خانه » مهاجرت با سرمایه گذاری

مهاجرت با سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری 2022
4.8/5 - (5 امتیاز)

ویزای سرمایه‌ گذاری یکی از بهترین ویزاها و بهترین روش‌ها برای مهاجرت است. در اکثر کشورها که ویزای جستجوی کار یا همان Job Seeker را ارائه می‌نمایند مدت زمان صدور ویزا برای شش ماه می‌باشد. بازدهی بیشتر بازار بورس در بازه‌‌های زمانی طولانی‌ مدت است. اقامت از طریق سرمایه گذاری یکی از انواع روش‌‌های مهاجرت است. یکی از راه‌های اخذ اقامت دائم کشورها سرمایه ‌گذاری استانی است. که شرایط آن‌ها متفاوت است. هر چند که در این راستا کشور مورد نظر، زمینه اقتصادی مورد نظر برای سرمایه‌ گذاری و همچنین موسسه اقدام کنند. ضمن وجود انواع روش‌های محبوب مهاجرتی؛ مهاجرت سرمایه ‌گذاری 2022 در یک دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرمایه‌ گذاری خارج از کشور این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده. افراد تمایل به سرمایه گذاری‌ دارند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله به مهاجرت سرمایه گذاری 2023 بپردازیم.

امروز رویزا گروپ با کوله باری از تجربه اقدام به یک مشاوره تخصصی در زمنیه سرمایه گذاری در کشورهای خارجی کرده است. همیشه روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. بسیاری  از افراد هم قصد دارند تا از این طریق اقدام به مهاجرت کنند. به همین خاطر هم ما امروز بخشی را برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم راهنمایی بهتر و بیشتری را در این حوزه به شما برسانیم. اما اگر شما عزیزان تصمیم خود را گرفته اید و در این کار مصمم هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا هم اکنون با رویزا گروپ تماس بگیرید. ما در رویزا گروپ بهترین پیشنهادها را برای سرمایه گذاری و مهاجرت از این روش به شما ارائه می‌کنیم.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مهاجرت سرمایه گذاری
بنر تماس

روش مهاجرت با سرمایه گذاری

افراد زیادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی همچون رومانی را دارند، برای انتخاب روش مهاجرت نیاز به دریافت مشاوره‌های تخصصی از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه دارند. معمولاً روال انتخاب روش برای مهاجرت به این شکل است که افراد توسط تیم‌های با تجربه و متخصص از نظر سطح درآمدی و سبک زندگی بررسی می‌شوند تا بهترین روش برای مهاجرت این افراد مشخص شود. از بهترین و مهم‌ترین روش‌هایی که در سال‌های اخیر توسط افراد زیادی برای مهاجرت به اروپا و رومانی انتخاب شده است، روش مهاجرت با سرمایه گذاری است. شما می‌توانید با ثبت شرکت و یا خرید ملک در یک کشور اروپایی همچون رومانی در این کشور سرمایه گذاری کنید و به عنوان یک مهاجر سرمایه گذار وارد این کشور شوید. از آنجایی که کشورهای اروپایی همچون رومانی مزایای زیادی را به این دسته از مهاجران اعطا می‌کنند، روش توانسته است به عنوان یکی از بهترین و استانداردترین روش‌ها برای مهاجرت در سال‌های اخیر شناخته شود.

لازم به ذکر است که انتخاب روش سرمایه گذاری برای مهاجرت دارای چالش‌های بسیار زیادی است و بسیار حائز اهمیت است که کسانی که قصد گام برداشتن در این مسیر را دارند، حتماً از مشاوره‌ها و پشتیبانی‌های افراد با تجربه و متخصص کمک کنند تا بتوانند این مسیر را با سختی‌های کمتر و در مدت زمان کوتاه‌تری طی کنند.

انتخاب روش مهاجرت با سرمایه گذاری نیازمند دانش حقوقی بسیار زیادی است. به طور مثال شما به عنوان یک شخص عادی احتمالاً دانش حقوقی در زمینه چگونگی ثبت شرکت و یا خرید ملک در کشورهای اروپایی همچون رومانی را ندارید و برای گام برداشتن در این مسیر حتماً نیاز به مشاوره‌های حقوقی از آژانس‌های مهاجرتی با تجربه و متخصص را دارید. خاطر است که همواره به کسانی که قصد گام برداشتن در این مسیر را دارند، می‌شود که قبل از برداشتن گام‌های قطعی در این مسیر حتماً با آژانس‌های مهاجرتی با تجربه و متخصص صحبت کنند. عدم دریافت مشاوره حقوقی و دارا نبودن دانش کافی برای ثبت شرکت و یا خرید ملک برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری می‌تواند باعث تراشیده شدن هزینه‌های بسیار زیاد و ایجاد مشکل برای این دسته از افراد شود.

شرایط مهاجرت سرمایه ‌گذاری 2023

برای دریافت اقامت دائم به وسیله ویزای سرمایه ‌گذاری لازم است ابتدا بدانید هدف از سرمایه گذاری چیست. سرمایه گذاری روش‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها سرمایه گذاری به شیوه نوین یعنی سرمایه گذاری در بازار سرمایه است. امروزه نام دیگری برای ویزای سرمایه گذاری در جهان نامیده اند و آن هم ویزای طلایی است. ما در رویزا گروپ به شما پیشنهاد یک سرمایه گذاری برنده را با کمترین ریسک می‌دهیم. پاسپورت معتبر، گواهی عدم سوء پیشینه، سند یا اسناد ملکی از جمله مدارکی است؛ که برای مهاجرت سرمایه گذاری باید ارائه کنید. سرعت و سهولت یکی از اصول و اساس شرایط مهاجرت با سرمایه گذاری در سال 2023 است که اجرایی پرونده مهاجرتی و رسیدگی به آن نسبت به دیگر کشورهای محبوب برای سرمایه‌گذاری است.

امروزه بیشتر سرمایه گذاری‌‌ها در خارج از کشور که با هدف دریافت اقامت و یا راه اندازی کسب و کار در کشورهای دیگر صورت می‌‌گیرد. لازم به توضیح است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت سرمایه‌ گذاری صاحبان مشاغلی هستند که مهاجرت کرده ‌اند.

مهاجرت سرمایه گذاری 2023 یکی از روش‌های اخذ شهروندی کشورهای دیگر است که در مقایسه با دیگر روش‌‌های مهاجرت، دارای پیچیدگی‌‌های بیشتری است. اما این روش مزیت‌های خاص و مختص به خود را هم دارد. اما شما با رویزا گروپ میتوانید یک سرمایه گذاری امن و بدون ریسک و همچنین راحت را تجربه کنید. تجربۀ مدیریت یک کسب‌ و کار با ارزشی بالا هدف اصلی رویزا گروپ برای شما عزیزان است. با توجه به خطر پذیری زیاد سرمایه‌ گذاری در کشورهای مختلف، کشورهای زیادی هستند که ریسک سرمایه گذاری در آن‌ها بسیار پایین است. امروز شرایط مهاجرت با سرمایه گذاری نسبت به گذشته تغییر کرده است و شما می‌توانید با کمترین ریسک شروع به سرمایه گذاری کنید.

شرایط مهاجرت سرمایه ‌گذاری 2022

شرایط عمومی مهاجرت سرمایه ‌گذاری 2023

یکی از شرایط عمومی مهاجرت با سرمایه گذاری، ارائه مدارک شغلی ارائه جواز کسب، سوابق شغلی، آگهی روزنامه رسمی تغییرات شرکت و … است. یکی دیگر از شرایط عمومی مهاجرت با سرمایه ‌گذاری باقی ماندن سرمایه‌ گذاری برای حداقل 5 سال می‌باشد (البته این مورد بسته به شرایط کشور مد نظر شما هم دارد). شما باید از خارجی بودن منبع سرمایه و کشور مقصد نیز مطمئن باشید. از جمله دیگر موارد شرایط عمومی مهاجرت با سرمایه ‌گذاری 2023 ورود با استفاده از ویزای شینگن است (بسته به قوانین کشور مقصد). معمولا سرمایه‌ گذاری‌ های خارجی با هدف مهاجرت و زندگی در آن کشور انجام می‌ شود. همچنین باید بگوییم عدم سابقه نقش قوانین مهاجرتی و یا شینگن از جمله شرایط عمومی مهاجرت با سرمایه ‌گذاری است. لازم به توضیح است که به طور کلی هر کشوری با توجه به سیاست ‌هایی؛ که در حوزه مهاجرت اتخاذ ‌می‌‌کند متفاوت است.

شما اگر دارای بیزینس و کسب و کار مخصوص خود هستید می‌توانید کشورهای بسیاری را برای سرمایه گذاری و تاسیس شعبه انتخاب کنید. برای مهاجرت سرمایه ‌گذاری روش‌های گوناگونی هم وجود دارد. پیش از درخواست برای ویزا باید سرمایه ‌گذاری رو انجام دهید تا مدارک مربوطه را ارائه کنید. انواع روش‌های سرمایه گذاری در کشورهای گوناگون وجود دارد. اما برای سرمایه گذاری، در بین کشورها، کشورهای اروپایی محبوبیت بیشتری را نسبت به سایر کشورهای جهان دارند. یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری، کشور رومانی است. کشور رومانی یکی از کشورهایی است که جز اتحادیه اروپا، ناتو و به تازگی قرار است عضو شینگن شود.

ما در رویزا گروپ پیشنهاد ویژه‌تری را برای سرمایه گذاری بدون ریسک، بی خطر و ساده برای شما عزیزان دارید. ما پیشنهاد می‌کنیم تا شما هم در کنار رویزا گروپ به هر آنچه تمایل دارید برسید. اما یک نکته را در زمینه مهاجرت با سرمایه گذاری در نظر داشته باشید. اگر امروز اقدام به سرمایه گذاری کنید بهتر از گذشته و آینده است. امروز زمانی سرمایه گذاری در کشورهای مختلف است.

شرایط عمومی مهاجرت سرمایه ‌گذاری

بررسی سرمایه گذاری در رومانی

رومانی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که از نظر فرهنگی و امکانات رفاهی سطح ایده آلی دارد. کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است و همچنین یکی از مزیت‌های اصلی برای سرمایه گذاری در آن عضویت آن در اتحادیه اروپا است. پر جمعیت‌ترین شهر این کشور که به عنوان پایتخت کشور رومانی شناخته شده است، شهر بخارست می‌باشد. در سال‌های اخیر رومانی امکانات خوبی در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار داده است. رومانی به ازای مهاجرت سرمایه با گذاری در رومانی به متقاضیان و خانواده شان اجازه اقامت در این کشور را می‌دهد. با توجه به تغییرات مثبت صورت گرفته در اقتصاد کلان این کشور، اما همچنان سرمایه گذاری در رومانی دارای ریسک‌هایی است که شما را نیازمند تخصص و مشاوره بیشتر می‌کند. هر چند که این موضوع برای کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند، آشنا است و دور از ذهن نیست. 

بازدهی بیشتر بازار بورس در کشور رومانی در بازه‌های زمانی طولانی این کشور را به یکی از گزینه‌های ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است. مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی، کشوری که دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری از جمله کاخ‌های با شکوه و قلعه‌های زیبا می‌باشد، امروز هدف بسیاری از مردم دنیا است. طبق قوانین اتحادیه اروپا، اگر فردی اقامت در کشور‌های عضو اتحادیه را داشته باشد؛ می تواند به تمامی کشور ها عضو شینگن هم برود. از آن جا که این کشور به زودی به عضویت شینگن در خواهد آمد، می‌تواند این مزیت را متوجه کسانی کند که مهاجرت با سرمایه گذاری به رومانی را انجام داده اند. قوانین این کشور نیز شامل تمام قوانین اتحادیه اروپا می‌شود. رومانی به عنوان کشور کلیدی اتحادیه اروپا، کشوری می‌باشد که در چهار راه اروپای جنوب شرقی و اروپای مرکزی قرار گرفته است. از سال 2005 تا کنون، رومانی موفق شده است تا سرمایه گذاران زیادی را جذب کند.

از همین رو یکی از پیشنهادات ما سرمایه گذاری در شیوه های مختلف در کشور رومانی است. شما میتوانید با سرمایه گذاری در کشور رومانی، ضمن دریافت اقامت دائم از مزایای دیگری نیز بهره مند شوید. سرمایه گذاران بسیار بزرگی در دنیا نیز اقدام به سرمایه گذاری در بخارست، پایتخت این کشور کرده اند.

بررسی سرمایه گذاری در رومانی

دلایل سرمایه گذاری رومانی

در ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در رومانی برنامه‌های متفاوتی برای سرمایه گذاری وجود دارد. از نظر امکانات رفاهی نسبت به شهرهای دیگر کشور رومانی، در سطح کیفی بالاتری قرار دارد. توصیه می‌شود قبل از اقدام به هرگونه سرمایه گذاری در رومانی و مهاجرت رومانی حتما تحقیقات لازم را انجام بدهید. سرمایه ‌گذاری در بورس صرفا به معنای تحلیل سهام شرکت‌‌های مختلف و خرید و فروش آن‌ ها نیست. سرمایه گذاری در رومانی از آن جهت که اقتصادی رو به رشد دارد قوانین اروپا شامل این کشور می‌شوند، قابل اطمینان است. کشور رومانی مثل سایر کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا، شرایط ویژه ای رو برای سرمایه گذاری گذاشته است. مهاجرت به رومانی راه های گوناگونی دارد سرمایه گذاری یکی از این راه‌ها می باشد. لازم به توضیح است که تمامی قوانین وضع شده در اتحادیه اروپا شامل این کشور نیز می‌شود.

رومانی از سال 2007 نیز به عضویت اتحادیه اروپا درآمد. روش‌های بسیاری جهت مهاجرت سرمایه گذاری به کشور رومانی وجود دارد. برای سرمایه گذاری باید در یکی از زمینه‌های سرمایه گذاری با حداقل مبلغ اعلام شده از سوی دولت رومانی اقدام کرد. یکی از این روش ها، اخذ اقامت کشور رومانی از طریق سرمایه گذاری تجاری و خرید ملک در رومانی، می باشد. سرمایه ‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌ گذاری بر خلاف سرمایه‌ گذاری در بازارهایی مانند مسکن و طلا، به سرمایه زیادی نیاز ندارد. سرمایه گذاری رومانی از آن جهت که اقتصادی رو به رشد دارد.

دلایل سرمایه گذاری رومانی

ریسک مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی!

برای سرمایه گذاری نیز راه های زیادی وجود دارد که در ادامه گفته خواهد شد. کشور رومانی با این که در سال‌های نه چندان دور به اتحادیه اروپا پیوسته است. از این زمان قوانین مالی این کشور نیز بر اساس قوانین اتحادیه اروپا تغییر پیدا کرد. کشور رومانی جزو کشورهای جدید عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. باتوجه به شرایط عمومی کشور رومانی این اقامت چندان اقامت و سرمایه گذاری مطمئنی به نظر نمی‌رسد. برای سرمایه ‌گذاری در صندوق‌‌ها به هیچ ‌وجه نیاز نیست که با روش‌‌های تحلیل بازار آشنا باشید. مهاجرت با سرمایه گذاری در رومانی و یا هر کشور دیگر بایستی بر پایه تحلیل رشد اقتصادی و زیرساخت‌های آن کشور انجام شود. کشور رومانی از سال 1995 عضو سازمان جهانی تجارت (WTO) است. باید بگوییم بالا بودن اقتصاد و درآمد در رومانی سرمایه گذاران زیادی را به سرمایه گذاری ترغیب نموده است.

در طول این سال‌ها توانسته است اقتصاد و سیاست با کیفیتی را برای خود کسب کند. همان طور که می‌دانید روند سرمایه گذاری در هر کشور نیز از معایبی نیز برخوردار می‌باشد. کشور رومانی کشوری با اقتصاد و درآمدی بالا است. کشور رومانی حقوق مالکیت و استاندارد های سرمایه گذاری را به رسمیت می شناسد. صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری انواع مختلفی دارند. با توجه به ترکیب دارایی هر نوع از صندوق ‌ها، ریسک سرمایه‌ گذاری در آن‌‌ها نیز متفاوت است. شاخص‌های بسیاری وجود دارد که سرمایه گذار می‌تواند درمورد کشور مقصد در نظر بگیرد.

ریسک مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی

مزایای مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی

یکی دیگر از قسمت‌های مربوط به سرمایه گذاری، کار آفرینی است. با توجه به عضویت رومانی در اتحادیه اروپا در این اواخر، این کشور سیاست و اقتصاد با کیفیتی دارد. یکی از راه‌های پر طرفدار مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی، خرید می‌باشد که فرد سرمایه خود را در خرید ملک صرف می‌کند. در کشور رومانی، شرکت های کوچک با سرمایه 10000€ (یورو)، تنها مجبور به پرداخت 3% مالیات بوده اند. کشور رومانی با این که در سال های نه چندان دور به اتحادیه اروپا پیوسته است اما در طول این سال ها توانسته است اقتصاد و سیاست با کیفیتی را برای خود کسب نماید. در کشور رومانی هیچ دادگاه تخصصی تجاری وجود ندارد. البته که عجیب نیست. زیرا کشور رومانی جز کشور های تراز اول دنیا به حساب می‌آید. باید بگوییم سرمایه گذاری از طریق خرید ملک برای مهاجرت به رومانی طرفداران زیادی دارد.

سرمایه گذاری در رومانی از طریق خرید اوراق ارضه دولتی روش محبوبی است. همین مسئله باعث شده است که مهاجرت با سرمایه گذاری در کشور رومانی دارای جذابیت‌های ویژه‌ای باشد. یکی از راه‌های پر طرفدار مهاجرتی در کشور رومانی می باشد که فرد سرمایه خود را در خرید ملک صرف می کند. یکی از عوامل رشد، افزایش مصرف خصوصی به دلیل یک سیاست مالی گسترده بود. شما به عنوان یک شرکت رومانی می توانید افتتاحیه حساب بانکی در بانک های رومانی و سایر کشورها داشته باشید. همین طور سومین روش سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: سرمایه گذاری در اروپا

مزایای مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی

پیشرفت اقتصادی رومانی

کشور رومانی علل بسیار زیادی برای پیشرفت اقتصادی خودش داشته است. سرمایه خود از بانک‌های رومانی اوراق قرضه خریداری می نماید. برای مهاجرت با سرمایه گذاری به رومانی لازم است که با موسسه‌های معتبر همکاری کنید. چرا که در این صورت با ریسک کمتری می تواند اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری کنید.  یکی از بهترین موسسه‌ها برای این کار رویزا گروپ است. ما با بیش از بیست سال زندگی در رومانی و بیش از 10 سال فعالبت در زمینه مهاجرت به رومانی، در خدمت شماییم. با سرمایه گذاری در این کشور می‌توان برای اخذ اقامت این کشور اقدام نمود. می توید با رویزا با خیال راحت مهاجرت به رومانی رو تجربه کنید. مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی و یا هر کشوری بایستی بر پایه تحلیل رشد اقتصادی و زیرساخت ه آن کشور انجام شود. در مقایسه برای سرمایه گذاری در رومانی به سرمایه کمتری نیاز است.

سرمایه گذاری در رومانی در املاک و مستغلات یکی از طرق سرمایه گذاری در این کشور می‌باشد. تخصص رویزا، ویزای رومانی است و این کار را بهتر از هر کس دیگه ای انجام می دهد. اقامت دائم شما هم طی مدت زمان نهایتا 5 سال از همین راه برای شما می گیرد. همان طور که قبلا هم گفتیم، رویزا به صورت تخصصی کار مهاجرت به رومانی رو انجام می‌دهد. سرعت عمل انجام کار در رویزا بالا است. رویزا با تجربه بالای خودش موفق به کسب اعتبار در زمینه مهاجرت شده است. تجربه این زمینه گویای همه چیز هست.

هزینه مهاجرت با سرمایه گذاری در رومانی

هزینه مهاجرت با سرمایه گذاری در رومانی

احتمالاً شما هم به عنوان یکی از کسانی که قصد مهاجرت با سرمایه گذاری به رومانی را دارید، درباره هزینه سرمایه گذاری در رومانی فکر کرده‌اید و این موضوع برای شما جای سوال است. احتمالاً خودتان هم متوجه هستید که روش سرمایه گذاری در کشورهای مختلف به عنوان یکی از روش‌های پرهزینه شناخته می‌شود. مخصوصاً که اگر کشور شما کشوری پرهزینه و با اقتصادی نه چندان جالب باشد، تنها کشور خوبی برای سرمایه گذاری نیست بلکه هزینه‌های زیادی را هم برای سرمایه گذاران می‌تراشد.
اما خبر خوب اینجاست که کشور رومانی توانسته است با اقتصاد رو به رشد به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌ گذاری بین دیگر کشورهای اروپایی شناخته شود. بنابراین قطع به یقین هزینه سرمایه گذاری در رومانی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی به طرز قابل توجهی کمتر است و شما می‌توانید با هزینه‌های نسبتا کمتری اقدام به مهاجرت با سرمایه‌ گذاری به کشور رومانی کنید.

همانطور که خودتان هم می‌دانید ما نمی‌توانیم در این مطلب به صورت تخصصی و جزئی به بررسی معقوله هزینه سرمایه گذاری در رومانی بپردازیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از طریق یکی از راه‌های ارتباطی به مشاورین و متخصصین مجموعه رویزا گروپ متصل شوید و اطلاعات تکمیلی در زمینه میزان هزینه برای سرمایه گذاری در رومانی را از این دسته از افراد کسب نمایید.

مهاجرت سرمایه گذاری رومانی

حوزه‌های کاری در رومانی برای ایرانیان:

یکی از حوزه‌های کاری در کشور رومانی، حوزه فرش هست. فرش در رومانی ارزش بسیاری برای اهالی این کشور دارد. خرید فرش یا همان covoare در زبان رومن برای رومن‌ها بسیار ارزشمند است. رومن‌ها فرش را با نام های مختلفی مثل covoare، covor، carpeta و … خطاب می‌کنند. اما یکی از معروف ترین فرش ها در این کشور covoare persane به معنای فرش ایرانی است. فرش ایرانی یا همان covoare persane در فروشگاه های فرش بسیار ارزشمند و مهم است. اگر شما به عنوان یک ایرانی فعال در حوزه فرش یا همان covoare باشید، می‌توانید درامد خوبی داشته باشید.

البته لازم به توضیح است که خدمات رویزا فقط مربوط به انجام کارهای ویزای شما نمی‌شود. باید بگوییم اگر به دنبال مهاجرت هستید با ما اطمینان خاطر دارید. چرا که با توجه به تخصص ما و تجربه ای که داریم با خیال راحت می توایند اقدام به مهاجرت با سرمایه گذاری کنید. برای دریافت مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

نحوه اخذ ویزای سرمایه گذاری

نحوه اخذ ویزای سرمایه گذاری

در این بخش از مقاله قصد داریم درباره نحوه اخذ ویزای سرمایه گذاری توضیح دهیم. باید بگوییم در حال حاضر مهاجرت سرمایه گذاری برای همه‌ کشورها امکان پذیر نیست. همین موضوع باعث می‌شود سرمایه گذاری در برخی از کشورها جذاب تر باشد. در بیشتر کشورها قانون ویزای سرمایه گذاری وجود دارد. در این کشورها برای جذب سرمایه خارجی امکاناتی ایجاد و اجرایی شده است. باید بگوییم با توجه به مزیت‌هایی که مهاجرت با سرمایه گذاری برای کشورها دارد هر ساله کشورهای بیشتری این ویزا را در قوانین مهاجرتی خود می‌گنجانند. تا بتوانند افراد را به سرمایه گذاری در کشور خود ترغیب کنند. مشخص است که هر کشوری با توجه به شرایط حاکم بر آن برای مهاجرت با سرمایه گذاری قوانین خاص خودش را دارد. به طور مثال برخی از کشورها چندین روش سرمایه گذاری را برای مهاجرین ارائه می‌دهند.

برخی نیز تنها یک راه برای سرمایه گذاری در کشور خودشان را ارائه می‌دهند و شما به عنوان سرمایه گذار حق انتخابی نخواهید داشت. با این تعاریف می‌توان نتیجه گرفت که مزایای این نوع ویزاها در کشورهای مختلف متفاوت و کم و بیش است. برخی از کشورها به مهاجرین سرمایه گذاری اقامت دائم می‌دهند. اقامت دائم یعنی حق شهروندی؛ که برخی کشورها این امتیاز را در قبال سرمایه گذاری در کشورشان می‌ دهند. اما در برخی از کشورها نیز فقط اقامت موقت به مدت 2 تا 5 ساله اعطا می‌شود.

 

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری

 شرایط مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت با سرمایه گذاری با هدف و جهت اقامت در کشور مقصد صورت می‌گیرد. شما می‌توانید از طریق سرمایه گذاری اقامت بسیاری از کشورها را دریافت کنید. به این منظور می‌بایست در کشور مورد نظر اقدام به یک نوع سرمایه گذاری کنید. باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این اقدام را مطابق قوانین کشور مورد نظر انجام دهید. از جمله روش‌های مهاجرت با سرمایه گذاری می‌توان به مواردی از جمله خرید ملک، ثبت شرکت، استارت آپ و کارآفرینی اشاره کرد. راه‌های زیاد دیگر مانند تاسیس کارخانه، خرید سهام یک شرکت، اوراق بهادار و… نیز پیش روی شما است. لازم به ذکر است که کشورها معمولا از همان ابتدا اجازه اقامت دائم را نمی‌دهند. طبق قالب قوانین باید مدت معینی را در آن کشور سکونت داشته باشید. لازم به توضیح است که این میزان در اکثر کشور ها 5 سال است.

همچنین یک سری از الزامات برای روش‌‌هایی مانند کارآفرینی نیز وجود دارد که لازم است از سوی فرد سرمایه گذار مورد توجه قرار گیرد. این نکته را باید مد نظر قرار دهید که در این بازه 5 ساله فرد نمی‌‌تواند سودی از سرمایه گذاری خود برداشت نماید. چرا که  در ازای سرمایه گذاری اجازه  اقامت دائم آن کشور را دریافت می ‌کند. البته باید بگوییم که اغلب اقامت در کشور مورد نظر در این بازه اجباری نیست. در این شرایط  فرد می‌ تواند علاوه بر سرمایه گذاری خود در آن کشور در کشور دیگری اقامت داشته باشد.

سرمایه گذاری در رومانی با رویزا

سرمایه گذاری در رومانی با رویزا

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، مهاجرت از طریق روش سرمایه‌ گذاری به عنوان یکی از چالشی‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کشورهای اروپایی شناخته می‌شود. خاطر است که کسب دانش کافی برای مهاجرت به صورت تخصصی از طریق روش سرمایه گذاری امری حائز اهمیت است و تنها با همکاری با مجموعه‌های متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد. رویزا گروپ یک آژانس مهاجرتی با تجربه و متخصص با ۱۴ سال تجربه در زمینه مهاجرت تخصصی به کشور رومانی با روش‌های متنوع است.
بنابراین می‌توان گفت که انتخاب مجموعه ما برای دریافت انواع مشاوره‌های حقوقی برای مهاجرت با سرمایه گذاری می‌تواند تصمیم هوشمندانه باشد و تا حد قابل توجهی از سختی‌های مسیر مهاجرت با سرمایه گذاری برای شما بکاهد. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد مهاجرت با سرمایه گذاری به کشور رومانی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق فرم‌های آنلاین این مجموعه با متخصصین مجموعه رویزا گروپ ارتباط بگیرید تا متوجه شوید که چرا دریافت مشاوره حقوقی از این مجموعه برای مهاجرت از طریق روش سرمایه گذاری امری حائز اهمیت است.

شما عزیزان این اطمینان را می‌دهیم که در تمام طول مسیر مهاجرت با سرمایه گذاری کشور رومانی در کنار شما خواهیم بود و تمام چیزهایی که در این مسیر نیاز دارید همچون دانش حقوقی و انگیزه را به شما با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهیم. مجموعه رویزا گروپ را برای دریافت انواع خدمات مهاجرتی برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید تا با سختی کمتری گام در مسیر مهاجرت با سرمایه‌ گذاری در رومانی بردارید.

تمدید اقامت

تمدید اقامت

یکی از دغدغه اغلب افرادی که اقدام به مهاجرت کرده اند تمدید اقامت است. در این باره باید بگوییم که یکی از مهمترین شرایط تمدید اقامت برای افرادی که مهاجرت خود را از طریق سرمایه گذاری انجام داده اند پرداخت به موقع مالیات آن کشور است. از این رو توصیه می‌شود در طول سکونت در کشورها حتما به این نکته توجه داشته باشید. انواع روش سرمایه گذاری در بیشتر کشورها وجود دارد. باید بگوییم یکی از تاثیر گذارترین شروط پرداخت مالیات شیوه ای که برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید است. در مواردی چون اشتغال‌ زایی، میزان تمکن مالی نیز در مورد تمدید اقامت تاثیر گذار است. همچنین در سال آینده جهت پرداخت حقوق و بیمه کارمندان و کارگران بسیار مهم است. که باید اگر فعالیت کارآفرینی دارید به این نکته نیز توجه کنید. اگر الزامات ویزای سرمایه گذاری را رعایت کنید تمدید ویزای مشکلی نخواهید داشت. 

سرمایه گذاری در کشور های مختلف شامل موارد مختلفی چون: خرید ملک، بازار سرمایه آن کشور، ثبت شرکت و ... است.

ما در رویزا گروپ با توجه به شرایط و سرمایه شما بهترین پیشنهاد را برای سرمایه گذاری ارائه میکنیم.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه مهاجرت سرمایه گذاری 2022 به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط سرمایه گذاری در رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا