خانه » انواع ویزا رومانی

انواع ویزا رومانی

انواع ویزا رومانی
4.2/5 - (5 امتیاز)

ویزا رومانی یکی از موارد مهم و قابل توجه برای افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. با در دست داشتن ویزا رومانی، شما می‌ توانید به طور قانونی و با آرامش به این کشور سفر کنید. اما برای تهیه ویزا رومانی، شما باید با انواع ویزا های مختلف که برای ورود به رومانی وجود دارد، آشنا باشید؛ تا با توجه به نیاز های خود بهترین آن را انتخاب کنید. هر نوع ویزا شرایط و محدودیت ‌های خود را دارد؛ و بسته به منظور سفر، مدت زمان اقامت و هدف اقامت در رومانی، شما باید نوع ویزای مناسب را انتخاب کنید. بررسی انواع ویزا رومانی سبب می شود مسیر مهاجرت به این کشور را آسان تر طی کنید. از ویزای توریستی گرفته تا ویزاهای کاری، تحصیلی و درمانی، هر نوع ویزا به توصیف و شرایط خاص خود دارد. برای مهاجرت به رومانی و دریافت ویزا ادامه مقاله را مطالعه کنید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

مهاجرت با رویزا گروپ

مزایای مهاجرت به رومانی

مهاجرت به رومانی می ‌تواند برای افراد بهره ‌مندی‌ های متعددی را به همراه داشته باشد. یکی از مزایای مهاجرت به رومانی  فرصت‌ های تحصیلی مناسب است. رومانی دارای دانشگاه‌ های معتبر و با سابقه ‌ای است؛ که امکان ادامه تحصیل در رشته ‌های مختلف را برای دان     شجویان فراهم می ‌کند. هزینه تحصیل در رومانی نسبتاً مناسب است؛ و شما می‌ توانید از برنامه‌ های تحصیلی و تخفیفات مالی برخوردار شوید. اقتصاد پویا نیز یکی دیگر از مزایای مهاجرت به رومانی  می باشد. رومانی از نظر اقتصادی یک کشور پویا است. دارای بخش ‌های صنعتی قوی در زمینه‌ های؛ مختلف مانند تولید خودرو، فناوری اطلاعات، پزشکی و صنایع تولیدی است. مهاجرت به رومانی می‌ تواند فرصت‌ های شغلی مناسب را برای شما فراهم کند. زندگی آرام و امن هم یکی دیگر از مهم ترین مزایای مهاجرت به رومانی است. رومانی یک کشور امن و پایدار است و شاخص‌ های جرم و جنایت در آن نسبتاً پایین است.

این کشور دارای زندگی شهری مدرن و فضای سبز زیادی است؛ که به شما امکانات رفاهی و آرامش را می ‌دهد. طبیعت و جاذبه ‌های گردشگری را هم می توان از جمله مزایای مهاجرت به رومانی دانست. رومانی دارای طبیعت بکر و مناظر زیبایی است. این کشور دارای کوهستان ‌ها، دره ‌ها، دریاچه ‌ها و غار های طبیعی است؛ که مورد استقبال گردشگران قرار می‌ گیرد. این موارد از مهم ترین مزایای مهاجرت به رومانی است.  که می تواند باعث شود این کشور به یک مقصد مهم برای مهاجرت تبدیل شود. که به این منظور می توانید با رویزا گروپ اقدام کنید.

مهاجرت تحصیلی به رومانی

انواع ویزا رومانی

این مقاله  در مورد انواع ویزا رومانی است. در این بخش به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت. باید بگوییم در رومانی، مجموعه ‌ای از انواع ویزا ها وجود دارد؛ که بسته به هدف سفر، مدت زمان اقامت و شرایط خاص، انتخاب می ‌شوند. توجه داشته باشید که با کسب آگاهی کامل در باره انواع ویزا می توانید؛ راحت ترین مسیر را به این منظور طی کنید. انواع ویزا شرایط خاص خود را دارد؛ از طرف دیگر مزیت ها و معایب مختص به خود را نیز دارند. برای همین هم این مورد یعنی دانستن در مورد انواع ویزا دارای اهمیت است. در زیر، به برخی از انواع رایج ویزا های رومانی اشاره می ‌کنم:

ویزای توریستی

 یکی از انواع ویزا که می توان با کمک آن به رومانی مهاجرت کرد؛ ویزا توریستی است. این ویزا برای افرادی است که قصد سفر به رومانی به عنوان گردشگر را دارند. معمولاً برای مدت زمان کوتاهی صادر می ‌شود؛ و شما می ‌توانید به دیدن جاذبه‌ های گردشگری، کشور و فرهنگ رومانی بپردازید. این ویزا در بین تمام روش های اخذ ویزا راحت تر است. شرایط راحت تری دارد و برای عموم مردم امکان پذیر است. اگر با هدف تفریح و تفرج قصد سفر به رومانی را دارید؛ می توانید ویزا توریستی دریافت کنید. و به دیدن جاذبه های گردشگری این کشور بپردازید.

 ویزای کاری

ویزا کاری هم یکی دیگر از انواع ویزا رومانی است. این نوع ویزا برای افرادی است که قصد کار در رومانی را دارند. این ویزا معمولاً برای مدت طولانی‌ تری صادر می ‌شود؛ و شما می‌ توانید در یک شرکت یا سازمان رومانی کار کنید. برای اخذ این ویزا لازم است تخصص خاصی داشته باشید. اگر این ویژگی را دارید می توانید اینگونه به رومانی مهاجرت نمایید. ویزا کاری از نظر سختی در رده میانی قرار می گیرد. و اگر شرایط استفاده از آن را دارید می توانید به ساده ترین شکل ممکن به این کشور مهاجرت کنید.

ویزای دانشجویی

یکی دیگر از انواع ویزا رومانی، ویزا دانشجویی است. این ویزا برای افرادی است؛ که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌ ها یا موسسات آموزشی رومانی را دارند. با این ویزا، شما می ‌توانید به عنوان دانشجو در رومانی درس بخوانید و اقامت کنید. ویزا دانشجویی یکی از بهترین شیوه ها برای مهاجرت به رومانی است؛ که مزیت های بی شماری دارد. برای اقدام به مهاجرت تحصیلی به می توانید؛ روی کمک رویزا گروپ حساب کنید. رویزا گروپ به صورت تخصصی بر روی مهاجرت تحصیلی کار می کند. که می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. این موارد برای ویزای تحصیلی رومانی لازم الاجرا است.

ویزای درمانی

یکی دیگر از انواع ویزا رومانی، ویزا درمانی است. ویزا درمانی برای کسانی که دچار بیماری هستند مناسب است. این ویزا برای افرادی است که نیاز به درمان یا مراقبت پزشکی در رومانی دارند. با این ویزا، شما می ‌توانید به یک مرکز درمانی معتبر در رومانی مراجعه کنید. البته حتما می دانید که ایران در حوزه درمانی جز برترین کشور ها در جهان است. و اگر به علت درمان می خواهید به این کشور مهاجرت کنید؛ توصیه می کنیم پیش از آن به مراکز درمانی کشور خودمان مراجعه کنید. اینگونه با هزینه کم تر اقدام به درمان خواهید کرد.

 ویزای تجاری

روش دیگری که می توان به وسیله آن به رومانی مهاجرت کرد؛ ویزا تجاری است. این ویزا برای افرادی است که قصد برقراری تجارت و سرمایه‌ گذاری در رومانی را دارند. با این ویزا، شما می‌ توانید به عنوان تاجر و کارآفرین در رومانی فعالیت کنید. ویزا تجاری نیاز به پشتوانه مالی قوی دارد. و باید دارای توان مالی بالایی باشید؛ تا بتوانید به وسیله آن به این کشور مهاجرت کنید. اگر مقدمات لازم به این منظور را دارید می توانید؛ با استفاده از ویزا تجاری به کشور رومانی مهاجرت کنید. و از مزایای این اقدام بهره مند شوید.

ویزای خانواده

ویزای خانواده رومانی برای اعضای خانواده افرادی است؛ که در حال حاضر در رومانی اقامت دارند و می‌ خواهند؛ خانواده ‌شان نیز به آن ‌جا بپیوندد. این ویزا به اعضای خانواده اصلی شامل همسر و فرزندان تحت 18 سال اعطا می ‌شود. در صورتی که خانواده شما در رومانی زندگی می‌کنند، می‌توانید برای پیوستن به آنان ویزای اتحاد خانوادگی رومانی را دریافت نمایید. برای این که بتوانید به خانواده خود ملحق شوید، یک نفر باید حامی مالی شود. این حامی مالی باید شهروند رومانی یا اتحادیه اروپا باشد یا از اتحادیه اروپا مجوز ICT داشته باشد.

مزیت های رومانی برای مهاجرت دختر تنها

اخذ ویزا دانشجویی

ویزای دانشجویی یکی از انواع ویزا های مورد نیاز برای دانشجویانی است؛ که قصد ادامه تحصیل در کشور های خارجی را دارند. اخذ ویزای دانشجویی اهمیت بسیاری در فرآیند تحصیل در خارج از کشور دارد؛ و با به دست آوردن آن، شما قادر خواهید بود؛ به طور قانونی و با اجازه اقامت، در کشور مورد نظر خود تحصیل کنید. برای اخذ ویزای دانشجویی رومانی، شما باید مراحل و شرایط خاصی را طی کنید. پذیرش تحصیلی اولین گام است. اولین قدم برای اخذ ویزای دانشجویی، دریافت پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در رومانی است. شما باید به دانشگاه مورد نظر خود درخواست ارسال مدارک و فرم ‌های لازم را انجام داده؛ و پذیرش رسمی را برای تحصیل دریافت کنید. تهیه مدارک مورد نیاز نیز گام دیگری است که به این منظر باید بردارید. برای اخذ ویزای دانشجویی رومانی، شما باید مدارکی مانند مدرک تحصیلی؛ رزومه، مدارک مالی، گواهی انگلیسی و گواهی پاسپورت را تهیه و ترجمه کنید.

 همچنین، ممکن است نیاز به مدارکی مانند نامه ارجاع از دانشگاه قبلی، توصیه نامه ها و گواهی سلامتی داشته باشید. پرداخت هزینه‌ ها هم کار دیگری است که برای اخذ ویزا دانشجویی باید انجام دهید. برای اخذ ویزای دانشجویی رومانی، شما باید هزینه‌ های مربوط به تحصیل و هزینه‌های ویزا را پرداخت کنید. برای اخد ویزا دانشجویی برداشتن چند گام دیگر نیز نیاز است. که در مقاله ای به طور کامل به آن پرداخته ایم. برای مطالعه آن می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی: اخذ ویزای دانشجویی

سرمایه گذاری در اروپا

سرمایه گذاری در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی می ‌تواند یک راه برای دریافت ویزا باشد. به ویژه اگر شما به عنوان یک سرمایه‌گذار دارای علاقه به تجارت و سرمایه‌ گذاری در این کشور هستید. برخی از کشور ها امکان اخذ ویزای دانشجویی را برای افرادی؛ که سرمایه ‌گذاری مناسبی در آن کشور دارند، فراهم می ‌کنند. کسب اطلاعات در مورد سرمایه‌ گذاری بسیار با اهمیت است. برای دریافت ویزای دانشجویی بر اساس سرمایه ‌گذاری در رومانی؛ شما باید با شرایط و الزامات سرمایه ‌گذاری در این کشور آشنا باشید. بررسی قوانین و مقررات سرمایه‌ گذاری، انواع پروژه‌ های سرما یه ‌گذاری قابل پذیرش؛ و مقدار سرمایه مورد نیاز از جمله اطلاعات مهمی هستند؛ که باید به آنها توجه کنید. نوع سرمایه‌ گذاری در رومانی هم بسیار اهمیت دارد. در رومانی، می‌ توانید از چندین نوع سرمایه ‌گذاری برای دریافت ویزای دانشجویی استفاده کنید.

مثلاً می‌ توانید یک شرکت یا کسب و کار را تاسیس کنید؛ و این شرکت را به عنوان سرمایه‌  گذاری خود در رومانی اعلام کنید. همچنین، می ‌توانید در برنامه‌ های سرمایه ‌گذاری دولتی رومانی شرکت کنید؛ یا در طرح‌ های توسعه صنعتی و تجاری سرمایه گذاری کنید. برای سرمایه گذاری در رومانی جمع آوری و ارئه مدارک و اطلاعات مورد نیاز هم لازم است. برای اخذ ویزای دانشجویی بر اساس سرمایه ‌گذاری، شما باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. البته چند مورد دیگر هم در این خصوص وجود دارد؛ که برای مطالعه آن می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی: سرمایه گذاری در رومانی

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا