خانه » تحصیل دندانپزشکی در رومانی با پذیرش 100% دانشگاه

تحصیل دندانپزشکی در رومانی با پذیرش 100% دانشگاه

تحصیل دندانپزشکی در رومانی
3.2/5 - (4 امتیاز)

آیا شما هم جزو افرادی هستید که متقاضی تحصیل دندانپزشکی در رومانی هستید؟ امروزه تحصیل در کشوری اروپایی به دغدغه بسیاری تبدیل شده است. و مهاجرت از طریق تحصیل نیز با اصول خاص خود انجام می‌پذیرد. رومانی از جمله کشورهایی است که متقاضیان زیادی را برای تحصیل به خود جذب می‌کند. از آنجایی که رومانی نسبت به سایر کشورهای اروپایی، کم هزینه‌تر است. تحصیل دندانپزشکی در رومانی به دلایل گوناگون انتخابی هوشمندانه به شمار میرود. چرا که رومانی به عوان کشوری عضو اتحادیه اروپا، با ارائه مدارک معتبر، مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها را برای شما در پی خواهد داشت. برای دریافت اطلاعات کامل در این خصوص این مقاله را تا انتها بخوانید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مشاوره تحصیل دندانپزشکی رومانی
بنر تماس

مهاجرت برای تحصیل در رشته دندانپزشکی:

دندانپزشکی به عنوان یکی از رشته‌های تحصیلی پر متقاضی به شمار می‌آید. اما همانط.ر که میدانید قبولی در این رشته، پیرو قبولی در کنکور و یا آزمون‌هایی دشوار است. از این رو تعداد افرادی که قادر به تحصیل در رشته دندانپزشکی هستند در ایران چندان زیاد نیست. و تنها عده کمی می‌توانند در این رشته تحصیل کنند. از این رو تعدادی از افراد برای تحصیل دندانپزشکی به مهاجرت رو می‌آورند.

یکی از این کشورها، رومانی است. تحصیل دندانپزشکی در رومانی نسبت به سایر کشورها اسان‌تر و سهل الوصول‌تر است. چراکه عموم دانشگاه‌های رومانی، بدون آزمون وروردی شما را پذیرش می‌کنند. که این موضوع مزیتی برای تحصیل دندانپزشکی در رومانی است. به علاوه مدارک معتبر و حضور دانشگاه‌هایی مورد تایید وزارت بهداشت موجب می‌شود که شما بتوانید پس از فارغ التحصیلی به عنوان دندانپزشک در بسیاری از کشورها و حتی ایران مشغول به کار شوید.

مطلب پیشنهادی: تحصیل دندان پزشکی در خارج از کشور

تحصیل دندان پزشکی با رویزا گروپ:

رویزا گروپ میزبان بسیاری از افراد برای مهاجرت تحصیلی است. مهاجرت به رومانی با تحصیل در رشته دندان پزشکی میتواند یک انتخاب بی نقص برای شما باشد. ما برای تحصیل دندانپزشکی در رومانی، به شما میتوانیم دانشگاه های مختلفی را پیشنهاد کنیم. همراه رویزا گروپ تا اننتهای این بخش باشید تا ما بهترین انتخاب را برای شما داشته باشیم. همچنین شما میتوانید با دریافت مشاوره رایگان از تیم رویزا گروپ اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مراحعه به صفحه تماس با ما، اطلاعات بیشتری را در این بخش کسب کنید.

تحصیلات رومانی

تحصیل دندانپزشکی برای مهاجرت:

بسیاری از افراد به دلایل مختلف به دنبال مهاجرت از کشورشان به کشوری دیگر هستند. این افراد برای بدست آوردن یک جایگاه بهتر یا پیشرفت اقدام به مهاجرت میکنند. یکی از راه های مهاجرت به کشور رومانی، تحصیل دندانپزشکی برای مهاجرت است. این رشته محبوب حالا پله‌ای شده است برای ایرانیانی که به دنبال مهاجرت برای تحصیل در رومانی هستند. اگر شما هم علاقه مند به تحصیل هستید و قصد مهاجرت دارید، پس دست رد به این رشته محبوب نزنید. رویزا میتواند به صورت کامل در زمینه تحصیل دندانپزشکی برای مهاجرت شما را راهنمایی کند.

تحصیل در رومانی

یکی از سوالاتی که برای اغلب افراد پیش می‌آید که ناشی از بی اطلاعی افراد است همین موضوع است. اول از همه باید بدانید که کشور رومانی برای تحصیل چگونه جایی است. ما به صورت کامل در مجله اینترنتی آشنایی با کشور رومانی به این موضوع پرداختیم. شما میتوانید با مراجعه به این صفحه اطلاعات خوبی در زمینه این کشور بدست بیاورید.

کشور رومانی بر خلاف خیلی از کشور ها یک کشور بی حاشیه است. به نوعی می‌توان گفت این کشور چندان درگیر مسائل سیاسی نیست و از این جهت کمترین آسیب سیاسی به مردم وارد می‌شود. اما این کشور در زمینه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد. از تکنولوژی و کار بالا گرفته تا منابع طبیعی بینظیری که دارد. آرامش بالا و تفریح و نشاط مردم در کشور رومانی این کشور را از خیلی کشورها متمایز کرده است. 

همچنین این کشور در زمینه تحصیلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در واقع این کشور بهترین دانشگاه ها را در پایتخت خودش یعنی بخارست جای داده است. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد پایتخت این کشور نیاز داشتید می‌توانید از طریق صفحه سفر به بخارست اطلاعات خوبی را کسب کنید. دانشگاه های کشور رومانی به خصوص در زمینه پزشکی، بهترین تدریس را با متد های روز اروپا دارند. همینطور آپشن‌های بسیار خوبی را در اختیار دانشجوها میگذارند. به طوری که بسیاری از افراد حتی از کشورهای مجاور و اروپایی برای تحصیل به رومانی می‌آیند.

تحصیل دندان پزشکی در رومانی

تحصیل دندانپزشکی در رومانی

یکی از مهم ترین شاخه‌های علوم پزشکی رشته‌ی دندانپزشکی می‌باشد. این رشته که برای تشخیص و پیگیری بیماری‌های دهان و دندان است بسیار اهمیت دارد. همچنین این رشته به دلیل اینکه بازار کاری بسیار خوبی که دارد همیشه مورد توجه دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته دندانپزشکی بوده است. اما چون قبولی در این رشته با دشواری‌های در ایران روبه رو می‌باشد افراد برای راهیابی به دانشگاه‌هایی که این رشته را تدریس می‌کنند به فکر مهاجرت میفتند. در سال‌های اخیر کشور رومانی یکی از بهترین کشورهای مهاجرتی برای تحصیل دندانپزشکی شده است.

به دلیل شرایط بسیار خوبی که دارد افراد زیادی هر سال برای تحصیل دندانپزشکی در رومانی و مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند. رشته دندانپزشکی در کشور رومانی 6 سال طول می‌کشد. علاقمندان به این رشته می‌توانند در کلاس‌های درس با زبان‌های انگلیسی، فرانسه و رومانیایی با توجه به هرکدام از این 3 زبان که به آن مسلط هستند شرکت کنند. اما باید توجه داشته باشید که تحصیلات تکمیلی رشته دندانپزشکی فقط به زبان رومانیایی تدریس می‌شود.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در رومانی

اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که شما هیچ شرط خاص دینی، سیاسی و عقیدتی برای دریافت ویزای تحصیلی کشور رومانی ندارید. همچنین شما برای تحصیل دندانپزشکی در رومانی نیازی به کنکور هیچ نوع آزمونی ندارید. اما یک سری شروط برای پذیرش شما در این دانشگاه ها وجود دارد. یکی از این شروط تسلط شما به زبان رومانیایی است. بعد از آن شما چه با دیپلم نظام جدید و چه نظام قدیم ایرانی میتوانید در این کشور ادامه تحصیل دهید. خوشبختانه مدرک دیپلم ایران برای این کشور کاملا معتبر و قابل قبول است. شرط خاص دیگری وجود ندارد و رویزا به راحتی شما را برای تحصیل در این کشور آماده میکند.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت به اروپا

ما به خوبی میدانیم که تحصیل دندانپزشکی، رویا و خواسته بسیاری از افراد در ایران است. جنگی که بر سر قبولی این رشته در ایران است، جنگی است که بسیاری از افراد از سال ها قبل برای آن تلاش و برنامه ریزی میکنند. اما ممکن است نتیجه آن در انتها باز هم نامعلوم باشد. از همین رو پیشنهاد ما به شما، تحصیل دندانپزشکی در رومانی است. کشور رومانی یکی از کشورهایی است که مهد تمدن علمی و به خصوص در حوزه پزشکی است. بسیاری از افراد با آگاهی کامل و به جای هزینه های هنگفت برای تحصیل دندان پزشکی در ایران دست به اقدامی جذاب میزنند. مهاجرت تحصیلی برای تحصیل در یک کشور اروپایی کمترین کاری است که میتوان انجام داد. 

تحصیلات دندانپزشکی

اهمیت زبان برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور رومانی

یکی از اولویت ها برای پذیرش در دانشگاه های رومانی، تسلط به زبان رومانیایی است. به صورت کلی تحصیل در کشور رومانی با زبان انگیسی هم امکان پذیر است. اما تحصیل در رشته دندانپزشکی به دلیل داشتن کارهای عملی در محیط کار نیاز است تا شما به زبان این کشور مسلط باشید. برای تسلط به زبان این کشور راه دشواری وجود ندارد. ابتدا رویزا شما رو برای آموزش زبان به یکی از کالج های معتبر میفرستد. پس از تسلط به این زبان و آموزش، شما یک مدرک معتبر زبان دریافت میکنید. بعد از اون شما شرط خاصی در مورد زبان ندارید و میتوانید به تحصیل در رشته مورد علاقتون بپردازید.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه

همینطور که قبلا هم اشاره کردیم مدرک دیپلم ایران برای رومانی کاملا قابل قبول هست. تنها شرط شما در این زمینه، داشتن معدل بالای چهارده میباشد. نکته قابل توجه اینجاست که اهمیتی ندارد که رشته شما ریاضی است یا تجربی یا انسانی و یا هر چیز دیگه ای. بسیاری افراد بودن که با رشته ریاضی در رشته دندانپزشکی تحصیل کرده و در دانشگاه های رومانی پذیرش شده‌اند. هرچند اینکه رشته شما تجربی باشه تاثیر زیادی در روند پذیرش شما میذاره. اما لزوما نیاز نیست که شما فارق التحصیل رشته تجربی باشید. در مورد پذیرش برای مهاجرین همین دو شرط اصل مطلب است و بقیه کارها را گروه مهاجرتی رویزا براتون انجام میدهد. 

چرا برای تحصیل در کشور رومانی باید رویزا گروپ را انتخاب کنیم؟

رویزا سال هاست که در زمینه ویزای کشور رومانی فعالیت دارد. یعنی ما با سال ها فعالیت در کشور رومانی مورد قبول و تایید کشور و دولت رومانی هستیم. افرادی که از طریق رویزا گروپ اقدام به مهاجرت تحصیلی میکنند، احتمال موفقیت آنها 99درصد می‌باشد. اعتبار رویزا گروپ در کشور رومانی بسیار بالا می‌باشد به طوری که بهترین راه برای مهاجرت به این کشور اقدام از طریق این شرکت مهاجرتی می‌باشد. تقریبا تمامی دفاتر مهاجرتی در ایران برای مهاجرت به رومانی فقط با رویزا کار میکنند.

دندان پزشکی رومانی

وضعیت کار دندانپزشکی در رومانی

 کار دندانپزشکی در رومانی یکی از کار های بسیار پر در آمد و پر سود است. شما بعد از تحصیل در این رشته به راحتی مشغول به کار دندانپزشکی در رومانی می‌شوید. کشور رومانی جزو کشورهایی است که به نیروی کار به خصوص در زمینه پزشکی نیازمند می‌باشد. دولت و کشور رومانی و همچنین رویزا برای کار در این کشور شما به شما کمک میکنند. پس از لحاظ کار دندانپزشکی در رومانی اصلا نگران نباشید و کار برای این رشته هست. همچنین شما عزیزان میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کار در رومانی به این صفحه مراجعه کنید. 

بهترین دانشگاه‌های دندانپزشکی در رومانی

 دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور رومانی وجود دارند. اما پیشنهاد ما به شما دانشگاه معتبر UMF Carol Davila در شهر بخارست است. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های اروپایی در زمینه پزشکی در دنیاست. سالانه هزاران دکتر و متخصص فوق العاده از این دانشگاه فارغ التحصیل و وارد محیط کاری می‌شوند. پس اگر به دنبال یک دانشگاه دندانپزشکی رومانی هستید، پیشنهاد ما این دانشگاه به شماست. البته تعداد دانشگاه دندانپزشکی رومانی بسیار زیاد هستند. اما رویزا میتواند جایگاه شما را در بهترین دانشگاه دندانپزشکی رومانی تثبیت کند.
دانشگاه دندانپزشکی رومانی

مدت زمان تحصیل در رشته دندانپزشکی

یکی از موارد دیگری که قطعا برای شما دارای اهمیت است، مدت زمان تحصیل است. اینکه شما بعد از چه مدتی فارق التحصیل می‌شوید و در کشور رومانی کار کنید، بسیار مهم است. تقریبا می‌توان گفت مدت زمان تحصیل در رشته دندانپزشکی بین 4 تا 6 سال در نظر گرفته شده است. در واقع بعد از این مدت شما با داشتن جواز پزشکی میتوانید در این کشور فعالیت کنید. البته نه فقط در کشور رومانی بلکه در تمام دنیا شما میتوانید فعالیت دندانپزشکی داشته باشید. مدرک دندانپزشکی کشور رومانی از اعتبار بسیار بالایی برای کل دنیا برخوردار است.

چگونگی دریافت اقامت بعد از تحصیل

خب بسیاری از افراد که در این رشته تحصیل میکنند، در اصل به دنبال اقامت در رومانی هستند. همونطور هم که قبلا به این موضوع اشاره کردیم تحصیل در رومانی یکی از راه های مهاجرت به این کشور می‌باشد. شما بعد از فارغ التحصیلی در هر رشته ای یا بعد از 5 سال رسما شهروند رومانی هستید. یعنی شما کاملا تحت پوشش و حمایت این کشور قرار میگیرید و جز شهروندان کشور رومانی به حساب میایید. همینطور با داشتن ویزای کشور رومانی میتوانید کل اتحادیه اروپا را بدون داشتن هیچ ویزایی به راحتی بگردید.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش رشته دندانپزشکی

توجه داشته باشید تمامی مدارکی که در زیر برای تحصیل دندانپزشکی در رومانی نام برده می‌شود برای ارائه به دانشگاه‌ باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا رومانیایی ترجمه شده باشد.

  • گواهینامه دیپلم
  • توصیه نامه
  • مدرک زبان معتبر
  • ویزای تحصیلی رومانی
  • مدارک هویتی
دندانپزشکی رومانی

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی

برای اخذ ویزای تحصیل دندانپزشکی در رومانی شما به مدارک زیر نیازمند هستید.

  • نامه پذیرش دانشگاه
  • مدارک هویتی
  • تمکن مالی
  • پاسپورت با اعتبار چندساله
  • بیمه درمانی
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • اجازه سرپرست قانونی برای افراد زیر سن قانونی

ارزش مدرک کشور رومانی

 بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا با این مدرک به ایران بازگردند و در ایران کار کنند. اما باید بدانید که مدرک تحصیلی کشور رومانی نه تنها در ایران و رومانی بلکه در سراسر جهان اعتبار ویژه ای دارد. شما با تحصیل در یک دانشگاه اروپایی که با متد روز اروپا در آن تدریس می‌شود فارغ التحصیل می‌شوید. این یعنی اعتبار ویژه و انتخاب کار برای شما در سراسر جهان می‌باشد. مدرک تحصیلی کشور رومانی نه تنها در زمینه پزشکی بلکه در تمامی رشته ها بسیار معتبر است و ارزش بالایی دارد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در رومانی

 برای بسیاری از افراد سوال می‌باشد که هزینه تحصیل در این کشور چقدر است. شاید برای شما هم جالب باشد که هزینه تحصیل در این کشور نسبت به بقیه کشور های اروپایی هیچ است. یعنی شما با انتخاب کشور رومانی برای تحصیل کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را خواهید داشت. برای همین بسیاری از افراد در سراسر جهان حتی از کشور های اروپایی برای تحصیل به رومانی می‌آیند. یعنی هزینه زندگی و تحصیل شما در ماه چیزی به حدود 12هزار یورو میشود. این میزان در کشوری مثل آلمان برابر 45 هزار یورو است.یعنی چیزی نزدیک به 4 برابر!

درآمد دندانپزشکی در رومانی

رشته دندانپزشکی کلا رشته‌ای پردرآمد می‌باشد که افراد زیادی به دلیل بازار کاری بسیار خوبی که دارد علاقمند تحصیل در رشته دندانپزشکی هستند. در کشور رومانی دانشجویان بعد از تحصیل در رشته دندانپزشکی می‌تواندد به سرعت وارد بازار کار شوند. و افراد به طور میانگین در ماه حدود 5000 یورو می‌باشد. اما باید توجه داشته باشید که این میزان درآمد با توجه به تخصص و تجربه شما بیشتر می‌شود.

دندان پزشکی

دیگر راه های مهاجرت

راه‌های مهاجرتی زیادی برای افراد به کشور رومانی وجود دارد. ما در وب سایت رویزا به انواع این راه‌ها اشاره کردیم. در این مجله اینترنتی پیشنهاد ما به شما تحصیل دندانپزشکی در رومانی بود. شما میتوانید با مراجعه به صفحه تحصیل در رومانی از رشته‌های دیگر تحصیلی و شرایط بیشتر مطلع شوید. یکی دیگر از راه‌ها، مهاجرت از طریق کار می‌باشد. که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه کار در کشور رومانی از شرایط مهاجرت از طریق کاری مطلع شوید. همچنین شما میتوانید از طریق سرمایه گذاری در رومانی به این کشور مهاجرت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های رویزا گروپ در پایین صفحه تماس بگیرید.

ویدیو:

ما در این ویدیو از کلاس های درس در دانشگاه پزشکی بخارست و محیط کار دندانپزشکی ویدیویی برای شما ترتیب دیدیم. امیدواریم از دیدن این ویدیو لذت ببرید.
تحصیل در مقطع دندانپزشکی
نمایش ویدیو درباره تحصیل در مقطع دندانپزشکی
چه کار کنیم

از کجا باید شروع کنیم:

برای بسیاری از افراد این سوال پیش میاد که باید از کجا شروع کنیم. باید به شما بگویم که شما کار سختی در پیش ندارید. فقط کافیست با رویزا تماس بگیرید و درخواست خودتون رو ثبت کنید. بعد از تماس شما تمامی کار ها صفر تا صد توسط کارشناسان رویزا انجام میشود. حتی پس از ورود به کشور رومانی و تا آخر اقامت شما در این کشور رویزا همراه شما می‌باشد. پس با رویزا هیچ نگرانی نداشته باشید.

سوالات متداول

ما در این قسمت سعی کردیم به بسیاری از سوالات شما پاسخ بدهیم. اما اگر پاسخ خود را دریافت نکردید با رویزا تماس بگیرید.
مزایای تحصیل دندانپزشکی

پاسخ این سوال بسیار واضح و روشن است. شما برای تحصیل دندانپزشکی برای مهاجرت نیاز به کنکور ندارید. پذیرش در این دانشگاه ها از طریق مدرک تحصیلی دیپلم شماست.

این سوال رو داخل همین صفحه به صورت کامل به آن پرداختیم. اگر هدف شما برای کار دندانپزشکی در رومانی است، پس نگرانی نداشته باشید. کشور رومانی به افرادی که فارق تحصیل در رشته پزشکی این کشور هستند، به راحتی کار فراهم میکند.

خیلی از کسانی که به دنبال مهاجرت به این کشور هستند این سوال را از ما میپرسند. در واقع جواب ما به این افراد این است که عالیست! تحصیل دندانپزشکی برای مهاجرت به کشور رومانی یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت است.

بله، طبق قوانین کشور رومانی شما میتوانید ضمن تحصیل دندان پزشکی در این کشور مشغول به کار شوید.

دندامپزشکی

کلام آخر رویزا گروپ

ما در این بخش به صورت مفصل در مورد تحصیل دندانپزشکی در رومانی صحبت کردیم. شما میتوانید بدون دادن کنکور در رشته دندانپزشکی مشغول به تحصیل شوید. پیشنهاد ما برای تحصیل در این کشور در این رشته و همچنین سایر رشته های پزشکی این است که به زبان این کشور مسلط باشید. تسلط کافی به زبان رومانیایی میتواند بسیار شما را در تحصیل در این کشور جلو بیاندازد. بابت یادگیری زبان رومانیایی هم نگران نباشید که رویزا گروپ پیشنهادهای خوبی را برای شما دارد. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و تحصیل در رشته دندان پزشکی در کشور رومانی هستید، میتوانید هم اکنون با رویزا گروپ ارتباط برقرار کنید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد تحصیل دندانپزشکی در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزاها در دنیا می‌باشد. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، این کار تخصص کارشناسان رویزا گروپ است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. زیرا در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

2 دیدگاه دربارهٔ «تحصیل دندانپزشکی در رومانی با پذیرش 100% دانشگاه»

  1. سید قاسم حسینی

    حسینی
    با سلام
    سپاس و قدردانی از محتویات کامل و جامع سایت موسسه رویزا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا