خانه » تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم
4.3/5 - (3 امتیاز)

یکی از پرسش هایی که در خصوص تحصیل در خارج از کشور از مشاوران رویزا گروپ زیاد پرسیده می شود؛ این است که آیا تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم امکان پذیر است. باید بگوییم تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم امکان ‌پذیر است. اما معمولاً برای ورود به دانشگاه‌ ها و موسسات آموزشی در خارج از کشور، نیاز به داشتن مدرک تحصیلی بالا تر از دیپلم می ‌باشد. در ادامه مقاله توضیح بیشتری در این خصوص ارائه می دهیم. به طور کلی، برای تحصیل در خارج از کشور، شما باید مراحلی را طی کنید. انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی اولین گام برای تحصیل در خارج از کشور است. شما باید ابتدا دانشگاهی را که می‌ خواهید در آن تحصیل کنید؛ و رشته‌ ی مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین در مورد تحصیل در خارج از کشور لازم است موارد دیگری را بررسی کنید؛ که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مهاجرت با رویزا گروپ

تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم؛ و دریافت اقامت

در این بخش از مقاله به تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم؛ و دریافت اقامت  می پردازیم.هر کشور دارای سیاست ‌ها و الزامات مختلفی برای ورود و اقامت دارد. بنابراین ارائه‌ی دقیق کشور هایی که با مدرک دیپلم اقامت می ‌دهند مشکل است. اما تعدادی از آن ها که برای اقامت درخواست بیشتری را دارند؛ در ادامه بر می شماریم. باید بگوییم کشور هایی که در ادامه ذکر می کنیم؛ بهترین کشور ها برای مهاجرت هستند؛ و در واقع بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی محسوب می شوند. همچنین باید بدانید که برخی کشور ها امکانات و برنامه‌ هایی را برای دانشجویان بین‌المللی با مدرک دیپلم فراهم می ‌کنند. در ادامه به لیست این کشور ها می پردازیم.

کانادا

کانادا یکی از کشور هایی است که تقاضا زیادی برای مهاجرت تحصیلی دارد. و می توان آن را از بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی دانست.  برنامه‌ ی دیپلما به عنوان یک برنامه‌ ی تحصیلات تکمیلی برای دانش‌آموختگان دیپلم شناخته می ‌شود. باید بگوییم دیپلما یک برنامه تحصیلی است؛ که به دانش‌آموختگان مدارس مدارس حرفه ‌ای ارائه می ‌شود. به آن ها امکان تحصیل در رشته ‌های مشخص را می ‌دهد. برنامه دیپلما برای دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه ندارند؛ یا قصد ادامه تحصیل در با این برنامه می‌ توانید؛ در کالج ‌ها و دانشگاه‌های کانادا در رشته‌ های مختلف تحصیل کنید.

 استرالیا

 استرالیا نیز برای دانشجویان بین‌ المللی با مدرک دیپلم فرصت‌های تحصیلی فراهم می ‌کند. برنامه‌ های تحصیلی مانند TAFE و VET در کشور استرالیا وجود دارند که؛ به دانشجویان با مدرک دیپلم امکان تحصیل در رشته‌ های مورد نظر را می ‌دهند. مهاجرت تحصیلی به استرالیا یک فرصت عالی برای دستیابی به تحصیلات بالا تر است. مهاجرت به این کشور بهره ‌برداری از منابع آموزشی و پژوهشی این کشور است. این کشور هم از بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی است. برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، شما باید مدارک ضروری را تهیه و آماده کنید. این مدارک ممکن است شامل گواهی مدرک تحصیلی، ریزنمرات، گواهی زبان انگلیسی (مانند آیلتس یا تافل)، رزومه، نامه توصیه و سایر مدارک مربوطه باشد.

انگلستان

 انگلستان نیز یکی از بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی  می باشد. در انگلستان نیز برای دانشجویان با مدرک دیپلم فرصت ‌های تحصیلی وجود دارد. می ‌توانید در کالج‌ ها و دانشگاه‌ های انگلیس تحصیل کنید؛ و پس از تکمیل برنامه‌ی دیپلما، می ‌توانید به مقطع لیسانس ادامه دهید. انگلستان دارای دانشگاه‌ های برجسته و متعددی است؛ که در زمینه‌ های مختلف تخصصی فعالیت می ‌کنند. برای تجربه بهتری از مهاجرت لازم است بررسی کنید؛ که کدام دانشگاه‌ ها و رشته‌ های تحصیلی با نیاز ها و علاقه ‌مندی‌ های شما هماهنگی دارند.

آلمان

در آلمان نیز برخی از برنامه ‌های دیپلما برای دانشجویان بین‌المللی با مدرک دیپلم ارائه می‌ شود. این برنامه ‌ها به عنوان مقدمه ‌ای برای ورود به دانشگاه‌ ها؛ و دستیابی به مدارج بالا تر تحصیلی در نظر گرفته می باشد. برای مهاجرت تحصیلی به آلمان، باید مدارک ضروری را تهیه و آماده کنید. این مدارک شامل گواهی مدرک تحصیلی، ریزنمرات، گواهی زبان ، رزومه، نامه توصیه و سایر مدارک مربوطه باشد. این کشور نیز یکی از بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی  است. باید بگوییم برای مهاجرت تحصیلی به آلمان، باید ویزای تحصیلی را اخذ کنید. بررسی کنید که نوع ویزای مورد نیاز برای شما چیست؛ و به چه نحوی می‌ توانید آن را دریافت کنید.

رومانی

رومانی را می توان بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی دانست. یکی از کشورهایی است که امکان اقامت و تحصیل برای دانشجویان با مدرک دیپلم را فراهم می ‌کند. کیفیت بالای زندگی را ارائه می دهد و در کنار آن هزینه زندگی در آن کم است. در رومانی، دانشجویان با مدرک دیپلم می ‌توانند؛ در دانشگاه‌ ها و کالج‌ ها در رشته‌ های مختلف تحصیل کنند. برای ورود به دانشگاه‌ ها و موسسات آموزشی رومانی، عموماً نیاز به ارائه مدارک مشخصی دارید. شما باید مدرک دیپلم خود را ترجمه و تصدیق کنید تا به عنوان مدرک تحصیلی در نظر گرفته شود. برخی از دانشگاه‌ ها ممکن است نیاز به مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس (IELTS) یا تافل (TOEFL)؛ برای اثبات سطح زبان داشته باشند. باید بدانید درخواست‌ های ورود به رشته‌ های خاص ممکن است الزامات و مدارک دیگری را نیز از شما بخواهند. مانند نامه‌ های توصیه، رزومه و سایر مدارک مرتبط.

رومانی یکی از کشورهایی است که؛ دارای هزینه‌ های تحصیلی نسبتاً کمتری نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی دیگر است. هزینه‌ های زندگی و معیشت نیز در مقایسه با سایر کشور ها به صرفه است. رومانی دارای برنامه‌ های تحصیلی متنوعی است که شامل رشته‌ های مهندسی؛ پزشکی، علوم پایه، هنر ها، علوم انسانی و غیره می ‌شود. شما می ‌توانید برنامه ‌ای را که با علاقه و استعداد شما همخوانی دارد، انتخاب کنید. در خصوص بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی  در مقاله ای به تفصیل پرداخته ایم. که از طریق لینک زیر می توانید وارد صفحه مربوط به آن شوید.

مقاله پیشنهادی: بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی  

 

هزینه زندگی و هزینه تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم و بالا تر

همان طور که می دانید برای مهاجرت تحصیلی می توانید در مقاطع تحصیلی بالا تر نیز اقدام کرد. به طور مثال تحصیل پزشکی در خارج از کشور نیز برای شما امکان پذیر است. تحصیل پزشکی در خارج از کشور، به خصوص در کشور هایی که دارای سیستم آموزش پزشکی برجسته هستند؛ می‌ تواند یک فرصت عالی برای تحصیل در رشته پزشکی و کسب تجربه بین‌ المللی باشد. که قطعا مزیت های بیشتری نسبت به تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم دارد. بسیاری از کشور ها دارای سیستم آموزش پزشکی بسیار قوی و برجسته هستند. دانشگاه‌ ها و مراکز آموزشی در این کشور ها به دانشجویان امکانات پیشرفته آموزشی و تحقیقاتی، پروژه‌ های بالینی و آزمایشگاهی؛ فرصت ‌های پرورش حرفه‌ ای و همکاری با اساتید برجسته را می ‌دهند. تحصیل در خارج از کشور به شما فرصتی عالی برای کسب تجربه بین‌المللی می ‌دهد.

شما با دانشجویان و اساتید از سراسر جهان در ارتباط خواهید بود؛ از تنوع فرهنگی و تجربه ‌های جدید بهره خواهید برد. فارغ ‌التحصیلان پزشکی با مدرک بین‌المللی می‌ توانند؛ فرصت‌های شغلی بیشتری در سطح جهانی داشته باشند. مهارت‌ هایی که در طول تحصیل در کشور های خارجی به دست می ‌آورید؛ شما را برای مواجهه با چالش‌ های حرفه‌ ای در هر کشوری آماده می‌ کند. تحصیل پزشکی در خارج از کشور مزیت هایی دیگری نیز دارد. همچنین لازم است برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور اطلاعات بیشتری داشته باشید. در ادامه تحصیل پزشکی در خارج از کشور به این موضوعات پرداخته ایم.

مقاله پیشنهادی: تحصیل پزشکی در خارج از کشور

 

 

دریافت ویزا تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

دریافت ویزا تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم

در این بخش به دریافت ویزا تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم می پردازیم. دریافت ویزا تحصیلی با مدرک دیپلم به کشور ها و سیستم‌ های مختلفی بستگی دارد. هر کشور ممکن است الزامات متفاوتی را برای دریافت ویزای تحصیلی برای دانشجویان با مدرک دیپلم داشته باشد. برای دریافت ویزا تحصیلی رویزا گروپ با یک دهه سابقه و فعالیت تخصصی در حوزه مهاجرت تحصیلی در کنار شما است. برخی کشور ها برنامه‌ های تحصیلی خاصی برای دانش‌آموزان فارغ‌ التحصیل از دبیرستان ارائه می ‌دهند. این برنامه‌ ها اغلب مربوط به دوره‌ های حرفه‌ ای و تخصصی می‌ شوند؛ و ممکن است نیاز به آزمون ‌های ورودی خاصی داشته باشند. برخی کشور ها نیز برنامه‌ های کالج را برای دانش ‌آموزان با مدرک دیپلم ارائه می ‌دهند. این برنامه‌ ها عموماً کار آموزی و آموزش حرفه‌ ای را در بر می‌ گیرند؛ و به دانشجویان اجازه می ‌دهند تا مهارت‌ های عملی و تجربی خود را توسعه دهند.

رومانی هم از جمله کشور هایی است که امکان دریافت ویزا تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور با مدرک دیپلم در آن فراهم است. برای این منظور ابتدا باید یک دانشگاه و برنامه تحصیلی در رومانی را انتخاب کنید. همچنین نیازمندی‌ های ورودی و الزامات برنامه تحصیلی مورد نظر خود را بررسی کنید. همچنین برای دریافت ویزا تحصیلی این کشور باید به دانشگاه مورد نظر خود درخواست پذیرش ارسال کنید. برای این منظور، فرم درخواست پذیرش را تکمیل کنید. ارائه مدارک مورد نیاز از جمله مدرک دیپلم، مدارک تحصیلی قبلی، رزومه، نامه معرفی و غیره نیز بخشیاز فرانید دریافت ویزا تحصیلی رومانی است.

بهترین راه برای تحصیل در خارج از کشور

تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور را می توان یکی از بهترین راه برای تحصیل در خارج از کشور دانست. تحصیل دندانپزشکی در خارج می ‌تواند؛ فرصتی عالی برای کسب تجربه بین‌المللی و به دست آوردن تحصیلات پیشرفته در این حوزه باشد. رویزا گروپ با تجربه و تخصص در زمینه مهاجرت تحصیلی؛ می‌تواند شما را در هر مرحله از فرآیند مهاجرت همراهی کند. از انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی مناسب برای شما؛ تا انجام امور مربوط به ویزا و اقامت، ما در کنار شما هستیم. برای تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور باید به دانشگاه مورد نظر خود درخواست پذیرش ارسال کنید. برای این منظور باید، فرم درخواست پذیرش را تکمیل کنید؛ و مدارک مورد نیاز از جمله مدرک دیپلم، مدارک تحصیلی قبلی، رزومه، نامه معرفی و غیره را ارائه کنید. رومانی با دانشگاه‌ های شناخته شده و معتبر؛ و برنامه‌ های تحصیلی متنوع در زمینه‌ های گوناگون، فرصتی عالی برای تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور را برای شما فراهم می‌ کند.

 آموزش با کیفیت، امکانات پیشرفته، محیط دانشگاهی دوستانه و شهرهای زیبا، تجربه تحصیل در رومانی را بی ‌نظی ر می ‌سازد. تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور می‌ تواند؛ فرصت بسیار مناسبی برای توسعه میزان تخصص شما باشد. درس ‌ها، پروژه ‌ها، و کارآموزی ‌های بالینی به شما امکان می‌ دهند؛ تجربه عملی و تخصصی بیشتری کسب کنید. رویزا گروپ با تیم حرفه‌ ای خود؛ برای ارائه  مشاوره حرفه ‌ای در تمام مراحل مهاجرت تحصیلی در کنار شما است. ما برای تمام فرانید های مهاجرت تحصیلی اعم از دریافت پذیرش، انتخاب برنامه تحصیلی، تهیه مدارک و درخواست ویزا در کنار شما هستیم.

مقاله پیشنهادی: تحصیل دندانپزشکی در خارج از کشور

 

مدارک ویزای دانشجویی رومانی با مدرک دیپلم 

مدارک ویزای دانشجویی رومانی با مدرک دیپلم 

تحصیل در کشور رومانی با مدرک دیپلم  یک فرصت برای افراد است. برای شروع فرآیند تحصیل در رومانی با مدرک دیپلم لازم مراحلی را پشت سر بگذارید. برای در خواست ویزای دانشجویی رومانی با مدرک دیپلم، باید مدارک را ارائه دهید. انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی در فرایند مهاجرت تحصیلی بسیار مهم است. ابتدا باید دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظرتان را انتخاب کنید. بررسی کنید که آیا دانشگاه‌ های رومانی برنامه‌ های تحصیلی مرتبط با رشته دیپلم شما ارائه می ‌دهند.  در ادامه به مدارکی که برای  ویزای دانشجویی رومانی با مدرک دیپلم  باید ارائه دهید؛ می پردازیم.

فرم درخواست ویزا

 فرم درخواست ویزا یک سند رسمی است؛ که برای درخواست ویزا برای ورود به یک کشور مشخص استفاده می‌ شود. این فرم حاوی اطلاعات شخصی، اطلاعات سفر، اهداف سفر؛ اطلاعات تحصیلی، اطلاعات مالی و سایر جزئیات مورد نیاز برای بررسی و تصمیم‌ گیری در مورد صدور ویزا است. باید فرم درخواست ویزای دانشجویی رومانی را تکمیل کنید. این فرم در سفارت یا کنسولگری رومانی در کشور شما یا در دانشگاه مورد نظر در رومانی در دسترس خواهد بود. فرم درخواست ویزا بسته به کشور مقصد و نوع ویزا ممکن است؛ متفاوت باشد. هر کشور دارای قوانین و الزامات خاص خود برای ویزا ها است؛ و فرم‌ های متفاوتی برای هر نوع ویزا وجود دارد.

 مدارک تحصیلی

شما باید مدرک دیپلم خود را به همراه ترجمه رسمی و تأیید شده به زبان انگلیسی یا رومانی ارائه دهید. می ‌توانید از خدمات ترجمه رسمی استفاده کنید تا مطمئن شوید ترجمه معتبری دارید. اگر مدرک تحصیلی شما شامل کارنامه تحصیلی است؛ باید نسخه‌ ای از کارنامه تحصیلی خود را همراه با ترجمه رسمی آن به زبان مقصد ارائه دهید. این کارنامه باید اطلاعات دروس گذرانده، نمرات، واحد ها و هر گونه سابقه تحصیلی دیگر را در بر داشته باشد.

 گواهی زبان

 برخی دانشگاه ‌ها و مقامات رومانی ممکن است از شما دریافت گواهی زبان مورد قبولی مانند آیلتس یا تافل بخواهند. بنابراین، شما باید در آزمون مورد نظر شرکت کرده و نمره مورد نیاز را کسب کنید. گواهی زبان برای مهاجرت تحصیلی معمولاً یک مدرک رسمی است؛ که نشان می ‌دهد که شما بر آن زبان مسلط هستید؛ و قادر به درک و استفاده مناسب از آن هستید. درخواست گواهی زبان معمولاً برای تحصیل در کشو رهایی که زبان اصلی آن ها متفاوت است، نیاز است. گواهی زبان معمولاً در سطح مشخصی از زبان مورد نیاز برای تحصیل در رشته و برنامه تحصیلی خاصی درخواست می ‌شود.

 گواهی پذیرش

 شما باید گواهی پذیرش رسمی از دانشگاه مورد نظر در رومانی را ارائه دهید. برای دریافت گواهی پذیرش، باید درخواست خود را به دانشگاه ارسال کرده و مراحل پذیرش را طی کنید. گواهی زبان برای مهاجرت تحصیلی معمولاً یک مدرک رسمی است که نشان می ‌دهد؛ که شما بر آن زبان مسلط هستید و قادر به درک و استفاده مناسب از آن هستید. درخواست گواهی زبان معمولاً برای تحصیل در کشور هایی که زبان اصلی آن ها متفاوت است، نیاز است. باید بگوییم گواهی زبان معمولاً در سطح مشخصی از زبان مورد نیاز برای تحصیل در رشته؛ و برنامه تحصیلی خاصی درخواست می ‌شود.

اثبات مالی

 باید اثبات مالی خود را ارائه دهید تا بتوانید هزینه‌ های تحصیل و زندگی در رومانی را تأمین کنید. این شامل صورتحساب بانکی، تسهیلات مالی، یا اطلاعات درآمد و پشتیبانی مالی از سوی خانواده شما است. اثبات مالی برای مهاجرت تحصیلی به کشور های مختلف ممکن است؛ به عنوان یکی از شرایط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی در نظر گرفته شود. این اثبات مالی نشان می ‌دهد که؛ شما توانایی مالی لازم برای تامین هزینه‌ های تحصیلی و زندگی در طول دوره تحصیل را دارید.

بیمه سلامت

 بیمه سلامت برای مهاجرت تحصیلی به رومانی لازم است. کشورهای مختلف ممکن است به عنوان یکی از الزامات لازم برای دریافت ویزای تحصیلی در نظر گرفته شود. بیمه سلامت در این مورد به شما پوشش درمانی و سلامتی در کشور مبدأ و مقصد تحصیل خواهد داد؛ و اطمینان می‌ دهد که شما در صورت بروز مشکلات پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی لازم را دریافت خواهید کرد.

 

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا