خانه » تحصیل دامپزشکی در رومانی

تحصیل دامپزشکی در رومانی

تحصیل دامپزشکی در رومانی
به این صفحه امتیاز دهید!

خیلی از ما ها هستیم که به دنبال مهاجرت از کشور خودمون به هر علتی هستیم. خیلی زمان صرف می کنیم و از خیلی ها مشورت می گیریم؛ تا یک کشور مناسب برای مهاجرت پیدا کنیم. خیلی از ما ها افرادی هستیم که به دنبال مهاجرت برای تحصیل هستیم. در واقع برای مهاجرت تحصیلی نکات بسیار مهمی وجود دارد. انتخاب کشور مناسب مهاجرت موضوع مهمی است که باید بررسی کنیم. چون مهمه که به کدوم کشور داریم می ریم. در کنار مشورت با افراد دریافت مشاوره از متخصصان هم می تواند به ما کمک کند. تا بهترین کشور را برای مهاجرت خود انتخاب کنیم. و به آسانی نسبت به مهاجرت به آن قدام کنیم. رویزا یک شرکت معتبر بین  المللی برای مهاجرت به رومانی است. در این مجله اینترنتی قصد داریم در مورد تحصیل دامپزشکی در رومانی و کار دامپزشکی در رومانی برای شما عزیزان صحبت کنیم. همراه ما باشید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

مهاجرت برای تحصیل در رشته دامپزشکی

یکی از رشته هایی که در کشور ما بسیار خواهان و طرفدار دارد رشته دامپزشکی است. بسیاری از افراد هستند که در حال حاضر یا پشت کنکور اند یا خودشون رو آماده کنکور می کنن. اما قبولی در دانشگاه های ایران، حتی دانشگاه های سطح پایین کار راحتی برای افراد نیست. بسیاری از افراد به همین علت یا چند سال پشت کنکور می مایند و تلاش هایی می کنند که قالبا هم بی ثمر است. بسیاری از افراد هم بی خیال علاقه خود می شوند و حتی بی خیال تحصیل می شوند. و راه دیگری را در پیش می گیرند. اما این قطعا راه حل مناسبی نیست. و می توان با اندکی تغییر در سبک زندگی به موفقیتی که انتظار دارید برسید.

خب پس به نظر شما راه حل این موضوع چیست؟ در این مجله به اون می پردازیم و راه حل آن را بررسی می کنیم. تعداد معدودی از افراد هستند که بی خیال هدف خود نمی شن و تا انتهای مسیر رو می رن. این افراد هر چند سختی زیادی رو تحمل می کنن ولی بالاخره به هدف خودشون می رسن. و اون جوری که دوست دارن زندگی می کنن. یکی از راه حل های اون تحصیل دامپزشکی در رومانی هست. تحصیل دندانپزشکی برای مهاجرت هست. البته مهاجرت کار ساده ای نیست و اصطلاحا دل شیر می خواد. چون باید کشور و خانوده خودمون رو رها کنیم. و در غربت زندگی  کنیم. یکی از بهترین کشور های مناسب برای مهاجرت تحصیلی کشور رومانی هست. تحصیل دامپزشکی در رومانی قطعا به اندازه ایران سختی نداره. همین طور تحصیل در رومانی  بازدهی خیلی خیلی بیشتری برای افراد داره.

تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت

تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت

یکی از دلایل مهاجرت افراد به خارج از کشور تحصیل توی کشور های معتبر خارجی است. تا مدرکی که گرفته می شه معتبر باشه. همچنین کشور رومانی جز این دسته از کشور ها برای مهاجرت است. این کشور اروپایی خیلی از افراد که می خوان مهاجرت کنن رو به خودش جذب می کنه. بسیاری از افراد به دنبال تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت هستند. یعنی علاقه مندان به این رشته قصد دارن تو یه کشور با دانشگاه های معتبر اقدام به تحصیل توی رشته دامپزشکی کنن. در ادامه حتما به دانشگاه های دامپزشکی رومانی می پردازیم و بهترین اون رو به شما معرفی میک نیم. البته بسیاری از افراد هم هستن که به دنبال مهاجرت هستن. یکی از راه های خوب برای این کار، تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت هست. رشته دامپزشکی، رشته ای هست که به شدت در کشور رومانی به اون اهمیت داده می شه. دلیل اون رو هم در ادامه به شما می گیم. برای همین اگه به این رشته علاقه دارید می تونید جدی بع تحصیل دانپزشکی در رومانی فکر کنید.

تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت

زبان مد نظر برای تحصیل دامپزشکی در رومانی

کشور رومانی جز دسته کشور های هست که مردم اون هم به زبان رومانیایی و هم انگلیسی صحبت می کنن. البته کاربرد زبان رومانیایی توی کشور رومانی بسیار بیشتر از زبان انگلیسی هست. اما مردم رومانی به طور کافی به زبان رومانیایی اشراف کامل دارن. همچنین در مورد زبان و فرهنگ مردم رومانی می تونید مجله لینک شده رو در رویزا مطالعه کنید. اما زبان مورد نظر برای تحصیل دامپزشکی در رومانی، زبان رومانیایی هست. علت اون هم کار های عملی در بیمارستان های مخصوص به حیوانات است. مردم رومانی فرهنگ غنی دارند. و قطعا از زندگی کنار آن ها لذت خواهید برد.

پس شما برای تحصیل در این رشته نیاز هست که تسلط کافی به زبان رومانیایی داشته باشید. زبان رومانیایی یک زبان از ریشه لاتین و به شیرینی زبان ایتالیایی است. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه های دامپزشکی رومانی رو دارند باید این زبان رو یاد بگیرن. برای همین کشور رومانی یک راه حل برای این موضوع اندیشیده. شما می تونید با گذراندن یک دوره تحصیلی زبان رومانیایی یک ساله در کالج کاملا به این زبان مسلط شوید. یا حتی این که در کشور خودمون ایران مراکز تحصیلی زبان رومانیایی وجود دارند و داخل خود ایران یاد بگیرید. برای مطلع شدن از این مراکز زبان می تونید از رویزا درخواست خودتون رو ثبت کنید. تا با یادگیری این زبان شیرین بتونید در این کشور تحصیل کنید.

دامپزشکی در رومانی

شرایط تحصیل دامپزشکی در رومانی

رشته تحصیلی دامپزشکی مثل سایر رشته ها در تمامی کشور ها برای تحصیلات، شرایط ویژه ای داره. اولین موضوع زبان رومانیایی بود که در بخش قبلی در مورد اون کامل صحبت کردیم. زبان رومانیایی برای کار های عملی در این رشته باید استفاده شوند. پس یادگیری این زبان برای شما بسیار دارای اهمیت است. دومین موضوع هم مدرک تحصیلی شما است. قطعا کسی که هیچ تحصیلاتی نداره نمی تونه مستقیما برای تحصیل در این رشته اقدام کنه. تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت نیاز به یک سری موارد ویژه داره که حتما باید رعایت شه. حداقل مدرک مورد نیاز برای تحصیل کردن در مشور رومانی، دیپلم است. همون طور که می بینید  تحصیل در رومانی چندان شرایط سختی نداره.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل دامپرشکی در رومانی

همون طور که توی قسمت قبلی به اون اشاره کردیم، برای تحصیلات دانشگاهی در کشور رومانی شما نیاز به مدرک دیپلم دارید. البته نکته ای که بسیار مهم است این است که شما برای تحصیل در هر رشته نیاز به دیپلم مربوط به اون ندارید. در واقع شما برای تحصیل در دانشگاه های دامپزشکی رومانی حتما نباید شما رشته تجربی رو خونده باشید. هر چند که داشتن دیپلم تجربی یک امتیاز ویژه تری برای شما قائل می شه. اما لزوم تحصیل در رشته دامپزشکی داشتن مدرک دیپلم تجربی نیست. همچنین یکی از دیگر از شرایط تحصیلی در کشور رومانی، داشتن معدل بالای 14 برای دیپلم شما است.

اقدام به تحصیل در رشته دامپزشکی در رومانی با رویزا

اگر تو هم قصد تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت از ایران به کشور رومانی رو داری، شک نکن که رویزا بهترین انتخابه. رویزا با سال ها فعالیت در زمینه ویزای کشور رومانی توی خود کشور رومانی فعالیت داره. تقریبا تمام دفاتر مهاجرتی به کشور رومانی با رویزا کار می کنن. همین طور درصد موفقیت رویزا برای گرفتن ویزای تحصیلی 99 درصده. یعنی با رویزا حتما به هدفت می رسی. همین طور رویزا چون خودش توی کشور رومانی هست، یه پشتیبان و حامی خیلی خوبی براته. پس توی انتخاب رویزا شک نکن …

اقدام تحصیل در رویزا

کار دامپزشکی در رومانی

یکی از کار های بسیار پر سود در کشور رومانی کار دامپزشکی در رومانی است. کشور رومانی جز کشور های است که توی اون فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی وجود داره. مردم رومانی بسیار به حیوانات اهمیت میدن و تقریبا از هر 4خانوار، یک خانوار حیوان خانگی داره. برای همین نیزوی کار دامپزشکی در رومانی بسیار مورد نیاز این کشور است. حقوق های خوبی توسط دولت رومانی به متخصصین این رشته داده میشه. پس  اگر به دنبال کار دامپزشکی در رومانی هست، باید بدونی که از کار بسیار خوبی تو این کشور برخوردار میشی. همینطور برای اطلاع بیشتر در مورد کار در رومانی میتونی به این صفحه در منو مراجعه کنید.
کار دامپزشکی در رومانی

دانشگاه های دامپزشکی رومانی:

دانشگاه های دامپزشکی رومانی در تعداد های متعددی در این کشور وجود دارن. دانشگاه های بسیار معتبر و خوبی توی کشور رومانی برای تحصیل در رشته دامپزشکی وجود دارد. یکی از این دانشگاه های معتبر، دانشگاه پزشکی UFM Carol Davila هست. این دانشگاه یکی از معتبر ترین و بهترین دانشگاه های پزشکی در سراسر دنیاست. این داشنگاه، یک دانشگاه معمولی در زمینه پزشکی نیست. پزشکان فارق التحصیل از این دانشگاه، دارای یک مدرک معتبر دانشگاهی هستن. با این مدرک هر جای جهان میشه اقدام به کار کرد. دانشگاه های دامپزشکی رومانی جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند.
دانشگاه

مدت زمان تحصیل در رشته دامپزشکی:

یکی از مسائل مهم در زمینه تحصیل مدت زمان تحصیل برای دانشجویان است. مدت زمان تحصیل در رشته دامپزشکی در کشور رومانی بین 4 تا 6 سال است. این میزان توی رشته های متفاوت متغیر هست. 

دریافت ویزا بعد از تحصیل:

کشور رومانی به مهاجرینی که قصد تحصیل توی کشورش دارن رو جز شهروندان خودش میدونه. دولت رومانی بعد از اتمام تحصیل افراد به اون ها اقامت تو کشورش رو میده. اگر شما هم جز دسته افرادی هستید، که به دنبال افامت توی این کشور هستید، یکی از بهترین راه ها تحصیل در رومانی هست. شما بعد از 5 سال حضور در کشور رومانی میتونید اقامت دائم این کشور رو بگیرید.
سگ

انواع حیوانات خانگی در رومانی:

همونطور که گفتیم کشور رومانی جز کشور های هست که مردمش بسیار به حیوانات خانگی علاقه کند هستن. حیوانات خانگی متعددی توی کشور رومانی وجود دارن. از انواع این حیوانات میشه به سگ، گربه، پرندگان و … جز حیوانات خانگی هستن. همینطور انواع حیوانات مخصوص دام هم در این کشور هستن. این حیوانات هم مثل گاو، گوسفند و … است. به طوری که کشور رومانی توی این زمینه بسیار قوی هست و حتی صادرات هم دارد.
اقامت

ارزش مدرک دانشگاه های دامپزشکی رومانی:

کشور رومانی جز کشور های اتحادیه اروپا است. متد آموزشی این کشور کاملا منطبق با کشور های روز اروپا است. ارزش مدرک دانشگاه های دامپزشکی رومانی نیز بسیار بالا است. در تمامی دنیا این مدرک دارای اعتبار است و موزد قبول همه کشور ها میباشد. ارزش مدرک این کشور، برای کار دامپزشکی در رومانی و سایر کشور ها قابل قبول است. ارزش و اعتبار مدرک این کشور یکی از دلیل حجوم مهاجرین به این کشور است. مهاجرینی که قصد تحصیل دامپزشکی برای مهاجرت رو دارن، کشور رومانی  یکی از مقصد های این افراد است.
دانشجو دامپزشکی
چه کار کنیم

از کجا باید شروع کنیم:

برای بسیاری از افراد این سوال پیش میاد که باید از کجا شروع کنیم. باید به شما بگویم که شما کار سختی در پیش ندارید. فقط کافیست با رویزا تماس بگیرید و درخواست خودتون رو ثبت کنید. دیگه تمامی کار ها صفر تا صد توسط رویزا انجام میشه. پس شما هیچ کاری نیاز نیست و انجام بدید و تمامی مراحل رو رویزا براتون انجام میده. حتی پس از ورود به کشور رومانی و تا آخر اقامتتون توی این کشور رویزا همراه شماست. پس با رویزا هیچ نگرانی نداشته باشید.
دامپزشکی

سوالات متداول

 زبان مورد نظر برای تحصیل دامپزشکی در رومانی، زبان رومانیایی هست. علت اون هم کار های عملی در بیمارستان های مخصوص به حیوانات است.

 
حتی اگر نیاز به مدرک زبان برای مهاجرت نباشد، برای زندگی در یک کشور خارجی، نیاز به تسلط به زبان خارجی دارید.
  •    شناسنامه و کارت ملی و کپی از آن ها
  • گذرنامه معتبر
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • دو قطعه عکس
لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد تحصیل دامپزشکی در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا