خانه » مهاجرت بدون مدرک زبان!

مهاجرت بدون مدرک زبان!

مهاجرت بدون مدرک زبان
2/5 - (1 امتیاز)

داشتن مدرک زبان انگلیسی در اغلب کشور های جهان یکی از پیش شرط‌ های اصلی مهاجرت تحصیلی است. برخی از کشورهای جهان هستند که به متقاضیان اجازه می‌دهند بدون داشتن مدرک زبان آغاز به تحصیل کنند. برای بسیاری از افراد، شرکت در آزمون ‌های زبان مانند تافل و آیلتس بسیار سخت بوده؛ و نمی‌ توانند نمره مورد نظر را در آن کسب کنند. شما با ارائه این مدرک سطح دانش زبان انگلیسی خود را به دانشگاه مقصد نشان داده؛ و خود را به عنوان یک کاندیدای موفق معرفی می‌ کنید. با داشتن دانشی متوسط در زبان مقصد می‌ توانید؛ در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کرده و در صورت نیاز مدتی را در کلاس‌های آمادگی زبان آن شرکت کنید. یکی از ساده ‌ترین مقصد های مهاجرت تحصیلی برای ما ایرانیان کجاست؟ باید بگوییم یکی از روش های مهاجرت بدون مدرک زبان، مهاجرت تحصیلی است!

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مهاجرت بدون مدرک زبان با رویزا گروپ
بنر تماس

مهاجرت بدون مدرک زبان رویزا گروپ!

مدرک زبان در بین موانع و مشکلات دیگر برای مهاجرت تقریبا وزنه سنگینی است. داشتن مدارک تحصیلی دیگر مانند ترجمه دیپلم و یا ترجمه مدرک لیسانس و بالاتر در بیشتر روش‌های مهاجرت لازم است.  کنار گذاشتن این مانع حتی احتمال موفقیت پروسه مهاجرت شما را تضمین کند. هر کشور، کالج و شرکت شرایط متفاوتی برای پذیرش دانشجو دارند؛ و حتی دولت‌ ها فرآیند اخذ ویزا را با ملزومات خاصی انجام می‌ دهند. در بین کشور های معروف دنیا که مقصد مهاجرین زیادی هستند؛ بعضی اوقات داشتن مدرک زبان به اندازه دیگر مدارک هویتی مثل ترجمه مدارک تحصیلی، حتی ترجمه رسمی کارت ملی ضرورت دارد. جالب است بدانید که شما می‌ توانید به تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان هم فکر کنید. اما باید بگوییم در نظر داشته باشید که تنها بعضی موارد خاص در این کشور ها وجود دارد. که نیازی به مدرک زبان ندارد و شامل این معافیت هستند.

برای این که بتوانید بدون داشتن مدرک زبان به کشور هایی مهاجرت کنید؛ لازم است که با روند کاری و شرایط هر دولت آشنا شوید. در بعضی موارد خاص و تنها برای بعضی کشور های به خصوصی؛  بدون داشتن نمره آیلتس می ‌توانید ویزا گرفته و مهاجرت کنید. در ابتدا باید توجه داشته باشید که نمره زبان شما با توجه به نوع آزمونی که در آن شرکت می‌ کنید. در اکثر موارد شما باید نمره‌ای بین ۶ تا ۸ در آزمون آیلتس یا معادل آن در تافل را کسب کنید. هر دانشگاه به یکی از آزمون به هم تبدیل کنید.

مطلب پیشنهادی: تحصیل در اروپا

مهاجرت بدون مدرک

تحصیل بدون مدرک زبان

تحصیل و مهاجرت  بدون مدرک زبان شاید در  نگاه اول برای شما غیر ممکن به نظر برسد. دانشگاه ها مصاحبه هایی را به صورت غیر حضوری؛ از طریق اپ های مختلف نظیر اسکایپ با متقاضیان انجام می دهند. شرط اول مهاجرت به هر کشور داشتن مهارت در زبان است. شرایط و قوانین در یک سری دانشگاه ها به گونه ای است؛ که برای پذیرش و تحصیل در آن ها نیازی نیست مدرک زبان ارائه دهید. شاید شما سطح زبان خیلی خوبی داشته باشید؛ اما شرایط و یا زمان کافی برای شرکت در آزمون را ندارید. بدون توجه به نمره آیلتس، تافل و… و تنها با قبولی در مصاحبه، به مهاجرت و تحصیل در دانشگاه بپردازید. شاید حال این سوال برایتان پیش بیاید که در چه دانشگاه هایی می توانید؛ به تحصیل بدون مدرک زبان بپردازید. خیلی از کشور ها هستند که امکان مهاجرت بدون مدرک زبان در آنها فراهم است.

حال نیاز است که زبان اصلی آن کشور را نیز به خوبی بلد باشید؛ تا امکان مهاجرت کاری برایتان فراهم شود. در واقع کشور مورد نظرتان را با توجه به مهارتتان باید انتخاب نمایید. به بیان دیگر شما برای مهاجرت کاری و یا شغلی نیاز به مدرک زبان ندارید. مهاجرت بدون مدرک زبان امکان پذیراست. همان طور که تا این جای متن با ما همراه بودید؛ به کشور ها و دوره هایی که می توانید برای مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام کنید اشاره نمودیم. اگر در خارج ایران را در سر دارید و زمان کافی برای گرفتن مدرک زبان ندارید.

مطلب پیشنهادی: تحصیل در رومانی

تحصیل بدون مدرک زبان

مهاجرت کاری بدون نیاز به مدرک زبان

سالانه بسیاری از متقاضیان برای ادامه تحصیل در کشور های نظام برتر و دارای سیستم آموزشی؛ حرفه ای تحت عنوان مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام می کنند. از شرایط لازم برای تحصیل و کار در هر کشوری آشنایی به زبان آن کشور می باشد. پس از تحصیل مدارس، متقاضیان برای ورود به دانشگاه های این کشور باید؛ سطح زبان مناسبی همراه با مدرک زبان ارائه نمایند. این نوع ویزا در کمال تعجب نیازمند مدرک زبان نیست؛ و عملا با کمترین هزینه نیز شدنی می باشد. برخی از کشورها نظیر کشور اتریش، فرانسه، مجارستان، مالت، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و رومانی دوره های زبان برگزار می نمایند؛ امکان تحصیل زبان در کشور مقصد را به متقاضیان این امر می دهند. باید این را بگوییم  بهترین روش برای مهاجرت به خارج از کشور بدون مدرک زبان چیست؟ روش های سرمایه گذاری در کشورهای مختلف معمولا نیازی به در اختیار داشتن مدرک زبان ندارند.

از مهم ‌ترین مسائلی که متقاضیان حین مهاجرت به کشوری غیر هم ‌زبان با آن مواجه می‌ شوند؛ یادگیری زبان کشور مقصد است. کدام آزمون‌ های زبان مورد تأیید دولت این کشور قرار گرفته ‌اند؟ به طور کلی، متقاضیان زیر سن قانونی نیاز به ارائۀ مدارک آزمون‌ های آیلتس یا معادل آن نخواهند داشت. در دوره‌‌های آموزش زبان انگلیسی تحت نظارت مؤسسۀ مربوطه شرکت کنند. در چنین شرایطی، دانشجویان نیاز به ارائۀ مدرک زبان نخواهند داشت. نا گفته نماند که هزینۀ شرکت در این دوره ‌ها، به طور کامل بر عهدۀ متقاضیان است؛ از 350 تا 550 دلار متغیر است.

مهاجرت کاری بدون نیاز به مدرک زبان

یادگیری زبان پس از مهاجرت

یکی ازکشور هایی که امکان مهاجرت بدون مدرک زبان به آن وجود دارد رومانی است. یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت به خارج، کشور رومانی است. رومانی کشوری است در جنوب خاوری اروپا و پایتخت آن بخارست است. در کشور رومانی فضا برای زندگی با سلیقه‌های مختلف همراه است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به رومانی وجود دارد؛ که هرکدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند. تحصیل در رومانی ممکن است برای افراد علاقه مند به کشور رومانی برای زندگی در این کشور بسیار مناسب باشد. از مزایای مهم مهاجرت به این کشور امکان مهاجرت بدون مدرک زبان به این کشور است. بعد از مهاجرت به این کشورمی توانید در کالج های آن به یادگیری زبان بپردازید. شهریه دانشگاه های رومانیایی می تواند براساس برنامه، دانشگاه و ملیت دانشجو متفاوت باشد. از هزینه تحصیل در رومانی اطلاعاتی دارید؟ برای دانستن این موضوع می توانید بارویزا گروپ مشورت کنید.

مهاجرت بدون زبان

یکی از زیبا ترین کشور های اروپایی در دنیا رومانی است. مهاجرت به رومانی بسیار آسان است اگر آن را به کاردان این موضوع پسپارید. آشنایی با رومانی می تواند روی تصمیم شما بسیار اثر گذار باشد. مهاجرت بدون مدرک زبان به رومانی و تحصیل بعد از آن یکی از مزایای مهاجرت به رومانی است. رومانی شرایط ویژه ای برای کسانی که در این کشور زندگی می کنند؛ فراهم کرده است. کشور رومانی با فعالیت های اقتصادی بزرگ و روابط بین المللی خوب، باعث شده است؛ تا در دید مهاجرین قرار بگیرد. شاخص کیفیت زندگی 8.9 از 10 رومانی است.

مطلب پیشنهادی: بهترین موسسه مهاجرتی

یادگیری زبان پس از مهاجرت

رویزا گروپ با ده سال سابقه فعالیت  متمرکز در زمینه مهاجرت تحصیلی به رومانی؛ می تواند به آسانی مقدمات مهاجرت بدون مدرک زبان به این کشور را برای شما فراهم کنید. بعد از مهاجرت می توانید در کالجهای این کشور به تحصیل زبان نیز بپردازید.

مهاجرت
لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه “مهاجرت بدون مدرک زبان” را به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط سرمایه گذاری در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا