خانه » تحصیل فیزیوتراپی در رومانی

تحصیل فیزیوتراپی در رومانی

تحصیل فیزیوتراپی در رومانی
2/5 - (1 امتیاز)

تحصیل در رومانی به دلایل مختلفی برای کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند بسیار جذاب جذاب است. که از جمله این دلایل می تواند به موارد زیر اشاره کرد. امکان تحصیل به چند زبان، هزینه های مقرون به صرفه و عدم نیاز به آزمون ورودی. از جمله مزیت های تحصیل فیزیوتراپی در رومانی می توان؛ به هزینه های پایین آن در مقایسه با سایر کشور های اروپایی اشاره کرد. این در حالی است که برای تحصیل در بسیاری از کشورهای مطرح جهان تحصیل در مقاطع مختلف؛ هزینه های سنگینی به همراه دارد. رومانی با وجود این که مشابه سایر کشور های اروپایی خدمت ارائه می دهد. و کیفیت آموزش بالایی مشابه سایر کشور های اروپایی دارد. و همین طور اعتبار مدرک هایی که ارائه می دهد بالا است؛ امکان تحصیل با کمترین هزینه را فراهم ساخته است. لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی تحصیل فیزیوتراپی در رومانی بپردازیم.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

تحصیل در رومانی رویزا گروپ
بنر تماس

تحصیل در اروپا

برای تحصیل در اروپا باید هزینه های زیادی را متحمل شوید. این خصوصیت تحصیل در کشور های اروپایی شناخته شده است. اما امکان این وجود دارد که با هزینه کمتری نیز تحصیل در اروپا را تجربه کنید. از جمله کشور هایی که چنین امکانی را براتون فراهم می کند رومانی است. رومانی یکی از کشور های اروپایی است که شرایط بسیار ویژه ای را برای تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم می کند. دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های کشور رومانی را دارند؛ باید در گام اول شناختی کلی از کشور مورد انتخاب خود داشته باشند. از این رو در بخشی از این مقاله به معرفی این کشور اروپایی خواهیم پرداخت. تحصیل فیزیوتراپی در رومانی در دانشگاه های درجه یک و با پذیرش بسیار آسان می تواند؛ رویای شما برای رسیدن به پزشکی را به واقعیت بدل کند. تحصیل در رومانی و آموزش در کشور رومانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

رشته فیزیوتراپی در سال های اخیر به علت درآمد بالا؛ به یکی از محبوب ترین و پرمتقاضی ترین رشته ها تبدیل شده است. این امکان برای شما وجود دارد که در اروپا اقدام به تحصیل در این رشته کنید. اعتبار مدارکی که دانشگاه های اروپا می دهند بسیار بالا است. که این مهم ترین مزیت تحصیل در کشور های اروپایی است. در کنار این به طور معمول کشور های اروپا امتیازات و امکان هایی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کنند. که این می تواند شرایط تحصیل شما را بهبود ببخشد. رومانی یکی از بهترین این کشور ها است.

تحصیل در اروپا

اعتبار مدارک دانشگاه های اروپا

تحصیل در کشورهای مختلف همواره موضوعی چالش برانگیز بوده است. چرا که موضوعی است که با آینده فرد ارتباط مستقیم دارد. اگر قصد شما از ادامه تحصیل بازگشت به کشور و استفاده از مدرکتان در ایران باشد. اعتبار مدارک دانشگاهی که در آن تحصیل خواهید کرد نیز اهمیت پیدا می کند. چرا که ممکن است مدرک تحصیلی و یا مقطع اخذ مدرک شما مورد تایید قرار نگیرد. که این موضوع به دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید بستگی دارد. در این صورت امکان دارد نیازمند گذراندن دوره در ایران باشید. لازم به توضیح است که اداره کل امور دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران متولی این مساله است. پس حتما باید دانشگاهی که می خواهید در آن تحصیل کنید را با این معیار بسنجید. این سازمان هر ساله با بررسی دانشگاه های خارجی اقدام به درجه بندی دانشگاه ها می کند. که باید به آن مراجعه کنید.
 مقاطع و رشته های مورد تایید دانشگاه ها در این سازمان درجه بندی و اعتبار بخشی می شوند. تحصیل فیزیوتراپی در رومانی یکی از رشته هایی است که می توانید با خیال راحت آن را انجام دهید. چرا که نام دانشگاه های این کشور هر ساله در این لیست وجود دارد. این مهم است که اعتبار دانشگاه مورد نظر خود را در آخرین لیست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی کنید. از آن جا ک رومانی عضو اتحادیه اروپا است. مدارک دانشگاه های این کشور مورد تایید همه کشور ها از جمله ایران است. این از مزیت های رومانی است.

اعتبار مدارک دانشگاه های اروپا

هزینه تحصیل فیزیوتراپی در رومانی

هزینه زندگی در رومانی بسیار پایین تر از کشورهای اروپایی می باشد. هزینه تحصیل در رومانی با توجه به دانشگاه انتخابی و رشته تحصیلی متفاوت می باشد. در رابطه با هزینه های زندگی و تحصیل در رومانی می توان گفت؛ هزینه های تحصیل با توجه به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی متفاوت می باشد. دوره پایه پزشکی در رومانی مقرون به صرفه است است. انتظار میرود ۲۰۰۰ تا ۲۷۰۰ € در سال برای دانشجویان بین المللی باشد. هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور مقصد از موارد بسیار مهم در تصمیم متقاضیان و انتخاب محل تحصیل می باشد. هزینه تحصیل در رومانی در رشته های پزشکی مبلغی حدود 7000 تا 9000 یورو در برخی از دانشگاه های رومانی است. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان رومانیایی دارند؛ باید سالانه مبلغی بین 2000€ الی 3000€ (یورو) بابت شهریه تحصیلی پرداخت کنند. بین 2500 تا 5000 یورو در سال متغیر است.

دقت داشته باشید که هزینه های تحصیل به زبان رومانیایی کمتر از تحصیل به زبان انگلیسی می باشد. دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی در رومانی را دارند؛ هزینه ای بالغ بر 5000 تا 10000 یورو برای هر سال از تحصیل را دارند. هزینه های تحصیل در رشته های پزشکی گران تر از سایر رشته های تحصیلی می باشد. افراد که در رشته های مربوط به پزشکی مانند دندانپزشکی و داروسازی تحصیل می نمایند؛ باید هزینه ای کمتر را پرداخت نمانید. همان طور که اعداد و ارقام بر می آید هزینه تحصیل فیزیوتراپی در رومانی بسیار مناسب و پایین تر است.

مطلب پیشنهادی: تحصیل پزشکی در رومانی

هزینه تحصیل فیزیوتراپی در رومانی

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های رومانی

معمولا افرادی که تصمیم دارند برای تحصیل به یک کشور مهاجرت کنند. در مورد دانشگاه های آن کشور اطلاعاتی را به دست می آورند. به عنوان اولین بررسی دانشگاه های رومانی به معتبر ترین آن ها خواهیم پرداخت. برای تحصیل فیزیوتراپی در رومانی دانشگاه های زیادی وجود دارد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های دولتی کشور رومانی است. قدمت دانشگاه بخارست به 157 سال می رسد از این از قدیمی ترین دانشگاه های رومانی است. بعد از بررسی دانشگاه قصد داریم که. دانشگاه Bolyai Babes را معرفی کنیم. باید بگوییم که این دانشگاه را در بین دانشگاه های رومانی  را اشغال می کند و جایگاه مطلوبی را دارد. این دانشگاه. بزرگترین دانشگاه رومانیایی است. سومین دانشگاه از بین دانشگاه های رومانی که در این مقاله بررسی می کنیم دانشگاه Universitatea de Vest din Timișoara است. این دانشگاه به عنوان دانشگاه آموزش تحقیقات علمی، یکی از نه عضو کنسرسیوم می باشد.

دانشگاه پولیتنیکا بخارست دانشگاه فنی در بخارست، رومانی است. قدمت این دانشگاه باعث شده است که اعتبار این دانشگاه دو چندان باشد. این دانشگاه عضو انجمن اروپایی آموزش بین ‌المللی است. دانشگاه الکساندر یوآن کوزا رومانیایی یکی دیگر از دانشگاه های رومانی است. دانشگاه الکساندر یوآن کوزا رومانیایی دانشگاه دولتی واقع در شهر ایاشی، کشور رومانی می باشد. این دانشگاه هم مانند دانشگاه مطالعات اقتصادی بخارست یکی از پنج دانشگاه است عضو کنسرسیوم دانشگاه های نخبه رومانی است. برای تحصیل فیزیوتراپی در رومانی لازم است در دانشکده های پزشکی تحصیل کنید. که این بخش معرفی برخی از آن ها پرداختیم.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های رومانی

اقامت در رومانی

در کشور رومانی مثل اکثر کشور های اروپایی سطح رفاه زندگی مناسب است. کشور رومانی یکی از این کشور ها است که می توانید به آن مهاجرت کنید و زندگی در  اروپا را تجربه کنید. برای مهاجرت به رومانی، یکی از راه هایی که برای مهاجرت به رومانی پیش رو دارید، مهاجرت از طریق تحصیل است. که تحصیل فیزیوتراپی در رومانی این امر را می تواند برای شما امکان پذیر کند. اقدام برای  مهاجرت به رومانی نیاز به ارائه مدارک خاص دارد. بعد از فراهم کردن این مدارک می توانید برای مهاجرت به رومانی اقدام فرمایید. در مورد پروسه ی دریافت مجوز اقامت در رومانی باید گفت که حدود 3 هفته زمان می برد.  متقاضیان بعد از 5 سال اقامت موقت در این کشور می توانند برای اقامت دائم خود درخواست دهند. جالب است بدانید که بخارست پایتخت رومانی، از بزرگ ترین مراکز مالی و صنعتی شرق اروپا می باشد.

 موضوع مهاجرت و دریافت اقامت این کشور را جذاب می کند. متقاضی برای دریافت مجوز اقامت دائم در رومانی، باید حداقل 5 سال در این کشور زندگی کرده باشد؛ در غیر این صورت اقامت دائم به فرد تعلق نمی گیرد. بعد از 8 سال اقامت نیز می توانند برای گرفتن تابعیت این کشور اقدام کنند. لازم به توضیح است که . مزایای زیادی در این روش مهاجرت به رومانی وجود دارد. گروه دیگر شغلی در کشور رومانی کارمندان فصلی هستند. این گروه شغلی خارجیانی هستند که به طور قانونی در اقامت رومانی را بگیرند. که می توانند اقامت دائم بگیرند.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه وسایل مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط تحصیل در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا