خانه » دانشگاه های رومانی

دانشگاه های رومانی

دانشگاه های رومانی
5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از افراد قصد مهاجرت به کشور های اروپایی برای تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی را دارند. یکی از این کشور های اروپایی، کشور رومانی است که مزیت های بسیار زیادی را نیز دارد. اولویت های بسیاری برای افراد در این زمینه برای انتخاب محل تحصیل خود دارند. در این بخش قصد داریم به دانشگاه های رومانی و اعتبار آن ها نیز بپردازیم. همچنین در این بخش به اولویت های مهم برای انتخاب یک دانشگاه معتبر اروپایی نیز خواهیم پرداخت. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات در مورد دانشگاه های معتبر رومانی هستید، تا انتها همراه رویزا باشید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در رومانی میتوانید به این صفحه لینک شده در منو مراجعه کنید. تا انتهای این مجله اینترنتی همراه رویزا گروپ باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

تحصیلات در خارج از کشور:

اولین واقعیتی که بهتر است شما را از آن آگاه کنیم، اگر به دنبال تحصیلات خوب هستید، هر کشوری واقعا خوب نیست. حتی بسیاری از کشور های اروپایی هستند که واقعا سطح علمی آن ها بهتر از کشور خودمان ایران نیست. اما اگر هدف شما صرفا مهاجرت با این روش است، داستان صد و هشتاد درجه متفاوت میشود. هدف ما نیز از باز کردن این بحث در این بخش هم دقیقا همین موضوعات است. تحصیلات در خارج از کشور در هر کشوری واقعا خوب نیست. زیرا بسیاری از دانشگاه های خارجی اعتبار کافی و سطح آموزشی خوبی را ندارند. البته در مورد کشور رومانی به این شکل نیست و موضوع بحث ما در ادامه نیز پرداختن به این بخش هم خواهد بود. اگر به دنبال یک تحصیلات عالیه در خارج از کشور هستید، حتما شما نیاز به مشاوره خواهید داشت. ما در ادامه کاملا شما را روشن خواهیم کرد.

کلاس دانشگاه

دانشگاه های خارجی:

متاسفانه در کشور ما ذهنیت بدی به صورت کلی در مورد کشور های خارجی وجود دارد. تقریبا بسیاری از همه ایرانی ها فکر میکنند هر جای خارج از ایران بهشت است. در مورد دانشگاه ها و تحصیلات دانشگاه های خارجی هم این مورد وجود دارد. اما واقعا به این صورت نیست و هر جای دنیا برای تحصیل خوب نیست. درست است بسیاری از کشور های خارجی امکانات رفاهی خوبی به دانشجویان میدهند. اما این موضوع علت خوب بودن و سطح بالای تحصیلی دانشگاه های این کشور نیست. در بسیاری از موارد حتی در کشور های اروپایی و کشور های همسایه ایران، سطح دانشگاه ها پایین است. این پایین بودن به معنای معتبر نبودن مدرک تحصیلی و سطح علمی آن ها نسبت به ایران و سایر کشور ها است. پس اگر قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر خارجی را دارید، شما نیاز به یک مشاوره دقیق دارید.

دانشگاه های معتبر در دنیا:

همانطور که گقتیم بسیاری از دانشگاه ها در دنیا میزان اعتبار و کیفیت لازم را ندارند. اگر قصد شما یک مهاجرت تحصیلی برای یک تحصیل با کیفیت است، شما نیاز به خواندن این مطلب دارید. همچنین ضمن این موضوع باید بدانید مهاجرت کار ساده ای نیست و نیاز به اطلاعات و مشاوره صحیح دارد. دانشگاه های بسیار خوبی در سطح دنیا برای تحصیل وجود دارد که امکانات بسیار خوبی را به دانشجو میدهد. این دانشگاه ها در کشور های سطح یک دنیا هستند. البته توجه کنید که نه تمام آن ها. یکی از این کشور های دارای دانشگاه های معتبر دنیا، کشور رومانی است. بسیاری از افراد قصد دریافت ویزای رومانی را برای تحصیلات دارند. در ادامه به این دانشگاه های معتبر رومانی نیز خواهیم پرداخت.

دانشگاه رومانی

دانشگاه های رومانی:

کشور رومانی مثل سایر کشور های دنیا دانشگاه ها و مراکز تحصیلی بزرگی را در خود جای داده است. اما لزوما در هر دانشگاهی که در این کشور است خوب نیست و برای انتخاب نیاز به تحقیقات دارید. ما در این بخش کار شما را بسیار راحت تر میکنیم و شما را به خوبی راهنمایی میکنیم. به صورت کلی کشور رومانی چون عضو اتحادیه اروپا است، شرایط خوبی برای زندگی و تحصیل برای افراد در آن فراهم است. همچنین متد های آموزشی و تحصیلی رومانی کاملا منطبق با قوانین اتحادیه اروپا است. این کشور در زمینه های مختلفی بسیار پیشرفته و خوب عمل کرده است. به همین علت تقریبا تمامی دانشگاه ها، جز دانشگاه های معتبر رومانی به شمار می آیند. همچنین یکی از این زمینه ها بحث تحصیلی در این کشور به شمار می آید. به همین علت دانشگاه های رومانی از لحاظ علمی، بسیار قوی هستند.

دانشگاه های معتبر رومانی:

یکی از علت های مختلف که دلیل حجوم مهاجرین به کشور رومانی را فراهم آورده است، شرایط تحصیلی است. دانشگاه های معتبر رومانی در این کشور تعداد کمی ندارند. کشور رومانی با توجه به حضور در اتحادیه اروپا و پیشرفته بودن شرایط تحصیلی بسیار خوبی را برای مهاجرین فراهم کرده است. رومانی جز کشور های است که در سابقه دیرینه در زمینه علم و دانش دارد. بسیاری از دانشگاه های رومانی جز دانشگاه های بسیار معتبر این کشور به شمار می آیند. معرفی تمامی این دانشگاهها برای شما زمان زیادی را ممکن است بگیرد. همچنین معرفی تمامی این دانشگاه ها در بحث امروز ما نمیگنجد. اما قسمت و تعداد اندکی از آن ها را ما در این قسمت به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. سپس بعد از معرفی این دانشگاه ها به سراغ بحث اولویت برای انتخاب یک کشور خارجی خواهیم پرداخت.

Universitatea din Bucuresti

دانشگاه های رومانی- دانشگاه بخارست:

یکی از دانشگاه های معتبر در دنیا، دانشگاه بسیار معتبر بخارست است. دقیقا اسم اصلی این دانشگاه دانشگاه بخارست (Universitatea din Bucuresti) است. همانطور که در قسمت لینک شده مشخص است شما میتوانید وارد وب سایت این دانشگاه هم شوید. این دانشگاه جز برترین و بهترین دانشگاهی دنیا و اتحادیه اروپا به حساب می آید. این دانشگاه بیش از 150 سال قدمت تاریخی دارد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا است. در این دانشگاه رشته های گوناگون و مختلفی تدریس میشوند. همچنین تعداد دانشجویان مهاجر در این کشور به شدت بالا است. این دانشگاه جز معتبر ترین دانشگاه های رومانی است. حتی شاید این دانشگاه معتبر ترین بین این دانشگاه ها باشد. همچنین مدرک تحصیلی این دانشگاه در تمام دنیا مورد قبول است. همچنین دانشگاه بخارست، جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی است.

UMF Carol Davila

دانشگاه های رومانی- دانشگاه پزشکی بخارست:

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر رومانی، دانشگاه پزشکی بخارست است. نام اصلی این دانشگاه UFM Carol Davila است. همچنین با کلیک بر روی نام این دانشگاه در همین صفحه میتوانید وارد وب سایت این دانشگاه شوید. دانشگاه پزشکی بخارست، یکی از بهترین و بزرگترین دانشگاه های پزشکی در دنیا است. این دانشگاه سالانه هزاران پزشک متخصص را به دنیا معرفی میکند. قدمت تاریخی این دانشگاه نیز به بیش از 150 سال بر میگردد و جز بهترین ها در دنیا است. این دانشگاه جز برترین و معتبر ترین دانشگاه ها در دنیا است. همچنین مدرک تحصیلی این دانشگاه مورد قبول تمامی کشور های دنیا است. دانشگاه پزشکی بخارست، یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی به شمار می آید. همچنین دانشگاه پزشکی بخارست، مقصد تحصیلی بسیاری از مهاجرین از سراسر دنیا است.

بخش پیشنهادی: دانشگاه کارول داویلا

Universitatea Politehnica

دانشگاه های رومانی- دانشگاه پلی تکنیک بخارست:

دانشگاه پلی تکنیک بخارست یکی از دانشگاه های رومانی با قدمت تاریخی است. این دانشگاه بیش از 200 سال در این کشور قدمت تاریخی دارد. دانشگاه پلی تکنیک بخارست (Universitatea Politehnica din Bucuresti) یکی از دانشگاه های بسیار معتبر در دنیا به شمار می آید. شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی نام این دانشگاه به وب سایت رسمی این دانشگاه دسترسی پیدا کنید. همانطور که از اسم این دانشگاه پیداست، مربوط به رشته های صنعتی و مهندسی است. این دانشگاه سالانه بیش از هزاران متخصص و مهندس را به دنیا ارائه میکند. این دانشگاه جز دانشگاه های است که مهاجرین زیادی از کشور های مختلف در آن تحصیل میکند. همچنین مدرک تحصیلی این دانشگاه مورد تایید تمامی دنیا است. همینطور این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی برای ایران است. این دانشگاه یکی از تاپ ترین دانشگاه های رومانی است.

بخش پیشنهادی: دانشگاه پلی تکنیک بخارست

Universitatea Tehnica

دانشگاه های رومانی- دانشگاه فنی بخارست:

دانشگاه فنی بخارست جز بهترین و برترین دانشگاه ها در دنیا محسوب میشود. همینطور که از نام این دانشگاه پیداست، یک دانشگاه اختصاصی برای دروس علوم مهندسی است. این دانشگاه نیز قدمت تاریخی و سطح تحصیلی بالایی دارد. به طوری که بسیاری از افراد از سراسر دنیا برای تحصیل به این دانشگاه می آیند. دانشگاه فنی بخارست یا Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti جز معتبر ترین دانشگاه های مهندسی به شمار می آید. با کلیک بر روی نام این دانشگاه میتوانید به وب سایت این دانشگاه دسترسی داشته باشید. همچنین سالانه بیش از صد ها نفر دانشجو مهاجر از این دانشگاه فارق التحصیل و به دنیا معرفی میشوند. این دانشگاه جز دانشگاه های معتبر رومانی و بسیار تاپ بع شمار میرود. همچنین مدرک تحصیلی این دانشگاه مورد تایید تمام دنیا و وزارت علوم ایران است.

همانطور که در این بخش دیدید، تمامی دانشگاه های رومانی که معرفی شدند، جز معتبر ترین ها بودند. تمامی دانشگاه های معتبر رومانی تحت قرارداد مستقیم با رویزا برای مهاجرین ایرانی هستند. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا اکثر این دانشگاه ها در بخارست هستند. شهر بخارست مرکز مهاجرین و یک قطب اقتصادی و علمی بزرگ در دنیا است. بسیاری از شرکت ها و هولدینگ های بزرگ دنیا در این شهر دفتر دارند. به همین علت این شهر اکثر دانشگاه های معتبر رومانی را در خود جای داده است.

اولویت برای دانشگاه های رومانی

اولویت ها برای دانشگاه های خارجی:

خب همانطور که قول داده بودیم، در این بخش قصد داریم به مسائلی اشاره کنیم که اولویت اصلی هستند. خب اگر به دنبال تحصیل در یک کشور خارجی هستید، مهم ترین موضوع اعتبار دانشگاه ها و مدرک تحصیلی این دانشگاه ها است. مدرک تحصیلی دانشگاه های رومانی، جز معتبر ترین مدارک در دنیا است. با توجه به اینکه این کشور از آموزش بسیار خوب و شناخته شده ای برخوردار است، اعتبار خوبی نیز دارد. همچنین رومانی جز کشور های اتحادیه اروپا است و همین ارزش این مدرک را بسیار بالاتر میبرد. همچنین تحصیل در دانشگاه های نام برده شده، یعنی تحصیل در معتبر ترین دانشگاه های جهان است. پس موضوع اعتبار دانشگاه ها بسیار دارای اهمیت است و یکی از اولویت ها برای انتخاب است. 

یکی دیگر از اولویت ها در این زمینه مبحث بسیار مهم هزینه ها است. خب بسیاری از افراد برای مهاجرت و مهاجرت تحصیلی مشکل هزینه تحصیل را دارند. شما برای تصمیم گیری در این زمینه حتی ممکن است دچار یاس و نا امیدی شوید. پس این موضوع بسیار مهم است که شما کم ترین هزینه را داشته باشید. کشور رومانی جز کشور های به شدت کم هزینه است. در واقع هزینه زندگی در رومانی و تحصیلات تقریبا نزدیک به یک ششم کشور های اروپایی دیگر است. موضوع هزینه زندگی و تحصیل شما نیز بسیار دارای اهمیت است که باید به آن توجه کنید. همچنین اولویت های دیگری وجود دارد که بعد ها بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. همچنین شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با رویزا گروپ تماس بگیرید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد دانشگاه های رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا