خانه » شرایط تحصیل پرستاری در روسیه + مشاوره رایگان

شرایط تحصیل پرستاری در روسیه + مشاوره رایگان

تحصیل پرستاری در روسیه
به این صفحه امتیاز دهید!

تحصیلات پرستاری در روسیه به متقاضیان خارجی اجازه می دهد تا تحصیلات عالی را دریافت کنند و به عنوان یک حرفه ای مورد تقاضا با طیف گسترده ای از شایستگی ها وارد بازار کار شوند. با توسعه دارو، الزامات کارکنان سخت تر می شود. آموزش پرستاری این فرصت را می دهد که هم در زمینه پزشکی عملی و هم در سمت های اداری و یا در حوزه علمی کار کنید.

مشاوره آنلاین رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

تحصیل پرستاری در روسیه

پرستاری یکی از بزرگ ترین رشته ها در حرفه مراقبت های بهداشتی است. تقاضا برای پرستاران زیاد است و به دلیل افزایش تقاضا و انتظارات از سوی افرادی که به دنبال مراقبت های بهداشتی هستند، همچنان در طول سال ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. افزایش تقاضا برای پرستاران همچنین می تواند به سازماندهی مجدد سیستم مراقبت های بهداشتی برای پاسخ سریعتر و موثرتر به وضعیت فعلی که هر ملتی با آن مواجه است، یعنی همه گیری، مرتبط باشد.

پرستاران نقشی حیاتی در پاسخگویی به مسائل بهداشتی جامعه ایفا می‌کنند و فعالانه در تحقیقات، مشورت‌ها و مدیریت سلامت برای حل این مشکلات شرکت می‌کنند. و برای کشوری مانند روسیه، پرستاران به اندازه سربازانشان حساس هستند. در طول سال های گذشته، روسیه تقریباً 1.24 میلیون پرستار داشته است. این پرستاران به جامعه روسیه توجه می کنند و به طور مداوم راه حل های بهداشتی را به بخش های مختلف ارائه می دهند.

روسیه یکی از مهم ترین کشورهایی است که دانشگاه های عالی پزشکی را با شهریه نسبتا پایین ارائه می دهد. پرستاران زیادی هستند که از این دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند. با این حال، روسیه همچنین مرزهای خود را به روی پرستاران بین المللی که به دنبال تحصیل و کار هستند باز کرد. در زیر مراحل نحوه پرستار شدن در روسیه ارائه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، روی لینک تحصیل در روسیه کلیک کنید. 

هزینه تحصیل پرستاری در روسیه

هزینه تحصیل در رشته پرستاری در روسیه سالانه حدود 2300 دلار است. این هزینه بسته به دانشگاه و برنامه متفاوت است و برخی از آنها کمی گران تر هستند. علاوه بر این، دانشجویان بین‌المللی ممکن است برای هزینه‌های اضافی مانند هزینه‌های ویزا و بیمه سلامت نیاز داشته باشند. با این حال، هزینه های زندگی در شهرها متفاوت است، اگرچه در اکثر آنها مسکن مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپایی است. در واقع، شما می توانید ماهیانه حدود 1000 دلار در برخی از ارزان ترین شهرهای روسیه مانند سامارا و کازان زندگی کنید.

اگر قصد کسب اطلاعات در خصوص تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه‌های روسیه را دارید به لینک تحصیل دندانپزشکی در روسیه مراجعه کنید.

تحصیل پرستاری در روسیه

مراحل نحوه تحصیل پرستاری در روسیه

تمام نیازهای ضروری را جمع آوری کنید

اولین قدم برای ورود به برنامه پرستاری در روسیه، جمع آوری مدارک لازم است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید چندین سند را پردازش کنید. اینها شامل پاسپورت، گواهی پزشکی، کارت شناسایی، عکس‌ها و سایر گواهی‌هایی است که ممکن است کشور قبل از ورود به کشور از شما بخواهد. بهتر است این اسناد را از قبل آماده کنید زیرا پردازش برخی از آنها زمان می برد.

مطالب مرتبط: تحصیل پزشکی در روسیه

 

از بین دانشگاه‌ها و برنامه‌هایی که به بهترین وجه برای شما مناسب است، انتخاب کنید

دانشگاه هایی وجود دارند که برنامه های پرستاری (یعنی مدرک لیسانس و فوق لیسانس) را در روسیه ارائه می دهند. قدم بعدی برای تحصیل و پرستار شدن در روسیه این است که بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید. مانند هر دانشگاه بین المللی دیگری، دوره لیسانس پرستاری چهار سال طول می کشد تا تحت برنامه درسی روسیه تکمیل شود. برخی از دانشگاه ها بسته به چیزی که شما می خواهید در رشته پرستاری تخصص ارائه می دهند.

تحقیق در مورد دانشگاهی که برای آن درخواست می دهید

قبل از تحصیل در رشته پرستاری در روسیه، قدم بعدی که باید در نظر بگیرید، تحقیق در مورد محل دانشگاه است. آیا سبک زندگی و هزینه زندگی در منطقه دانشگاه انتخابی شما مقرون به صرفه است؟ آیا قادر خواهید بود تمام نیازهای خود را حفظ و تأمین کنید؟ آیا بودجه شما می تواند تمام هزینه های روزانه شما از جمله حمل و نقل به مدرسه و وسایل مورد نیاز برای برنامه پرستاری را پوشش دهد؟ هنگامی که ترجیحات و دلایل خود را برای اقامت در یک شهر خاص در روسیه مشخص کنید، انتخاب یک مکان از قبل آسان خواهد بود.

الزامات دانشگاه را برآورده کنید

پس از انتخاب دانشگاهی که به بهترین وجه با ترجیحات شما مطابقت دارد، تمام مدارکی را که دانشگاه برای پذیرش شما از شما می خواهد فهرست کنید. اینها معمولاً در وب سایت یا صفحه مدرسه آنها انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات لازم پر شده است.

زبان روسی را یاد بگیرید

برای یادگیری زبان آنها آماده باشید. برای اینکه بتوانید با موفقیت وارد حرفه پرستاری در روسیه شوید، باید نحوه استفاده از زبان روسی را بیاموزید. چندین برنامه تحصیلات تکمیلی وجود دارد که برنامه درسی را به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و حتی فرانسوی ارائه می دهند. با این حال، برنامه پرستاری فقط به زبان روسی ارائه می شود. بنابراین، بهتر است حتی قبل از رفتن به خود کشور، زبان روسی را بدانید و یاد بگیرید. این به شما کمک می کند افرادی را که قرار است در مدرسه با آنها کار کنید درک کنید و البته دید بهتری از هر موضوع درسی که در مدرسه مورد بحث قرار می گیرد به شما می دهد. زمانی که از همان زبانی که آنها برای ارتباط استفاده می کنند استفاده می کنید، همیشه بهتر است با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید و درک کنید.

برای تامین مالی و کمک هزینه تحصیلی برای تامین هزینه شهریه اقدام کنید

راه دیگری که به شما در ورود به برنامه پرستاری در روسیه کمک می کند، جستجو و درخواست برای بورسیه است. درست مانند آنچه در مرحله 2 ذکر شد، در انتخاب دانشگاه پرستاری باید شهریه، هزینه زندگی و هزینه‌های روزانه در نظر گرفته شود. حساب بانکی شما باید برای تامین این هزینه ها آماده باشد. اگر خانواده شما از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند، می توانید انتخاب کنید که یک دانشجوی خود سرمایه گذاری کنید و تمام هزینه های خود را از فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. با این حال، اگر از نظر مالی دچار مشکل هستید، بورسیه های دولتی یا دولتی توسط فدراسیون روسیه ارائه می شود. شما می توانید برای کمک به امور مالی خود، برای این بورسیه‌ها درخواست دهید.

تحصیل پرستاری در روسیه

برای درخواست و ارسال مدارک خود آماده شوید

هنگامی که با امور مالی خود آماده شدید، اکنون می توانید درخواست دهید و تمام مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید. به غیر از برگه اطلاعاتی که در مرحله 4 پر شده است، باید سایر مدارک لازم را به دانشگاه ارائه دهید. به وب سایت دانشگاه نگاه کنید و روند درخواست آنها را بررسی کنید. تمام الزامات ورود و مدارک لازم برای ارسال را بخوانید. برخی از مدارکی که آنها برای ارسال یک دانشجوی بین المللی نیاز دارند به شرح زیر است:

  • کپی مدارک مختلف مانند کارنامه، لیست موضوعات مورد مطالعه و نمرات کسب شده از مدرسه قبلی شما
  • مدرکی که هویت و ملیت شما را تایید می کند (یعنی کارت شناسایی یا شناسنامه). ترجمه محضری به روسی و کپی اصلی الزامی است.
  • فرم درخواست تکمیل شده یا درخواست پذیرش از دانشگاه
  • عکس (بسته به نیاز دانشگاه)

این‌ها تنها بخشی از مدارکی است که دانشگاه انتخابی شما ممکن است از شما بخواهد. پس از ارسال تمامی مدارک درخواستی شما، دانشگاه درخواست شما را بررسی می کند و به شما اطلاع داده می شود که آیا رد یا قبول شده اید. هنگامی که نامه پذیرش خود را دریافت کردید، آماده رسیدگی به نامه دعوت خود باشید. این برای درخواست ویزای دانشجویی ضروری است.

برای متقاضیانی که توانسته اند از طریق انتخاب رقابتی (بورسیه) جایگاه خود را در دانشگاهی در روسیه به دست آورند، دعوت نامه ای از طرف وزارت امور خارجه روسیه صادر می شود. اما برای متقاضیانی که دارای بودجه شخصی هستند، دعوتنامه توسط دانشگاه ارسال خواهد شد.

تحصیل پرستاری در روسیه

برای ویزای دانشجویی اقدام کنید

پس از دریافت دعوت نامه، اکنون می توانید درخواست ویزای دانشجویی خود را پردازش کنید. این یکی از مراحل ضروری برای تحصیل موفق و پرستار شدن در روسیه است. شرایط بسته به ملیت شما متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خاص، می توانید صفحه فرم درخواست الکترونیکی تکمیل ویزای را بررسی کنید.

به طور کلی، شما باید یک فرم درخواست تکمیل شده، گذرنامه، نامه دعوت، گواهی یا مدرک تحصیلی متوسطه قانونی و مهر شده، گواهی پزشکی، و عکس های اندازه گذرنامه را ارسال کنید. هنگام درخواست ویزای دانشجویی حتما تمامی این مدارک را تهیه کنید.

پرستاری شغلی پرمشقت و در عین حال کامل است که در روسیه تقاضای زیادی دارد. با شهریه مقرون به صرفه و دانشگاه های عالی پزشکی، روسیه یک مقصد عالی برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند در رشته پرستاری تحصیل کنند.

کلام آخر رویزاگروپ

رویزاگروپ با شما همراه است تا بتوانید در رشته مورد علاقه خود به بهرین نحو تحصیل کنید. ما سعی کردیم تا اطلاعات جامعی در خصوص تحصیل پرستاری در روسیه را در اختیار شما قرار دهیم تا در این مسیر با کمترین مشکلات مواجه شوید. این موضوع تا حد زیادی به شما کمک می‌کند تا مسیر درستی را جهت رسیدن به اهداف خود پیش بگیرید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا