خانه » اطلاعات کشور رومانی

اطلاعات کشور رومانی

اطلاعات کشور رومانی
به این صفحه امتیاز دهید!

کشور رومانی جز معدود کشور های اروپایی است که اقتصاد آن در جهان به تازگی رشد بسیار خوبی داشته است. به همین دلیل این کشور به تازگی مورد توجه مهاجرین نیز قرار گرفته است. به خصوص ایرانی های که قصد مهاجرت را دارند، میتوانند حساب ویژه ای روی کشور رومانی باز کنند. این کشور جز کشور های است که به دلایل مختلف مهاجرین بسیاری آن را مقصد بعدی خود انتخاب میکنند. امروز در این مجله اینترنتی قصد داریم تا با هم به برخی اطلاعات کشور رومانی بپردازیم. رویزا گروپ مرکز تخصصی مهاجرت به رومانی میباشد که به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای زمینه سازی مهاجرت را برای شما عزیزان فراهم میاورد. اگر شما عزیزان نیز قصد مهاجرت به این کشور را دارید میتوانید از طریق صفحه مهاجرت به رومانی برای آن اقدام کنید. همچنین رویزا گروپ یک مشاوره رایگان در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

اطلاعات کشور رومانی:

همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم کشور رومانی یکی از کشور های قاره اروپا میباشد. این کشور در شرق اروپا قرار دارد. زبان رسمی کشور رومانی، رومانیایی میباشد. این زبان یک نوع ریشه لاتین نیز دارد. همچنین بیشتر مردم رومانی به زبان انگلیسی در این کشور مسلط هستند. پایتخت کشور رومانی، بخارست میباشد. به خصوص در شهر بخارست که میزان بسیاری از مهاجرین میباشد زبان انگلیسی بسیار نیز رواج دارد. امروز در رویزا گروپ قصد داریم تا در زمینه اطلاعات کشور رومانی. واحد پولی کشور رومانی نیز لئو میباشد. که واحد پولی این کشور تقریبا برابر با 7 هزار تومان ایران است. نوع حکومت این کشور نیز بر اساس ریاست جمهوری است. از دیگر زبان های رایج در این کشور میتوان به مجارستانی، اوکراینی، آلمانی، حتی ترکی و … اشاره کرد. 

اطلاعات رومانی

اقتصاد رومانی:

یکی از اطلاعات کشور رومانی، در زمینه اقتصاد آن میباشد. کشور رومانی جز کشور های است که رشد اقتصادی خوبی را طی سال های اخیر داشته است. اقتصاد این کشور بر روی صادرات و صنعت بیشتر تمرکز دارد. به خصوص در سال های اخیر این مورد نیز بیش از پیش شده است. کشور رومانی حالا در اروپا و دنیا حرف های زیادی در زمینه اقتصاد برای گفتن دارد. میزان نرخ بیکاری نیز در این کشور نزدیک به صفر است. همچنین نرخ تورم در این کشور زیر 4 درصد میباشد. البته همنی 4 درصد نیز بیشتر تحت تاثیر عامل بزرگی مثل ویروس کرونا بوده است. استفاده صحیح از نیزو های متخصص، تمرکز در بخش صنعت و رونق تولیدات در این کشور تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد آن گذاشته است. صادرات کشور رومانی، به کشور های مثل فرانسه، انگلیس، آلمان، مجارستان، اوکراین، ایران و … است.

اما صرفا اقتصاد کشور رومانی بر این پایه و اساس قرار ندارد. رومانی یکی از زیبا ترین کشور های دنیا به شمار میرود. هر کسی که حداقل یکبار به رومانی سفر کرده است، از زیبایی بی حد و اندازه آن صحبت میکند. همچنین امکانات رفاهی بین المللی در این کشور به حدی میباشد که میتوان گفت بخشی از اقتصاد این کشور روی گردشگری آن است. موارد بسیار زیاد دیگری نیز هستند که باعث شده اند تا رومانی یک کشور برتر در زمینه اقتصادی باشد. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه اقتصاد رومانی مراجعه کنید.

اطلاعات کلی کشور رومانی

اطلاعات رومانی از لحاظ کاری:

کشور رومانی جز کشور های است که نرخ بیکاری در آن نزدیک به صفر است. این موضوع در واقع به این صورت است که هیچکسی در این کشور بیکار نیست مگر اینکه خودش بخواهد. همچنین کشور رومانی از لحاظ اقتصادی با کشور های بسیار بزرگی در حال رقایت است. به صورت کلی میتوان گفت که کشور رومانی در زمینه IT و برنامه نویسی جز 10 کشور برتر دنیا به شمار میرود و یک بهشت برای متخصصین این حوزه است. همچنین این کشور از لحاظ ساخت و ساز وضعیت بسیار خوبی را دارد. مردم این کشور انسان های تجملگرایی هستند و به همین علت اهمیت آن ها در این زمینه نیز بسیار بالا است. در سایر صنایع مهندسی مثل برق، مکانیک، نفت و … این کشور حرف های زیادی را برای گفتن دارد. همچنین شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه کار در رومانی مراجعه کنید.

در زمینه پزشکی نیز کشور رومانی حرف های زیادی در دنیا برای گفتن دارد. دانشگاه های پزشکی در این کشور دانشگاه های بسیار بزرگ و معتبری هستند. بسیاری از مهاجرین برای تحصیل در این زمینه و همچنین کار به این کشور مهاجرت میکنند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه دانشگاه های رومانی مراجعه کنید. همچنین از موارد شغلی دیگر نیز میتوان به صنعت کشاوری و دامداری در این کشور اشاره کرد. کشور رومانی جز کشور های است که در زمینه کشاوری به دلیل داشتن منابع خوب، به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت میکند.

رومانی زیبا

اطلاعات رومانی در زمینه ساختار سیاسی:

ساختار سیاسی و تصمیم گیری در اطلاعات کشور رومانی به صورت دو حزبی میباشد. یعنی کشور رومانی توسط یک رئیس جمهور و یک نخست وزیر اداره میشود. انتخابات ریاست جمهوری در کشور رومانی به صورت 5 ساله میباشد. ریاست جمهوری در این کشور به صورت دو دوره ای نیز میباشد. روال سیاسی در کشور رومانی به صورت زنجیره ای میباشد. یعنی ابتدا رئیس جمهور نخست وزیر را تعیین میکند، سپس نخست وزیر تمامی وزیران را تعیین و نصب میکند. این روند تا پایین ادامه دارد. برای قانون گذاری نیز در این کشور دو مجلس وجود دارد. مجلس سنا و مجلس ملی دو بخش بزرگ قانون گذاری در رومانی هستند. این افراد توسط مردم به صورت دوره های 4 ساله انتخاب شده و به این کرسی مینشینند. کشور رومانی از لحاظ امنیتی نیز بسیار کنترل شده میباشد. به شکلی که اختشاشات سیاسی اصلا متوجه مردم نمیشود و آسیبی به آنها نمیرسد.

شیوه عدالت خانه یا همان قوه قضایه در کشور رومانی به صورت الگو برداری شده از کشور فرانسه میباشد. یعنی دادگاه های این کشور دسته بندی مخصوص به خود و با حساسیت بسیار بالای را دارند. همچنین پرچم کشور رومانی بر اساس استراتژی سیاسی آن الگو برداری شده است. همچنین کشور رومانی هیچگاه قوانین را به صورت ثابت نگه نمیدارد. یعنی هر ساله بسیار از قوانین در این کشور اصلاح میشوند. به صورت کلی اطلاعات رومانی در زمینه ساختار سیاسی آن به این شکل میباشد. به صورت کلی کشور رومانی از لحاظ سیاسی یک کشور زبان زد و مردمی میباشد.

طبیعت کشور رومانی

ارتباط با کشور ایران:

در زمینه اطلاعات کشور رومانی باید بگویم رومانی حامی صلح جهانی میباشد و با کشوری سر جنگ ندارد. هر چند این کشور هم تاریخ پر فراز و نشیبی داشته است. اما این کشور به صورت کلی ارتباط بین المللی خوبی را با سایر کشور ها دارد. همچنین ارتباط این کشور با ایران نیاز بسیار خوب است. این کشور جز کشور های است که مبادله های سیاسی و اقتصادی خود را همیشه با کشور ایران حفظ کرده است. مبادلات اقتصادی و همچنین صادرات و واردات کالا با کشور ایران همیشه بین این دو کشور وجود داشته است. در بسیاری از موارد نیز دیده شده است که هر دو این کشور ها در عرصه های سیاسی و اقتصادی نیز پشت هم بوده اند. همچنین مدارک تحصیلی هر دو کشور ها برای هم معتبر نیز بوده است. این مورد بسیار در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری به مردم کشور ما کمک کرده است.

این موضوع به خصوص برای مهاجرین ایرانی همیشه مهم بوده است. مهاجرینی که از ایران به رومانی رفته اند همواره مورد احترام کشور و دولت رومانی هستند. آنها از حقوق یکسانی با سایر مردم برخوردار میباشند. همچنین خدماتی که ایرانیان در این کشور دریافت میکنند کاملا یکسان با حقوق شهروندی میباشد. مردم کشور رومانی نیز اصلا مردمان نژاد پرستی نیستند. به خصوص در رابطه با ایرانی ها همیشه رفتار خوب و قابل احترامی را دارند. شما همچنین میتوانید به وب سایت سفارت ایران نیز مراجعه کنید و اطلاعات خوبی را کسب کنید. همراه رویزا گروپ تا انتهای این بخش باشید.

سرمایه گذاری اطلاعات رومانی

سرمایه گذاری در کشور رومانی:

کشور رومانی جز کشور های است که یک اقتصاد سر پا و جوان دارد. به خصوص طی سال های اخیر اقتصاد این کشور بسیار رشد خوبی را تجربه کرده است. به همین دلیل کشور رومانی جز کشور های است که بسیاری از افراد مشتاق به سرمایه گذاری در آن هستند. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در دنیا شروع به اقتصاد در این کشور کرده اند. به همین علت هم دفاتر بسیاری از این شرکت ها، حتی شرکت های ایرانی در بخارست، پایتخت کشور رومانی میباشد. همچنین سرمایه گذاری در این کشور یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها در جهان است. هیمنطور سرمایه گذاری در رومانی راه ها و شیوه های مختلفی را دارد. به طور مثال با راه اندازی یک کسب و کار یا شرکت میتوان در رومانی سرمایه گذاری کرد. اطلاعات کشور رومانی در زمینه سرمایه گذاری در این کشور بسیار کامل و تاثیر گذار است.

همچنین لازم به ذکر است بگویم که سرمایه گذاری در کشور رومانی یکی از راه های مهاجرت به آن است. البته زمینه سرمایه گذاری در این کشور مستلزم به آشنایی کامل شما با قانون و شرایط آن دارد. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه سرمایه گذاری در رومانی مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره در این زمینه میتوانید با مشاورین رویزا گروپ تماس حاصل فرمایید. ما در رویزا گروپ همواره پیشنهاد ها را برای سرمایه گذاری به شما عزیزان ارائه میکنیم. همچنین ما در رویزا گروپ بهترین خدمات در زمینه مهاجرت به رومانی به شما ارائه میکنیم.

اطلاعات کشور رومانی

اطلاعات کشور رومانی در زمینه مهاجرت:

کشور رومانی یکی از کشور های مهاجر پذیر در دنیا به شمار میرود. کشور رومانی به شیوه های مختلف و از راه های مختلف مهاجر میپذیرد. یکی از این راه ها همانطور که اشاره کردیم، سرمایه گذاری در این کشور میباشد. شاید ساده ترین راه سرمایه گذرای در این کشور هم خرید خانه در رومانی است. راه بعدی نیز که در این مقاله نیز به آن پرداختیم، راه کار در این کشور است. این راه نیز یکی از محبوب ترین راه ها برای مهاجرت به این کشور است. همچنین راه دیگری که بسیار برای مهاجرت به این کشور محبوب است، راه تحصیل در رومانی میباشد. ما در صفحه مربوط به تحصیل در رومانی به صورت کامل در مورد آن صحبت کردیم. تحصیل در رومانی نیز یکی از انواع مهاجرت های بسیار محبوب در رومانی به شمار میرود. دانشگاه های کشور رومانی از کیفیت لازم برای ارائه خدمات آموزشی برخوردار هستند.

اما به صورت کلی انتخاب یکی از این روش های برای مهاجرت بستگی به شرایط شما دارد. تمامی موارد در این زمینه نیاز به یک مشاوره کامل دارد. ما در رویزا گروپ با در دست داشتن اطلاعات کشور رومانی میتوانیم بهترین مشاووره را طبق شرایط شما به شما ارائه کنیم. برای دریافت این مشاروه شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بر قرار کنید. همچنین میتوانید از طریق فرم زیر درخواست خود را به صورت آنلانی ثبت کنید تا همکاران ما در رویزا گروپ با شما تماس گرفته و شما را به خوبی راهنمایی کنند.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه اطلاعات کشور رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا گروپ نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا