خانه » ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری

ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری

ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه مهاجرت دغدغه ی بسیاری از مردم جهان است؛ و متقاضیان مهاجرت همواره به دنبال بهترین و ارزان ترین مقاصد می گردند. ارزان ترین کشور برای مهاجرت با توجه به شرایط متقاضی و نحوه مهاجرت او تعیین می شود. یکی از ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان، آلمان است؛ که به طرق مختلف مهاجران را می پذیرد. به عبارت دیگر این کشور به نوعی ارزان ترین کشور برای مهاجرت کاری و تحصیلی ایرانیان محسوب می شود. تصور زندگی در خارج از کشور هیجان‌ انگیز است؛ ولی مهم است که این زندگی با آرامش خاطر از تمام نشدن پول ‌تان باشد. بعد از خواندن این مقاله ارزان ‌ترین کشور برای مهاجرت را بشناسید؛ و ادامه مسیر مهاجرت خود را با آسودگی طی کنید. ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری، کشورهای مناسب برای مهاجرت سرمایه گذاری و مزایای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مهاجرت با رویزا گروپ
بنر تماس

ارزان‌ترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری

 مهاجرت سرمایه ‌گذاری به یک کشور دیگر، یکی از راه‌ های محبوب برای کسب فرصت‌ های جدید، بهره ‌وری اقتصادی و افزایش امنیت مالی است. اما مهاجرت سرمایه‌ گذاری معمولاً مختص به افراد ثروتمند و با دارایی‌های قابل توجه است. اگرچه برخی روش ‌ها برای مهاجرت سرمایه ‌گذاری هزینه ‌های زیادی دارند، اما روش‌ هایی نیز وجود دارند که هزینه ‌های کم تری دارند. خرید املاک یکی از آن ها است. خرید املاک در کشور های دیگر می ‌تواند یک راه ارزان‌ تر برای مهاجرت سرمایه‌ گذاری باشد. در برخی کشور ها، خرید املاک به مقدار خاص، به شما امکان می ‌دهد؛ تا ویزای مختص به سرمایه‌گذاری دریافت کنید. سرمایه‌گذاری در استارتاپ ‌ها و شرکت ‌های نوپا  نیز می ‌تواند یک راه ارزان ‌تر برای مهاجرت سرمایه‌ گذاری باشد. این روش به شما اجازه می ‌دهد؛ تا در شرکت ‌های با استعداد سرمایه‌ گذاری کنید و ممکن است؛ با داشتن حصص سهام، ویزای مختص مهاجرت را دریافت کنید.

 خرید اوراق بهادار نیز یکی از ارزان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت سرمایه‌گذاری می باشد. خرید اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری در بورس‌ های کشور های دیگر نیز می ‌تواند؛ یک راه ارزان‌تر برای مهاجرت سرمایه‌گذاری باشد. با خرید اوراق بهادار و حضور در بازارهای مالی کشور مورد نظر، ممکن است ویزای مختص مهاجرت را دریافت کنید. همچنین برخی کشور ها برنامه‌های مهاجرتی ویژه‌ ای برای سرمایه‌ گذاران ارائه می‌ دهند؛ که هزینه‌ های کم تری نسبت به سایر روش‌ها دارند. با شرکت در این برنامه‌ها، ممکن است به راحتی و با هزینه‌های کمتر به ویزای مختص مهاجرت دست پیدا کنید.

بهترین کشور های اروپایی برای خرید ملک

لیست ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

کشور های زیادی برای جذب سرمایه شرایطی را برای تسهیل این امر فراهم کرده اند. بسیاری از این کشور ها با سرمایه گذاری اجازه اقامت را صادر می کنند. اینکه کدام کشور بهترین است به اهداف شما از مهاجرت بستگی دارد. در ادامه لیستی از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت سرمایه گذاری ارائه می شود. با بررسی این کشور ها می توانید به یک تصمیم درست برید. از آن جایی که مهاجرت یک اقدام پر ریسک است و می تواند مسیر زندگی شما را به کلی تغییر دهد؛ توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با متخصصان این حوزه مشورت کنید. رویزا گروپ با یک دهه فعالیت در زمینه مهاجرت آماده ارائه مشاوره تخصصی و رایگان است. به این منظور می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. لیست ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری پیش روی شما است؛ تا با گزینه های جذاب در این زمینه آشنا شوید.

یونان

یکی از کشور هایی که از طریق سیاست ‌ها و برنامه‌ های ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری؛ شناخته می ‌شود یونان است. این برنامه‌ ها به مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه ‌گذاری و اقامت دائم در این کشور برای افرادی که می‌ توانند؛ سرمایه‌ های قابل توجهی را به یونان وارد کنند، مرتبط هستند. به عنوان ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، یونان برخی از مزایا و مزایایی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می ‌آورد؛ که می ‌تواند مهاجرت به این کشور را جذاب کند. برنامه ‌ی ویزای طلایی یونان اجازه می ‌دهد؛ که افرادی که مبلغی مشخص از سرمایه‌ خود را به کشور واریز می‌ کنند، ویزای اقامت دائم دریافت کنند. این مبلغ ممکن است در مقایسه با سایر کشور ها کم تر باشد. یکی از مزیت های سرمایه گذاری در یونان دسترسی به بازار های اتحادیه اروپا است.

دانمارک

دانمارک هم برای مهاجرت سرمایه گذاری یک گزینه مناسب است. دانمارک یک برنامه Invest Denmark دارد که اجازه می ‌دهد؛ که سرمایه‌ گذاران خارجی واردات برنامه ‌های سرمایه‌ گذاری خود را به این کشور ارائه دهندغ و در عوض ویزای اقامت و کار دریافت کنند. محیط کسب و کار دوستانه از ویژگی های بارز این کشور است. دانمارک یکی از محیط‌ های کسب و کار دوستانه ‌تر در اروپا است؛ و سرمایه‌ گذاران با مقررات معقول، امکانات مدرن و پشتوانه‌ های مناسب برای کار در این کشور را دارند. همچنین دانمارک دارای سیستم آموزشی برتری است؛ که به دانش ‌آموزان و دانشجویان امکانات بی ‌نظیری را فراهم می ‌کند؛ و این ممکن است برای خانواده ‌های مهاجر از جذابیت خاصی برخوردار باشد. اقتصاد پایدار که یکی از با اهمیت ترین موارد در انتخاب کشور برای سرمایه گذاری است؛ در دانمارک وجود دارد. دانمارک اقتصادی پایدار و پویا دارد و این به معنای فرصت‌های بیشتر سرمایه‌گذاری و تجارت است.

ایتالیا

ایتالیا نیز برنامه های متنوعی را برای جذب سرمایه گذار در دستور کار خود قرار داده است. برنامه Golden Visa یکی از آن ها است. ایتالیا برنامه‌ ی ویزای طلایی را اجرا می‌ کند؛ که به سرمایه‌ گذاران خارجی که میزان مشخصی از سرمایه را به ایتالیا واریز می ‌کنند. اقامت دائم در این کشور را ارائه می‌ دهد. این کشور نیز مانند یونان دسترسی به بازار های اتحادیه اروپا را برای شما فراهم می کند. با اقامت دائم در ایتالیا، شما به بازار های اتحادیه اروپا و امکان کار کردن در این کشور ها دسترسی خواهید داشت. ایتالیا با تاریخ غنی، فرهنگ پویا و تنوع طبیعتی، یکی از جذاب ‌ترین مقاصد برای زندگی و سرمایه‌ گذاری است. قوانین کسب و کار در این کشور به دور از پیچیدگی است. ایتالیا به عنوان یکی از کشورهایی با محیط کسب و کار ملایم، فرصت‌های بسیاری برای کسب و کار و سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.

انگلیس

انگلیس هم به عنوان یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری شناخته می‌ شود. این کشور برخی از مزایا و اقداماتی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می ‌آورد. برنامه Tier 1 (Investor) Visa یکی از این برنامه ها است. انگلیس برنامه‌ی ویزای سرمایه‌گذاری Tier 1 را اجرا می‌ کند که اجازه می‌ دهد؛ که سرمایه‌ گذاران خارجی که مقدار معینی از سرمایه را به انگلیس می ‌آورند؛ اقامت دائم در این کشور را اخذ کنند. با اقامت دائم در انگلیس، شما به بازار های جهانی و امکان کار کردن در این کشور ها دسترسی خواهید داشت. همچنین انگلیس با محیط کسب و کار رونق ‌آفرین و پشتوانه‌ های مناسب، جذابیت‌ های خاصی برای سرمایه‌ گذاران دارد. انگلیس به عنوان میزبان برخی از مراکز آموزشی برتر جهان، فرصت‌ های بی ‌نظیری برای آموزش و تحصیل فراهم می ‌آورد.

مطلب پیشنهادی: حداقل سرمایه برای مهاجرت

درباره اقامت کشور رومانی

رومانی، ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در این بخش قصد داریم پیشنهاد رویزا گروپ را به شما ارائه دهیم. این کشور در سال های اخیر بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. رومانی یکی از کشور هایی است که از طریق سیاست ‌هایی قصد دارد سرمایه گذاران را به کشور خود جذب کند. این کشور از  ارزانترین کشور ها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری شناخته می ‌شود. برنامه Golden Visa یکی از برنامه هایی است که رومانی برای جذب سرمایه گذار در دستور کار خود قرار داده است. رومانی برنامه‌ ی ویزای طلایی را اجرا می ‌کند؛ که به سرمایه ‌گذاران خارجی که میزان معینی از سرمایه را به این کشور می ‌آورند. اقامت دائم را ارائه می ‌دهد. یکی از مزیت های رومانی هزینه‌ های زندگی مناسب در این کشور است. رومانی از لحاظ هزینه‌ های زندگی، به عنوان یک کشور باقیمت ارزان، جذابیت دارد؛ که می‌ تواند برای مهاجران مقرون به صرفه باشد.

 البته که طبیعت زیبا و فرهنگ متنوع این کشور برای سرمایه گذاران چندان اهمیت ندارد. اما اگر قصد اقامت در این کشور را دارید این یک مزیت مهم محسوب می شود. رومانی با طبیعت زیبا، تاریخ باستانی و فرهنگ چندگانه، یک مقصد جذاب برای زندگی و سرمایه‌ گذاری است. در رومانی امکانات سلامتی و آموزشی مناسبی وجود دارد. رومانی دارای سیستم سلامتی و آموزشی مناسبی است؛ که به مهاجران و خانواده ‌هایشان امکانات لازم را فراهم می ‌کند. رومانی یکی از بهترین کشور ها برای سرمایه گذاری و مهاجرت است. که برای اقدام مهاجرت به آن می توانید با رویزا گروپ تماس بگیرید.

سرمایه گذاری در اروپا

سرمایه گذاری در اروپا

اگر توجه کرده باشید همه لیست ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را کشور های اروپایی تشکیل داده اند. سرمایه‌ گذاری در اروپا می ‌تواند به عنوان یک فرصت جذاب برای سرمایه‌ گذاران باشد. اروپا با داشتن بازار های پویا، زیر ساخت‌ های پیشرفته، فرهنگ غنی و پتانسیل رشد اقتصادی، یکی از مقاصد محبوب برای سرمایه ‌گذاری در جهان است. اروپا دارای بازار های مصرفی بزرگ و پویا است؛ که به عنوان محور تجارت و کسب و کار جهانی شناخته می ‌شوند.  قوانین و مقررات معقول یکی از مزیت های مهم سرمایه گذاری در اروپا است. کشور های اروپایی برخوردار از قوانین کارآمد و محیط کسب و کار مقتدر هستند؛ که اطمینان بیشتری به سرمایه‌ گذاران ارائه می‌ دهد. در قاره سبز پتانسیل رشد اقتصادی بسیاری وجود دارد. اقتصاد بسیاری از کشور های اروپایی رونق دارد؛ و این منطقه به عنوان یکی از مناطق اقتصادی برتر شناخته می ‌شود.

 همچنین با سرمایه گذاری در اروپا دسترسی به بازار های جهانی را خواهید داشت. با سرمایه ‌گذاری در اروپا، شما به دسترسی به بازار های جهانی و امکان کار کردن؛ در کشور های مختلف اروپا دست پیدا می ‌کنید. اروپا با محیط زندگی بالا، فرهنگ متنوع و امکانات شهری پیشرفته، یک مقصد محبوب برای سرمایه‌گذاران است. هرچند که سرمایه‌ گذاری در اروپا می ‌تواند به عنوان فرصتی جذاب محسوب شود؛ اما همچنان نیازمند بررسی دقیق و مطالعه اطلاعات مربوطه است. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، بهتر است با مشاوره متخصصان و کارشناسان مالی مشورت کنید تا تصمیمات بهتر و هوشمندانه‌تری در این زمینه بگیرید.

مطالب پیشنهادی: سرمایه گذاری در اروپا

اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

کشور هایی که با سرمایه گذاری اقامت می دهند

بسیاری از کشور ها اقامت دائم یا موقت را به افرادی که میزان معینی از سرمایه را به آن‌ها واریز می‌ کنند؛ ارائه می ‌دهند. این نوع اقامت، به عنوان “سرمایه‌ گذاری اقامت” یا “ویزای سرمایه‌ گذاری” شناخته می‌ شود. در ادامه به برخی از کشور هایی که از این نوع برنامه‌ های سرمایه‌ گذاری اقامت بهره می‌ برند؛ اشاره می ‌کنیم. ایالات متحده آمریکا یکی از این کشور ها است. ایالات متحده با برنامه EB-5، امکان اخذ اقامت دائم برای سرمایه ‌گذارانی؛ که مقدار مشخصی از سرمایه را در پروژه‌های ایجاد شغل ایجاد می ‌کنند، فراهم می ‌کند. کانادا هم در بخشی از این مقاله به آن پرداخیتم، یکی از این کشور ها است. کانادا از طریق برنامه مهاجرت سرمایه ‌گذار کبک، اقامت دائم را برای سرمایه ‌گذاران خارجی که سرمایه معینی را در کبک کانادا سرمایه‌ گذاری می‌ کنند، ارائه می‌ دهد. توجه داشته باشید که این کشور ها لزوما ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیستند.

 همچنین باید بگوییم استرالیا با برنامه ویزای سرمایه‌ گذار مهم؛ اقامت دائم را برای سرمایه ‌گذارانی که مبلغ مشخصی را در اقتصاد استرالیا سرمایه ‌گذاری می‌ کنند، ارائه می ‌دهد.  یونان نیز از جمله کشور هایی است که با سرمایه گذاری اقامت می دهند. یونان از طریق برنامه ویزای طلایی، اقامت دائم را به افرادی که سرمایه مشخصی را در املاک یا کسب و کارهای یونان سرمایه‌گذاری می‌کنند، ارائه می ‌دهد. یکی دیگر از کشور هایی که با سرمایه گذاری اقامت می دهند  پرتغال است. برای آشنایی با کشور هایی که با سرمایه گذاری اقامت می دهند مقاله زیر را مطالعه کنید.

حتما بخوانید: کشور هایی که با سرمایه گذاری اقامت می دهند

بهترین کشورها برای تحصیل رایگان خارج از کشور

بهترین سرمایه گذاری خارجی

بهترین سرمایه ‌گذاری خارجی به ویژه بسته به هدف‌ ها، زمان، توانایی مالی و سطح ریسک هر فرد متفاوت است. اما برخی از گزینه‌ های معمول و پر طرفدار در سرمایه ‌گذاری خارجی وجود دارد که به آن ها می پردازیم. سهام یکی از بهترین سرمایه گذاری خارجی  است. سرمایه‌ گذاری در بازار سهام خارجی می‌ تواند؛ به عنوان یک گزینه مطرح باشد که امکان کسب سود از رشد اقتصادی و شرکت ‌های پرسود را فراهم می‌آورد. اوراق بهادار دولتی و شرکتی نیز از بهترین سرمایه گذاری خارجی است. سرمایه‌ گذاری در اوراق بهادار دولتی و شرکتی کشور های مختلف، میزان سود ثابت و امنی را برای سرمایه‌ گذاران فراهم می ‌کند. همچنین یکی از بهترین سرمایه گذاری خارجی  املاک و مستغلات است. خرید و سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات خارجی می ‌تواند؛ به عنوان یک گزینه برای کسب درآمد ثابت از اجاره یا سود زیاد در صورت افزایش ارزش ملک در آینده مطرح باشد.

 سرمایه‌ گذاری در بن‌ باد های خارجی، امکان کسب بهره ‌وری بالا و کاهش ریسک بازگشت سرمایه را فراهم می‌ آورد. یکی دیگر از بهترین سرمایه گذاری خارجی  ارز های خارجی است. خرید و نگهداری ارز های خارجی می ‌تواند در مقابل نوسانات ارزی محافظت کننده باشد؛ و از فرصت‌ های سود آور بهره ‌برداری کند. همچنین، سرمایه ‌گذاری در استارت ‌آپ ‌ها، فناوری ‌های نو ظهور و بخش ‌های صنعتی و تجاری نیز می ‌تواند به عنوان یک گزینه جذاب مطرح شود. در مقاله زیر می توانید در باره بهترین سرمایه گذاری خارجی بیشترین مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی: بهترین سرمایه گذاری خارجی

Rovisa - logo

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا