصد این سال ها را با موفقیت پشت بگذرانید تا بتوانید به یک درجه عالیه برسید. دانشگاه‌ های معتبر زیادی با رتبه‌ های علمی چشم گیر در جهان وجود دارند که دانشجویان بین المللی را از سراسر نقاط جهان پذیرش می‌ کنند. در بعضی از کشور ها بعد از ۲ تا ۳ سال تحصیل همراه با پرداخت هزینه‌ ی دانشجوی مورد نظر در صورت داشتن شرایط و استعداد کافی، دانشجو می ‌تواند از بورسیه ‌ی آن کشور برای ادامه تحصیل خود استفاده کند.

میزان طول دوره تحصیل پزشکی در خارج از کشور به طور متوسط میتوان بین 6تا8 سال دانست!

اگر نمرات شما پایین تر از یک حد تعریف شده باشد؛ دیگر نمی توانید در رشته پزشکی تحصیل کنید. طبق پاراگراف بالا دانستیم که شرایط ورود به رشته پزشکی در کشور های مختلف متفاوت است.طول دوره مهاجرت تحصیلی پزشکی در خارج از کشور نیز بسته به کشور و رتبه علمی دانشگاه ها متفاوت است. رشته ‌های پزشکی شرایط به‌ خصوصی برای خود دارند که بیشتر کشور ها با زبان مورد نظر و رسمی کشور خودشان به ‌ارائه ‌ی دروس پزشکی اقدام می‌ کنند. لذا علم پزشکی در سراسر جهان یک هدف را دنبال می‌ کند و آن درمان انواع بیماری‌ ها است.

تحصیل پزشکی در خارج با رویزا گروپ:

آیا به دنبال یک فرصت برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستید؟ با رویزا گروپ، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های مشاوره تحصیلی در ایران، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای تحصیل در رشته پزشکی در خارج از کشور داشته باشید.

در رویزا گروپ، با توجه به تجربه موفق در راهنمایی داوطلبان تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان، شما را به راهنمایی در مراحل تحصیلی در کشورهای مختلف دعوت می‌کنیم. در این راستا، شما می‌توانید با اعتماد به خدمات مشاوره تحصیلی ما، از فرصت دسترسی به دانشگاه‌های معتبر و برتر در جهان بهره‌مند شوید.

همچنین، با توجه به تجربه چند ساله ما در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی در کشورهای مختلف، ما به شما کمک خواهیم کرد تا مراحل اخذ ویزا و آمادگی برای تحصیل در کشورهای مختلف را بدانید.

در کنار این مزایا، در رویزا گروپ با کادری مجرب و متخصص در زمینه تحصیلات پزشکی در خارج از کشور همکاری می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای تحصیل در رشته پزشکی در کشورهای مختلف داشته باشید.

پس اگر به دنبال یک فرصت برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستید، با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تحصیلی ما بهره‌مند شوید.

طول دوره مهاجرت تحصیلی پزشکی

هزینه‌ تحصیل پزشکی در خارج از کشور

هزینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور در برخی کشور ‌ها همچون رومانی و اتریش بسیار مناسب است. همچنین کشور رومانی، از لحاظ نزدیکی جغرافیایی و هزینه‌ های تحصیلی برای شما مناسب خواهد بود. در کنار همه این موارد، متقاضیان رشته پزشکی ممکن است نسبت به دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارند. از مزایای تحصیل در این کشور، تحصیل به زبان انگلیسی و هم چنین امکان اخذ مدرک پزشکی در 5 سال است. همچنین جا دارد که این نکته برای کسانی که قصد بازگشت به ایران و فعالیت در داخل کشور را دارند مجدداً یادآوری شود که اعتبار مدرک رومانی و اتریش مورد قبول ایران است. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که در برخی موارد تحصیل پزشکی در این کشور ها رایگان خواهد بود. همین طور داوطلبان برای ورود به ‌رشته ‌ی پزشکی در کشور لازم است؛ که دارای حداقل مدرک دیپلم سال آخر دبیرستان باشند.

به صورت کلی هزینه تحصیل در کشور رومانی در سال چیزی نزدیک به 6هزار یورو در سال برای رشته پزشکی و 3هزار یورو برای رشته دندانپزشکی است!

بررسی لیست وزرات بهداشت، سلامت و آموزش کشور و انتخاب یک دانشگاه مورد تایید توسط این وزارتخانه ضروری است. از دیگر موارد مورد توجه به منظور تحصیل پزشکی در خارج از کشور؛ گردآوری مدارک لازم و تأثیر آن ها در پذیرش خواهد بود. در حالی که تحصیل در رشته پزشکی در بعضی از کشور ها هزینه‌ گزافی در بر خواهد داشت. همین طور داشتن مدرک آزمونی مانند آزمون برای شما لازم است. مهاجرت تحصیلی پزشکی با استفاده از دانش پزشکی برای درمان آن بیماری اقدام کند. باید بگوییم معمولاً دانشگاه های مختلف لیست مدارک مورد نیاز را اعلام می نمایند.

مطلب پیشنهادی: هزینه مهاجرت تحصیلی

هزینه‌ تحصیل پزشکی در خارج از کشور

مهاجرت تحصیلی پزشکی در رومانی

تحصیل پزشکی در رومانی به دلیل هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و امکان تحصیل؛ در دانشگاه های مورد تایید هر ساله مورد استقبال قرار گرفته است. کشور رومانی راهی آسان برای ورود تحصیل پزشکی برای دانشجویان علاقه مند به رشته پزشکی می باشد. یکی از دلایل انتخاب کشور رومانی برای تحصیل پزشکی هزینه های پایین این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی می باشد. در صورتی که تحصیل پزشکی در دانشگاه های خصوصی رومانی به نوبه خود از هزینه بالاتری برخوردار خواهد بود. اما باز هم نسبت به دانشگاه های دیگر با کیفیت پایین تر (حتی در ایران) هزینه کمتری دارد. تحصیلات پزشکی در خارج از کشور یکی از خدماتی است که رویزا گروپ آن را به کشور رومانی انجام میدهد. 

کشور رومانی جز کشور های تاپ اروپایی است که سطح بسیار بالای علمی را به خصوص در رشته های پزشکی دارد. تحصیل در رشته های پزشکی در کشور رومانی، مزایای بسیاری را دارد. از مزایای تحصیل در این کشور در رشته پزشکی میتوان به گزینه های مختلفی همچون تحصیل به زبان انگلیسی، تحصیل با اخرین متد آموزشی روز دنیا، اعتبار جهانی مدرک دانشگاهی این کشور و … اشاره کرد. ضمن این موضوع هزینه های کم زندگی و تحصیل در رومانی هم مبحث بسیار مهمی است که در انتخاب این کشور برای افراد قطعا بی تاثیر نیست. ما در رویزا گروپ میتوانیم راهنما و مشاور امین شما برای تحصیل و اقامت سریع و سیر شما باشیم! یکی از انتخاب های شما برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور میتواند کشور رومانی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید روی لینک تحصیل در رومانی در بخش زیر کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی: تحصیل در رومانی

مهاجرت تحصیلی پزشکی در رومانی

دانشگاه پزشکی کارول داویلا

دانشگاه کارول داویلا به عنوان اولین دانشگاه پزشکی رومانی یاد می شود. در سال 1869 یک بخش جدیدی از این دانشکده در بخارست تاسیس شد. در سال 1857 با نام دانشکده ملی پزشکی و داروسازی توسط پزشک مهاجر فرانسوی کارول داویلا تاسیس شد. دانشگاه پزشکی کارول داویلا شامل 3 کالج برای تدریس رشته های پزشکی است. دانشکده پزشکی (به انگلیسی و رومانیایی)؛ دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی)؛ دانشکده داروسازی (به رومانیایی) کالج های موجود در این دانشگاه است. باید بگوییم بیش از 5000 دانشجو مهاجر بیش از 100 کشور جهان، هم اکنون در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه یکی از معتبر ترین دانشگاه های دنیا و به خصوص اروپا شناخته میشود که از سطح علمی بالای برخوردار است.

مدرک دانشگاه پزشکی کارول داویلا مورد قبول بیش از 200 کشور جهان از جمله ایران است!

این دانشگاه یکی از بهترین داشنگاه های اروپایی است که میتوانید برای مهاجرت تحصیلی پزشکی روی آن حساب باز کنید. اگر این دانشگاه یکی از انتخاب های شما برای تحصیلات پزشکی است، ما میتوانیم برای به شما عزیزان که خواستار تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستید، راهنما و یک وکیل مهاجرتی خوب باشیم. کافی است تا با رویزا گروپ ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان امکان تحصیل شما در این دانشگاه فراهم شود. دانشگاه کارول داویلا و بسیاری از دانشگاه های دیگر در کشور رومانی، جز دانشگاه های تحت قرارداد رویزا گروپ هستند که این موضوع کار تحصیلات را در هر رشته (نه فقط پزشکی!) برای شما راحت میکند. پس همراه رویزا گروپ به امید آینده ای بهتر!

اقدام برای تحصیل پزشکی در کارول داویلا

اقدام برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور

اگر شما هم قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، رومانی می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. چرا که دانشجویان می توانند در این کشور در سطح کیفی بالای به تحصیل پزشکی بپردازند. رویزا گروپ بهترین شرکت خدماتی مهاجرتی؛ در کشور رومانی برای مهاجرین ایرانی است. شما می توانید در تمامی رشته های روز دنیا در رومانی تحصیل کنید. رویزا گروپ همراه و در کنار شما است، تا شما بهترین تجربه مهاجرتی خود را با ما تجربه کنید. ما در رویزا گروپ با بیش از ده سال سابقه فعالیت مهاجرتی به خصوص در حوزه تحصیلات پزشکی در خارج از کشور در خدمت شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام ویزای تحصیلی و دریافت مشاوره رایگان کافی است تا با ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در خارج از کشور بستگی به موارد مختلفی، شامل کشور مقصد و ... دارد که بر اساس آن ها هزینه ها تعیین میشود.

راحت ترین راه برای مهاجرت تحصیلی پزشکی دریافت مشاوره و اقدام از رویزا گروپ است.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور (مهاجرت تحصیلی پزشکی) به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط سرمایه گذاری در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا