خانه » دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی
2.7/5 - (4 امتیاز)

بسیاری از افراد قصد مهاجرت تحصیلی به کشور های مختلف را دارند. این حالت دو عامل کلی را دارد. یا افراد قصد اصلی شان مهاجرت به کشور های خارجی است و راه تحصیل را میروند. راه تحصیل برای مهاجرت، شاید یکی از بهترین راه ها و ساده ترین راه ها برای مهاجرت به کشور های خارجی باشد. دومین بخش، مهاجرت برای تحصیل است. بسیاری از افراد قصد تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه های معتبر خارجی را دارند. فعالیت رویزا در زمینه مهاجرتی، مهاجرت به رومانی است. بسیاری از افراد نیز قصد مهاجرت تحصیلی برای رشته های پزشکی را دارند. هم اکنون قصد داریم تا در این بخش، به دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی بپردازیم. اگر شما هم قصد مهاجرت تخصیلی به رومانی را دارید، پس تا انتهای این مجله اینترنتی همراه رویزا گروپ باشید.

تحصیل در کشور رومانی:

کشور رومانی جز کشور های مهاجر پذیر با درصد قبولی بالا برای مهاجرت به شیوه تحصیلی است. به خصوص این موضوع برای ایرانیانی که از سمت رویزا گروپ اقدام میکنند بسیار بیشتر است. آمار قبولی رویزا گروپ برای تحصیلات در دانشگاه های کشور رومانی ایرانیان 99درصدی است. یعنی تقریبا هیچ پروژه ای نبوده تا با شکست مواجه شود. اگر به دنبال تحصیلات در این کشور هستید، میتوانید به راحتی از طریق رویزا گروپ اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به بخش تحصیل در رومانی مراجعه کنید. همچنین میتوانید از راه های ارتباطی پایین صفحه با مشاورین رویزا در ارتباط باشید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت رومانی

رشته های پزشکی در رومانی:

یکی از بهترین دسته رشته ها برای تحصیل، رشته های پزشکی هستند. بسیاری از افراد که در کشور ایران موفق به داشتن تحصیلات پزشکی نمیشوند، اقدام به مهاجرت میکنند. کشور رومانی معتبر ترین دانشگاه ها را برای تحصیلات پزشکی دارد. هم اکنون در این کشور، مهاجرین زیادی مشغول به تحصیل در رشته های پزشکی هستند. همچنین ما در بخش تحصیلات پزشکی در رومانی به این موضوع بیشتر اشاره کرده ایم. شما میتوانید با مراجعه به مجله اینترنتی تحصیلات پزشکی در رومانی اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوالی، رویزا گروپ پاسخگوی شما خواهد بود.

دانشگاه های کشور رومانی:

کشور رومانی یکی از مقصد های مهاجرینی است که قصد تحصیل را در یک کشور خارجی دارند. به خصوص اینکه این کشور نقصد بیشتر ایرانی های است که قصد مهاجرت دارند. کشور رومانی جز کشور های ارزان قیمت برای مهاجرت انتخاب میشود. شاید هزینه مهاجرت به کشور رومانی با هزینه های پناهندگی در کشور های دیگر اروپا برابری کند. همچنین رومانی جز کشور های اتحادیه اروپا است و یکی از پیشرفته ترین کشور های دنیا به شمار میرود. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، مقصد خود را کشور رومانی انتخاب میکنند. هم اکنون در این بخش قصد داریم تا چند تا از بهترین و برترین دانشگاه ها در این زمینه را معرفی کنیم.

بسیاری از دانشگاه های رومانی جز معتبر ترین دانشگاه های جهان به شمار میروند. شاید یکی از این دلایل مهم در این زمینه عضویت این کشور در اتحادیه اروپا باشد. و همچنین مد های آموزشی این کشور مطابق با آخرین متد های تحصیلی روز اروپا است. در ادامه به دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی خواهیم پرداخت. همچنین ما در صفحه دانشگاه های رومانی به چهار تا از معتبر ترین دانشگاه های رومانی اشاره کردیم. این 4 دانشگاه نا برده شده در این صفحه جز برترین دانشگاه ها در دنیا هستند. همچنین این 4 تا دانشگاه در بخارست هستند و از دانشگاه های مهاجر پذیر در این زمینه هستند. دانشگاه های نام برده شده در رشته های گوناگونی فعالیت دارند. پس با مراجعه به این صفحه از این 4 مورد هم دیدن کنید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی:

دانشگاه های زیادی در رومانی هستند که مهر تایید وزارت بهداشت و علوم را میگیرند. این دانشگاه ها همچنین جز تاپ ترین دانشگاه های دنیا نیز میباشند. ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی این 4دانشگاه بپردازیم. این چهار دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی هستند. پس از مطالعه این بخش در صورت داشتن هر گونه سوال در بخش کامنت ها میتوانید از ما بپرسید. همچنین میتوانید با مراجعه به انتهای همین صفحه با مشاورین رویزا ارتباط برقرار کنید. راه های ارتباطی با ما از طریق واتس اَپ، تلگرام، اینستاگرام و فیس بوک است. رویزا گروپ برای مشاوره تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و … برای مهاجرت به رومانی در خدمت شما است. بی درنگ بریم به این 4 دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی بپدازیم.

1- دانشگاه پزشکی کارول داویلا بخارست:

دانشگاه پزشکی بخارست با نام carol Davila University of Medicine and Pharmacy است. ابتدا عرض کنیم، شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی نام این دانشگاه وارد وب سایت رسمی آن شوید. این دانشگاه جز برترین دانشگاه های پزشکی در دنیا به شمار میرود. این دانشگاه در شهر بخارست و بهترین دانشگاه پزشکی این کشور است. دانشگاه پزشکی بخارست مرکز مراجعه و تحصیل بسیاری از مهاجرین در سراسر دنیا است. این دانشگاه در حوزه تحصیلی انواع رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و … فعالیت دارد. افرادی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، متخصصان و پزشکان خوبی خواهند بود. زیرا متد آموزشی و تحصیلی در این دانشگاه منطب با اخرین متد آموزشی در دنیا است.

این دانشگاه از لحاظ آموزشی یک دانشگاه تمام عیار بین تمامی دانشگاه های کشور رومانی است. همچنین امکانات بی نظیر آن، این دانشگاه را تبدیل به یک دانشگاه پیشرفته کرده است. از دانشگاه پزشکی بخارست سالانه بیش از صد ها نفر پزشک و متخصص به دنیا معرفی میشود. این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی برای ایران است. اگر شما هم قصد تحصیل پزشکی در یک کشور خارجی را دارید، این دانشگاه یک پیشنهاد خوبی برای شما است. مدرک تحصیلی این دانشگاه جز معتبر ترین مدارک تحصیلی در دنیا به شمار میرود. همچنین با مدرک این دانشگاه هر جای جهان شما میتوانید مشغول به کار شوید. همچنین این دانشگاه در سال 1857 تاسیس شده و به زبان های انگلیسی و رومانی در آن تدریس میشود.

مطلب پیشنهادی: دانشگاه کارول داویلا

carol davila uni

2- دانشگاه پزشکی Grigore T. Popa:

دانشگاه Grigore T. Popa نیز یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در رومانی است. این دانشگاه بیش از 10 هزار دانشجو دارد که نزدیک به 2500 نفر از آن ها مهاجر هستند. این دانشگاه هم مثل دانشگاه ذکر شده در بالا، یکی از دانشگاه های تحت قرار داد رویزا است. مدرک این دانشگاه در سطح بین المللی بسیار معتبر است. همچنین این دانشگاه یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی به شمار میرود. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت تحصیلی پزشکی را دارند، این دانشگاه را انتخاب میکنند. زبان های تحصیلی در این دانشگاه نیز انگلیسی و رومانی نیز میباشد. این دانشگاه از سال 1879 تاسیس شده و یکی از با قدمت ترین دانشگاه های دنیا به شمار میرود. 

Grigore T. Popa University of Medicine

3- دانشگاه پزشکی University Timisoara:

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر در رومانی، دانشگاه پزشکی University Timisoara است. این دانشگاه هم مدرک بسیار معتبری در جهان را دارد. همچنین این دانشگاه در شهر Timisoara رومانی، یکی از بهترین شهر های این کشور قرار دارد. زبان های تحصیلی در این دانشگاه، به زبان رومانیایی و انگلیسی نیز میباشد. بسیاری از مهاجرین با توجه به شرایط خود، این دانشگاه را برای تحصیل پزشکی انتخاب میکنند. با مدرک تحصیلی این دانشگاه در هر کجای دنیا میتوانید مشغول به کار شوید. همچنین این دانشگاه جز دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی برای کشور ایران است. این دانشگاه هم امکانات بسیار خوب و متد آموزشی هم سطح با دانشگاه های اروپایی دارد. دانشگاه پزشکی تیمیشوارا، یکی از با قدمت ترین و قوی ترین دانشگاه های رومانی به شمار میرود.

University Timisoara

4- دانشگاه پزشکی UMF:

یکی دیگر از دانشگاه های پزشکی معتبر در رومانی، دانشگاه Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca است. این دانشگاه در شهر کلوژ-نپوکا رومانی قرار دارد. همچنین این شهر یکی از پیشرفته ترین و بهترین شهر های کشور رومانی است. این دانشکاه مدرک بسیار معتبری در سطح دنیا دارد. دانشگاه UMF جز دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی برای ایران است. شما با مدرک تحصیلی این دانشگاه نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا میتوانید مشغول به کار شوید. زبان تحصیلی در این دانشگاه رومانیایی و انگلیسی است. همچنین این دانشگاه مثل سایر دانشگاه های نام برده، تحت قرار داد مجموعه رویزا گروپ قرار دارد.

UMF

جمع بندی:

در ابن بخش به 4 تا از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی برای ایران پرداختیم. این دانشگاه ها جز بهترین دانشگاه ها در رومانی به شمار میروند. همچنین این دانشگاه ها در سطح جهانی جز تاپ ترین دانشگاه ها از لحاظ علمی هستند. هر 4 مورد نیز، امکانات بسیار پیشرفته ای را در زمینه تحصیلات به دانشجویان ارائه میکنند. ما سعی کردیم در این بخش توضیحاتی کاملی را به شما عزیزان ارائه کنیم. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رومانی به این صفحه مراجعه کنید. شما عزیزان برای تحصیل در این دانشگاه ها و تحصیل در کشور رومانی میتوانید از مشاوره رایگان رویزا بهره مند شوید. 

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در مورد دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

2 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در رومانی»

  1. سلام برای خواندن دندانپزشکی در بخارست راهنمایی میخواستم و مدارک لازم برای آن

    1. با عرض سلام
      لطغا در صفحه “ارتباط با رویزا گروپ” و از بخش “درخواست مشاوره رویزا” اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید تا مشاورین ما به زودی به شما تماس بگیرند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا