خانه » تحصیل پرستاری در رومانی

تحصیل پرستاری در رومانی

تحصیل پرستاری در رومانی
5/5 - (2 امتیاز)

تحصیل در رشته پرستاری یکی از رشته‌ های پرطرفدار و محبوب در حوزه بهداشت و درمان است. رومانی به عنوان یکی از کشور های مطرح در آموزش پرستاری، ارائه برنامه‌ های تحصیلی با کیفیت و فرصت‌های شغلی متنوع برای دانشجویان بین‌المللی فراهم می ‌کند. مزایای تحصیل در رشته پرستاری در رومانی شامل فرصت ‌های شغلی مناسب در سطح ملی و بین‌ المللی، هزینه تحصیل نسبتاً مناسب و زندگی دانشجویی پویا و فرهنگی غنی است. علاوه بر این، رومانی با محیط زیبا و تاریخی خود، به دانشجویان فرصتی فراهم می ‌کند؛ تا به فرهنگ و زبان جدیدی بپردازند و تجربه ‌ای بین‌المللی گران بها را تجربه کنند. برای تحصیل در رومانی می توانید روی کک رویزا گروپ حساب کنید. دفتر مرکزی ما در رومانی واقع شده؛ و یک دهه است که در زمینه تحصیل در رومانی فعالیت داریم. برای همین می توانید فرایند تحصیل در رومانی برای شما بسیار آسان کنیم.

مهاجرت با رویزا گروپ

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

چرا تحصیل پرستاری در رومانی را انتخاب کنید؟

تحصیل پرستاری در رومانی می‌ تواند انتخابی مناسب برای دانشجویان علاقه‌ مند به حوزه بهداشت و درمان باشد. یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند انتخاب تحصیل پرستاری در رومانی را توجیه کند؛  برنامه‌ های تحصیلی متخصصانه در دانشگاه های این کشور است. رومانی با ارائه برنامه‌ های تحصیلی متخصصانه در حوزه پرستاری، به دانشجویان امکان می ‌دهد؛ تا تخصص و توانمندی ‌های خود را در زمینه مورد علاقه ‌شان تقویت کنند. برنامه‌ های آموزشی جامع و به روز؛ دانشجویان را برای مواجهه با چالش ‌ها و فرصت‌ های حرفه ‌ای در زمینه پرستاری آماده می‌ سازد. همچنین رومانی به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه بهداشت و درمان، دسترسی به تجهیزات پیشرفته و فناوری نوین را فراهم می ‌کند. دانشجویان پرستاری در رومانی از این تجهیزات برخوردار می‌ شوند و می ‌توانند؛ در فرآیند آموزشی خود از آن ها بهره‌ برده و مهارت‌های عملی را تقویت کنند.

رومانی با ارائه فرصت‌ های شغلی مناسب در حوزه پرستاری، به دانشجویان فرصت می‌ دهد؛ تا پس از فارغ ‌التحصیلی به عنوان پرستاران متخصص و مجرب فعالیت کنند. بازار کار پرستاری در رومانی رونق بالایی دارد و دانشجویان می‌ توانند؛ با مهارت ‌ها و دانش‌ های به دست آمده، در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی؛ مراکز مشاوره و سایر موسسات بهداشتی فعالیت کنند. باید بگوییم هزینه تحصیل در رومانی نسبت به سایر کشور های اروپایی و آمریکا معقول تر است. این امر به دانشجویان امکان می‌ دهد؛ تا با هزینه‌ های قابل قبولی در یک کشور اروپایی کیفیت تحصیل را تجربه کنند.

مزایای تحصیل پرستاری در رومانی

مزایای تحصیل پرستاری در رومانی

 تحصیل پرستاری در رومانی مزایای بسیار زیادی به همراه خود دارد. یکی از آن ها بهره‌ مندی از مزایای اجتماعی در این کشور است. همچنین بهره‌مندی از حقوق شهروندی با تحصیل در رومانی نیز یکی دیگر از مزایای مهاجرت به رومانی است. بهره‌ مندی از حمایت دانشجویی که در این کشور وجود دارد؛ نیز یکی دیگر از مزایای تحصیل پرستاری در رومانی است. مهاجرت به رومانی مزیت مهم دیگری با عنوان بازار کار خوب همراه با تقاضای بسیار زیاد  دارد. از این رو بعد از تحصیل به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. همچنین در رومانی حقوق و مزایای بسیار خوب هم دیگر مزیت است. با مهاجرت به رومانی و بعد از فارغ‌التحصیلی از تحصیل پرستاری درآمد مناسبی خواهید داشت. باید بگوییم در رومانی امکان سفر به تمامی کشور های عضو اتحادیه اروپا هم وجود دارد. که این از مهم ترین مزیت های مهاجرت به رومانی است.

تحصیل در دانشگاه‌ های پرستاری در رومانی با اعتبار و امتیاز جهانی بالا هم از مزایای تحصیل پرستاری در رومانی است. همچنین دریافت مدرک معتبر از دانشگاه‌های رومانی در سراسر دنیا (آمریکا، کانادا و انگلستان) هم علت دیگری برای مهاجرت به رومانی است. از آنجایی که پذیرش از دانشگاه ‌ها و تحصیل در رشته پرستاری در رومانی با رقابت بسیار زیادی همراه است؛ پس حتماً باید سطح دانش و نمرات خود را افزایش دهید؛ تا شانس بیشتری برای اخذ پذیرش از معتبر ترین و برترین دانشگاه‌ های رومانی داشته باشید. در لینک زیر می توانید در مورد مهاجرت به رومانی بیشتر بخوانید.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت به رومانی

هزینه‌های تحصیل پرستاری در رومانی چقدر است؟

هزینه‌های تحصیل پرستاری در رومانی چقدر است؟

هزینه ‌های تحصیل پرستاری در رومانی بستگی به دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر دارد. معمولاً هزینه تحصیل در دانشگاه ‌های دولتی کم تر از دانشگاه‌ های خصوصی است. همچنین، هزینه‌ ها ممکن است بین دانشگاه‌ ها متفاوت باشد؛ و بسته به سطح آموزشی و امکاناتی که ارائه می ‌دهند؛ متغیر باشد. دریافت ویزا تحصیلی این کشور بهتر از سایر کشور های اروپایی است. معمولاً هزینه ‌های تحصیل پرستاری در رومانی در حدود 1500 تا 5000 یورو در سال می ‌باشد. این مبلغ شامل هزینه‌ های تحصیلی مانند شهریه، کتاب ‌ها  و سایر هزینه‌ های مربوط به تحصیل است. هزینه ‌های زندگی مثل اجاره مسکن، هزینه غذا، حمل و نقل و سایر هزینه‌ های روزمره نیز بستگی به شهر و شرایط شخصی دارد. دریافت ویزا تحصیلی باید با توجه به این موارد صورت گیرد. لازم به ذکر است که این ارقام تقریبی است.

از این رو بهتر است برای اطلاعات دقیق ‌تر درباره هزینه‌ های تحصیل در رومانی؛ به وب ‌سایت رسمی دانشگاه ‌ها و مؤسسات آموزشی مراجعه کنید یا با مشاوران تحصیلی مربوطه در تماس باشید. همچنین، ممکن است برنامه‌ های تحصیلی مختلف، ارائه تسهیلات مالی و بورس‌های تحصیلی نیز در دسترس باشد؛ که می ‌تواند هزینه‌های تحصیل را کاهش دهد. باید بگوییم یکی از موارد مهم در اخذ ویزا هزینه هزینه های مربوط به آن استو البته ویزا تحصیلی موارد دیگری را هم شامل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزا تحصیلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی: ویزا تحصیلی

تحصیل پزشکی در رومانی

تحصیل پزشکی در رومانی

رشته پزشکی، یکی از رشته‌های پرطرفدار برای تحصیل در رومانی است؛ و هر ساله هزاران دانشجوی پزشکی، در دانشگاه‌های پزشکی رومانی تحصیل می ‌کنند. هزینه ‌های زندگی در این کشور، نسبت به سایر کشور های اروپایی پایین ‌تر است؛ و مدرک دانشگاه‌ های پزشکی رومانی بسیار معتبر است.   دانشگاه‌ های پزشکی در کشور رومانی، به دلایل مختلفی می‌ توانند؛ یکی بهترین گزینه‌های تحصیل در رشته پزشکی باشند. آموزش پزشکی در رومانی مطابق با استاندارد های روز اروپا است؛ و مدارک دانشگاه‌ های پزشکی رومانی اعتبار بین‌المللی دارند.  هزینه‌ های تحصیل پزشکی در رومانی، نسبت به سایر کشور های اروپایی کم تر است. شرایط پذیرش دانشگاه‌ های پزشکی در کشور رومانی با یک دیگر متفاوت است. برای ورود به برخی از دانشگاه‌ ها، دانشجویان باید در آزمون ورودی زیست ‌شناسی؛ یا زیست ‌شناسی و شیمی و مصاحبه شرکت کنید. رومانی دارای بیش از 13 دانشگاه و مدرسه پزشکی معتبر می باشد.

تحصیل پزشکی در رومانی به دلیل هزینه های مقرون به صرفه تحصیل؛ و امکان تحصیل در دانشگاه های مورد تایید هر ساله مورد استقبال قرار گرفته است. کشور رومانی راهی آسان برای ورود تحصیل پزشکی برای دانشجویانی می باشد؛ که در ایران موفق به قبولی کنکور نشده اند. شرایط تحصیل پزشکی در رومانی به گونه ای است؛ که از دانشجویان سراسر جهان استقبال می شود. در این کشور به زبان های رومانیایی، انگلیسی و یا فرانسوی تحصیل کنند. یکی از مهم ترین شرایط تحصیل تخصص پزشکی در رومانی و ورود به دانشگاه های این کشور، شرکت در آزمون ورودی و قبولی در آن می باشد.

حتما بخوانید: تحصیل پزشکی در رومانی

دانشگاه پرستاری پیتِشت رومانی

دانشگاه پرستاری پیتِشت رومانی

دانشگاه پرستاری پیتشت در رومانی یکی از دانشگاه‌ های معتبر و مشهور در زمینه تحصیلات پرستاری است. این دانشگاه با بیش از 70 سال سابقه فعالیت، به عنوان یک مرکز برتر آموزش پرستاری در رومانی شناخته می‌شود. دانشگاه پرستاری پیتشت با ارائه برنامه‌ های تحصیلی متنوع و کیفیت بالا، به دانشجویان فرصتی مناسب برای بهره ‌برداری از آموزش حرفه‌ ای و تخصصی در زمینه پرستاری می ‌دهد. این دانشگاه با دارا بودن امکانات آموزشی و تجهیزات پیشرفته، به دانشجویان فرصت می‌ دهد؛ تا در آموزش عملی و تمرینات بالینی خود مهارت‌ های لازم را به ‌دست آورند. همچنین، همکاری با مراکز بهداشتی و درمانی معتبر، به دانشجویان فرصت می‌ دهد؛ تا در محیط‌ های واقعی تجربه حرفه‌ ای خود را به ‌دست آورند. دانشگاه پرستاری پیتشت با تیم اساتید و متخصصان با تجربه، دانشجویان را در زمینه‌ های مختلف پرستاری؛ همچون مراقبت از بیماران، پرستاری مادر و کودک، پرستاری جراحی و مراقبت‌ های ویژه آموزش می ‌دهد.

 همچنین، دانشگاه پرستاری پیتشت به دانشجویان فرصت می ‌دهد؛ تا در رشته تحصیلی مورد علاقه خود تخصص و پیشرفت کنند. با توجه به تمام این ویژگی ‌ها، دانشگاه پرستاری پیتشت در رومانی به عنوان یکی از مقصد های برتر برای تحصیل در زمینه پرستاری شناخته می ‌شود؛ و به دانشجویان فرصتی مناسب برای بهره‌ برداری از برنامه‌ های تحصیلی با کیفیت و پیشرفته را می‌ دهد. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید بیشتر در مورد دانشگاه پرستاری پیتِشت رومانی  مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی: دانشگاه پرستاری پیتِشت رومانی

مهارت های لازم جهت تحصیل پرستاری در رومانی

مهارت های لازم جهت تحصیل پرستاری در رومانی

همان طور که می دانید پرستاری رشته ای از خدمات بهداشتی است؛ که مراقبت از بیماران را به منظور فراهم کردن شرایط زندگی راحت و توانبخشی موثر پوشش می دهد. دانشجویان خارجی متقاضی برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید از امتیاز خوبی در دروس زیست شناسی و شیمی برخوردار باشند. مدرک کارشناسی ارشد پرستاری شامل تخصص های فراوانی من جمله پرستاری بزرگسالان، پرستاری خانواده، پرستاری نوزادان، از جمله پرستاری کودکان، پرستاری بهداشت روانی، روانپزشکی و پرستاری بهداشت زنان می باشد. فارغ التحصیلان دانشکده های پرستاری وظایف مختلفی از جمله ارائه مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی، امکان حمایت روانی از بیماران و خانواده های آن ها را بر عهده دارند. پرستاران به بیماران مهارت‌ های مراقبت از خود را آموزش می ‌دهند؛ توصیه‌ های پزشک را دنبال می‌ کنند؛ و هم چنین به بیماران در شرایط مختلف سلامت با نیازهای روزانه‌ کمک می‌ کنند.

بازار کار رشته پرستاری در رومانی

یکی از موضوعات مهم در تحصیل پرستاری در رومانی بازار کار رشته پرستاری در رومانی است. گفتنی است که بازار کار کشور رومانی بازار کاری نسبتا قدرتمندی است؛ و آن را بیشتر می توان متعادل عنوان کرد. همچنین  متقاضیانی که برای کار پس از تحصیل به این کشور مهاجرت می نمایند؛ و در آن به تحصیل می پردازند، ملزم به بررسی بازار کار رومانی و پیش بینی وضعیت این کشور می باشند. بررسی ها باید با توجه به فاکتور های گوناگونی صورت پذیرد؛ تا دقت در آن ها بالا رفته و در نتیجه متقاضی بتواند گام های مصممی رو به آینده بردارد. شایان ذکر است که متقاضیان با بررسی نرخ بیکاری در این کشور تا حدودی می توانند؛ آینده شغلی خود را پیش بینی نمایند. به این منظور می توانید به آمار بین المللی که توسط سایت های معتبر که عموما با زبان انگلیسی هستند؛ مراجعه کنید.

مشاغل مرتبط با رشته پرستاری

مشاغل مرتبط با رشته پرستاری

دانستن مشاغل مرتبط با رشته پرستاری در زمینه تحصیل پرستاری در رومانی می تواند جالب توجه باشد. از این رو در این بخش به مشاغل مرتبط با رشته پرستاری می پردازیم. پرستار عمومی، پرستاری جراحی، نورولوژی دستیار درمانی ماما  چند از این موارد است. همچنین امدادگر، پرستار مدارس، پرستار در زندان ها، پرستار در آسایشگاه ها نیز موارد دیگری از مشاغل مرتبط با رشته پرستاری است. باید بگوییم پرستاری از افراد پیر و مسن، دستیار کیلینیکی کاردیولوژی، پرستار روانپزشکی، بازدید کنندگان سلامت، پرستار بهداشت، پرستار بعد از عمل جراحی و دندانپزشکی نیز موارد دیگر در خصوص مشاغل مرتبط با رشته پرستاری است.

دروس دانشگاهی رشته پرستاری در کشور رومانی

 تعداد واحد های درسی پرستاری در مقطع کارشناسی ۱۳۰ واحد است؛ و طول مدت تحصیل مقطع کارشناسی رشته پرستاری حداقل ۴ سال و حداکثر ۵ سال است؛ و بعد از آن امکان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است . دروس رشته تحصیلی پرستاری شامل دو گروه علوم پایه و علوم تخصصی می گردد . که تحصیل پرستاری در رومانی را امکان پذیر می کند. دروس پایه پرستاری عبارت است از ایمونولوژی، فیزیولوژی، انگل شناسی، میکروب شناسی، بیوشیمی. و همچنین دروس تخصصی پرستاری عبارت است از  بیماری های داخلی، بیماری ها و پرستاری های مربوط، اخلاق پرستاری، پرستاری در فوریت ها، پرستاری بهداشت، پرستاری بهداشت جامعه و پرستاری مادران و نوزادان. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل پرستاری در رومانی و همچنین دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با رویزا گروپ تماس بگیرید.

مهاجرت به رومانی با رویزا گروپ:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا گروپ است. رویزا گروپ شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا