خانه » آشنایی با کشور رومانی

آشنایی با کشور رومانی

4.7/5 - (4 امتیاز)

کشور رومانی جز کشورهای عضو اتحادیه اروپاست. این کشور با سال‌ها حضور در قاره سبز دارای ریشه و تمدنی غنی است. در این مجله اینترنتی قصد داریم بیشتر به آشنایی با کشور رومانی بپردازیم. کشور رومانی جز آن دسته کشورهای پیشرفته اروپایی مهاجر پذیر است که بسیاری از افراد به آن مهاجرت میکنند. به خصوص با توجه به شرایط خوب این کشور، از کشور ما مهاجرت به رومانی طی سال‌های اخیر زیاد شده است. ممکن هست شما هم جز افرادی باشید که دوس دارید به این کشور مهاجرت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آشنایی با کشور رومانی تا انتهای این مجله همراه ما باشید. همچنین میتوانید اطلاعات مفید تری را در صفحه مهاجرت به رومانی کسب کنید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

آشنایی با جغرافیای کشور رومانی

کشور رومانی یکی از کشورهای مدرن و خوب شرقی اروپا است. رومانی با کشورهای ترکیه، مجارستان، صربستان، مولداوی، اوکراین و بلغارستان همسایه است. مساحت کشور رومانی ۲۳۸٬۴۰۰ کیلومتر مربع است و از لحاظ مساحتی نهمین کشور پهناور اروپا است. کشور رومانی نزدیک به 20 میلیون نفر جمعیت دارد، که باعث شده است این کشور در رده هفتمین کشور اروپایی از نظر جمعیت قرار گیرد. پایتخت کشور رومانی، بخارست بزرگ‌ترین و پر جمعیت‌ترین شهر رومانی است. همینطور این شهر ششمین شهر بزرگ قاره اروپا است. بخارست یکی از مدرن‌ترین شهر های دنیا با بهترین امکانات رفاهی است. رومانی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین عضو سازمان ناتو است.

بخارست، پایتخت مدرن رومانی!

آشنایی با کشور رومانی کار سطحی و آسانی نیست و قطعا در این وبسایت ما بیشتر به این موضوع هم خواهیم پرداخت. اما بیاید تا کمی هم با بخارست، پایتخت مدرن رومانی آشنا شویم. ابتدا بهتر است ذکر کنیم که بهتر است هر چیزی که در تلوزیون‌ها از کشورهای اروپایی و آمریکایی مشاهده می‌کنید را باور نکنید. در بسیاری از شهرهای این دو قاره بسیار معروف شهرهایی هستند که شاید از 90 درصد شهرهای ایران هم سطح مدرنیته پایین‌تری را دارند. رومانی هم از این قائده مستثنی نیست و اگر شما برای آشنایی با رومانی قصد دارید از این بخش اطلاعات مفیدی کسب کنید، بهتر است ابتدا خواسته خودتان را مشخص کنید.

اگر شما صرفا قصد آشنایی با کشور رومانی را دارید، میتوانید با خیال راحت تا انتهای این بخش را مطالعه کنید. این کشور جز کشورهای بسیار بسیار زیبا، مدرن و کاملا طبق سیاسیت‌های اروپایی اداره میشود.

اگر شما قصد سفر را به این کشور را دارید، خب جای بسیار جذابی را انتخاب کرده اید! این کشور از لحاظ سطح جاذبه توریستی از برترین کشورهای دنیا است. مطمئن باشید که سفر به رومانی یک تجربه استثنایی و فوق العاده جذاب برای شما است.

اما اگر هدف زندگی در رومانی است!

اگر هدف شما مثل بسیاری از افراد مهاجرت به رومانی است، اطلاعات این وبسایت را در بخش های مختلف آن مثل مجله اینترنتی و صفحات اصلی سایت را مطالعه کنید. مطمئن باشید که با مطالعه این بخش‌ها اطلاعات بسیار خوبی دستگیر شما خواهد شد. کشور رومانی برای زندگی یک کشور ایده ال و مناسب است. اما نه تمام شهر های آن! بلکه بیشتر پیشنهاد ما به شما بخارست است. علت آن هم صرفا یک چیز است، شما قطعا با مهاجرت به رومانی انتخاب گسترده ای را برای شهر محل سکونت خود دارید. اما چی بهتر از آن که در پایتخت مدرن رومانی، بخارست ساکن شوید. بخارست از لحاظ امکانات رفاهی در سطح ایده ال و مطلوبی قرار دارد. شما میتوانید با زندگی در بخارست معنای واقعی زندگی لاکچری و ایده آل را متوجه شوید.

  1. بخارست از لحاظ سطح رفاهی و امنیت جز بهترین شهر های دنیا است.
  2. بخارست پایتخت اقتصادی اروپا نیز شناخته میشود.
  3. امکانات تکنولوژی و ارتباطی در این شهر بسیار عالی است. 
  4. از لحاظ درامد و شغلی و تحصیلی بخارست بهترین انتخاب حتی در اروپا است!

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

ملیت رومانی

ملیت مردم رومانی بیشتر از نژاد رومن‌ها و داس‌ها هستند. نژاد رومن‌ها یک نژاد از ریشه نژاد رومی‌ها و داس‌ها هم همان هندواروپایی هستند. از نژادهای دیگر در این کشور می‌توان به جرمن‌ها اشاره کرد. زبان مردم این کشور رومانیایی است که ریشه لاتین دارد و شبیه به زبان ایتالیایی است. البته زبان رومانیایی فقط در کشور رومانی استفاده نمی‌شود و در کشورهای مولداوی و صربستان هم استفاده می‌شود. همچنین مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. ادیان مختلفی در کشور رومانی هست و در این زمینه آزادی کامل وجود داره. اما نزدیک به 88 درصد از مردم این کشور مسیحی هستند و همچنین ادیان اسلام و یهودیت بعد از مسیحیت بیشترین پیروان را دارد.

تاریخ رومانی

کشور رومانی جز آن دسته کشورهای تاریخی و متمدن قبل از دوران مسیحیت است. این کشور روزهای خوب و بد و پادشاهان زیادی را به خود دیده. نام تاریخی این کشور داچیا بوده و بیشتر ساکنین این کشور از یونان باستان و تارچ آماده بودند. همچنین مردم رومان باستان به اهالی سرزمین داچیا، گتای میگفتند. رومانی در قرن 15ام دچار حملات عثمانی شد و این کشور صدمات زیادی را دید. همچنین در هر دو جنگ جهانی حضوری فعال داشته و همین موضوع سبب تاریخی بودن این کشور شد. این کشور مدت‌ها در تصرف روس‌ها و همچنین آلمان‌ها بود. اما سرانجام در سال 1989 این کشور دچار تحول عظیمی شد و  جمهوری سوسیالیستی رومانی روی کار آمد. همچنین این کشور در سال 2007 به عضویت اتحادیه اروپا درآمد.

آشنایی با فرهنگ کشور رومانی

این کشور با توجه به حضور در اتحادیه اروپا و تاریخی غنی، فرهنگ‌های مختلفی را به خود دیده. اما به صورت کلی عواملی مثل نژاد پرستی به هیچ عنوان در رومانی نیست. مردمان کشور رومانی بسیار هر چیز را سر جای خود استفاده می‌کنند. در واقع در وقت کار، کار م‌یکنند و وقت تفریح، تفریح میکنند. البته مردم این کشور بسیار اهل تفریح هستند و امکانات تفریحی بسیاری هم در این کشور وجود داره. انسان های بسیار خون گرم و شوخ طبع با رفتارهای بسیار دوستانه بر خلاف بسیاری از کشور های اروپایی هستند. همچنین دست دادن و روبوسی در این کشور مثل ایران بسیار رایج است. در این کشور جوان‌ها حضوری فعال و پیر ها قابل احترام هستند. شاید جالب باشد بدانید که تعداد گل‌های که اهدا می‌کنید باید فرد باشد.

تحصیلات در رومانی

مردم رومانی بسیار به تحصیلات اهمیت میدن و هر کسی که به دنبال تحصیل بره آینده خوبی داره. تحصیلات در رومانی برای دوران ابتدای برای همه مردم اجباری است. این آموزش کمک میکنه تا با اصول اولیه یک زندگی خوب و جامعه آشنا بشید. در واقع این کشور اهمیت زیادی به فرهنگ جامعه اش میده و آینده افراد رو از کودکی میسازه و همینطور از لحاظ تحصیلی در دانشگاه، رومانی بسیار قوی است. رشته‌های دانشگاهی در این کشور جز تاپ ترین‌ها در دنیاست. اگر به دنبال تحصیلات خوب در کشور رومانی هستید، این کشور جز بهترین‌هاست. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تحصیل در رومانی مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاع در مورد تحصیل دندانپزشکی در رومانی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

مزایای تحصیل در رومانی

کشور رومانی توانسته است بستر مناسبی را برای مهاجرت از طریق تحصیل برای افرادی که چنین اهدافی برای ادامه تحصیل دارند فراهم کند. رومانی امکانات بسیار زیادی را به افرادی اعطا می‌کند که بخواهند از طریق تحصیل به کشور رومانی مهاجرت کنند. کشور رومانی دارای چندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی است که شما می‌توانید دوران تحصیل خود را در این کشور در چنین موسساتی بگذرانید. این مجموعه‌ها برنامه‌های فوق العاده‌ای را برای دانشجویان تدارک دیده‌اند و شما می‌توانید طبق این برنامه‌ها زیر نظر اساتید برتر بین‌المللی دوران تحصیلی خوبی را سپری کنید. اگر شما هم قصد مهاجرت تحصیلی به یکی از کشورهای اروپایی را دارید، در کشور رومانی به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید مدارک عالی از چنین دانشگاه‌هایی دریافت کنید و با فرصت‌های شغلی فوق العاده‌ای پس از تحصیل روبرو شوید.

کار کردن در کشور رومانی

کشور رومانی یکی از کشور های بسیار خوب برای کار و درآمد است. کار در این کشور برای همه افراد وجود داره و نرخ بیکاری زیر 4 درصده. بسیاری از افراد برای کار در این کشور حضور پیدا میکنند. درصد موفقیت در زمینه کاری در این کشور بسیار بالاست. ما در مورد این زمینه به صورت کامل در صفحه کار در رومانی صحبت کردیم. شما می‌تونید با مراجعه به این صفحه اطلاعات زیادی رو به دست بیارید.

مزایای کار در رومانی

کشور رومانی دارای اقتصاد رو به رشد و بازار کار قابل توجهی است و به همین خاطر است که به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق دریافت ویزای کاری بین مهاجران شناخته می‌شود. شرایط محیط‌های کاری در کشور رومانی در استانداردترین حالت خودش است و شما می‌توانید با مهاجرت از طریق روش ویزای کاری به کشور رومانی در استانداردترین محیط‌های کاری اقدام به فعالیت کنید و درآمد سالانه قابل توجهی داشته باشید. می‌توان گفت که کشور رومانی بین دیگر کشورهای اروپایی هزینه‌های کمتری را برای زندگی نیاز دارد و شما می‌توانید حتی با درآمد معمولی نیز در این کشور زندگی ایده‌آلی را برای خود بسازید.

سرمایه گذاری در کشور اروپایی رومانی

یکی از کشورهای رو به رشد در اتحادیه اروپا، کشور رومانی هست. سرمایه گذاری کردن در این کشور بسیار کم خطر و کم ریسک است. راه مخنلفی برای سرمایه گذاری کردن در این کشور وجود داره. ما در صفحه سرمایه گذاری در رومانی تمامی این راه‌هارو معرفی کردیم. شما می‌تونید با مراجعه به این صفحه اطلاعات خوبی رو کسب کنید. 

مزایای سرمایه گذاری در  رومانی

کشور رومانی فضای بسیار مناسبی را برای مهاجرت از طریق روش سرمایه‌ گذاری فراهم کرده است. این کشور دارای موقعیت استراتژیک قابل توجهی است و افراد می‌توانند با سرمایه‌ گذاری در کشور رومانی به سود قابل توجهی دست پیدا کنند و در بازارهای اروپایی اقدام به فعالیت نمایند. همچنین این کشور دارای اقتصاد رو به رشد و چشمگیری است و توانسته است در طول سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را برای مهاجرت از طریق روش سرمایه‌ گذاری به خودش جلب کند.
اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که پروسه سرمایه گذاری در انواع کشورها به عنوان یکی از پروسه‌های چالشی و سخت شناخته می‌شود. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که اگر قصد چنین کاری را دارید حتماً آن را زیر نظر افراد متخصص و کاربلد همچون مشاورین مجموعه رویزا گروپ انجام دهید.

آشنایی با کشور رومانی برای گردشگری

طبیعت بکر و زیبای این کشور باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به رومانی بیایند. این کشور یک کشور چهار فصل و بسیار زیبا در شرق اروپاست. هر فصل آن و هر شهر آن حرفی برای گفتن داره. در واقع کشور رومانی از مزایای بسیار بالای برای گردشگران برخوردار است. رومانی یکی از  کشور های است که هم از لحاظ تفریحی و هم از نظر کشور مناسبی برای گردشگری است. همچنین این کشور تفریحات خاص و جذابی را دارد که فقط مختص به این کشور و طبیعت بکر آن است.

ما در رویزا کار ویزای گردشگری هم برای متقاضیان ایرانی انجام میدیم. 

آشنایی با رومانی

خلاصه آشنایی با کشور رومانی

ما در این قسمت سعی کردیم شما رو در مورد کشور رومانی بیشتر آشنا کنیم. شما می‌تونید اطلاعات بیشتری هم در این مورد کسب کنید. ما در این مجله در مورد ملیت، دین، تاریخ، جغرافیا به صورت کامل صحبت کردیم. همچنین در مورد راه‌های مهاجرت به کشور رومانی حرف زدیم. امیدواریم به خوبی آشنایی با کشور رومانی رو کسب کرده باشید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد آشنایی با رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

2 دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با کشور رومانی»

  1. فرهان سیدی

    رومانیا یکی از بهترین کشور های اروپایی میباشد دید گاه من میخوام دراین کشور ادامه تحصیل بتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا