خانه » کار در رومانی برای ایرانیان

کار در رومانی برای ایرانیان

کار در رومانی برای ایرانیان
به این صفحه امتیاز دهید!

بسیاری از افراد که قصد مهاجرت دارند، قطعا یکی از سوالات آن ها شرایط کاری کشور مورد نظر است. شرایط کار و درآمد، موردی است که در هر کشور انواع مختلف و گوناگونی را دارد. در واقع شرایط کار در یک کشور مثل انگلیس که یک کشور اروپایی است، با ایران متفاوت است. کشور رومانی هم به همین ترتیب است و قصد داریم در حال حاضر شرایط کار در این کشور را باهم بررسی کنیم. ابتدا لازم است بگویم صفحه مرجع این مجله اینترنتی، صفحه کار در رومانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار در این کشور میتوانید به این صفحه مراحعه کنید. اما امروز قصد داریم در این بخش به کار در رومانی برای ایرانیان بپردازیم و توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم. شما هم میتوانید برای کسب اطلاعات در این زمینه به صورت کامل این صفحه و صفخات لینک شده را مطالعه کنید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

کار برای مهاجرت در رومانی:

ابتدا لازم است بگویم که یکی از موارد برای مهاجرت به رومانی، کار کردن در این کشور است. طبق قوانین کشور رومانی شما میتوانید یک ویزای کاری از کشور رومانی برای کار در این کشور دریافت کنید. البته که این راه هم شرایط خاص خودش را دارد که در ادامه نیز در مورد آن هم صحبت میکنیم. دو نوع راه وجود دارد. یا اینکه شما برای کار به این کشور میاید و جز توابع این کشور خواهید شد. یا اینکه شما برای مهاجرت به این کشور میاید و راه مهاجرتی شما از نوع ویزای کاری است. در نهایت نتیجه هر دو این موارد یکی  است. اما به صورت کلی کار در کشور رومانی هم یکی از مواردی است که به راحتی با آن میشود اقدام به مهاجرت کرد. البته راه های دیگری نیز برای مهاجرت هستند، مثل تحصیل و سرمایه گذاری.

کار

شرایط کاری در رومانی:

کشور رومانی جز کشور های پیشرفته ای است که مشکلی از لحاظ کار برای مردمش ندارد. در واقع نرخ بیکاری در این کشور نزدیک به صفر درصد است. انواع کار در رومانی به خصوص برای ایرانیان در این کشور حاضر است. کار در این کشور برای افراد متخصص و غیر متخصص نیز به نسبت درآمد تقسیم بندی شده است. همچنین شرایط پیدا کردن کار هم متناسب با شرایط افراد است. برای کار در رومانی شما یا باید از طریق دولت یا شرکتی استخدام و بیمه شوید و مالیات شما توسط همان دولت یا شرکت پرداخت میشود. یا شما خودتان کارفرما میشوید و تَکس(مالیات) را خودتان پرداخت میکنید. همچنین قانون بازنشستگی در این کشور بستگی به نوع کار شما تعیین میشود. اما برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز است تا با مشاورین رویزا در این مورد صحبت کنید.

شرایط کار در رومانی برای مهاجرین:

شرایط کار در رومانی برای مهاجرین به این صورت است که ابتدا شما باید یک دعوت نامه رسمی کاری داشته باشید. حالا این دعوت نامه میتواند از سمت دولت یا شرکتی در این کشور باشد. برای پیش رفتن این روند، آن شرکت نیاز است مدارک و مستنداتی را به دولت برای جذب شما ارائه دهد. در واقع باید برای دولت ثابت کند که نیروی کاری مورد نظر در این کشور وجود ندارد و نیاز به شما دارد. اما به صورت کلی این روند شرایط کار در رومانی برای مهاجرین را کمی سخت کرده است. اما این موضوع برای ایرانیان وجود ندارد و به شکل دیگری انجام میشود. در ادامه به شرایط کار در رومانی برای مهاجرین نیز خواهیم پرداخت.

مهندسی

شرایط کار در رومانی برای ایرانیان:

یکی از مواردی که در شرایط کاری به آن اشاره کردیم، کار در رومانی برای ایرانیان است. همانطور که اشاره شد شرکتی که در خواست میکند شما در آن کار کنید، باید مستنداتی را به رومانی ارائه کند. یکی از دلایل این موضوع نبودن این نیرو در کشور رومانی است. دلیل دیگری که باید ارائه شود، نیازمندی به شما برای کار در این کشور حالا به هر شکل ممکن است. یعنی در واقع شما انقدر کار آمد و متخصص باشید که یک الماس به حساب بیاید. یکی دیگر از مدارکی که باید به دولت رومانی ارائه شود، این است که شما از سلامت اخلاقی و روانی نیز برخوردار هستید. دلیل این موضوع حساسیت های رومانی در فرهنگ و شرایط احتماعی جامعه خودش است. اما شرایط کار در رومانی برای ایرانیان این سختی ها را ندارد و راه آسان تری پیش روی شما است.

اما همانطور که گفتیم شرایط کار در رومانی برای ایرانیان شیوه متفاوت تری دارد. ایران شرایط خوب و دوستانه ای را با کشور رومانی دارد. ضمن این موضوع، ایرانی ها ذاتا یک متخصص تمام و کمال به حساب می آیند. به همین علت ذهنیت از ایرانی ها برای کار در این کشور بسیار آسان تر از کشور های دیگر است. اما نکته قابل توجه این است که کسانی که از رویزا گروپ اقدام به مهاجرت کاری میکنند، کار آسان تری را دارند. علت آن را در ادامه نیز به صورت کامل متوجه خواهید شد. پس تا انتخای این مجله اینترنتی همراه رویزا باشید.

مهندسی نرم افزار

شرایط کار در رومانی برای ایرانیان با رویزا گروپ:

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم رویزا گروپ، سال ها است که کار مهاجرت به رومانی را برای ایرانیان انجام میدهد. سال ها تجربه ما در این زمینه باعث اثبات حسن نیت ما به دولت و کشور رومانی شده است. همچنین پذیرش با رویزا آمار 99% را دارد. ما به خوبی با راه و چاه کار آشنایت داریم و میتوانیم کار ویزای شما را به سرعت انجام دهیم. شما هم اگر قصد دارید تا یکی از کسانی باشید که از طریق رویزا اقدام به ویزای کاری رومانی میکند، میتوانید از هم اکنون با رویزا تماس حاصل نمایید. رویزا گروپ با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه همواره در خدمت شما است. در ادامه بیشتر در مورد کار در رومانی برای ایرنیان و شرایط ویژه ان برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

کار در رومانی ایرانیان

انواع کار در رومانی برای ایرانیان:

کار های بسیار زیادی در کشور رومانی برای متخصصین وجود دارد. اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که به دنبال کار هستید، میتوانید از رویزا گروپ در این زمینه مشاوره بگیرید. در حال حاضر به انواع مشاغل در کشور رومانی خواهیم پرداخت. انواع مشاغل در حوزه مهندسی، پزشکی، حقوق، کارمندی و … وجود دارد. از نمونه بهترین های این دسته میتوان به مهندسی نرم افزار و IT، برق، عمران، مکانیک و … اشاره کرد. همچنین در رشته های پزشکی میتوان به تمامی رشته ها و تخصص های پرشکی،داروسازی، دندانپزشکی، دامپزشکی و … اشاره کرد. در رشته های حقوق و وکالت نیز کار در رومانی برای ایرنیان وجود دارد. همچنین ایرانیان انواع کار های مثل کارمندی و … را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کار در رومانی برای ایرانیان با رویزا تماس بگیرید.

 

جوشکاری

شرایط اقامت رومانی از طریق کار:

 

این قسمت بیشتر برای اطلاع شما است و در رویزا خیلی به این شرایط نیازی نیست. شما در این قسمت با شرایط اقامت رومانی از طریق کار آشنا میشید:

  1. اولین موضوع، دریافت یک ویزای کاری طولانی مدت است. “صفر تا صد اینکار توسط تیم رویزا انجام میشه”
  2. موضوع بعدی داشتن یک پیشنهاد کاری از سمت کشور رومانی است. “در رویزا نیازی به این بخش نیست”
  3. درخواست مجوز کار طولانی مدت برای فعالیت در کشور رومانی. “صفر تا صد اینکارم با رویزاست”
  4. نداشتن سابقه کیفری مهاجرین برای کار در این کشور
  5. فرد از لحاظ پزشکی سالم باشه و توانایی انجام کار داشته باشه
  6. مسلط بودن به یکی از زبان های انگلیسی یا رومانیایی. “اگر به زبان تسلط ندارید رویزا راهنمایتون میکنه چیکار کنید”
  7. ارائه دادن مدارک و گواهی نامه های معتبر و ترجمه شده به کشور رومانی
  8. باید به دولت رومانی ثابت کنید که تخصص لازم در اون زمینه کاری رو دارید

نکته مهم:

یک نکته مهمی در این قسمت وجود دارد. آن هم  این است که، اکثر این موارد برای کسانی که از طریق رویزا اقدام میکنند این مشکلات وجود نخواهد داشت.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد کار در رومانی برای ایرانیان به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا