خانه » مهاجرت با سرمایه گذاری کم

مهاجرت با سرمایه گذاری کم

تصویر شاخص مهاجرت با سرمایه گذاری کم
4.7/5 - (4 امتیاز)

مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کم یکی از روش‌های مهاجرت برای کسب و کارهای مختلف و همچنین افرادی است که قصد دریافت اقامت دائم و یا شهروندی کشوری را دارند. پروسه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به این شکل طی می‌شود که افراد، شرکت و یا یک کسب و کار سرمایه‌ای مشخص را در کشور مورد نظر سرمایه‌ گذاری می‌کند و در ازای آن شهروندی و یا اقامت دائم آن کشور را دریافت می‌کند. جالب است بدانید که برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم، شما نیازی به تحصیلات، رزومه و یا تجارب خاص ندارید. چیزی که باید تمام توجه خود را روی آن متمرکز کنید، جمع آوری سرمایه بالا جهت سرمایه‌ گذاری روی پروژه‌های سودآور و اقتصادی کشور است.
شما حتماً باید قبل از اتخاذ تصمیم مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری، با یک وکیل و یا مشاور حقوقی متخصص در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری مشورت کنید تا با قوانین آن کشور در این زمینه آشنایی نسبی پیدا کنید. اگر شما هم قصد مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری را دارید، با ما همراه باشید؛ زیرا در این مطلب قصد داریم تا موضوع مهاجرت با سرمایه گذاری کم بپردازیم و کشورهای مختلف را برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به شما معرفی کنیم.
ما در مجله اینترنتی رویزا گروپ، به بررسی هزینه مهاجرت به کشورهای مختلف پرداخته‌ایم؛ ممکن است در کنار این مطلب این موضوع نیز برای شما جالب باشد. برای مطالعه به روی هزینه مهاجرت به کشورهای مختلف کلیک کنید.

مهاجرت با سرمایه گذاری کم

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کم

مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کم برای افراد و کسب و کارهای زیادی دارای مزایا و فرصت‌های منحصر به فرد است. در ادامه به برخی از این مزایا می‌پردازیم.
دریافت تابعیت و یا اقامت دائمی: جالب است بدانید که اگر شما به صورت اصولی از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت اقدام کنید، شانس بالایی برای دریافت تابعیت آن کشور را دریافت می‌کنید. دریافت تابعیت یک کشور، به شما اجازه دسترسی به حقوق و مزایای شبانه روزی در کشور مقصد را فراهم می‌کند. برخی از این حقوق و مزایا، شامل حقوق سیاسی، حقوق بهداشت و درمان و یا حقوق تحصیل می‌شود.
کسب فرصت‌های کسب و کار بسیار عالی: اگر سرمایه گذاری در کشور جدید به صورت اصولی و مطابق قوانین کشورهای مقصد اتفاق بیفتد، شما می‌توانید لیت‌های خود را اعم از فعالیت تجاری گسترش دهید و کسب و کار خود را راه‌ اندازی کنید. این فرصت‌ها می‌توانند برای شما عزیزان درآمد و سود قابل توجهی را به همراه داشته باشند.
داشتن یک زندگی بهتر: همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری به شما این امکان را می‌دهد که با دریافت سودهای بسیار قابل توجه، در یک کشور با سطح زندگی بالاتر و همچنین خدمات بهبود یافته زندگی کنید.
حفاظت از دارایی با استراتژی مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کم: شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری اصولی در کشور مقصد، دارایی‌ها و اندوخته‌های خود را در یک جای امن قرار دهید و از سود فوق العاده آن‌ها بهره‌ مند شوید. همچنین شما با مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری، قدم در بازار جهانی می‌گذارید و می‌توانید فعالیت در بازار جهانی را تجربه کنید.

کشورهای مناسب مهاجرت با سرمایه‌ گذاری

همانطور که می‌دانید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای مختلفی امکان‌پذیر است. برخی از کشورهایی که دارای پایداری سیاسی و اقتصادی، فرصت‌های عالی کسب و کار و همچنین درجه معقول رفاه اجتماعی هستند مناسب مهاجرت با سرمایه‌ گذاری هستند. کشورهای بسیار زیادی فرایند مهاجرت با سرمایه‌ گذاری را تسهیل بخشیده‌اند و بسیاری از این کشورها به افرادی که این شیوه را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند، اقامت را نیز صادر می‌کنند. در این قسمت قصد داریم تا شما را با بعضی از کشورهای مناسب برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آشنا کنیم.
کشور آمریکا: با توجه به بزرگ بودن بازار داخلی آمریکا و همچنین فعالیت بسیار بالا در صنایع مختلف، این کشور یکی از گزینه‌های معقول برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری است.
کشور سنگاپور: جالب است بدانید که کشور سنگاپور دارای قوانین نسبتاً ساده و شفاف در حوزه سرمایه گذاری است. به همین خاطر است که کشور سنگاپور کسب و کارهای مختلف، یک مقصد مناسب برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم شناخته می‌شود.
کشور استرالیا: استرالیا با دارا بودن اقتصادی پایدار و همچنین فرصت‌های بسیار مناسب در زمینه کسب و کار یک گزینه عالی برای سرمایه‌ گذاران است.
کشور رومانی: جالب است بدانید که کشور رومانی یکی از بهترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود. مخصوصاً برای سرمایه گذاری؛ چرا که این کشور تصمیم خود را برای جابجا کردن جای خود در اقتصاد دنیا به صورت قطعی گرفته است. نرخ بیکاری در کشور رومانی زیر ۴٪ است و کار در رومانی همواره دارای امتیازهای بسیار بالایی است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ریسک سرمایه‌گذاری در کشور رومانی زیر ۱٪ است! این موضوع بیانگر این است که کشور رومانی بهترین گزینه برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم است. کشور رومانی استانداردهای بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران تدارک دیده است. به دلیل زیرساخت‌های عالی کشور رومانی، فعالیت‌های بین‌المللی با بهترین کیفیت در این کشور صورت می‌گیرند. کشور رومانی در سال‌های گذشته بیشتر از پیش به حمایت از کسب و کارها پرداخته است. مثلا مالیات در کشور رومانی ۳٪ است. این‌ها همه تنها بخشی از دلایل قانع کننده برای انتخاب کشور رومانی به عنوان مقصد، برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم است. اگر شما هم به دنبال یک کشور ایمن و کم خطر برای سرمایه گذاری می‌گردید، مهاجرت به کشور رومانی انتخابی بسیار خوب برای شما است.
کشور دبی: کشور دبی دارای شور و شعور تجارت بین‌الملل است و همچنین چشم اندازی عالی در عالم تجارت بین المللی دارد. این موضوع کشور دبی را به یک مقصد مناسب برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم می‌کند.
کشور کانادا: کشور رومانی با پذیرش سالانه تعداد بسیار زیاد مهاجر از طریق سرمایه گذاری، یکی از مقصدهای محبوب برای افرادی است که قصد مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری را دارند‌.
کشور نیوزلند: نیوزلند با دارا بودن مناظر طبیعی و منابع بسیار غنی طبیعی از نگاه افراد زیادی، یک ثروت پایان ناپذیر است. باید افزود که کشور نیوزلند به دلیل دارا بودن سطح بالای زندگی، کشوری بسیار جذاب برای مهاجران سرمایه‌ گذار است.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین کشور برای مهاجرت

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همراه با رویزا گروپ

رومانی، بهترین مقصد برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم

همانطور که اشاره کردیم، کشور رومانی یکی از بهترین مقصدها برای مهاجران سرمایه گذار است. کشور رومانی کشوری بسیار قوی است که اقتصادی عالی با توجه به حضور در اتحادیه اروپا دارد.
کشور رومانی با دارا بودن منابع طبیعی بسیار زیاد، پتانسیل بالای کاری و همچنین دارا بودن نیروی کار مجرب توانسته در سال‌های اخیر توجه بسیاری از کارآفرینان خارجی را به خود جلب کند. شما می‌توانید با سرمایه‌ گذاری در کشور رومانی یکی از کارآفرینانی باشید که در سال‌های آتی به سودهای قابل توجهی در این کشور دست پیدا می‌کنند.
اگر بخواهیم به برخی از مزایای سرمایه گذاری در رومانی اشاره کنیم، می‌دانید کشور رومانی در قلب اروپا واقع شده است و به همین خاطر دسترسی آسان به بازارهای بین المللی را برای شما فراهم می‌سازد. همچنین به دلیل اینکه کشور رومانی عضو اتحادیه اروپا است، العمل‌های استاندارد بین الملل را پذیرفته است.
نکته دیگری که باید به آن توجه کافی کنید، این است که رومانی در حال حاضر دارای نیروی کار بسیار ماهر و با قدرت کاری بالا است. به دلیل هزینه‌های نسبتاً پایین نیروی کار و همچنین تعداد بسیار زیاد دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی، کشور رومانی به یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم معرفی می‌شود.
جالب است بدانید که رومانی بخش خصوصی و زیرساخت‌های خود را توسعه و بهبود داده است و این مورد کشور رومانی را بیش از پیش به یک مقصد ایده‌آل برای مهاجران سرمایه گذار تبدیل می‌کند. جالب است بدانید که سرمایه‌ گذاری در رومانی از طریق روش ملک و املاک یکی از راه‌های بسیار محبوب برای زندگی در کشور رومانی برای سرمایه‌ گذاران مهاجر است. با بررسی تمام این موارد، می‌توان با اطمینان گفت که کشور رومانی ارزان‌ترین و بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم است.
در کل اگر شما هم به دنبال یک کشور مناسب برای سرمایه‌ گذاری هستید، کشور رومانی بهترین گزینه برای شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات مفید بیشتری به صفحه مهاجرت با سرمایه گذاری مراجعه کنید.

آژانس مهاجرتی برای مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم

یک آژانس مهاجرتی خوب به دلیل دسترسی به منابع و اطلاعات بسیار جامع در زمینه مهاجرت کمک‌های بسیار شایانی به شما در این زمینه خواهد کرد. همچنین مطالعه و بررسی نظرات و تجارب مشتریان اسبق آژانس‌های مهاجرتی اطمینان شما را برای انتخاب یک آژانس مهاجرتی معتبر جلب می‌کند. نکته دیگری که مشورت با یک آژانس مهاجرتی را بسیار حائز اهمیت می‌سازد این است که یک آژانس مهاجرتی مانند رویزا گروپ به پشتوانه‌های قضایی و حقوقی قوی دسترسی دارند که در صورت بروز مشکلات در طول فرایند مهاجرت به شما کمک می‌کنند.
انتخاب یک آژانس مهاجرتی مجرب در طول فرایند مهاجرت بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم قصد دارید که با روش سرمایه‌ گذاری به کشور رومانی مهاجرت کنید، رویزا گروپ یک انتخاب خوب به عنوان آژانس مهاجرتی برای شما عزیزان است. رو ویزا با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت به رومانی، بهترین آژانس مهاجرتی برای مهاجرت با سرمایه گذاری کم است. ما با کسب اعتبار و سابقه در این زمینه، سرعت عمل طی شدن مراحل مهاجرت شما را به طرز چشم گیری افزایش می‌دهیم.
مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری یک پروسه بسیار تخصصی است که حتماً باید برای آن با وکلا و مشاوران حقوقی بسیار با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید. رویزا با دارا بودن تیم‌های کارشناسی بسیار مجرب بهترین گزینه برای انتخاب یک آژانس مهاجرتی معتبر و مجرب برای کسانی است که قصد مهاجرت با سرمایه گذاری کم به کشور رومانی را دارند.
انتخاب رویزا به عنوان آژانس مهاجرتی بسیاری از مراحلی را که شما باید برای مهاجرت با طریق سرمایه گذاری کم طی کنید را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری برای شما طی می‌کند. تخصص رویزا گروپ مهاجرت به کشور رومانی است. شما می‌توانید همراه با ما با خیالی آسوده در کشور رومانی سرمایه گذاری کنید. اما باید بدانید که سرمایه گذاری در رومانی برای شما هیچ ریسکی ندارد. چرا که رو ویزا در تمام مراحل مهاجرت همراه شما است و تمام راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

در مجله اینترنتی رویزا گروپ، بخوانید: ارزان ترین کشور برای سرمایه گذاری

مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری کم با رویزا گروپ

قدم به قدم تا مهاجرت با رویزا گروپ

دانستیم که فواید مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری بسیار است. چه خوب است که این پروسه به صورت استاندارد و با هزینه‌های معقول طی شود. کاری که دقیقا ما در رویزا گروپ برای شما با بهترین کیفیت آن را انجام می‌دهیم. همانطور که می‌دانید مهاجرت به کشورهای پیشرفته برای شما فرصت‌های شغلی بهتر و درآمد بالاتر را به ارمغان می‌آورد. مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری یکی از راه‌هایی است که اگر به صورت اصولی و زیر نظر مشاورین حقوقی مجرب همچون تیم رویزا گروپ در آن قدم بردارید، می‌تواند در مدتی معقول درآمدی عالی را برای شما رقم بزند. می‌توانید از طریق مهاجرت با سرمایه گذاری کم به کشور رومانی، جای پای خود را در بازار اروپا سفت کنید و شغل مناسب خود را پیدا کنید. مهاجرت به کشور رومانی از طریق سرمایه گذاری کم سطح زندگی بهتری را برای شما فراهم می‌سازد.
ما می‌توانیم با ارائه مشاوره‌های حقوقی بسیار دقیق در حوزه مهاجرت با سرمایه‌ گذاری کم به تسهیل طی شدن فرایند مهاجرت شما کمک شایانی کنیم. همچنین اگر برای شما در طول طی شدن این پروسه، عالی پیش آمد می‌توانید به دانش عمیق رویزا گروپ، در این زمینه اطمینان کنید تا به شما در روند تحلیل و پاسخگویی به نیازهای قانونی و حقوقی شما کمک کنیم. دارا بودن اطلاعات، تجربه و تخصص کافی در زمینه مهاجرت به کشور رومانی ما را تبدیل به بهترین انتخاب برای مهاجرت به کشور رومانی از طریق سرمایه گذاری کم می‌کند.
اگر عزم خود را جزم کرده‌اید تا از طریق سرمایه‌ گذاری کم به کشور رومانی، کشور رویاها و فرصت‌ها مهاجرت کنید، اولین قدم خود را حرفه‌ای بردارید. بهترین قدمی که در این بازه زمانی می‌توانید بردارید، ارتباط با رویزا گروپ جهت دریافت یک مشاوره رایگان و تخصصی است. به ما اطمینان کنید و با یک تماس با مجموعه رویزا گروپ آینده خود را تضمین کنید. شما عزیزان می‌توانید از طریق فرم زیر به صورت آنلاین برای دریافت مشاوره رایگان رویزا گروپ، اقدام کنید تا در زمان مناسب با شما تماس گرفته شود.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا