خانه » بهترین موسسه مهاجرتی

بهترین موسسه مهاجرتی

بهترین موسسه مهاجرتی
5/5 - (1 امتیاز)

در سال های اخیر، در ایران شاهد تعدد آژانس ها و موسسات مهاجرتی و اعزام دانشجو به خارج بسیاری بوده ایم؛ که نه تنها در تهران، بلکه در شهرستان ها نیز شروع به فعالیت داشته اند. بهترین موسسه مهاجرتی باید ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات مشاوره رایگان داشته باشد. انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی کار آسانی نیست. باید بگوییم ما در رویزا گروپ جز برترین و بهترین موسسه های مهاجرتی هستیم که با بالاترین کیفیت کار مهاجرت شما را انجام میدهیم. موسسه مهاجرتی رویزا گروپ یکی از برترین و بهترین مجموعه ها برای انواع خدمات مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری هستیم.

بهترین موسسه مهاجرتی 2022 ایران چه موسسه ای است؟ نیاز روز افزون هم‌ وطنان به مهاجرت سبب شده است؛ تا آژانس ‌ها، موسسه‌ های مهاجرتی و مشاوران و وکلای مهاجرتی؛ فراوانی در یک دهه‌ ی اخیر شروع به فعالیت در کشورمان نمایند. هر یک نیز خود را معتبر ترین موسسه مهاجرتی بنامند. بیش از 200 مشاور آموزش‌ دیده و وکلای رسمی مهاجرتی؛ اینجا در کنار هم جمع شده‌اند.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

موسسه مهاجرتی رویزا گروپ
بنر تماس

بهترین موسسه مهاجرتی: رویزا گروپ

با شرکت رویزا گروپ به بهترین شکل ممکن می‌توانید به مقصد مهاجرت خود برسید. شرکت ما با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات مهاجرتی، به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی شناخته شده است. ما بهترین تخصص و تجربه را در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی داریم. تیم متخصص و مجرب ما در تمامی مراحل فرایند مهاجرت به شما کمک می‌کنند تا به راحتی و با اطمینان به مقصد مهاجرت خود برسید.

شرکت رویزا گروپ با شناخت دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، مطمئنیم که می‌توانیم به شما در بهترین شکل ممکن کمک کنیم. همچنین، ما به صورت مداوم با کارشناسان مهاجرتی کشورهای مختلف در تماس هستیم تا از تغییرات جدید قوانین آگاه شویم و شما را در بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

هزینه خدمات شرکت رویزا گروپ بسیار مناسب و با توجه به کیفیت بالای خدمات، بسیار رقابتی است. همچنین، شرکت ما به صورت شفاف و صادقانه با شما در مورد هزینه های خدمات خود صحبت می‌کند و در تمامی مراحل به شما اعلام می‌کند.

اگر به دنبال بهترین موسسه مهاجرتی هستید، با شرکت رویزا گروپ تماس بگیرید. ما به شما اعتماد کامل می‌دهیم که با ما به بهترین شکل ممکن به مقصد مهاجرت خود خواهید رسید.

عملکرد بهترین موسسات مهاجرتی

موسسه رویزا گروپ، برای تمام افرادی که به قصد تحصیل، کار، سرمایه گذاری، دریافت اقامت یک کشور خارجی؛ و همچنین راه اندازی استارتاپ در کشورهای دیگر اقدام به مهاجرت می کنند کمک می کند. رویزا گروپ عملکرد قابل دفاعی را در این سال های فعالیت های خود داشته است. دقت کنید که هیچ پاسخ مشخصی برای این که کدام کشور بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است وجود ندارد. اولین معیار جهت انتخاب بهترین موسسه  برای مهاجرت، مربوط به مجوز های رسمی از مراجع ذیربط است. درضمن، با توجه به تجربه و آگاهی موسسات مهاجرتی، متقاضی مهاجرت مشاوره هایی دریافت میکند، که کمک می کند اقدام اشتباه و بدون پیش بینی درست انجام ندهد. بهتر است ابتدا انتخاب کنید که برای کدام کشور می خواهید اقدام کنید و بعد موسسه مد نظر را انتخاب کنید. بهتر است موسسه مهاجرتی که انتخاب میکنید، دارای مجوز رسمی باشد.

اما ضمن این موضوع مسائل دیگری وجود دارد که باید به آن هم اهمیت دهید. اینکه صرفا یک موسسه مهاجرتی مجوز مشاوره مهاجرت تحصیلی، کاری یا سرمایه گذاری را داشته باشد قطعا کافی نیست! شما باید ببینید، عملکرد این شرکت به صورت رسمی چگونه بوده است. همچنین شاید ندانید، که مشاورین یا موسساتی که در این حوزه فعالیت میکنند، جواز انجام خدمات مهاجرت ندارند! بلکه جواز آن ها در زمینه مشاوره مهاجرتی است. مشاوره مهاجرت به خصوص بیشتر در زمینه مهاجرت تحصیلی بیشتر از مهاجرت ها به روش های دیگر است. از همین قبیل موارد است که شما باید بیشتر به عملکرد شرکت توجه کنید.

خدمات پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی 

مهم ترین مسئله، عملکرد!

عملکرد یک شرکت مهاجرتی، مهم تر از حتی جواز مشاوره ان است. جواز کسب مهاجرت، شاید گاهی اوقات یک نام و تله باشد. اما عمکلرد و سابقه فعالیت شرکت های مهاجرتی حرف اول را میزنند. ما در موسسه مهاجرتی رویزا گروپ سایقه کاری بالای 10 سال را در کارنامه کاری خود داریم. همچنین فعالیت تخصصی ما در این حوزه باعث شده است تا تجربه موفقیت 99 درصدی را به جای بگذاریم. 

یک مشاور مهاجرت خوب قطعا می تواند راهنمایی مناسبی برای تصمیم درست به شما باشد. یکی از ویژگی ‌هایی که این آژانس مهاجرتی را منحصر به‌ فرد می ‌کند؛ داشتن شرکت یا وکیل رسمی در کشور مقصد شما است. بدون شک یکی از دغدغه های اساسی افرادی که در جستجوی بهترین آژانس های مهاجرتی هستند مقوله اعتماد می باشد. کشور های مهاجر پذیر به دلیل آن ‌که بخشی از حیات و رونق کشور شان در پذیرش مهاجران جدید است. متاسفانه باید بگویم که امروزه برخی از موسسات با نام موسسه های مهاجرتی به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند.

ما در رویزا گروپ دغدغه های شما را کاملا درک میکنیم و شما میتوانید خدمات مهاجرت خود را به ما بسپارید.

عملکرد بهترین موسسات مهاجرتی

چند نکته درباره بهترین موسسات مهاجرتی

بهترین موسسه مهاجرتی که خط ثابت و دفتر مرکزی حضوری نداشته باشد؛ نمی‌ تواند گزینه خوبی برای این هدف باشد‌. خیلی از این موسسات اعتبار لازم را ندارند پس به دنبال معتبر ترین موسسات مهاجرتی بگردید. دقت کنید که هیچ پاسخ مشخصی برای این که کدام کشور بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است وجود ندارد. شرکت مهاجرتی می ‌بایست در هر حالتی، شرایط لازم برای ارائه مشاوره حضوری به متقاضیان را داشته باشد. یک سری از کشورها کاملا تحصیلی هستند و می توان گفت امیدی برای زندگی در آن ها نیست. اگر دوست دارید به رومانی مهاجرت کنید؛ آژانس مهاجرتی رویزا گروپ بهترین گزینه برای شما است. زمانی که بتوانند هدفشان را تشخیص دهند؛ یعنی به عنوان مثال اگر قصد دارند مهاجرت به منظور ادامه تحصیل را برگزینند. در واقع، مقوله‌ی مهاجرت در این کشورها، متولیان کاملاً مشخصی دارد؛ که هر یک، گوشه‌ای از فرایند مهاجرپذیری را در دست دارند.

بهتر است ابتدا انتخاب کنید که برای کدام کشور می خواهید اقدام کنید؛ و بعد موسسه مد نظر را انتخاب کنید. بسته به هدف شما از مهاجرت، کشور مقصد متفاوت است. یک سری از کشورها کاملا تحصیلی هستند و می توان گفت امیدی برای زندگی در آن ها نیست. در گام بعدی می توانند با تمرکز بر هدفی که برای خود تعیین کرده اند؛ سایر مراحل را به منظور شناسایی بهترین موسسه  مهاجرتی طی نمایند. اما از سوی دیگر، در این ساز و کار، یک سوی قضیه نیز متقاضیان مهاجرت هستند. اولین قدم برای مهاجرت پس از تصمیم گرفتن است.

بهترین موسسات مهاجرتی

معیارهای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی

اگر می خواهید مهاجرت کاری بکنید، یعنی با توجه به تخصص و رزومه ای که دارید؛ اقدام به مهاجرت کنید، داستان متفاوت است. شما در مقام یکی از متقاضیان اخذ ویزای مهاجرت لازم است؛ تا اطلاعات کافی در خصوص آژانس های مهاجرتی داشته باشید. با توجه به این معیار ها می توان رویزا گروپ را بهترین موسسه مهاجرتی دانست. شرکت مهاجرتی قانونی و واقعی حتماً دارای وب سایت رسمی است؛ که اطلاعات دقیق و علمی برای مهاجرت ارائه کرده است. مانند رویزا گروپ که همین الان در سایت رسمی آن به سر می برید. رویزا گروپ با بهره مندی از تیم خبره مهاجرتی خود سال ها است؛ به صورت قانونی در ایران و رومانی فعالیت دارد. کار کردن داستانش با مهاجرت تحصیلی متفاوت است؛ و کشورهای متفاوتی می توانند مقصد مهاجرت کاری تخصصی شما باشند. که شما از این طریق می توانید زودتر نتیجه مورد نظر را به دست آورید.

انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی به عنوان یکی از مراحل مهم در فرایند مهاجرت به کشورهای دیگر است و باید با دقت و بررسی های لازم انجام شود. در ادامه، معیارهایی که می توان برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی در نظر گرفت را بررسی می کنیم:

1- تجربه و تخصص: بررسی کنید که موسسه انتخابی شما چه میزان تجربه در ارائه خدمات مهاجرتی دارد و آیا دارای تخصص لازم در این زمینه است یا خیر. همچنین باید بررسی کنید که آیا موسسه در زمینه مهاجرت به کشور مورد نظر شما تخصص دارد یا خیر.

2- رضایت مشتریان: بررسی کنید که آیا مشتریان قبلی موسسه از خدمات آن راضی بوده اند یا نه. بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان در صفحات اجتماعی و وبسایت موسسه مهم است.

3- هزینه خدمات: هزینه خدمات موسسه ها ممکن است بین آن ها متفاوت باشد. برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی، باید هزینه های مختلف را مقایسه کرده و با توجه به کیفیت خدمات، یک موسسه با هزینه مناسب انتخاب کرد.

4- اطلاعات شفاف و صادقانه: بهترین موسسه مهاجرتی، شرکت مهاجرتی است که راهنمایی دقیق، کامل و صادقانه به افراد برای مشتریان ارائه کند. یک شرکت مهاجرتی خوب باید بتواند با دریافت و انتقال درست اطلاعات، بهترین مشاوره را به افراد بدهد.

شرکت مهاجرتی رویزا گروپ

نام و نشان این افراد، کاملاً مشخص و ثبت‌ شده است؛ به راحتی می ‌توان ادعای آنانی که خود را وکیل مهاجرت می ‌نامند را کشف کرد. دقت کنید افرادی که به عنوان وکیل مهاجرتی و یا مشاور در موسسه های مهاجرتی فعالیت می کنند. بیش از 500 پرونده مهاجرتی موفق داشته است؛ و نظر اکثر کاربران و مراجعه کنندگان نسبت به این موسسه مثبت بوده است. گاهی اوقات، متقاضی مهاجرت تصمیم می گیرد؛ بدون اقدام اولیه به صورت تحصیلی یا تخصص، مستقیما برای زندگی و اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کند. رویزا گروپ از جمله بهترین موسسه مهاجرتی است.

این کار موجب تسریع در روند پذیرش و مهاجرت شما به سایر کشور ها به هر دلیلی می شود. هیچ موقع برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی عجله نکنید. اما برای همکاری با رویزا گروپ چرا!

مطلب پیشنهادی: بهترین کشور برای مهاجرت 2022

هدف از موسسه مهاجرتی

هدفتان از مهاجرت

این موسسات در 4 حیطه مهاجرت تحصیلی، کاری، اقامت موقت و اقامت دائم فعالیت می کنند. متقاضی مهاجرت به خارج، باید هوشمندانه در مسیر خود، اقدام به دریافت کمک کند؛ چرا که پس از شروع و عقد قرارداد مهاجرتی، راه پیش ندارد. توصیه می‌کنیم این مقاله را حتما ذخیره کرده و به عنوان نقشه راه یا یک چک لیست از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که در روند انتخاب این آژانس ها  نوع فعالیت؛ سوابق و روزآمد بودن اطلاعات و سرعت در ارائه خدمات نقش اساسی داشته اند. از این طریق، شما را با معیار های تشخیص یک موسسه مهاجرتی؛ معتبر و خوب و قابل اعتماد، از یک موسسه بد و غیرقابل اعتماد آشنا کنیم. دریافت پذیرش از دانشگاه های خارجی و … به هم وطنان عزیز کمک می کنند. یک موسسه در همه این زمینه ها کار کرده باشد و خم و چم راه را بلد باشد.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت سرمایه گذاری 2022

بهترین موسسه مهاجرتی ایران

بنابراین اقدام کردن از طریق موسسات مهاجرتی معتبر، درصد موفقیت افراد را چندین برابر افزایش می ‌دهد. بهترین موسسه مهاجرتی با استفاده از وکیل هایی که در کشور های هدف دارند؛ بدون نیاز به رفت و آمد و هزینه های آن توسط خودِ شخص متقاضی مهاجرت؛  کار ها را به نیابت انجام داده و بستر را برای مهاجرت آماده می کنند. لطفا علاوه بر مقاله ما، خودتان نیز تحقیقات کامل و لازم را درباره شرکت مهاجرتی مورد نظرتان انجام دهید. انتخاب بهترین آژانس های مهاجرتی بدین معنی نیست؛ یعنی به اصطلاح چشم و گوش بسته یکی از را انتخاب کنید.

یکی از بهترین روش های مهاجرتی، مهاجرت تحصیلی است. شما میتوانید از طریق رویزا گروپ اقدام به تحصیل در اروپا کنید. تحصیل در اروپا، با اخرین متد های اموزشی روز دنیا را با رویزا گروپ تجربه کنید. همچنین با تحصیل در اروپا بی دغدغه، بهترین و معتبر ترین مدرک را در دنیا داشته باشید!

مطلب پیشنهادی: تحصیل در اروپا

یک موسسه مهاجرتی باید معتبر باشد همچنین می بایست دارای مشاورانی کارآزموده و متخصص باشد که با ارائه مشاوره های تخصصی به موکلان، مسیر مهاجرت را کاملاً برای آنها مشخص و روشن سازند. و همچنین اگر در کشور مقدر دفتر داشته باشد بهتر است.

برای استعلام درباره اعتبار مؤسسات مهاجرتی باید مجوزهای ثبت شرکت آن‌ها را بررسی کنید و فقط با مراکزی که دفتر رسمی و شرکت ثبت شده در ایران دارند ارتباط داشته باشید.

برای انتخاب موسسات مهاجرتی معتبر باید از افرادی که قبلاً در این مسیر بوده‌اند و یک لیست از بهترین موسسات مهاجرتی مد نظرتان آماده کنید.

بله، موسساتی معتبر هستند که علاوه بر داشتن مجوزات لازم شماره تلفن ثابت و دفتر حضوری برای مشاوره حضوری داشته باشد.

وجود دفاتر فیزیکی نشان از معتبر بودن آن موسسه مهاجرتی است. همچنین هر موسسه مهاجرتی چه به صورت داخلی یا بین الملل باید دارای مشخصه کد شناسه باشد تا بدین صورت قابل رهیابی باشد.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه بهترین موسسه مهاجرتی را به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط سرمایه گذاری در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا