خانه » بهترین دانشگاه پزشکی رومانی

بهترین دانشگاه پزشکی رومانی

بهترین دانشگاه پزشکی رومانی
2/5 - (1 امتیاز)

مهاجرت از طریق روش تحصیلی و تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی رومانی، رویای افراد زیادی است که رویای مهاجرت به کشور رومانی را دارند. تحصیلات پزشکی در رومانی می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای افراد فراهم کند تا بتوانند در بهترین دانشگاه‌های اروپایی سال‌های تحصیل خود را سپری کنند و از این طریق به فرصت‌های شغلی بسیار خوبی دست پیدا کنند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل انواع دانشگاه‌ها در رومانی بپردازیم و به شما اطلاعات مفیدی را در این زمینه ارائه دهیم.

تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی با رویزا

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور رومانی و تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی را دارید، مهم است که مراحل اقدام برای تحصیل در رومانی را زیر نظر یک آژانس مهاجرتی معتبر و با تجربه طی کنید تا بتوانید آن را به صورت سریع‌تر و راحت‌تری بگذرانید.
مجموعه رویزا گروپ به عنوان یک مجموعه مهاجرتی با تجربه در زمینه مهاجرت تخصصی به کشور رومانی توانسته است به عنوان یک راهنمای معتبر در این زمینه شناخته شود. ما در تمام مراحل دریافت ویزای تحصیلی و مهاجرت شما همراهتان خواهیم بود و بهترین مشاوره‌ها را در زمینه تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی به شما ارائه خواهیم داد. بنابراین اگر تصمیم قطعی برای دریافت ویزای تحصیلی و یا مهاجرت تحصیلی به کشور رومانی و تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی را گرفته‌اید، در اولین فرصت از طریق یکی از روش‌های زیر با مجموعه رویزا گروپ ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شکل در یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی رومانی تحصیل کنید.

تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی با رویزا

بهترین دانشگاه‌های پزشکی در رومانی

جالب است بدانید که کشور رومانی به عنوان یکی از کشورهای شناخته می‌شود که دارای سیستم آموزشی بسیار با کیفیتی است و می‌تواند خدمات متنوعی را در طول بازه زمانی تحصیل به شما ارائه کند. تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی می‌تواند دارای مزایای بسیار زیادی همچون بهره‌مندی از فضای آموزشی استاندارد، برقراری ارتباط با اساتید و هیئت علمی‌های معتبر و شناخته شده و فراهم سازی فرصت‌های شغلی کم نظیر باشد. اما بسیار حائز اهمیت است که در هنگام طی شدن مراحل مهاجرت تحصیلی، برای دانشگاه‌هایی اقدام به دریافت پذیرش کنید که اعتبار کافی را دارند و شما می‌توانید با مدارک این دانشگاه‌ها در کشورهای مختلف اقدام به فعالیت نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دانشگاه‌های رومانی بپردازیم.

 دانشگاه پزشکی UMF

 دانشگاه پزشکی UMF رومانی

دانشگاه UMF یا (Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca) در کشور رومانی یکی از معتبرترین دانشکده‌های پزشکی در کشور رومانی است. این دانشگاه در یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای کشور رومانی یعنی شهر کلوژنپوکا قرار دارد. تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی و دریافت مدرک معتبر از دانشکده پزشکی UMF می‌تواند فرصت‌های کاری بسیار خوبی را برای شما فراهم کند.‌ جالب است بدانید که این دانشگاه جز یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی برای کشور ایران است. در صورت دریافت مدرک تحصیلی این دانشگاه شما می‌توانید نه تنها در ایران بلکه در انواع کشورهای اروپایی پیشرفته مشغول به کار شوید.
در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی موردی خصوصیات دانشگاه UMF رومانی بپردازیم.

  • ارائه امکان تحصیل به زبان انگلیسی و رومانیایی
  • تحت قرارداد با مجموعه رویزا گروپ
  • دارای بیش از ۶۰۰۰ دانشجوی ملی و بین‌المللی
  • ارائه رشته‌های متنوع همچون پزشکی، رادیولوژی، دندان شناسی و تاریخ پزشکی
  • وجود فضای بین‌ المللی با توجه به پذیرش بسیار زیاد دانشجویان خارجی
  • ارائه برنامه کارشناسی ارشد با دوره‌های تحصیلی ۱ یا ۲ ساله

مزایای تحصیل پزشکی در UMF

دانشگاه umf رومانی به عنوان یکی از ۱۲ دانشگاه معتبر رومانی در زمینه ارائه خدمات آموزش عالی شناخته می‌شود. برخی از خدماتی که این دانشگاه به دانشجویان خود ارائه می‌دهد، ارائه بورسیه تحصیلی ۲۵۰۰ یورویی در سال است. شما می‌توانید در کنار تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی از بورسیه‌های قابل توجه این دانشگاه برخوردار شوید و دوره تحصیلی فوق العاده‌ای‌ را بگذرانید. همچنین این دانشگاه به شما اجازه فعالیت و کار در هنگام دوره دانشجویی را می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید در هنگام تحصیل در دانشگاه umf رومانی، در شغل مورد علاقه خود نیز فعالیت کنید و اقدام به تامین هزینه‌های خود کنید. باید افزود که به دلیل واقع شدن این دانشگاه در یکی از شهرهای پیشرفته کشور رومانی، شما عزیزان می‌توانید با تحصیل در این دانشگاه در یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای کشور رومانی زندگی کنید و از خدمات با کیفیتی برخوردار شوید.

دانشگاه پزشکی Carol Davila رومانی

دانشگاه پزشکی Carol Davila رومانی

دانشگاه کارول داویلا، یک دانشگاه پزشکی در بخارست رومانی است که به دلیل ارائه برنامه‌های متنوع و خدمات با کیفیت به دانشجویان توانسته است به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های پزشکی کشور رومانی شناخته شود. این دانشگاه که جزو یکی از ۷۰۰ دانشگاه برتر جهان است توانسته است رتبه‌های قابل توجهی در رنکینگ‌های سیستم‌های آموزش عالی همچون رتبه ۱۲۱ در بین دانشگاه‌های اروپا را به دست بیاورد. فعالیت این دانشگاه در، حوزه‌هایی همچون پزشکی، دندانپزشکی داروسازی، دامپزشکی و دیگر رشته‌های این چنینی است. به دلیل کیفیت بالای آموزش در دانشگاه کارول داویلای بخارست، شما عزیزان می‌توانید با طی کردن مراحل تحصیل خود در این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه پزشکی رومانی، از فرصت‌های کم نظیر شغلی برخوردار شوید.
در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از خصوصیات دانشگاه کارول داویلا واقع در شهر بخارست رومانی بپردازیم.

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • دارای رنگینگ جهانی قابل توجه بین دیگر دانشگاه‌های مرتبط
  • ارائه امکانات بسیار خوب همچون خدمات درمانی، ورزشی، کتابخانه‌های غنی و …
  • دارای تاییدیه از وزارت بهداشت کشور ایران
  • دارای برنامه‌های متنوع کارشناسی ارشد در بازه‌های زمانی ۱ الی ۲ ساله

مزایای تحصیل پزشکی در Carol Davila

تحصیل در دانشگاه کارول داویلا به عنوان بهترین دانشگاه پزشکی رومانی برای شما دانشجویان گرامی دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه این مطلب به بررسی تخصصی این مزایا می‌پردازیم.
در اولین مرحله باید گفت که این دانشگاه در پایتخت کشور رومانی واقع شده است. به دلیل پایتخت بودن بخارست، این شهر به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای کشور رومانی شناخته می‌شود و شما می‌توانید با تحصیل پزشکی در رومانی، در یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای اروپایی زندگی کنید و از خدمات با کیفیتی برخوردار شوید. همچنین باید افزود که به دلیل ارائه سطح بالایی از آموزش در دانشگاه کارول داویلای بخارست، این دانشگاه توانسته است نقش پررنگی در پیشرفت مراقبت‌های بهداشتی در رومانی داشته باشد. به دلیل دارا بودن تجربه کافی این دانشگاه، دانشگاه کارول داویلا به عنوان یکی از تخصصی‌ترین دانشگاه‌های کشور رومانی همواره سعی در آماده سازی بهترین متخصصان پزشکی برای آینده دارد. شما می‌توانید با تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی از بالاترین سطح رفاه برای یک دانشجو برخوردار شوید و با بهره‌مندی از دانش اساتید با تجربه و متخصص این دانشگاه، در انواع پروژه‌های تحقیقاتی فعالیت نمایید و آینده خود را تضمین کنید.

در بلاگ رویزا گروپ بخوانید: دانشگاه بخارست

دانشگاه پزشکی University Timisoara رومانی

دانشگاه پزشکی University Timisoara رومانی

دانشگاه پزشکی و داروسازی ویکتور بیبز یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی در کشور رومانی است که در تیمی‌شوارای رومانی واقع شده است. شما می‌توانید با دریافت مدرک تحصیلی از این دانشگاه در هر کدام از کشورهای مورد علاقه خود مشغول به کار شوید و آینده شغلی با کیفیت و تضمین شده‌ای داشته باشید. دانشگاه پزشکی تیمی‌شوارا که به عنوان یکی از باقت‌ترین و معتبرترین دانشگاه پزشکی رومانی شناخته می‌شود، با کیفیت‌ترین برنامه‌های تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند در هنگام تحصیل، در انواع پروژه‌های تحقیقاتی فعالیت نمایند و سطح خود را ارتقا دهند. شما عزیزان می‌توانید با تحصیل در این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی در کشور رومانی، زیر نظر متخصص‌ترین اساتید تحصیل کنید و از امکانات متنوع تحصیلی برخوردار شوید.
با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات دانشگاه تیمی‌شوارای رومانی بپردازیم.

  • ارائه امکان تحصیل با زبان انگلیسی
  • ارائه تسهیلات و خدمات دانشگاهی همچون کتابخانه، خدمات ورزشی، درمانی و …
  • دریافت تاییدیه‌های مربوط از وزارت بهداشت ایران
  • ارائه برنامه‌های تحصیلی متنوع کارشناسی، ارشد و دکتری
  • امکان تحصیل زیر نظر اساتید با تجربه و شرکت در فعالیت‌های پژوهشی
  • ارائه مدارک تحصیلی عالی رسمی و قابل استفاده در کشورهای مختلف

مزایای تحصیل پزشکی در University Timisoara

تحصیل در دانشگاه تیمی‌شوارای‌ کشور رومانی می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. به طور مثال شما می‌توانید در هنگام تحصیل در این دانشگاه اقدام به فعالیت در شغل مورد علاقه خود کنید و تجربه‌های لازم را در این زمینه کسب کنید. این دانشگاه که در رنکینگ‌های جهانی توانسته است رتبه‌های قابل توجهی کسب کند و به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی در کشور رومانی شناخته شود، توانسته است با همکاری با اساتید و متخصصان مجموعه‌های آموزش عالی، برنامه‌های با کیفیت و متنوعی را برای دانشجویان تدارک ببیند تا دانشجویان بتوانند سال‌های تحصیلی خوبی را در این دانشگاه سپری کنند. همچنین به دلیل کیفیت بالای مدرک این دانشگاه شما می‌توانید پس از دریافت مدرک دانشگاه تیمی‌شورا، از فرصت‌های شغلی فوق العاده برخوردار شوید و در مشاغل مورد نظر خود اقدام به فعالیت کنید.

تحصیل پزشکی در رومانی

تحصیل پزشکی در رومانی

تحصیل پزشکی در رومانی نیازمند دارا بودن شرایطی است که شما به عنوان کسی که قصد تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی را دارید، باید آن‌ها‌ را دارا باشید. همچنین شما بایستی برای پذیرش در دانشگاه‌های معتبر و تخصصی پزشکی در کشور رومانی برخی مدارک را ارائه دهید. ما قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی موردی برخی از مدارکی بپردازیم که شما بایستی در هنگام ارائه درخواست پذیرش به دانشگاه مورد نظر خود، آن‌ها‌ را جمع آوری نمایید.

  • ارائه ریز نمرات تحصیلی در آخرین سال‌های تحصیل
  • ارائه شناسنامه و گذرنامه متقاضی
  • بیمه پزشکی
  • کپی گذرنامه با اعتبار
  • جمع آوری تمکن مالی
  • تحصیل پزشکی در رومانی

البته که مواردی که در مطلب فوق به معرفی آن‌ها‌ پرداختیم، مدارک کاملی جهت دریافت پذیرش دانشگاه‌های پزشکی رومانی نیستند و شما بایستی برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق راه‌های ارتباطی با مجموعه رویزا گروپ ارتباط بگیرید و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه رومانی

کشور رومانی به عنوان یک کشور اروپایی پیشرفته امکانات و مزایای زیادی را به مهاجران دانشجو ارائه می‌دهد. بنابراین کسانی که در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی تحصیل می‌کنند، می‌توانند طول دوره تحصیل بسیار با کیفیتی داشته باشند. در ادامه به بررسی مواردی می‌پردازیم که به شما ثابت می‌کنند چرا تحصیل در رومانی می‌تواند بسیار عالی و مفید واقع شود.

کیفیت بالای آموزش

رومانی به عنوان یک کشور مدرن و پیشرفته اروپایی توانسته است با فراهم کردن سیستم‌های آموزشی عالی و با کیفیت، برنامه‌های تحصیلی متنوعی را به دانشجویان ارائه دهد.‌ انواع دانشگاه‌های کشور رومانی توانسته‌اند در رنکینگ‌های جهانی رتبه‌های قابل توجهی کسب کنند و بتوانند به عنوان بهترین دانشگاه‌های اروپایی شناخته شوند.

هزینه تحصیل پایین

به دلیل اقتصاد رو به رشد کشور رومانی، زندگی و تحصیل در این کشور دارای هزینه‌های بسیار کمی است و شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، در این کشور اقدام به تحصیل کنید و زندگی دانشجویی بسیار با کیفیتی داشته باشید. می‌توان قطع به یقین گفت که هزینه‌های زندگی در کشور رومانی برای یک دانشجو تقریباً یک چهارم هزینه‌های زندگی برای یک دانشجوی مشابه در دیگر کشورهای اروپایی است. به همین خاطر است که کشور رومانی همواره به عنوان یکی از بهترین مقصدها برای تحصیل پزشکی در اروپا شناخته می‌شود.

کلام آخر رویزا‌ گروپ

همانطور که در ابتدای این مطلب هم اشاره کردیم، تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی رومانی برای افراد زیادی به عنوان هدف انتخاب شده است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد دارید سال‌های تحصیلی خود را در بهترین دانشگاه‌های اروپایی همچون دانشگاه‌های معرفی شده در این مطلب بگذرانید، در اولین فرصت با مجموعه رویزا گروپ تماس حاصل کنید تا بتوانید از دانش تخصصی این مجموعه برخوردار شوید. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام به ارتباط با مجموعه رویزا گروپ نمایید.

دلیل اقتصاد رو به رشد کشور رومانی، هزینه‌های زندگی برای یک دانشجوی پزشکی در این کشور تقریباً کم است. به طور حدودی می‌توان گفت که شما می‌توانید با ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یورو در ماه در کشور رومانی زندگی با کیفیتی داشته باشید.

بله! ما به عنوان یک مجموعه تخصصی مهاجرت به کشور رومانی به شما این اطمینان را می‌دهیم که در حال حاضر ۴ دانشگاه پزشکی معتبر در کشور رومانی، برای تاییدیه‌های مربوطه از وزارت بهداشت درمان و آموزش ایران هستند.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد تحصیلات پزشکی در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش‌های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزاها در دنیا است. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا