خانه » مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری
به این صفحه امتیاز دهید!

انواع روش های سرمایه گذاری در کشور رومانی و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در رومانی در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است. با دریای سیاه ، بلغارستان ، اوکراین ، مجارستان ، صربستان و مولداوا هم مرز است. کشور رومانی یکی از کشور های است که به تازگی به عضویت کشور های اتحادیه اروپا درآمده. از راه های متداول برای مهاجرت به کشورهای اروپایی سرمایه گذاری است. بدین ترتیب سرمایه گذاری در رومانی مورد بررسی بسیاری از افراد می باشد. مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت است. سرمایه گذاران در سال 2022 از هزینه های کم از نظر نیروی کار، املاک و مستغلات و تدارکات سود می برند. اما آیا کشور رومانی مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری، کسب سود و اخذ اقامت برای اتباع خارجی می باشد؟

مهاجرت سرمایه گذاری به رومانی

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

ریسک ورود پول به رومانی

کشور رومانی یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. که تمامی قوانین وضع شده اتحادیه ی اروپا شامل این کشور نیز می شود. سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر خلاف سرمایه‌گذاری در بازارهایی مانند مسکن و طلا، به سرمایه زیادی نیاز ندارد. سرمایه گذاری در رومانی، کشوری که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری از جمله کاخ های با شکوه، قلعه های زیبا است. تمامی قوانین وضع شده اتحادیه اروپا شامل این کشور نیز می شود. کشور رومانی مثل سایر کشور های دیگه عضو اتحادیه اروپا، شرایط ویژه ای رو برای سرمایه گذاری گذاشته است. این کشور نسبت به همسایگان خود پر جمعیت و در حدود 23 میلیون جمعیت دارد. این نیز با این واقعیت ثابت می شود که رومانی علاوه  جذاب ترین بازار نزدیک به سواحل اروپا است. واحد پول این کشور، لئو رومانی است. مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راه کار ها است.

این کشورتا حد زیادی به پیشرفت انرژی هسته ای وابسته می باشد. هزینه زندگی در کشور رومانی ماهیانه حدود 500 یورو است. کشور رومانی در سال های نه چندان دور به اتحادیه اروپا پیوسته است. پس از گذشت 5 سال می تونید به راحتی اقامت دائم این کشور رو بگیرید. یکی از کشوهای اتحادیه اروپا کشور رومانی می باشد. قوانین این کشور نیز شامل تمام قوانین اتحادیه اروپا کی شود. از بزرگترین نکات منفی برای سرمایه گذاری خارجی در کشور رومانی این است که. به طور کلی در چارچوب قانونی، مالیاتی، اقتصادی ایجاد شده توسط دولت رومانی خلاصه می شود.

مزایا ی سرمایه گذاری در رومانی

مزایای سرمایه گذاری در رومانی

یکی از راه های پرطرفدار سرمایه گذاری در رومانی ، خرید می باشد که فرد سرمایه خود را در خرید ملک صرف می کند. بلافاصله با خرید ملک ، می تواند در کشور رومانی ، تقاضای اخذ اقامت دهد. کشور رومانی یکی از بهترین کشور های اروپایی به حساب میاد به خصوص برای سرمایه گذاری. 3 طریق می توان در کشور رومانی سرمایه گذاری نمود. این تغییرات چارچوب نامنظم محیط کدورت، بی ثباتی و غیرقابل پیش بینی بودن را ایجاد می کند. اما باتوجه به تغییرات مثبت صورت گرفته در اقتصاد کلان این کشور. همچنان سرمایه گذاری در رومانی دارای ریسک های بالا و امنیت پایین سرمایه گذاری می باشد. با توجه به دستمزد کم و همچنین آگاهی بسیار مناسب به زبان انگلیسی این می تواند یک گزینه مناسب باشد. که مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری در این رابطه است. در کشور رومانی ، تقاضای اخذ اقامت دهید.

رومانی کشور درحال توسعه اروپای شرقی می باشد که به تازگی در راه جذب سرمایه گذاری خارجی قدم برداشته است. عدم ثبات سیاسی کشور رومانی یکی از نکات منفی مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در رومانی به سه روش امکان پذیر می باشد. خرید ملک ،  پروژه ی تجاری در رومانی ،  خرید اوراق ارضه دولتی از بانک ، بیان نمود. برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها به هیچ‌وجه نیاز نیست که با روش‌های تحلیل بازار آشنا باشید. سرمایه گذاری در رومانی از چون اقتصادی رو به رشد دارد و تابع قوانین اروپا است قابل اطمینان است.

مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در رومانی

مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی از طریق خرید ملک هم یکی دیگه از راه های اقامت در کشور رومانی هست. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک برای مهاجرت به رومانی طرفداران زیادی دارد. در رومانی یک استراتژی روشن، قدرتمند و پایدار توسط دولت برای مقابله موثر با این مشکلات وجود ندارد. سرمایه گذاری در رومانی از روش های مختلفی صورت می پذیرد. در بسیاری از کشورهای اروپایی امکان دریافت ویزای سرمایه گذاری وجود دارد. روش های بسیاری جهت مهاجرت به کشور رومانی وجود دارد. سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر خلاف سرمایه‌گذاری در بازارهایی مانند مسکن و طلا، به سرمایه زیادی نیاز ندارد. مهم ترین مزایای مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری به مواردی می توان اشاره کرد. سرمایه گذاری در رومانی و یا هر کشور دیگر بایستی بر پایه تحلیل رشد اقتصادی و زیرساخت های آن کشور انجام شود. با سرمایه گذاری در رومانی برای دریافت اقامت آن اقدام کرد.

ساخت و ساز در رومانی یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در این کشور است. سومین روش سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه خواهد بود. رای ورود به بازار سرمایه گذاری رومانی هرگز دیر نیست، اما باید با اطلاعات و آمادگی عمل کرد. کشور رومانی حقوق مالکیت و استاندارد های سرمایه گذاری را به رسمیت می شناسد. پس از 5 سال در دست داشتن ویزای سرمایه گذاری می توان اقامت دائم کشور رومانی را بدست آورد. کشور رومانی  دروازه ای است که شما را در مقابل درهای گشوده شده به سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، قرار داده است.

مطلب پیشنهادی: همه چیز درباره تحصیل در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در رومانی از طریق خرید ملک

موقعیت جغرافیایی رومانی باعث شده که. سرمایه گذاران از آن به عنوان دروازه ای برای ورود به بازارهای اتحادیه اروپا استفاده کنند. انجام ساخت و ساز در این کشور بسیار به اقتصاد رومانی کمک کرده. با سرمایه گذاری در این کشور می توان برای اخذ اقامت این کشور اقدام نمود. درصورتی که سابقه خوبی به جای گذارده شود، در ابتدا پیشرفت کند است. اما پس از مدتی بسیار قوی تر و پایدارتر خواهید بود. عدم استقلال کامل قوه قضایه و پروسه طولانی دَعاوی تجاری نگرانی عمده سرمایه گذاران خارجی و داخلی است. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در رومانی به سرمایه کمتری نیاز است. مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری حداقل مقدار سرمایه یکصد هزار دلار می باشد و شما می توانید. با این مقدار سرمایه گذاری ، بعد از سپری کردن پروسه ی پنج ساله ، اقامت خود را کسب نمایید.

سرمایه گذاری در رومانی در املاک و مستغلات یکی از طرق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری را به طور کامل توضیح دادیم. امروزه کشور رومانی به جایگاه سیاسی و اجتماعی پایدار در اتحادیه اروپا رسیده است. همچنین دولت رومانی بسیار اهمیت ویژه ای به آبادانی و ساخت کشور خودش می دهد. برای سرمایه گذاران این کشور دولت رومانی امتیازات ویژه ای قائل شده است. مشوق های مالیاتی در رومانی وجود دارد که به نفع همه سرمایه گذاران خارجی یا رومانیایی است. براساس گزارشات نرخ بیکاری در رومانی 3/4٪ اعلام شده است.

در این مقاله به طورکامل و به تفسیل به مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری پرداختیم.

بخش پیشنهادی: سرمایه گذاری در خارج از کشور

سرمایه گذاری در رومانی
لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا