خانه » بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان 2022

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان 2022

بهترین کشور برای مهاجرت
به این صفحه امتیاز دهید!

دغدغه بسیاری از افراد برای انتخاب یک کشور خوب برای مهاجرت همیشه وجود داشته است. امروزه نیز این موضوع برای اغلب افراد که قصد مهاجرت دارند بسیار مهم است. شاید انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کار آسانی نباشد. اما ما امروز قصد داریم این موضوع را به صورت موشکافانه بررسی کنیم. ما امروز قصد داریم در مورد یک کشور خوب برای مهاجرت صحبت کنیم و اینکه یک کشور خوب برای مهاجرت چه فاکتور های را باید داشته باشد. همچنین امروز قصد داریم بهترین کشور برای تحصیل، سرمایه گذاری و کار را بررسی کنیم. امروز در رویزا گروپ به صورت ویژه و در رابطه این موضوع برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. همچنین بسیاری از افراد دنبال یک کشور خوب و ارزان برای مهاجرت میگردند. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاع از این موضوع به صفحه ارزان ترین کشور برای مهاجرت مراجعه کنید. تا انتهای این بخش همراه رویزا گروپ باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

اما در ابتدا نیاز است تا فاکتور های که یک کشور خوب برای مهاجرت باید داشته باشد را بررسی کنیم. این فاکتور ها میتواند شامل موارد گوناگونی باشد که بسته به هدف کسانی که قصد مهاجرت دارند هم دارد. به طور مثال ما امروز در این بخش بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را بررسی میکنیم. همچنین بررسی موضوعات در زمینه تحصیل، سرمایه گذاری، کار، آینده فرزندان و … موضوعاتی هستند که برای مهاجرت بسیار مهم هستند. پس در ابتدا مشخص کنید که هدف شما از مهاجرت چیست. هدف شما مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و یا هر چیز دیگری است.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت به اروپا

بهترین کشور برای مهاجرت

انتخاب یک کشور خوب برای مهاجرت همانطور که گفتیم، بسته به هدف شما از مهاجرت دارد. اما به صورت کلی انتخاب یک کشور خوب برای مهاجرت فاکتور های مهمی دارد که باید آن ها را رعایت کنید. این فاکتور ها تعیین کننده بهترین کشور برای مهاجرت هستند. همچنین آمار و ارقام هستند که در این زمینه بسیار بسیار به این روند کمک میکنند. ما امروز با بررسی کاملا دقیق این فاکتور ها بهترین کشور های دنیا را که برای مهاجرت مناسب هستند را بررسی میکنیم. البته شما در ابتدا باید هدف خود از مهاجرت را تعیین کرده باشید. به طور مثال اگر هدف شما از مهاجرت، انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری است، پس باید شرایط کاری در آن کشور را بسنجید. یا اگر انتخاب شما بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری است باید آن را از نظر سرمایه گذاری بسنجید. پس تمامی این ها نیاز به بررسی دقیقی دارد.

بسیاری از افراد قصد تحصیل و مهاجرت تحصیلی دارند. این افراد باید بهترین کشور برای تحصیل را انتخاب کنند. اما ما امروز اینجا هستیم تا به صورت دقیق تری به تک تک این موضوعات بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم. پس اگر هدف خود از مهاجرت را  پیدا کرده اید، میتوانید در بخش بعدی آن را با فاکتور های عمومی مطابقت دهید. سپس به صورت جزئی تر و تخصصی تری ما این موضوع را بررسی میکنیم. همچنین در انتها با اعداد و ارقام بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی، انفرادی، کاری، تحصیلی و … را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

فاکتور های مهاجرت

فاکتور های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت

انتخاب یک کشور خوب برای مهاجرت، فاکتور های بسیار مهمی را دارد. در ابتدا که شما هدف های خود را برای مهاجرت مشخص کردید، حالا نوبت آن است تا آن ها را با این فاکتور ها تطبیق دهید. این فاکتور ها از دو شاخصه رسمی جهانی و تجربی مردمی گردآوری شده است. شما در ابتدا باید به خوبی متوجه این فاکتور ها باشید. البته اصلا نگران نباشید، ما به صورت کاملا جزئی به این فاکتور ها میپردازیم و در مورد ان ها بررسی های لازم را انجام میدهیم. همچنین در همین ابتدا شما عزیزان یک هدیه از سمت رویزا گروپ دارید. شما میتوانید به صورت کاملا رایگان با مشاورین رویزا گروپ در زمینه مهاجرت ارتباط برقرار کنید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید. ما در رویزا گروپ سعی میکنیم تا تمامی تجربیات، اطلاعات و اندوخته های خود را برای یک تصمیم صحیح و درست در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فاکتور ها برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی، تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و … :

  1. بررسی شرایط زندگی
  2. بررسی سطح رفاه زندگی
  3. فرهنگ و شرایط اجتماعی
  4. وضعیت مالی و اقتصادی
  5. جایگاه بین المللی
  6. امنیت
  7. شرایط شغلی
  8. شرایط آب و هوای
  9. تکنولوژی و ارتباطات
مهاجرت به کشور خوب

1-بررسی شرایط زندگی

شاید اولین و مهم ترین موضوع به خصوص در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی، همین موضوع باشد. این که سطح زندگی مردم در چه سطحی است بسیار اهمیت دارد. البته سطح زندگی رفاهی و شرایط آن موضوع متفاوتی است که بعدا به آن خواهیم پرداخت. فاکتور های هر کسی قطعا متفاوت است و شرایط زندگی در هر کشوری هم متفاوت است. این که در یک کشور چقدر شور و نشاط و هیجان وجود دارد، خودش عامل بسیار مهمی در شرایط زندگی یک کشور است. شرایط زندگی در یک کشور ممکن است به قدری برای حتی مردم ان سخت باشد که خود مردم آن راضی نباشند. پس شما در ابتدا نیاز دارید تا شرایط کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، بررسی کنید. اگر آن کشور از لحاظ زندگی مردمش شرایط مناسبی داشت آن وقت میتوانید بگوید آن کشور در اولین فاکتور بهترین کشور نمره قبولی را دریافت کرده.

اما در همین اولین فاکتور قالب کشور ها رد میشوند و مورد قبول نیستند. منظورمان از این آمار تقریبا شامل 80 درصد کشور های دنیا میشوند که در قاره های آسیا، افریقا، آمریکا هستند. این شرایط برای کشور های اروپایی با توجه به موقعیت جغرافیایی تقریبا متفاوت است. یعنی شرایط مهاجرت برای کشور های اروپایی تا حد بسیاری قابل قبول تر است. هر چند که ممکن است بسیاری از کشور های اروپایی هم باشند که از این لحاظ نقطه ضعف داشته باشند و در این فاکتور قبول نشوند. انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری، تحصیلی، خانوادگی و … راحت نیست.

2-بررسی سطح رفاه زندگی

بررسی سطح رفاه زندگی مردم نیز گزینه بعدی است که باید به آن توجه کنید. یک کشور برای آن که بتواند گزینه مناسی برای بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و … باشد، نیاز دارد تا از لحاظ رفاهی در ابتدا کشور خوبی باشد. کشوری که نتواند شرایط رفاهی خوبی را برای مردم خود فراهم کند، قطعا نمیتواند در زندگی شما هم معجزه ای کند. سطح رفاه زندگی مردم یک کشور این نیست که فقط مردم نانی برای خوردن داشته باشند. یا حتی این نیست که بتوانند خانه ای برای زندگی خود اجاره کننند. داشتن خانه، اتوموبیل و … حق طبیعی مردم هر کشوری است که نباید آرزوی فردی باشد. پس شما نباید این را ملاک قرار دهید. ملاک شما در این زمینه باید کشوری باشد که مردم آن از اینده خود خیالی آسوده دارند.

در همین بین باز هم از کشور های که تا به الان جز کشور های خوب بوده اند هم حذف شدند. شاید دایره محدودیت ما در انتخاب کشور برای زندگی هر چه پیش تر میرویم تنگ تر و تنگ تر شود. اما نمیتوان به سادگی از کنار فاکتور های بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری، کاری، تحصیلی و … عبور کرد. سطح رفاه مردم میتواند شامل موضوعات بسیاری مثل شادی آن ها و تفریحات آن ها را هم شامل شود. اینکه شما بتوانید طول عمر خود را با آرامش سپری کنید. همچنین هیچگاه دغدغه نیاز های اولیه زندگی خود را نداشته باشید. تمامی این موضوعات یک کشور خوب را برای زندگی تشکیل میدهند.

کشور خوب

3-فرهنگ و شرایط اجتماعی

فرهنگ و شرایط احتماعی یک جامعه برای مهاجرین نکته بسیار مهمی است. اینکه شما به یک کشوری مهاجرت کنید که در آن کشور اهمیت زیادی به فرهنگ و اعتقادات شما ندهند و حتی آن ها را مسخره کنند، شاید موضوع خوشایندی نباشد. همچنین ما ایرانی هستیم و فرهنگ ایرانی یک فرهنگ متفاوت با سایر جهان است. به همین دلیل قطعا نیمتوانید کشوری را پیدا کنید که عینا شبیه به فرهنگ و شرایط اجتماعی ایران را داشته باشد. اما حداقل فرهنگی را باید انتخاب کنید که یا نزدیک به فرهنگ جامعه ما باشد و یا فاصله فرهنگی به شکلی نباشد که در آن جامعه حس خوبی نداشته باشید. همچنین بسیاری از هم وطنان ما در سراسر دنیا از نگاه های نژاد پرستانه بسیار مورد اذیت هستند. باید کشوری را که به برای مهاجرت انتخاب میکنید، از لحاظ فرهنگی در آن فرهنگ نژادپرستی وجود نداشته باشد.

شرایط اجتماعی یک جامعه و فرهنگ نه تنها در شما بلکه اگر شما بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را در نظر گرفته باشید، در خانواده شما هم اثر میکند. این موضوع به خصوص در خانواده ها نیز بسیار شایع و دارای اهمیت است. موضوع فرهنگ و شرایط اجتماعی در خانواده ها بسیار ملاک مهمی در زمینه مهاجرت است. اگر شما قصد دارید تا انفرادی مهاجرت کنید، کارتان به اندازه مهاجرت خانوادگی سخت نیست. البته بیشتر در این مورد در ادامه صحبت خواهیم کرد. اما موضوع فرهنگ و شرایط اجتماعی یک جامعه بسیار برای ایرانیان دارای اهمیت است. در ادامه همراه ما باشید.

4-وضعیت مالی و اقتصادی

وضعیت مالی و شرایط اقتصادی یک جامعه نکته بسیار مهمی است. بسیاری از افراد برای بهبود شرایط مالی و اقتصادی خود دست به مهاجرت میزنند که بسیاری نیز در این زمینه ممکن است با شکست مواجه شوند. شما باید کشوری را انتخاب کنید که از لحاظ اقتصادی وضعیت و شرایط خوبی داشته باشد.  همچنین مردم آن توانایی فراهم کردن نیاز های اولیه زندگی خود را داشته باشند. منظور از نیاز های اولیه، تهیه مسکن، وسلیه نقلیه و یک زندگی بدون دغدغه مالی است. اگر یک کشور توانایی فراهم کردن وضعیت اقتصادی خوب را برای مردم خود داشته باشد، آن کشور کشور خوبی برای زندگی به شمار میرود. در غیر این صورت کشور های بسیاری در تمام دنیا هتسند که مردم آن فقط و فقط کار میکنند و در انتها هم شرایط خوبی برای زندگی خود نمیتوانند فراهم سازند.

وضعیت مالی و اقتصادی یک جامعه بسته به موضوعات متعددی میباشد که ما در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. اما این موضوع بسیار در زمینه انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری مهم است. اگر شما قصد سرمایه گذاری در یک کشور را دارید، باید از امنیت سرمایه گذاری و وضعیت کشور از لحاظ اقتصادی مطمئن باشید. دقت به این موضوع و شرایط به خصوص در زمینه مهاجرت اهمیت دارد. به این علت که شما قصد دارید تا سرمایه خود را به یک کشور ببرید. پس بسیار بسیار اهمیت دارد که شما در کشوری سرمایه گذاری کنید که از لحاظ اقتصادی و مالی شرایط خوبی داشته باشد.

کشور اروپایی

5-جایگاه بین المللی

امروزه در دنیا بیش از هر روز دیگری اهمیت جایگاه بین المللی مورد توجه قرار میگیرد. اگر یک کشور از لحاظ بین المللی در جایگله خوبی قرار داشته باشد، آن وقت میتواند یک کشور ایده آل برای زندگی باشد. اما کشوری که خودش با تمام دنیا قهر است و خود را از جامعه بین المللی دور میکند قطعا آسیب های بسیاری را میبیند. شما در انتخاب یک کشور برای مهاجرت باید آن را از لحاظ جایگاه بین المللی در نظر بگیرید. این موضوع به خصوص در مهاجرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کشور که از لحاظ بین المللی در جایگاه خوبی قرار دارد میتواند گزینه خوبی برای مهاجرت باشد. این موضوع به این علت بسیار برای مهاجرین مهم است که به هر دلیل قطعا نیاز است تا به سفارت کشور خود مراجعه کند. ما کوچک ترین اهمیت آن را در این بخش ذکر کردیم.

این موضوع ممکن است بسیار بیشتر از این هم اهمیت داشته باشد. یک فرد اگر به کشوری مهاجرت کند که از لحاظ بین المللی ارتباط خوبی با دنیا ندارد قطعا دچار مشکلات بسیاری خواهد شد. حتی اگر نیاز باشد تا یک روز از کشور خود به یک کشور دیگری سفر برود ممکن است دچار مشکلات فراوانی در تهیه ویزا و … شود. پس بسیار بسیار به جایگاه بین المللی کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید اهمیت دهید. به خصوص در زمینه انتخاب ایده آل بهترین کشور برای مهاجرت کاری که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید، این موضوع اهمیت دارد.

6-امنیت

همه ما با واژه امنیت آشنایی داریم. اما ایننکه واژه امنیت تا چقدر برای ما معنا و مفهوم دارد بسیار مهم است. اولین سوال این است که شما زمانی که واژه امنیت به گوشتان میخورد یاد چه چیزی میافتید؟ درست است، جنگ. موضوعی که بسیاری از ما ممکن است در وازه امنیت یاد آن بیافتیم جنگ است. جنگ به بدترین شکل ممکن امنیت هر فردی را تحت تاثیر قرار میدهد. اما تمام واژه امنیت به این باز نمیگردد که در یک کشور جنگ نباشد. اینکه در یک کشور جنگ داخلی یا خارجی نباشد حق طبیعی همه مردم است. اما موارد دیگری هستند که در امنیت باید آن ها را در نظر بگیرید. یکی از این موارد امنیت شما و فرزندانتان است. اینکه شما بتوانید ساعت 1 یا 2 شب در خیابان ها قدم بزنید و کسی کاری به شما نداشته باشد.

اینکه فرزندان شما اگر هم تا دیر وقت در خیابان هستند خیالتان از بابت سلامتی آن ها راحت باشد. یا اگر درب خانه یا مغازه خود را نبستید و قفل نکردید نگرانی از بابت دزدی شدن از آن را نداشته باشید. یا حتی اگر خودرو شما روشن در خیابان است خیالتان از بابت دزدیده نشدن آن راحت باشد. موضوعات از این قبیل در جامعه امروزی بسیار مهم است و نکته اصلی امنیت در این زمینه بخشی از آن به فرهنگ و بخشی به پلیس آن کشور باز میگردد. در انتخاب یک کشور برای زندگی خود به خصوص برای بهترین کشور برای مهاجرت کاری این نکته را در نظر بگیرید.

کشور اروپایی خوب

7-شرایط شغلی

شغل و کار در هر کشور یک مسئله بسیار مهم و شاید دغدغه بسیاری از کشور ها باشد. بسیاری از کشور ها توانایی تامین مردم در این زمینه را به حد کافی ندارند. پس  باید شما نیز در این زمینه بسیار با دقت و کوشا باشید. اگر نتوانید یک شرایط شغلی خوب توسط آن کشور داشته باشید، ان کشور کشور مناسبی برای شما نخواهد بود. بهترین کشور برای مهاجرت کاری در واقع کشوری است که نرخ بیکاری در آن پایین باشد. هر چند ما میگویم که نرخ بیکاری در یک کشور باید نزدیک به صفر باشد. یعنی کار برای همه افراد باشد مگر آن که خود آن فرد قصد بیکاری داشته باشد. پس در این زمینه بسیار بسیار باید دقت داشته باشید. با توجه به اتفاقات روز جامعه متاسفانه نرخ بیکاری در بسیاری از کشور های دنیا حتی در کشور های اروپایی بالا رفته است.

پیشنهاد ما به شما در این زمینه آن است که کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید که توانایی مهاجرت کاری به آن کشور را داشته باشید. مهاجرت کاری یک شیوه بسیار محبوب در بسیاری از کشور های دنیا برای مهاجرت است. این موضوع که یک کشور قابلیت مهاجرت کاری دارد نشان دهنده پایین بودن نرخ بیکاری و وجود کار در آن جامعه است. همین موضوع سبب رشد اقتصادی یک جامعه نیز میشود. رشد اقتصادی یک جامعه سبب بهبود وضعیت اقتصادی مردم ان جامعه میشود. پس بهتر است در انتخاب یک کشور به عنوان کشور مقصد خود این موضوع را نیز تحت نظر قرار دهید.

8-شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوای در یک کشور نیز نکته ای است که باید در مهاجرت به آن توجه داشت. بیاید تا این موضوع را کمی ریشه ای تر بررسی کنیم. در ابتدا لازم است بگویم که خوشبختانه ما در کشور چهار فصلی زندگی میکنیم و شرایط آب هوای سرد و گرم را چشیده ایم. اما در برخی از کشور ها دمای هوا در زمان بسیار سرد آن به منفی 50 درجه میرسد. همچنین در برخی کشور ها نیز دمای گرمای هوا تا +50 در جه نیز میرسد. این موضوع سبب میشود تا ما نتوانیم به سادگی به هر کشوری مهاجرت کنیم. همچنین در بسیاری از کشور ها در فصول سرد سال استفاده از وسایل گرمایشی آنقدر هم اسده نیست و محدودیت های دارد. همچنین در فصل های گرم سال نیز در بسیاری از کشور ها استفاده از وسایل سرمایشی آن قدر مرسوم نیست.

بسیاری از مردم در ایران حتی در خانه هایشان گرما و سرما را با بدن خود تطبیق میدهند. این در صورتی است که بسیاری از مردم در دنیا شرایط سرما و گرما را با پوشیدن لباس خود تنظیم میکنند. یعنی در صورت وجود سرما بیش از حد لباس بیشتری را میپوشند. همچنین در صورت گرمای بیشتر به جای استفاده از وسایل سرمایشی لباس های کمتری را میپوشند. این در صورتی است که برای بسیاری از ما ایرانی ها قابل انجام نیست. بیشتر ما ایرانی ها عادت داریم تا فضا را به دمای استاندارد برسانیم. در صورتی که این موضوع هم آنقدر بسته به فصل های گرم و سرد سال ندارد.

9-تکنولوژی و ارتباطات

همه ما تقریبا امروزه با تکنولوژی سر و کار داریم. تقریبا هر روزه بسیاری از ما با وسایل هوشمند و برقی که ارتباط مستقیمی با تکنولوژی دارند در ارتباط هستیم. ما از نرم افزار های مختلف برای انجام امور روزمره خود استفاده میکنیم. همچنین تکنولوژی و ارتباطات امروزه جز نیاز های اولیه بشذ به شمار میرود. به خصوص هر روزه این نیاز در دنیا بیشتر و بیشتر میشود. ما امروزه بیش از هر روز دیگر به دنیای ارتباطات و تکنولوژی وابسته هستیم. میتوانیم بگویم بسیاری از مشاغل و کار ها در دنیا بسته به همین دنیای ارتباطات و تکنولوژی دارد. به همین علت شما باید کشوری را در زمینه مهاجرت انتخاب کنید که به این مورد بسیار اهمیت دهد. بسیاری از کشور ها هستند که در عصر ارتباطات و تکنولوژی روز به روز پیشرفت چشمگیری میکنند. به همان تعداد نیز کشور های وجود دارند که از این عرصه عقب میمانند. 

در کشور های که نمیتوانند خود را با دنیای ارتباطات و تکنولوژی هماهنگ کنند به زودی از دنیای عصر خود جا میمانند. همچنین ممکن است این اختلاف به قدری برسد که بسیاری از مردم در زندگی روزمره خود دچار اختلال شوند و تقریبا زندگی روزمره آن ها مختل شود. کسی نمیتواند بگوید که دنیای تکنولوژی امروز تاثیری در روند زندگی آن ندارد. پس سعی کنید کشوری را برای زندگی انتخاب کنید که در این زمینه کشور توانمندی باشد. در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و … توجه به این نکته بسیار مهم و دارای اهمیت است.

10- هزینه های معقول و به صرفه

شاید این فاکتور یکی از مهم ترین فاکتور ها در این بخش باشد. همه ما زمانی که قصد مهاجرت به یک کشور داریم، اختلافاتی مثل تفاوت فرهنگ و سبک زندگی را باید به جان بخریم. اما شاید برای شما هم جالب باشد که هزینه ها در یک کشور از همان ابتدا که شما تصمیم به مهاجرت میگیرید به صورت سر سام آوری شروع میشود. در ابتدا هزینه های مهاجرت باید نسبت به هزینه های آن کشور و میزان نوسانات ارز و … هم خوانی داشته باشد. این موضوع نکته بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید. سپس نکته بسیار مهم در زمینه مهاجرت هزینه های است که در یک کشور هر فرئ معمولی دارد. به طور مثال شاید پرداخت مبالغ بسیار سنگین برای مالیات و سوخت اتوموبیل که در بسیاری از کشور ها رایج است برای ما کمی سخت باشد.

حتی دیده شده است در برخی از کشور ها برای آب خوردن حتی هزینه های بسیاری  پرداخت میشود. یا اگر شما فرد سیگاری باشید، در بعضی از کشور ها کشیدن سیگار مخصوص پولدار ها به شمار میرود. تمامی این ها در صورتی است که اسم ان کشور ها به عنوان یک کشور مفرح محسوب میشود، اما واقعا باطن ان ها هم به این صورت است؟ جواب این سوال خیر است. در برخی از همین کشور ها که بسیاری از افراد برای رسیدن به آن ها از جان خود حتی میگذارند، در فصل های سرما و گرما فقط پولدار ها میتوانند از انرژی های سرما و گرمایشی استفاده کنند.

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

اما حالا شما تقریبا با فاکتور های عمومی برای یک مهاجرت آشنا شدید. مهاجرت برای هر فردی کار آسانی نیست. اما بسیاری از افراد قصد دارند تا با مهاجرت به یک کشور دیگر اقدام به تحصیل در آن کنند. بسیاری از همین افراد به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی میگردند. اما واقعا پیدا کردن بهترین کشور برای تحصیل همین قدر ساده است؟ بله آن قدر هم کار سختی نیست. در ابتدا باید بگویم که تیم رویزا گروپ یک تیم متخصص و با تجربه را در زمینه مهاجرت تحصیلی در اختیار شما قرار داده است. شما عزیزان میتوانید به راحتی با تماس با رویزا گروپ از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا راه مهاجرت برای شما چراغانی و روشن شود. اما اگر شما هم به دنبال تحصیل و مهاجرت تحصیلی در یک کشور خارجی هستید، بهترین گزینه کشور های اروپایی هستند. 

متد های آموزشی روز اروپا امروزه زبان زد تمام دنیا هستند. همچنین برخی کشور ها از قبیل؛ انگلیس، اتریش، آلمان، رومانی و … امکانات خوب تحصیلی بسیاری را در اختیار دانشجویان خود قرار میدهند. به جرات میتوان گفت 4 کشور نام برده شده در بالا برای بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی به شمار میروند. این کشور ها میتوانند امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختبار شما قرار دهند. اگر شما هم قصد مهاجرت دارید، پیشنهاد میکنیم تا این کشور ها و شرایط مهاجرت به آن ها را با فاکتور های نام برده شده مقایسه کنید. همچنین ما در رویزا گروپ بهترین پیشنهاد را به شما عزیزان خواهیم داد.

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، مهاجرت کاری یکی از بهترین انواع مهاجرت در دنیا به شمار میرود. بهترین کشور برای مهاجرت کاری کشوری است که اقتصاد بسیار خوبی داشته باشد. به این علت که در صورت آن که یک کشور از لحاظ کاری مهاجرت بپذیرد یعنی در آن کشور نرخ بیکاری صفر است که دست به جذب نیروی خارجی زده است. در این زمینه نیز برخی از کشور ها در دنیا هستند که حرفی برای گفتن دارند. که شاید با اعمال 10 فاکتور ذکر شده فقط یک کشور باشد که بتواند به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی و یا کاری انتخاب شود. همچنین کشوری که در حال حاضر انتخاب میشود فاکتور های بسیاری را باید داشته باشد. این کشور ها نیز بیشتر در قاره اروپا قرار دارند. از این دسته کشور ها میتوان به فرانسه، آلمان، سوئد، رومانی و … اشاره کرد. 

این کشور ها شاید در دنیا جز کشور های بسیار پر مدعی در زمینه کاری و مهاجرت کاری باشند. البته این آمار مربوط به سال 2021 میباشد. بهترین کشور برای مهاجرت کاری نیز از بین همین کشور ها در دنیا انتخاب میشود. مردم این کشور ها جز مردمانی هستند که از لحاظ اقتصادی خوب هستند. همچنین نرخ بیکاری در این کشور ها نزدیک به سفر میباشد. این در صورتی است که دنیا در سال 2021 در بحران شدید کرونا قرار داشت. اما با این وجود این کشور ها موفق به حفظ روند خوب اقتصادی و وقف با این شرایط و همچنین کنترل شرایط آن شدند.

بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری

بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری

بسیاری از افراد قصد دارند تا با سرمایه گذاری در یک کشور راه ورود به آن کشور و دریافت اقامت آن را برای خود هموار کنند. اما شاید برای شما جالب باشد که شما با سرمایه گذاری در یک کشور و صرفا با خرید ملک در آن کشور میتوانید اقامت آن را دریافت کنید. اما آیا آن کشور ها جز برترین کشور ها برای سرمایه گذاری هستند؟ واقعا کدام کشور بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری به شمار میرود؟ این سوالات شاید کمی نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد. اما به صورت کلی کشوری که اقتصاد آن، اقتصاد رو به رشدی است شاید بتواند جز بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری باشد. مهاجرت سرمایه گذاری به یک کشور نیاز به آن دارد که آن کشور شرایط اقتصادی مطلوبی داشته باشد. همچنین آن کشور باید زمینه های خوب برای اقتصاد و سرمایه گذاری را داشته باشد.

اما آن که آن کشور کدام کشور است نکته ای است که بسته حتی به خود شما و میزان سرمایه شما هم دارد. متاسفانه طی سال های گذشته با توجه به نوسنات ارزی، قدرت سرمایه گذاری افراد در بسیاری از کشور های اروپایی بسیار بسیار کاسته شده است. به همین دلیل دیده میشود که بسیاری از افراد برای مهاجرت. سرمایه گذاری در خارج از کشور، ناچارن در کشور های مثل ترکیه، تاجیکستان و … سرمایه گذاری میکنند. در صورتی که هنوز کشور های بسیار خوبی وجود دارند که جز بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری با مبالغ پایین برای ما ایرانیان به شمار میروند.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

اما همانطور که شاید تا اینجا هم متوجه شدید انتخاب کشور برای مهاجرت کار اسانی نیست. اما قطعا با 10 فاکتور و همچنین بررسی سه عامل برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی کشور های زیادی معرفی شدند. قالب این کشور ها با توجه به شرابط خوب اروپا در قاره اروپا قرار دارند. شما عزیزان نیز میتوانید به وب سایت اتحادیه اروپا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مراجعه کنید. البته کسب اطلاعات بیشتر در این وب سایت ملزوم به تسلط شما به حداقل یکی از زبان های کشور های عضو اتحادیه اروپا میباشد. بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی یعنی کشوری که برای زندگی خانواده های ایرانی هم مناسب باشد، شاید چند کشور استثنایی در اروپا هستند. این کشور ها کشور های هستند که از لحاظ سطح کیفیتی و همچنین تمدن در سطح قابل قبولی قرار دارند. در ادامه به چندی از این کشور ها نیز خواهیم پرداخت.

اما بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی میتواند متناسب با سلیقه شما بین کشور های فرانسه، ایتالیا، اتریش و رومانی باشد. این کشور ها جز کشور های بسیار خوب در قاره اروپا به شمار میروند. به خصوص این کشور ها بنا به سلیقه و خواسته های شما میتواند یکی از آن ها جز بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی باشد. اما صرفا انتخاب شما برای انتخاب نباید همین موضوع باشد و شما باید کمی هم به آینده فرزندان خود آن هم در قاره اروپا اهمیت دهید. پس شما در این زمینه باید بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی را هم در نظر داشته باشید.

انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان 2022

اما امروز به صورت کامل در مورد بهترین کشور ها که مناسب برای مهاجرت هستند صحبت کردیم. حالا این موضوع که کدام یک از کشور ها بهتر هستند بسته به شما و شرایط شما میباشد. ما صرفا در این بخش به بررسی چند تن از کشور ها که میتوانند به خوبی در این لیست جای بگیرند میپردازیم. اما امروز قصد داریم یک کشوری که شاید نام آن امروزه برای مهاجرت به سر زبان ها افتاده است بپردازیم و آن را از نظر بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی و انفرادی بپردازیم. کشوری که امروز قصد داریم از آن نام ببریم، کشور رومانی است. کشور رومانی جز بهترین کشور ها برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … میباشد. رومانی یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا است که به تازگی رشد بسیار خوبی در زمینه های مختلف داشته است.

پیشنهاد میشود تا مطلب کشور رومانی برای زندگی را مطالعه کنید.

کشور رومانی جز کشور های است که به تازگی در زمینه مهاجرت پیشرفت های بسیاری را داشته است. به شکلی که بسیاری از مهاجرین به تازگی کشور رومانی را به عنوان مقصد خود انتخاب میکنند. اما کشور رومانی کشوری هم نیست که به سادگی مجوز اقامت هر فردی را صادر کند. مهاجرت به رومانی تخصص اصلی رویزا گروپ میباشد و ما میتوانیم به خوبی در این زمینه شما عزیزان را راهنمایی کنیم. شما عزیزان میتوانید هم اکنون درخواست مشاوره خود را در وبسایت رویزا گروپ برای ما ثبت کنید تا به زودی از طرف همکاران ما  با شما تماس گرفته شود.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان 2022 به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

همانطور که می‌دانید پروسه مهاجرت به عنوان یک پروسه تقریباً چالشی شناخته می‌شود. بسیار مهم است که اگر شما دانش و تخصص کافی را در این زمینه ندارید، برای طی شدن مراحل مهاجرت خود به آژانس‌های مهاجرتی مراجعه کنید که دانش کافی را در این زمینه دارا هستند. اگر شما هم عزم خود را برای مهاجرت به کشور رومانی جزم کرده‌اید، مطمئناً نیاز به یک آژانس مهاجرتی معتبر دارید که تخصص کافی را در زمینه مهاجرت به کشور رومانی دارا باشد. رویزا گروپ با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت افراد به کشور رومانی بهترین گزینه‌ای است که شما می‌توانید برای مهاجرت روی آن دست بگذارید. ما می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که رویزا بهترین معتبرترین و مجرب‌ترین آژانس مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کشور رومانی است.
ما در تمام مراحل مهاجرت در کنار شما خواهیم بود و کمک‌های خالصانه خود را برای تسهیل پروسه مهاجرت به شما، در اختیارتان می‌گذاریم تا از سختی این مراحل برای شما بکاهیم.

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا