خانه » دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی
5/5 - (2 امتیاز)

یکی از مهم ترین راه ها برای تحصیل، مهاجرت تحصیلی به کشور های خارجی است. در واقع با مهاجرت تحصیلی شما میتوانید یک برگی نو از زندگی خود را ورق بزنید. بسیاری از افراد هستند که به دنبال تحصیل در یک دانشگاه معتبر و خوب میگردند. همچنین رشته های تحصیلی و متد های آموزشی یکی از اولویت های بسیار مهم در انتخاب دانشگاه مورد نظر است. ما در این بخش قصد داریم در مورد تحصیل در خارج از کشور و همچنین کشور رومانی اشاره کنیم. همینطور قصد داریم در این بخش به دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی نیز بپردازیم. همچنین شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در رومانی، به این صفحه در منو مراجعه کنید. تا انتهای این موضوع همراه رویزا باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

تحصیل در کشور های خارجی:

بسیاری از افراد به علل مختلف که در ادامه به آن نیز میپردازیم، به دنبال مهاجرت تحصیلی هستند. در این بخش مسئله بسیار مهم انتخاب افراد در زمینه کشور مقصد برای انجام تحصیلات است. به صورت کلی انتخاب یک کشور مناسب برای تحصیلات نکته بسیار مهمی است که ضمن دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی به آن ها نیز میپردازیم. قطعا تحصیل در هر کشور خارجی خوب و قابل قبول نیست. یک سری از شرایط باید برای تحصیلات در خارج از کشور در ابتدا فراهم باشد. این نکته، نکته بسیار مهم و دارای اهمیت است. نکات بسیار زیادی هستند که باید به آن ها در انتخاب کشور مورد نظر خود دقت کنید. اما در کشور هیا سطح اول دنیا، میتوان به هزینه ها، اعتبار مدرک تحصیلی و همچنین امکانات رفاهی نیز اشاره کرد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

1-هزینه تحصیل در کشور های خارجی:

یکی از مهم ترین شرایط در ابتدا میزان هزینه ها در کشور های خارجی است. به اندازه کافی در بسیاری از کشور ها هزینه تحصیلات بالا هست. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند، به همین علت قید مهاجرت را میزنند. همینطور هزینه های زندگی نیز در بسیاری از کشور های سطح یک دنیا بسیار بالا است. همچنین شرایط نوسان قیمت دلار و یورو در ایران برای کشور های اروپایی شرایط را سخت تر میکند. اما در این بین کشور های هستند که هزینه های زندگی و تحصیل در آن ها بسیار پایین تر از سایر کشور های سطح یک است. یکی از این کشور ها، کشور رومانی است. رومانی جز برترین کشور های اروپایی است که هزینه زندگی و تحصیل در آن بسیار کم است. هزینه تحصیل و زندگی در این کشور به طوری است که دیگر کسی به این کشور پناهنده نمیشود و مستقیما مهاجرت میکند.

2-اعتبار مدرک تحصیلی:

شاید موضوع اصلی که بحث امروز ما است، اعتبار مدرک تحصیلی مربوط به هر دانشگاه و کشور است. هر کشوری دانشگاه های بسیار زیادی دارد که تمام آن ها دانشگاه های معتبری به حساب نمی آیند. پس در انتخاب یک دانشگاه معتبر بسیار باید دقت کنید. یک دانشگاه معتبر دانشگاه های است که مدرک تحصیلی آن در تمام دنبا اعتبار داشته باشد. همچنین این مدرک برای ایرانی ها باید از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی نیز باشد. تعدادی از دانشگاه های کشور رومانی هستند که اعتبار بسیار بالای در سطح جهانی دارندو همچنین متد آموزشی آن ها نطبق با اصول آموزشی اروپایی است. ما در این بخش قصد داریم تا به توضیحات کاملی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی نیز بپردازیم. 

3-امکانات رفاهی:

یکی دیگر از شرایط بسیار مهمی که برای مهاجرت باید در نظر بگیرید، امکانات رفاهی است که آن کشور به شما میدهد. در واقع یکی از اساسی ترین شرایط همین موضوع است. زیرا شما حتی قصد اقامت در کشور مربوطه را هم نداشته باشید، بالاخره قصد دارید چند سالی زندگی کنید. اگر امکانات رفاهی موجود جواب دهی نیاز های شما را نداشته باشد، شما به زودی دل زده خواهید شد. کشور رومانی از این لحاظ بسیار خوب عمل کرده و فعالیت میکند. شما میتوانید با در نظر گرفتن این امکانات رفاهی یک انتخاب مناسب در این زمینه داشته باشید. کشور رومانی امکانات کاملا اروپایی و در سطح یک جهان را در اختبار دانشجویان قرار میدهد. در قسمت مجله اینترنتی در مورد امکانات کشور رومانی صحبت کرده ایم. 

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم رومانی

رشته های تحصیلی در رومانی:

رشته های بسیار زیادی در رومانی برای تحصیل وجود دارد. این رشته ها شامل رشته های مهندسی، پزشکی، حقوق و … میشود. البته رشته های پزشکی باید در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی باشند. شما میتوانید با مراجعه به این بخش لینک شده، از این دانشگاه ها نی مطلع شوید. که این رشته ها شامل تحصیل پزشکی و تحصیل دندانپزشکی در رومانی و … میشوند. شما میتوانید در رشته مورد علاقه خود در بهترین دانشگاه های این کشور تحصیل کنید. همچنین دانشگاه های تحت قرارداد رویزا دارای اعتبار جهانی بسیار بالای در هر رشته ای هستند. همچنین این دانشگاه ها جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی برای ایران به شمار میروند. شما میتوانید از این دانشگاه ها و شرایط تحصیل در آن ها نیز از طریق رویزا مطلع شوید.

اقامت پس از تحصیل:

کشور رومانی یکی از کشور های است که شما میتوانید پس از تحصیل در آن اقامت دائم این کشور را بگیرید. این کشور جز بهترین کشور های اروپایی به شمار میرود و بسیاری افراد قصد مهاجرت به آن را دارند. یکی از راه های مهاجرت به رومانی، از طریق مهاجرت تحصیلی به این کشور است. البته راه های دیگر نیز برای مهاجرت به این کشور نیز وجود دارد. این راه ها مثل، کار و سرمایه گذاری در رومانی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید با مشاورین رویزا ارتباط برقرار کنید. شما عزیزان میتوانید از انتهای همین صفحه و از طریق شماره تماس های ما و یا فرم مشاوره با ما ارتباط بگیرید. رویزا با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت به رومانی فعالیت دارد. هم اکنون ما با کوله باری از تجربه در خدمت شما عزیزان هستیم.
دانشگاه مورد تایید وزارت علوم در رومانی

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی:

دانشگاه های بسیار زیادی در رومانی هستند که از اعتبار بسیار ویژه ای در سطح جهانی برخورداند. همچنین این دانشگاه ها جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی هستند. یعنی با تحصیل در این دانشگاه ها شما یک مدرک معتبر در سطح جهانی را دارید. این مدرک کاملا مورد تایید برای ایران و تمام دنیا است. با مدرک تحصیلی این دانشگاه ها شما در سراسر جهان میتوانید تحصیل کنید. در ادامه به چهار تا از این دانشگاه ها نیز میپردازیم.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

1-دانشگاه بخارست (University of Bucharest):

این دانشگاه جز معتبر ترین و بهترین دانشگاه های دنیا در زمینه رشته های گوناگون است. دانشگاه University of Bucharest جز برترین دانشگاه های اروپایی به شمار میرود. همچنین این دانشگاه مورد تایید تمام جهان است و مدرک بسیار معتبری نیز دارد. با کلیک بر روی کلمه انگلیسی در همین بخش شما میتوانید با کلیک بر روی این بخش به وبسایت این دانشگاه بروید. این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی برای ایران است. همچنین امکانات رفاهی این دانشگاه بسیار قوی و جز تاپ ترین ها به شمار میرود. این دانشگاه ها قدمت چندین ساله در شهر بخارست قرار دارد. شهر بخارست، یعنی پایتخت کشور رومانی و جز بهترین شهر های دنیا است. با تحصیل در این دانشگاه شما از شرایط ویژه تحصیلی برخوردار میشوید.
University of Bucharest

2-دانشگاه پلی تکنیک بخارست (Universitatea Politehnica din Bucuresti):

این دانشگاه یکی از بهترین و قوی ترین دانشگاه های دنیا در زمینه رشته های فنی است. دانشگاه Universitatea Politehnica din Bucuresti جز برترین دانشگاه های اروپایی در رشته های فنی است. همچنین این دانشگاه مورد تایید تمام دنیا است و همچنین مدرک آن بسیار معتبر است. لینک وب سایت این دانشگاه نیز در همین بخش موجود است. این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی برای ایران به شمار میرود. همچنین امکانات رفاهی این دانشگاه بسیار عالی و جز بهترین دانشگاه ها است. این دانشگاه قدمت بسیار بالای را دارد و در پایتخت کشور رومانی قرار دارد. به همین خاطر از امکانات بسیار خوب و سطح یک اروپایی برخوردار است.
Universitatea Politehnica din Bucuresti

3-دانشگاه فنی بخارست (Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti):

دانشگاه فنی بخارست یکی از بهترین دانشگاه های دنیا در زمینه رشته های فنی است. دانشگاه Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti جز برترین دانشگاه ها در قاره اروپا برای رشته های فنی است. با کلیک بر روی نام این دانشگاه میتوانید به صورت مستقیم به وب سایت آن متصل شوید. این دانشگاه مورد تایید تمام کشور های دنیا و مدرک بسیار معتبری نیز دارد. این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی برای ایران به شمار میرود. امکانات رفاهی آن نیز باعث زبان زده شدن این دانشگاه در تمام دنیا شده است. این دانشگاه نیز در قلب شهر بخارست، پایتخت کشور رومانی قرار دارد.
Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti

4-دانشگاه الکساندرا لوان کوزا ایاشی (Alexandru Ioan Cuza University in Iasi):

دانشگاه الکساندرا لوان کوزا، یکی از بهترین دانشگاه های کشور رومانی است. این دانشگاه در زمینه رشته های متفاوتی فعالیت میکند. دانشگاه Alexandru Ioan Cuza University in Iasi جز برترین دانشگاه های اروپایی در بسیاری از رشته ها است. همچنین این دانشگاه مورد تایید تمام بسیاری از کشور های دنیا و مدرک آن بسیار معتبر است. همچنین این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی برای کشور ایران به شمار میرود. این دانشگاه امکانات عالی رفاهی و تحصیلی را برای دانشجویان محیا کرده است. این دانشگاه در شهر ایاشی کشور رومانی قرار دارد. شهر ایاشی یکی از بهترین و مدرن ترین شهر های رومانی میباشد.
Alexandru Ioan Cuza University in Iasi

5-دانشگاه نفت و گاز پلوئشت رومانی

دانشگاه پلوئشت رومانی، یکی از برترین دانشگاه‌های حوزه نفت و گاز در کشور رومانی است. این دانشگاه در زمینه رشته های متفاوتی فعالیت میکند. همچنین دانشگاه Petrol-Gaze جز برترین دانشگاه های اروپایی در حوزه تخصصی خود است.  این دانشگاه با تاریخچه‌ای غنی که به تأسیس آن در سال 1948 باز می‌گردد، نقشی حیاتی در شکل‌دادن به بخش انرژی کشور ایفا کرده است. دانشگاه Petrol-Gaze از طریق برنامه‌های جامع، تحقیقات پیشرفته و مشارکت‌های صنعتی، به مرکزی برای مهندسان و متخصصان مشتاقی تبدیل شده است که به دنبال ایجاد نشان خود در صنعت نفت و گاز هستند. دانشگاه نفت و گاز پترول میراثی قوی دارد که ریشه در تاریخ نفت غنی پلوئشت دارد که اغلب از آن به عنوان “پایتخت نفت رومانی” یاد می‌شود. دانشگاه Ploiești رومانی یکی از دانشگاه های معتبر در دنیاست که مورد تایید وزارت علوم نیز میباشد.
مطلب پیشنهادی: دانشگاه پلوئشت رومانی
لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا