خانه » ارزانترین کشور برای دریافت ویزای شینگن در سال 2024

ارزانترین کشور برای دریافت ویزای شینگن در سال 2024

ارزانترین کشور برای ویزای شینگن
به این صفحه امتیاز دهید!

مهاجرت به اروپا و پیدا کردن ارزانترین کشور برای ویزای شینگن امروز یک چالش اساسی در بین متقاضیان برای مهاجرت به اروپا به حساب می‌آید. ویزای شینگن به افراد فرصت می‌دهد تا بتوانند از این طریق به سراسر اروپا سفر کرده و از جاذبه‌های زیبای اروپا لذت ببرند. اما بعضی از کشورهای عضو شینگن از هزینه‌های معیشتی بسیار بالایی برخوردارند. به همین منظور پیدا کردن ارزانترین کشور شینگن برای مهاجرت یک امتیاز عالی برای تحصیل و سرمایه‌ گذاری به حساب می‌آید. اما خبر خوب ما امروز اینجا در کنار شما هستیم تا ارزانترین کشورهای شینگن را بررسی کنیم.همچنین ما در رویزا گروپ سعی داریم تا بهترین مسیرها برای اخذ ویزای شینگن و ارزانترین کشور برای ویزای شینگن را به شما معرفی کنیم.

باید توجه داشته باشید در سال 2024 سیاست های مهاجرتی خیلی از کشورها تغییر کرده است . با وجود چالش‌هایی که برای مهاجرت و اخذ ویزای شینگن وجود دارد پیدا کردن ارزانترین کشور برای ویزای شینگن خود یک دغدغه مهم می‌باشد. به همین جهت برای اطلاع از قوانین جدید و انتخاب یک مقصد مناسب در اروپا انتخاب مشاور اهمیت زیادی دارد. شما عزیزان می‌توانید با انتخاب ما برای خدمات مشاوره این مسیر را بدون چالش و استرس طی کنید. ما در رویزا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

نوبت دهی مشاوره ارزانترین کشور برای ویزای شینگن

رویزا گروپ یکی از آژانس‌های مهاجرتی حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات مشاوره برای مهاجرت به کشورهای اروپایی می‌باشد. به همین منظور بهترین راهنما برای انتخاب ارزانترین کشور برای ویزای شینگن می‌توانند باشند. ما در رویزا با وجود کارشناسان و متخصصان در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای شینگن سعی بر این داریم تا شما را در این مسیر پرچالش همراهی کنیم. بدون شک کارشناسان ما بهترین افراد حقوقی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای شینگن می‌باشند. شما می‌توانید با پرکردن فرم زیر برای خدماتی که نیاز دارید در سریع ترین زمان ممکن منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

نوبت دهی مشاوره رایگان

کشورهای عضو شینگن

منطقه شینگن از 29 کشور تشکیل شده است و تقریباً تمام سرزمین اصلی اروپا را در بر می گیرد و کشورهایی که در منطقه شینگن قرار دارند در اینجا فهرست شده اند:

  • اتریش
  • بلژیک
  • بلغارستان
  • کرواسی
  • جمهوری چک
  • دانمارک
  • استونی
  • فنلاند
  • فرانسه
  • آلمان
  • یونان
  • مجارستان
  • ایسلند
  • ایتالیا
  • لتونی
  • لیختن اشتاین
  • لیتوانی
  • لوکزامبورگ
  •  مالت
  • هلند
  • نروژ
  • لهستان
  • پرتغال
  • رومانی
  • اسلواکی
  • اسلوونی
  • اسپانیا
  • سوئد 
  • سوئیس

معرفی ارزانترین کشورها برای اخذ ویزای شینگن در سال 2024

اگر شما قصد سفر به یکی از کشورهای اروپایی را دارید در اولین فرصت باید اقدام به اخذ ویزای شینگن کنید. با توجه به اینکه افراد در سراسر جهان به دنبال دریافت ویزا شینگن هستند اخذ این ویزا کمی مشکل است. و ممکن است با چالش‌هایی برای اخذ شینگن رو به رو شوید. به همین منظور افراد برای دریافت این مجوز معتبر شینگن اغلب به دنبال ارزانترین کشور برای ویزای شینگن هستند تا از رد درخواست ویزای خود جلوگیری کنند. ما در آژانس مهاجرتی رویزا گروپ سعی داریم تا با راهنمایی شما در معرفی ارزانترین کشور برای ویزای شینگن شما را در این مسیر یاری کنیم. در ادامه این مطلب به معرفی چند کشور ارزان برای ویزای شینگن و بهترین و ارزان ترین کشور اروپایی برای ویزای شینگن می‌پردازیم.

1.لیتوانی

کشور لیتوانی واقع در شمال شرق اروپا از بزرگ ترین و جنوبی ترین کشور در حوزه‌ی دریای بالتیک به حساب می‌آید. کشور لیتوانی به دلیل هزینه‌های زندگی پایین و هزینه‌های پایین کنسولگری یکی از ارزانترین کشورها برای ویزای شینگن به حساب می‌آید.

2.یونان

یونان در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان از دیگر کشورهای حوزه شینگن می‌باشد. یونان نه تنها یکی از مقاصد پرطرفدار توریستی می‌باشد بلکه از نظر ارزانترین کشور برای ویزای شینگن نیز با دیگر کشورها در حال رقابت می‌باشد.

3.استونی

هفدهمین کشور اتحادیه اروپا با نام جمهوری استونی در شمال اروپا و غرب دریای بالتیک می‌باشد. به دلیل اقتصاد رو به رشدی که دارد امروزه به یکی از مقاصد مهاجرت به عنوان ارزانترین کشور برای ویزای شینگن محسوب می‌شود.

4.پرتغال

جمهوری پرتغال در غرب اروپا از کشورهای اعضای اتحادیه ناتو می‌باشد. پرتغال از کشورهای توسعه یافته در منطقه اروپا می‌باشد که امروزه به مقصدی ارزان برای ویزای شیگن به شمار می‌آید.

5.لتونی

از دیگر کشورهای حوزه‌ی دریای بالتیک و شمال اروپا کشور لتونی می‌باشد. این کشور از نظر اقتصادی در حوزه صادرات و واردات رشد بسیار خوبی داشته است. همچنین این کشور از ارزانترین کشورها برای ویزای شینگن محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید کشورهایی که در بالا نام برده شده از نظر اقتصادی شرایط خوبی برای مهاجرت دارند. ولی هرکشور به نوبه‌ی خود چالش‌ها و معایبی نیز دارد. اما در ادامه این مطلب قصد داریم به شما ارزانترین کشور برای ویزای شینگن در سال 2024 را معرفی کنیم که شرایط خیلی عالی و مناسب از تمامی جهت‌های اقصادی، تحصیلی و معیشتی دارد.

تمکن مالی برای ویزای تحصیلی

ارزانترین کشور در حوزه شینگن

به نظر شما ارزانترین کشور باید چه مزایایی داشته باشد تا بتواند به عنوان یک کشور ارزان برای ویزای شینگن انتخاب شود؟ وقتی یک کشور از نظر اقتصادی رو به رشد باشد و سعی کند با به وجود آوردن شرایط عالی خود را همگام کشورهای توسعه یافته سازد. و با بهره‌مندی از این شرایط بهترین هزینه‌های معیشتی را برای شهروندان خود فراهم آورد می‌تواند به عنوان ارزانترین کشور برای ویزای شینگن به حساب بیاید. کشور رومانی ارزانترین کشور از نظر تمامی هزینه‌های تحصیلی و زندگی و همچنین بهترین کشور برای سرمایه گذاری در حوزه شینگن می‌باشد. در ادامه به بررسی مزایای این کشور و دلیل آن به عنوان ارزانترین کشور برای ویزای شینگن می‌پردازیم.

 

توجه داشته باشید که با شروع سال 2024 و نوسانات اقتصادی و سیاسی، کشورهایی که به صورت موثر هزینه‌ها را کاهش داده و فرآیندهای خود را تسهیل کنند، می‌توانند به عنوان ارزان‌ترین مقاصد برای دریافت ویزای شینگن مطرح شوند. مهم است که حتما قبل از اقدام برای ویزا، از تحقیق کافی برای اطلاع از جدیدترین اطلاعات و هزینه‌های مربوطه اطمینان حاصل کنید. همچنین دقت داشته باشید که سیاست‌ها و هزینه‌ها به طور مستمر تغییر می‌کنند و اطلاعات باید به صورت دوره‌ای به‌روزرسانی شوند. ما در رویزا در کنار شما هستیم تا ارزانترین کشور برای ویزای شینگن را به شما معرفی کنیم.

ارزانترین کشور برای مهاجرت

ویزای شینگن

قبل از معرفی ارزانترین کشور برای ویزای شینگن بهتر است یه بررسی کوتاه درباره‌ی ویزای شینگن داشته باشیم. ویزای شینگن درواقع یک مدرک معتبر برای افرادی می‌باشد که قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارند. با داشتن این مدرک می‌توان به 29 کشور اروپایی عضو شینگن سفر کرد. این ویزا برای افراد فقط تا 90 روز اعتبار دارد و بعد از این زمان ویزای شما منقضی می‌شود. افرادی که اقامت و یا شهروندی کشورهایی که عضو 29 کشور اتحادیه شینگن را دارند می‌توانند بدون هیچ محدودیتی آزادانه داخل این کشورها سفر کنند.

هزینه‌های اخذ ویزای شینگن

ویزای شینگن یکی از کلیدهای ورود به اروپا و اکتشاف فرصت‌های گوناگون از سفر تا تحصیل و کار است. با این حال، هزینه اخذ ویزا می‌تواند متفاوت باشد و تعیین‌کننده انتخاب کشور مورد نظر برای درخواست ویزا شود. هزینه‌ها برای اخذ ویزا در سال 2024 می‌تواند متفاوت باشد. در سال 2024 با توجه به وضعیت اقتصاد جهانی و تغییرات سیاست‌های مهاجرتی هزینه اخذ ویزا با توجه به معیارهای مختلفی در نظر گرفته شده است. به همین منظور شناسایی ارزان‌ترین کشوربرای ویزای شینگن اهمیت ویژه‌ای دارد.  هزینه‌های ویزای شینگن با توجه به کشور مورد نظر برای درخواست ویزا هزینه‌های متفاوتی دارد. هزینه‌های کنسولگری، نرخ تایید ویزا و زمان پردازش هر کدام در تعیین نرخ آن تاثیر دارد. در این مقاله، به بررسی چند گزینه برای دریافت ویزا به صورت اقتصادی می‌پردازیم.

شرایط ویزای شینگن

به طور مسلم اگر قصد دریافت ویزای شینگن را داشته باشید لازم است تا اطلاعت لازم درباره شرایط ویزای شینگن را داشته باشید. بنابراین بررسی شرایط لازم بسیار مهم است. ما در این بخش قصد داریم تا این شرایط را برای شما به طور کلی تشریح کنیم تا در مسیر دریافت ویزای شینگن خود به مشکلات کمتری برخورد کنید.

برای بازدید از یک کشور شینگن، درخواست ویزا باید در سفارت/کنسولگری آن کشور عضو مربوطه تسلیم شود. اگر بازدید شامل بیش از یک مقصد باشد، درخواست ویزا باید در سفارت/کنسولگری کشور عضوی که قلمرو آن مقصد اصلی بازدید(ها) از نظر هدف یا مدت اقامت است، تسلیم شود. هزینه پردازش ویزا 60 یورو است که قابل استرداد نیست. هیچ ارز دیگری پذیرفته نمی شود.کودکان زیر 6 سال رایگان هستند. کودکان از سن شش سال و زیر دوازده سال باید 35 یورو هزینه ویزا بپردازند.

ویزای شینگن

رومانی ارزانترین مقصد برای ویزای شینگن

با توجه به معیارهای مختلفی مانند هزینه‌های کنسولی، نرخ تأیید ویزا، و زمان پردازش، برخی کشورها در میان کشورهای منطقه شینگن به‌عنوان کشورهای اقتصادی‌تر شناخته می‌شوند. همچنین، تغییرات سیاست‌های ویزا و اقتصاد کشورها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر هزینه‌های مرتبط داشته باشند. کشور رومانی از آن دسته از کشورهای اروپایی می‌باشد که به تازگی به عضو اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شینگن درآمده است. و توانسته است لقب ارزانترین کشور برای ویزای شینگن را به خود اختصاص دهد.

کشور رومانی به دلیل سیاست‌های مالی و اقتصادی که تدبیر دیده است و همچنین شرایط مهاجرتی بسیار عالی که برای تحصیل و سرمایه گذاری برای مهاجران به وجود آورده یکی از مقاصد پر طرفدار برای مهاجرت می‌باشد.

با توجه به معیارهای مختلفی مانند هزینه‌های کنسولی، نرخ تأیید ویزا، و زمان پردازش، برخی کشورها در میان کشورهای منطقه شینگن به‌عنوان کشورهای اقتصادی‌تر شناخته می‌شوند. همچنین، تغییرات سیاست‌های ویزا و اقتصاد کشورها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر هزینه‌های مرتبط داشته باشند. کشور رومانی از آن دسته از کشورهای اروپایی می‌باشد که به تازگی به عضو اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شینگن درآمده است. و توانسته است لقب ارزانترین کشور برای ویزای شینگن را به خود اختصاص دهد.

کشور رومانی به دلیل سیاست‌های مالی و اقتصادی که تدبیر دیده است و همچنین شرایط مهاجرتی بسیار عالی که برای تحصیل و سرمایه گذاری برای مهاجران به وجود آورده یکی از مقاصد پر طرفدار برای مهاجرت می‌باشد.

مطلب پیشنهادی: ارزانترین کشور برای خرید ملک و اقامت

رومانی

مزایای کشور رومانی به عنوان ارزانترین کشور شینگن

برای مهاجرت به بیشتر کشورها نه تنها باید هزینه‌های اقامت را پرداخت کرد بلکه باید مقدار زیادی از هزینه‌های لازم برای سرمایه گذاری یا هزینه‌های تحصیل را هم پرداخت کرد. اما برای مهاجرت به کشور رومانی شما می‌توانید با کمترین هزینه به خاک این کشور ورود کنید. همچنین برای مهاجرانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می‌توانند با داشتن شرایط عالی یا بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های این کشور را بگیرند یا اینکه با کمترین هزینه به تحصیل در این کشور بپردازند. بهترین مزایا برای مهاجرت تحصیلی به این کشور این است که نگرانی برای آزمون‌های ورودی و یا شرط معدل و حتی مدرک زبان معتبر وجود ندارد. کشور رومانی نه تنها مناسب ترین شرایط بلکه ارزانترین کشور برای ویزای شینگن می‌باشد.

مطلب پیشنهادی: ایا رومانی جز شینگن است

مهم است که به شما یادآوری کنیم قبل از تصمیم برای مهاجرت هدف خود را معلوم کنید. مهاجرت به دلیل چالش‌ها و سختی‌هایی که در مسیر به همراه دارد حتما باید با هدفی خاص انجام شود. زیرا در غیر این صورت در ادامه این مسیر اگر هدف و مقصدی برا یآینده نداشته باشید ممکن است نه تنها آسیب‌‌های روحی غیر قابل جبرانی را متحمل شوید بلکه خسارت‌های مادی جبران ناپذیری هم تجربه خواهید کرد. به همین منظور بعد از هدف برای مهاجرت حتما اطلاعات لازم درباره‌ی کشور مقصد برای مهاجرت را کسب کنید. مشاوران ما در رویزا کنار شما هستند تا مسیر را برای رسیدن شما به اهدافتان تسهیل نمایند.

شرایط اقتصادی رومانی

کشور رومانی دارای منابع طبیعی قابل توجهی می‌باشد. این کشور از ذخایر نفتی و فلزاتی همچون طلا ونقره نیز برخوردار است.  در سال‌های 2010 تا 2020 رشد اقتصادی در کشور رومانی روند افزایشی داشته است. در سال 2019 رومانی بیشترین رشد اقتصادی را نیز تجربه کرد. همچنین طی گزارشات بانک جهانی کشور رومانی جزو کشورهای اروپایی با درآمد بالاتر متوسط به حساب می‌آید. همچنین تورم در طی این سال‌‌ها روند نزولی داشته است. در طی سال‌های اخیر نرخ بیکاری نیز در این کشور روند کاهشی داشته است. به همین منظور و به دلیل شرایط بسیار خوبی که این کشور دارد می‌تواند ارزانترین کشور برای ویزای شینگن باشد.

هزینه های زندگی در رومانی

هزینه‌های زندگی در رومانی با توجه به هزینه‌های هر فرد متغیر می‌باشد. ولی با توجه به تحقیقاتی که از گزارش هزینه‌های زندگی افراد  به عمل آمده است هزینه زندگی برای چهار نفر 2209.7 دلار و برای هر فرد به تنهایی 635.4 دلار تخمین زده شده است. این گزارش خیلی کمتر از گزارش هزینه‌های دیگر کشورهای اروپایی است. و تمام این بررسی‌ها نشان داده است کشور رومانی به عنوان ارزانترین کشور برای ویزای شینگن می‌باشد.

شاخص‌های انتخاب ارزانترین کشور برای مهاجرت

مهاجرت برای بهبود شرایط اقتصادی و زندگی آسان تر با شرایط عالی و خدمات رفاهی بهتر است. هدف از مهاجرت، رسیدن به یک زندگی با کیفیت بهتر می‌باشد. به همین منظور برای دستیابی به این هدف باید تمامی جوانب این امر را در نظر گرفت. اولین گزینه برای انتخاب مقصد، شناسایی و بررسی هزینه‌ها می‌باشد. قسمتی از هزینه‌ها مربوط مراحل اقدامات قانونی جهت دریافت مدارک لازم و هزینه‌های سفر است. قسمتی دیگر از هزینه‌ها به مخارج زندگی و هزینه‌های مختلف در کشور مقصد مربوط می‌شود. همه‌ی این هزینه‌ها در انتخاب ارزانترین کشور برای ویزای شینگن و مهاجرت نقش دارد.

هزینه‌های سالانه‌ی زندگی در هر کشور بر اساس میانگین درآمد افراد مشخص می‌شود. قیمت مصرف کننده، اجاره‌بها و مواد غذایی همگی اصلی ترین و تأثیرگذارترین مولفه‌ها برای انتخاب ارزان ترین کشورها برای مهاجرت هستند.

از دیگر شاخصه‌ها، هزینه‌‌ی تحصیلات افراد می‌باشد. هزینه‌های درمان و بهداشت وخدمات بیمه‌ از دیگر عوامل مهم است. مالیات نیز یکی از هزینه‌های  اساسی کشور مقصد می‌باشد که در انتخاب کشور مورد نظر نقش دارد.

قبل از انتخاب کشور برای مهاجرت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

1.فرهنگ کشور: آشنایی با فرهنگ کشور مورد نظر برای مهاجرت بسیار اهمیت دارد. زیرا که ممکن است ارزانترین کشور برای ویزای شینگن باشد اما به دلیل مغایرت فرهنگ آن کشور با محل زندگی مهاجرکننده با تفاوت‌های زیادی ممکن است مواجه شوید.

2.زبان : زبان موضوع بسیار مهمی برای انتخاب مقصد برای مهاجرت می‌باشد زیرا ممکن است زبان آن کشور تنها زبان رسمی باشد. به همین منظور یادگیری زبان رسمی آن کشور برای مهاجرت بسیار دشوار باشد. اما بعضی از کشورهای اروپایی زبان انگلیسی را برای راحتی مهاجران در سیستم‌های آموزشی و کاری خود وضع کرده‌اند. رومانی به عنوان ارزانترین کشور برای ویزای شینگن برای شرایط بهتر زبان انگلیسی را در کنار زبان رومانیایی دز سیستم‌های آموزشی و کاری خود قرار داده است .

3.اقتصاد: کشوری که اقتصادی رو به رشد و در حال توسعه داشته باشه نیز بهترین انتخاب برای مهاجرت باشد. به همین منظور کشور رومانی به دلیل کاهش تورم و همچنان رشد اقتصادی که این روزها دارد منجر به شرایطی عالی برای مهاجرت افراد شده است. و به همین خاطر لقب ارزانترین کشور برای ویزای شینگن را گرفته است.

4.حقوق و مالیات: بعضی از کشورها حقوق‌های خوبی دارند ولی به همان اندازه باید مالیات‌های سنگینی پرداخت کنند. اما خوبی کشور رومانی این است که نه تنها حقوق‌های خوبی دارد بلکه مالیات خیلی پایینی شهروندان و مهاجران باید پرداخت کنند.

تمامی مواردی که در بالا اشاره شده قسمتی از مهمترین نکات بود برای انتخاب کشور مقصد که ما در رویزا تمام این شرایط و شرایط شما را بررسی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا کشور رومانی را انتخاب کنیم؟

اولین مولفه برا یانتخاب کشور رومانی راحتی پروسه اقدام برای مهاجرت به این کشور می‌باشد. دومین مولفه به دلیل اینکه کشور رومانی برای افرادی که قصد مهاجرت به روش تحصیلی را دارند دانشگاه‌های آن از کشورهای مختلف دانشجو می‌پذیرند. سومین مولفه که بارها به آن اشاره کردیم چون مهمترین بخش برای مهاجرت به رومانی می‌باشد که هزینه‌های پایین زندگی می‌باشد. که این مسئله سبب شده ارزانترین کشور برای ویزای شینگن باشد. اجازه کار محدود در زمان دانشجویی و اجازه کار بعد از اتمام تحصیل با بهترین شرایط به همین منظور بعد از تحصیل می‌شود اقامت کشور را به راحتی به دست آورد.

چرا گرفتن اقامت رومانی یک مزیت محسوب می‌شود؟

زیرا شما با اخذ اقامت رومانی می‌توانید به عنوان یکی از شهروندهای این کشور در تمامی حوزه‌ها فعالیت داشته باشید. همچنین این کشور چون به تازگی به عضو کشورهای اتحادیه شینگن درآمده است بسیار اهمیت دارد. زیرا شما می‌توانید با داشتن ویزای شینگن به 27 کشور اروپایی بدون مجوز ورود رفت و آمد کنید یا به فعالیت داخل این کشورها بپردازید.

چرا برای اخذ ویزا رویزا را انتخاب کنیم؟

مهاجرت برای افراد همیشه با کلی تغییر و چالش همراه بوده است. از برنامه‌ریزی برای آینده و هدف گذاری تا انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت و راه‌های اخذ ویزا با توجه به شرایطی که متقاضی دارد تا سفر به کشور مورد نظر و گرفتن اقامت کشور همه پر از استرس و چالش است. رویزا با تجربه چندین ساله در زمینه‌ی انواع مهاجرت به کشورهای اروپایی و حوزه شینگن و همچنین تجربه تخصصی در زمینه مهاجرت به کشور رومانی می‌تواند امن ترین و مطمئن ترین راه برای انتخاب مشاوره برای مهاجرت به کشور کشورهای حوزه شینگن می‌باشد. کارشناسان رویزا گروپ همه روزه منتظر تماس شما برای انتقال تجربیات و خدمات مشاوره به شما عزیزان در طول مسیر هستند.

مطلب پیشنهادی: ارزانترین کشور برای تحصیل ارشد 

ثبت شرکت در رومانی

مزیت انتخاب راحت‌ترین کشور برای دریافت ویزای شینگن

انتخاب کشوری که شرایط سهل‌الوصولی برای اخذ ویزای شینگن داشته باشد، کار چندان دشواری نیست. البته اگر با متخصصین و کارشناسان خبره‌ای در ارتباط باشید، به طور قطع در این مسیر به شما کمک‌های شایانی خواهند کرد. در این مطلب به طور کامل به انتخاب راحت‌ترین کشور برای دریافت ویزای شینگن پرداختیم. و تمامی جوانب آن را مورد بررسی کامل قرار دادیم. بنابراین لازم است در نظر داشته باشید که رویزا گروپ با ارائه خدمات مشاوره آنلاین و رایگان به سایر سوال‌های شما نیز پاسخ خواهد دادو و درواقع تمامی این دسته از مسائل را برای شما برطرف می‌کند.

کلام آخر رویزا گروپ

می‌دانیم که هرکشوری با توجه به مزایایی که دارد معایبی هم دارد ولی اطلاعات دقیق درباره‌ی تمامی معایب و مزایای هرکشور قبل از اقدام و مهاجرت به آن نیز الزامی است. کشور رومانی هرچند مزایای زیادی دارد و عنوان ارزانترین کشور برای ویزای شینگن را به خود اختصاص داده است. اما در کنار همه این‌ مسائل معایبی هم دارد. ولی صد در صد مزایایی که کشور رومانی دارد آنقدر هیجان انگیز و وسوسه انگیز هست که شما را قانع کند تا به مهاجرت به این کشور فکر کنید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا