خانه » مهاجرت آسان به اروپا

مهاجرت آسان به اروپا

مهاجرت آسان به اروپا
به این صفحه امتیاز دهید!

قاره سبز امروزه طرفداران بسیاری در میان جوامع مختلف و کشورهای دیگر پیدا کرده است و عده زیادی برای مسافرت یا مهاجرت به کشور های اروپایی تمایل نشان می دهند. در این مقاله به معرفی قاره اروپا و بهترین راه و روش برای مهاجرت آسان به اروپا خواهیم پرداخت. رویزا گروپ یک شرکت معتبر مهاجرتی است. زمینه فعالیت ما بیشتر در حوزه مهاجرت ساده و آسان به کشور رومانی است. امروز در این مجله اینترنتی نیز در مورد این کشور پر طرفدار نیز صحبت خواهیم کرد. اما پیش از شروع این بخش ما در یک بخش استثنایی و خاص به صورت کامل در مورد مهاجرت به اروپا صحبت کرده ایم. با مراجعه به صفحه مهاجرت به اروپا از اطلاعات خوب در این صفحه بهره مند شوید.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

قاره اروپا از نظر وسعت دومین قاره کوچک جهان و از لحاظ جمعیت سومین قاره بزرگ دنیا است. این قاره از ۵۵ کشور تشکیل شده که پنج کشور آن  توسط جامعه اروپا به رسمیت شناخته‌ نشده‌اند. بخش کوچکی از قاره اروپا در نیم کره شرقی کره زمین و سایر وسعت آن در نیم کره شمالی کره زمین قرار گرفته است. با وجود تقاضا و درخواست بسیاری که برای اقامت اروپا وجود دارد، فقط حدود ۱۱ درصد از جمعیت جهان در این قاره سکونت دارند. بزرگ ‌ترین کشورقاره سبز ازلحاظ جمعیت آلمان است .جمعیت کشور آلمان بیش از ۸۱ میلیون نفر است. اکثر مردم دراروپا به زبان‌های رومانشی (مانند فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی)، زبان‌های آلمانی (ازجمله آلمانی، انگلیسی) و زبان‌های اسلاوی (ازجمله روسی، بلغاری، لهستانی) صحبت می کنند و می توان گفت زبان هایی که نام برده شده زبان رایج مردمان اروپا محصوب می شوند.

پیشنهاد میشود تا مقاله بهترین کشور برای مهاجرت را مطالعه کنید. تا انتهای این بخش همراه تیم رویزا گروپ باشید.

نقشه قاره اروپا

مهاجرت آسان به اروپا=آشنایی:

اکثر مردم اروپایی مسیحی (۷۶درصد) هستند و تعداد کمتری در حدود 6 درصد مسلمانان و یهودی هستند البته دیگر ادیان نیز در آن وجود دارد و حدود ۱۸ درصد از همه مردم اروپای هیچ مذهب و دینی ندارند. یک‌سوم از زمین‌های این قاره قابل کشاورزی و کشت و کار است. آب‌و هوای آن نیز در کل معتدل محصوب م شود. وجود جریان آب گرم موسوم به گلف استریم که از اقیانوس به آب‌های غربی اروپا جریان دارد باعث معتدل شدن آب و هوای آن شده ‌است. بیشتر مردم در قاره اروپا سفیدپوست هستند. بیشتر کشور‌های اروپای شرقی ازجمله روسیه، در دوره‌ای در زمره کشور‌های بلوک شرق به‌شمار می‌آمدند و بخشی از آن‌ها نیز در میان کشور‌های اتحاد شوروی بودند.پ

فرهنگ و جغرافیای انسانی اروپا

قاره اروپا متشکل از اقوام و ملل گوناگون با فرهنگ ها و زبان های گونان است. تمامی زبان های گوناگونی که در اروپا مورد تکلم قرار می گیرند از سه ریشۀ لاتین، ژرمن و اسلاو هستند. این زبان بیشتر متمرکز در غرب و جنوب اروپاست و کشورهای اسپانیا، ایتالیا و پرتغال به زبانی با ریشۀ لاتینی صحبت می کنند. زبان های آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و چندین زبان دیگر اروپایی ریشۀ ژرمن دارند. مردمان شرق و شمال شرقی اروپا نیز مانند روسیه، نروژ و فنلاند شاخه ای از زبان های اسلاوی را به کار می برند. خارج از مرزهای این قاره، مهاجرت به اروپا بسیار محبوب است و همین امر سبب پیدایش زبان‌ها و گویش‌های جدیدی شده است. همان طور که اشاره شد، اروپا اقوام گوناگون و فرهنگ های متفاوتی دارد همچنین یکی از خون گرم ترین و بهترین کشور برای مهاجرت آسان به اروپا کشور رومانی است.

قسمت هایی از  قاره اروپا  نیز که بیشتر در شمال این قاره واقع شده اند و اغلب جمعیت آنان را روستاییان تشکیل می دهند، چندان پذیرای افراد غریبه و بیگانه نیستند. اما با این وجود به دلیل سطح زندگی و امکانات رفاهی بسیاری که دارند، مقصدی مطلوب برای مهاجرت برخی افراد است. در فرهنگ اروپایی مسألۀ حریم خصوصی به دلیل قوانین بسیاری که برای آن وضع شده، امری بسیار جدی و حائظ اهمیت است. همین مسأله یکی از دلایلی است که اغلب مردمان ساکن شرق  کره زمین قصد مهاجرت به اروپا و تجربۀ زندگی جدید در قاره سبز را دارند.

مهاجرت کنید

مهاجرت آسان به اتحادیه اروپا:

اتحادیه اروپا یک اتحادیه اقتصادی-سیاسی است که از ۲۸ کشور اروپایی تشکیل شده‌است. منشا اتحادیه اروپا به جامعه اقتصادی اروپا که در سال ۱۹۵۷ با توافقنامه رم بین ۶ کشور اروپایی شکل گرفت، باز می‌گردد. از آن تاریخ با اضافه شدن اعضای جدید، اتحادیه اروپا بزرگ‌تر شد. در سال ۱۹۹۳، توافق ماستریخت چارچوب قانونی کنونی اتحادیه را پایه گذاری کرد اتحادیه اروپا نمادی از وحدت سیاسی و اقتصادی در این قاره است. هدف از تشکیل وایجاد این اتحاد تعیین قوانین و ظوابط مشترک در جهت بهبود شرایط بازرگانی، تضمین آزادی و رفاه شهروندان، سازماندهی خدمات، کالاها و همچنین سرمایه در بازار داخلی افزایش سطح رفاهی مردم اروپا است. قاره اروپا  کشورهای متعدد صنعتی را در خو جای داده. بزرگ‌ترین مناطق صنعتی در مرکز اروپا، انگلستان، ایتالیا، اوکراین و قسمت اروپایی روسیه یافت می‌شود.

کشاورزی، جنگلداری که در شمال اروپا رونق دارد و ماهیگیری که در امتداد ساحل اقیانوس اطلس انجام می شود. اروپا انواع زیادی از مواد معدنی را در دل خود جای است. اروپا زغال‌ سنگ، سنگ‌ آهن و نمک فراوان دارد. نفت و گاز در اروپا و در دریای شمال یافت می‌شود. مقدار قابل توجهی از برق اروپا حاصل سوزاندن زغال سنگ است که برای قاره ای با این سطح تکنولوژی عجیب به نظر می سد . اما در نروژ و سوئد و در آلپ نیروگاه‌های برق‌آبی نیز وجود دارد که درصدی از قدرت را تأمین می‌کنند اما بیش از یک چهارم از برق اروپا از قدرت هسته‌ ای و توسط نیروگاه های هسته ای تولید می‌شود.

فرهنگ اروپایی:

اروپا دارای تنوع فرهنگی بالایی است و کشور فرهنگ و تمدن مختص به خود را دارد. از این رو در سفر به کشورهای اروپایی و همچنین در مدت زمان انجام فرآیند اخذ اقامت اروپا با طیف گسترده‌ای از فرهنگ‌ها مواجه خواهید شد. بنابراین در زمینه  انتخاب مقصد و کشوری که می خواهید به آن سفر کنید حق انتخاب دارید و می‌توانید کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید که فرهنگ آن به فرهنگ و سلیقه  شما نزدیک است بهطورمثال فرهنگ انگلیس بسیار شبیه به آمریکا است و اگر با فرهنگ آمریکایی ها اجین هستید می توانید انگلیس را برای مهاجرت یا سفر انتخاب کنید و اگربه دنبال تجربه های جدید هستید می توانید به کشوری با فرهنگی متفاوت سفر کنید. تاریخ و معماری اروپا یکی از عواملی است که بسیاری از مردم را برای سفر و مهاجرت به اروپا ترغیب می کند.

با این تفاسیر اگر شما هم از زندگی درکشوری با تاریخ و پیشینه ی کهن، با مکان‌ های باستانی وتاریخی و کلیسا لذت می‌برید، اروپا می‌تواند می تواند همان آرمان شهری باشد که دنبالش هستید و با سفر به اروپا همه این‌ها را در کنار هم داشته باشید. به طور مثال اسپانیا با در نظر گرفتن گزینه‌های متنوع تفریحی کشور توصیه‌ شده‌ای به شمار می‌رود و آن‌را به عنوان یکی از مقاصد مناسب برای ادامه زندگی تبدیل کرده است. اما وقتی کار به چشم‌انداز شغلی می‌رسد این کشور از بین ۵۹ کشوری که مورد بررسی قرار گرفته‌اند در رتبه ۵۱ قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد افراد چندان نسبت به یک چشم‌انداز کاری مناسب در این کشور اطمینان خاطر چندانی ندارند.

مهاجرت به اروپا

گذشته ی مهاجرت به اروپا

مهاجرت آسان به اروپا درگذشته معنایی انتزاعی و دور از ذهن داشت و بیشتر شکل یک طنز تلخ بود. نه لحاظ اینکه مهاجرت به کشور های اروپایی به سختی انجام می شد و عملی مشقت بار محصوب می شد. بلکه از جهت آنکه بعد از مهاجرت، مهاجرین دوران خوبی را نمی گذراندند. علت آن را باید در فرهنگ حاکم بر جوامع اروپایی و ساختار و خط مشی حکومت ها و دولت های روی کار جستجو کرد. طی دهه های گذشته، گروهی از مهاجران که به اتحادیه اروپا مهاجرت کرده بودند و مجموعا ۲۷ یا ۲۸ کشور را شامل می‌ شدند، تفاوت‌های عمیق جامعه‌ شناختی و فرهنگی با کشور میزبان داشتند.

در گام بعد، امر ناکارآمدی سیاست‌های آموزشی نیز اضافه می‌شود، به طوری که قادر به تکمیل فرایندهای شناخت متقابل نیستند و نمی توانند باعث انتقال فرهنگ و تمدن دو گروه کشور میزبان و مهاجرها شود. در مرحله بعد رویدادها،حوادث و اتفاقات دیگری مثل رکود اقتصادی، بالا رفتن نرخ بیکاری، عدم موفقیت و توفیق دولت‌ها در حل برخی مسائل هم پیش می‌آید. آن جرقه‌هایی می‌شود که آن گسل شناختی که قبلا وجود داشته، اینک فعال شود و آن آتش زیر خاکستر مجدد شعله کشیده و فروزان شود. در واقع افرادی با اغراض های سیاسی به مساله‌ای به نام بیگانه هراسی دامن می‌زنند و پتانسیل منازعات اجتماعی را آزاد می‌کنند.

معایب سفر به اروپا:

هیچ چیز مطلق نیست و هیچ بد و خوبی در جهان وجود ندارد. همه چیز نسبی است و بد وخوب درکنار هم هستند.مانند تمام مسائل و امور دنیا سفر و مهاجرت به اروپا هم در کنار تمام محاسن و خوبی هایی که دارد نکات منفی ونه چندان خوب هم دارد که با دانستن آن می توانیم برایشان چاره ای بی اندیشیم یا اگر نمی توانیم با این مسائل کنار بیائیم قید سفر و مهاجرت به اروپا را بزنیم و دورش خط بکشیم! از جمله معایب سفر ومهاجرت به اروپا این است که هزینه‌ها ومخارج سفر و اقامت و هزینه های روزمره در اروپا نسبت به سایر نقاط جهان بسیار زیاد است. به‌عنوان‌ مثال، انجام یک سفر جاده‌ای ساده در انگلستان یا فرانسه برای شما بسیار بیشتر از انجام سفر جاده‌ای با همان ویژگی ها و کیفیت در ایالات‌ متحده برایتان هزینه خواهد داشت.

هزینه حمل و نقل فقط یک مثال بود وتمام هزینه های زندگی در اروپا به‌ نسبت ایالات‌متحده بسیار بالاتر است. البته مطمئناً استثنائات بسیاری هم ازجمله کشور لهستان و کشور بلغارستان وجود دارند اما در مجموع هزینه های اروپا بالا است؛و اما اگر می‌خواهید در اروپای غربی زندگی وآنجا را برای سکونت انتخاب  کنید، باید انتظار داشته باشید که برای نیازهای اساسی همچون لباس، غذا، املاک و مستغلات بیشتر هزینه کنید. مالیات هم یکی از هزینه های اقامت محسوب میشود .مالیات بین کشورهای اروپایی متفاوت است اما فارغ از میزان مالیلت کشورهای اروپایی از ساکنان خود از هر روشی که از دستشان بر می آید مالیات اخذ می کنند.

مهاجرت آسان

پیشنهاد میشود مطالعه کنید: ارزان ترین کشور برای مهاجرت

تاریخچه مهاجرت به اروپا:

تمایل به مهاجرت آسان به اروپا پیشینه ای طولانی دارد و در قرن بیستم مهاجرت به این قاره افزایش چشمگیری داشت. وجود حکومت های مقتدری چون روم و یونان باستان در قاره اروپا و گسترش این سرزمین ها در اقصی نقاط کره زمین، همچنین استعمار، جنگ و گرفتن اسیر باعث شده بود که ملت های سامی، یهودی و آفریقایی به اروپا راه یابند. پس از فروپاشی امپراطوری روم، مهاجرت به اروپا جای خود را به حمله نظامی داد. فتح کارپات توسط مجارها، گسترش فتوحات اسلامی و راه یابی ترک ها به اروپای شرقی نیز زمینه ی رشد ورود ملت های خاور میانه را به اروپا فراهم کرد. از آن جایی که اروپا سرزمین حاصل‌خیزی بود، زمینه ی سکونت دائمی بسیاری از بیگانگان در قاره سبز فراهم شد. جنگ های جهانی منجر به ایجاد تغییری بنیادین در ساختار نژادی اروپا شد.

بسیاری از یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم از اروپا رفتند و در این زمان، مهاجرت درون قاره ای وسیعی هم میان خود کشورهای اروپایی شکل گرفت. بسیاری از کشورهای اروپایی پس از جنگ، سیاست بی طرفی را برگزیدند و محلی امن برای ساکنان خود فراهم نمودند. دولت های حاکم در این کشورها در هیچ نزاع بین المللی شرکت نکرد و همواره نقش واسطه یا میانجی را نیز برای طرفین درگیر داشت. در رأس این کشورها می توان به سوئیس اشاره کرد. رشد اقتصادی، دیپلماسی قوی دولت های اروپایی و فراهم آوردن شرایط امن برای اقلیت ها در دهه های اخیر باعث شده مهاجرت به اروپا از اهداف زندگی بسیاری از مردم جهان شود. امروزه اروپا مقصد جمعیت قابل توجهی از مهاجران است که بیشتر ساکن کشورهای غرب اروپا هستند. نگرش های متفاوتی میان اروپاییان برای پذیرش یا رد مهاجران وجود دارد.

حوزه شنگن:

شنگن در واقع اجازه سفر به چند کشور است که این قرار را به امضا رسانده اند. توافق نامه شنگن در سال 1985 بین کشور فرانسه، کشوربلژیک، کشور آلمان، کشورهلند وکشور لوکزامبورگ در روستایی به نام شنگن به امضا رسید که طبق آن، امکان مسافرت بدون نیاز به روادید بین این کشورها را فراهم ومهیا نمود. پس از آن، کشورهای دیگری همچون کشور اتریش، کشورسوئیس، کشور دانمارک، کشور مجارستان، کشور ایسلند، کشور هلند، کشور سوئد و برخی کشورهای دیگر به این توافق نامه پیوستند و آن را امضا کردند. در حال حاضر تعداد کشورهای عضو توافق نامه شنگن به 26 کشور رسیده است. با داشتن ویزای شنگن، افراد می توانند بدون نیاز به دریافت ویزای جداگانه برای هر یک از کشورهای عضو توافق نامه شنگن ، با ورود به یکی از این کشورها می توانند آزادانه به کشورهای دیگر وارد شوند و منع قانونی برای آنان وجود نخواهد داشت.

شرایط اخذ ویزای شنگن در واقع بدان معنی است که آیا متقاضی شرایط و معیارهای لازم برای درخواست این ویزا را دارا است یا خیر. سفارت‌خانه هر کشور اروپایی شرایط خاص خود را برای صدور ویزا دارند اما در بسیاری از موارد شرایط اخذ ویزا در کشورهای این منطقه مشابه یکدیگر است. مهمترین مواردی که کارشناسان اجرایی مجموعه شرکت‌های نیلگام با هدف بررسی شرایط متقاضی برای اخذ ویزای شنگن بررسی می‌کنند عبارتند از:

مدارک متقاضی:

  1. سابقه سفر متقاضی
  2. ارائه پاسپورت معتبر
  3. ارائه تمامی مدارک هویتی
  4. و …
مهاجرت آسان به قراه اروپا

اقامت در اروپا:

مهاجرت آسان به اروپا با اقامتی آسان و بدون مشکل معنا پیدا می کند . اقامت تعاریف و ظوابط خاص خود را دارد و برای داشتن اقامت بی دردسر لازم است نکاتی را آموخته و مد نظرخود قراردهید. محل اقامت وسکونت هر شخص، منطقه ای معین و مشخص از یک کشور می باشد. اخذ اقامت یک کشور رابطه‌ ای حقوقی و مادی بین آن شخص که اقامت رادریافت کرده  و کشوری که اقامت را داده به وجود می‌آورد. اگر شخصی قصد داشته باشد در کشور دیگری اقامت کند و سکنا گزیند و از امکانات کشور مقصد بهره‌  مند شود و ازاین امکانات استفاده کند، ابتدا می ‌بایست ویزا و اجازه ورود به آن کشور را از سفارت خانه آن کشور و یا سفارت خانه مربوطه اخذ نماید. پس از دریافت ویزا می‌ تواند نسبت به اخذ مجوز اقامت آن کشور اقدام نماید. انواع اقامت دارای دو نوع موقت و دائم است.

اقامت موقت:

اقامت موقت مجوزی است که برای یک فرد با تابعیت خارجی در کشوری دیگر جهت سکونت صادر می‌شود. این مجوز که دارای مدت ‌زمانی محدود و مشخص است، ممکن است برای اهداف مختلفی چون تحصیل، تجارت، شرکت در همایش و… به فرد داده می شود. محدودیت زمانی بر اساس نوع ویزا و یا اجازه اقامت مشخص می‌شود و قوانین کشورهای مختلف در مورد اقامت موقت متفاوت است.

اقامت دائم:

پس‌ازاینکه چند سال به ‌صورت موقت در کشوری اقامت داشته باشید، می‌توانید برای دریافت اقامت دائمی آن کشور اقدام کنید.داشتن اقامت دائم یک کشور مزایای متعددی چون حق کار، بهره‌مندی کامل از حقوق شهروندی، حق تحصیل رایگان، حق زندگی به مدت نامحدود در کشور مقصد و… برای فرد دارنده این اقامت دارد.

روش های مهاجرت آسان به اروپا

در چند سال اخیرنرخ مهاجرت به قاره اروپا به دلیل امکانات، ویژگی های مثبت و مزایایی که قابل چشم پوشی نیستند ، روند رو به رشد و صعودی را در پیش‌گرفته است. شیوه ها و روش‌ های قانونی زیادی برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا وجود دارد که شرایط و ظوابط آن‌ها ممکن است در کشورهای مختلف با هم متفاوت باشد.رومانی هم یکی از پرطفدارترین

مهاجرت آسان به اروپا با رویزا گروپ

مهاجرت به اروپا از روش تحصیل:

تحصیل در دانشگاه های تراز اول و برتر دنیا برای کسانی که به کسب دانش اهمیت می دهند بسیار حائض اهمیت است و تعداد این افراد که  تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان برایشان جذابیت دارد اصلا کم نسیت. کشورهای اروپایی برترین دانشگاه‌های دنیا که معتبرترین مدارک را هم اعطا می کنند را در خود جای ‌داده و علاوه بر رتبه‌ بندی بالا، رایگان بودن تحصیل در اکثر این کشورها هر فردی را مجذوب دانشگاه‌های آن می‌نماید. دانش جویانی که درکشورهای قاره اروپا تحصیل می‌کنند ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار پاره‌ وقت دارند که به این وسیله می توانند بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود راتامین کنند البته که این کارفقط کمک خرج خواهد بود وبرا ی پوشش تمام هزینه های زندگی نیازبه پشتیبان خواهیداشت. پس از فارغ‌التحصیلی ازدانشگاه درصورتی‌ که در یک شغل پذیرفته شوید و مشغول به کار شوید، امکان اخذ اقامت اروپا را خواهند داشت.

تحصیل در اروپا در کلیه مقاطع تحصیلی از قبیل مقطع دبستان، مقطع دبیرستان، دانشگاه و مقاطع تحصیلات تکمیلی برای متقاضیان ممکن  است. تحصیل در دانشگاه یکی از روش‌های مهاجرتی متداول به قاره اروپا است که دارای دو نوع می ‌باشد. دانش جویان نخبه با مدارج علمی بالا و سابقه تحقیقات پژوهشی می ‌توانند با ترجمه مدارک خود دانشگاهی خوب پیدا کرده و سپس درخواست پذیرش بدهند. پس از شروع تحصیل نیز می‌ توانند با انجام کارهای دانشگاهی، تحقیقاتی، پژوهشی و… فاند (اقامت دائم) دریافت نمایند. تحصیل در دانشگاه های شهریه محور مناسب افرادی است که از تمکن مالی برخوردار هستند و با پرداخت شهریه دانشگاهی تا حدود سالانه ۴۰۰ میلیون تومان مشکلی نداشته باشند.

محسنات مهاجرت تحصیلی به اروپا:

  • ساخت رزومه قوی و معتبر برای پیدا کردن شغل
  • امکان ادامه تحصیل در مراکز دانشگاهی با رتبه علمی بالا برایتان فراهم است.
  • امکان اخذ و دریافت بورسیه تحصیلی خواهید داشت.
  • بالا بردن شانس پیدا کردن شغل در کشورهای اروپایی و برخورداری از مزایای آن‌ها
  • امکان استفاده از وام‌های تحصیلی درمدت تحصیل
  • تردد در کشورهای اروپایی حوزه شنگن
  • امکان اخذ اقامت بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه
  • معتبر بودن مدرک تحصیلی در کشورهای اروپایی
  • برخورداری و بهره مندی از امکانات رفاهی کشورهای اروپایی
کشور اروپایی رومانی

هزینه مهاجرت تحصیلی به اروپا:

همواره برای تصمیم گیری در زمینه های مختلف بحث تعیین کننده و تاثیر گذاراست. در این بخش از مقاله به بررسی هزینه مهجرت تحصیلی به اروپا می پردازیم .برای مهاجرت آسان به اروپا لازم است بدانید که چه هزینه هایی دارید وچه قدر باید هزینه کنید. مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپا یی به خودی خود هزینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت. برای مهاجرت تحصیلی همانطور که در بالا گفته شد، ابتدا شما باید در کشور اروپایی مدنظر که میخواهید به آنجا مهاجرت کنید، تحصیل کنید و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در فرصت و بازه زمانی که در اختیارتان قرار می گیرد، اقدام به پیدا کردن کار و شغل کنید. پس از پیدا کردن کار، ویزای شما تبدیل به ویزای کاری خواهد شد. بسته به قوانین و ظوابط هر کشور، پس از مدت کوتاهی می توانید پاسپورت آن کشور را دریافت کنید.

همانطور که در بالا بیان شد نفس مهاجرت هزینه ای ندارد یعنی کشوری که می خواهید به آن مهاجرت کنید بابت مهاجرت به آن کشور از شما پولی دریافت نمی کند. تنها هزینه هایی که در راه مهاجرت تحصیلی به اروپا باید پرداخت کنید، هزینه هایی جزئی برای تحصیل و هزینه های زندگی وگذران امور روزمره در آن کشور اروپایی که ساکن آن هستید، است. شما با استفاده از امکان کار نیمه وقت که اجازه آن از سوی کشور مقصد بعد از محصل شدن شما صادر می شود و بهره گیری از بورسیه های تحصیلی که دریافت خواهیدکرد می توانید از هزینه های مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپا بکاهید.

انتخاب کشور مقصد در مهاجرت آسان به اروپا:

اگر رویای مهاجرت یا تحصیل در اروپا را دارید و همیشه دوست داشتید در خارج از کشور در مقاطع دانشگاهی ادامه تحصیل دهید حتما تمایل دارید به کشور هایی مانند فرانسه،آلمان،ایتالیا یا انگلستان سفر کنید و برای مهاجرت به این قیبل کشور ها که شناخته شده تر هستن اقدام کنید. اما اگر بحث برند بودن نام این کشور ها را کنار بگذاریم باید ببینیم این کشور ها چه مزیتی نسبت به دیگر کشور های اروپایی کمتر شناخته شده دارند. آیا به اندازه نام خود رفاه و امکانات در اختیارات می گذارند.آیا سطح علمی دانشگاه هایشان بالا تر است و دانشگاه هایی با رتبه ی بالا دارند و مدرکی با اعتبار بالاتر به نسبت دیگر کشور های اروپایی کمتر شناخته شده ارائه میدهند؟ یا در بحث هزینه های زندگی و تحصیل آیا هزینه ای معقول دارند، وآیا این هزینه با سطح رفاه و امکاناتی که در اختیارتان می گذارند تناسب دارد؟

تناسب فرهنگ کشور ها با فرهنگی که سالها در آن زندگی کرده ای هم بسیار مهم است چرا که نزدیک بودن فرهنگ کشوری که به آن مهاجرت می کینم به کشور خودمان باعث می شود سریع تر با جامعه جدیدی که در آن قرار می گیریم انس بگیریم و آسان تر به روال عادی کشور عادت کرده و برای انجام امور روزمره به مشکلات کمتری برخورد کنیم. با تمام این تعاریف می توان گفت کشور رومانی بهترین انتخاب است. چرا که هزینه های زندگی وتحصیل دراین کشور نسبت به سایر کشور های اروپایی پایین تر است. و از سوی دیگر فرهنگ و تمدن غنی این کشور باعث می شود از تعامل با مردمان رومانی احساس خوبی به شما دست دهد.

طبیعت بکر کشور رومانی

مهاجرت آسان به اروپا و تحصیل در رومانی:

اگر با مطالعه دلایلی که برای مهاجرت به رومانی ذکر کردیم برای مهاجرت به کشور رومانی و ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور ترغیب شده اید پیشنهاد می کنیم حتما ادامه مقاله را بخوانید چرا می خواهیم به تفسیل در باره نحوه مهاجرت تحصیلی به این کشورواقع شده در شمال شرقی قاره اروپا یعنی کشور رومانی توضیح دهیم. اما پیش از آن می خواهیم چند علت دیگربرای این که کشور رومانی را به عنوان مقصد مطلوب برای مهاجرت معرفی کردیم بیان کنیم. درکشور رومانی از دانشجویان بین المللی (خارجی) به دلیل فرهنگ چند ملیتی که در سراسر این کشور حاکم است استقبال گرمی می شود ازطرف دیگر و ازحیص تحصیلی فرصت های تحقیقاتی بهتری در رومانی وجود دارد. دانشگاه های رومانی با برخی از دانشگاه های برتر در سراسر جهان همکاری می کنند تا بهترین فرصت های مطالعه و تحقیق را در اختیار دانشجویان خود قرار دهند.

تعدد دانشگاه ها در این کشور هم از نکات مثبت دیگر می باشد به نحوی که بیش از هفتاد دانشگاه دولتی و خصوصی در کشور 22 میلیون نفری رومانی وجود دارد و این بدان معنا است که گزینه های زیادی برای انتخاب دانشگاه پیش روی شما خواهد بود. ازحیص اعتبار مدرک هم رومانی دست پر نشان می دهد! مدارک دانشگاه های رومانی در سراسر جهان شناخته شده است و راه شما را برای دستیابی به یک شغل پردرآمد آسان می کند. از آنجا که آموزش روانی تمرکز اصلی در رومانی است ، دانش جویانی که تحصیلات عالی را در این کشورمیگذرانند دارای فرصت های شغلی عالی در آینده خواهند بود.

پیشنهاد مشیود مطالعه کنید: مهاجرت تحصیلی

نحوه تحصیل در رومانی:

و حالا نحوه و ظوابط مهاجرت آسان به اروپا و تحصیل در کشور اروپایی رومانی را برایتان بازگو می کنیم:

  1. برنامه خود برای زندگی در رومانی را تعیین کنید.
  2. دانشگاهی که تمایل دارید در آن به تحصیل بپردازید را انتخاب کنید.
  3. اگر به اخذ بورس تحصیلی کشور رومانی تمایل دارید برای اطلاع از شرایط و ظوابط و گزینه های بورس تحصیلی در وب سایت دانشگاه جستجو  کنید.
  4. تمام اسناد مورد نیاز برای برنامه را آماده کنید.
  5. رای پذیرش دانشگاه به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و نامه پذیرش خود را دریافت نمایید.
  6. هزینه هایخود را برآورد کرده و سپس بودجه مورد نیاز را تنظیم کنید.
  7. درخواست ویزای دانشجویی برای ورود به کشور رومانی را ارائه دهید.
  8. پس از دریافت ویزا ، بلیط خود را رزرو کنید ، چمدان خود را ببندید و آماده سفر شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از ویزای تحصیلی رومانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جمع بندی:

مهاجرت به کشورهای اروپا یا هر مقصد و کشور دیگری در هر نقطه از کره زمین می تواند یک تصمیم مهم و در عین حال مهیج باشد و می تواند سرآغاز یک تغییر بزرگ در زندگی شود. با این حال ترجیح شما مهاجرتی بی دغدغه باشد یا دوست داشته باشید هیجان به زندگیتان تزریق کنید یا هر سبک و روشی دیگری که باشد توصیه اکید می کینم مطالعۀ کافی درباره مهاجرت و کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید داشته باشید. مشورت با افرادی که متخصص مهاجرت هستند یا تجربه ی زندگی در کشور مورد نظر و مقصد مهاجرت شما را دارند را فراموش نکنید.

برای مهاجرت آسان به اروپا نیاز است دانش کافی در زمینه مهاجرت را در کنار تجربه با هم داشته باشید که این امر معمولا برای همه امکان پذیر نیست به خصوص به کشورهای عضو اتحادیۀ اروپا که پیچیدگی های خاص خود را دارند از این رو اعلام می کنیم  می توانید روی تخصص و تجربه ده ساله رویزا گروپ برای تجربه مهاجرت آسان به اروپا حساب کنید.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

امیدواریم مطالب مفیدی را در زمینه مهاجرت آسان به اروپا به شما ارائه کرده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا