خانه » تجربه تحصیل در رومانی

تجربه تحصیل در رومانی

تجربه تحصیل در رومانی
به این صفحه امتیاز دهید!

خیلی از افراد بعد از تموم شدن دوره دبیرستان کنکور میدن و با توجه به رتبه شون به دانشگاه میرن. خیلی از افراد هستن که توانایی،هوش و استعداد زیادی دارن ولی به رشته مورد علاقشون نمیتونن برن. در واقع تحصیل کردن در ایران پیچیدگی خاص خودشو داره که خیلی از افراد رو اذیت میکنه. اما از بین تمامی افرادی که دبیرستانشون تموم میشه، یک تصمیم بزرگ میگیرن. تصمیمی که شاید هرکسی نتونه راحت انجامش بده. اون هم تحصیل در خارج از کشور هست. ما در رویزا به شما تجربه تحصیل در رومانی رو پیشنهاد میدیم. اگر به دنبال یک آینده درخشان و یک مدرک تحصیلی معتبر میگردی. یا اگر دوس داری توی بهترین رشته ها و دانشگاه ها تحصیل کنی. یا اگر دنبال مهاجرت تحصیلی هستی، تا آخر این مقاله همراه رویزا باش.

درخواست مشاوره رایگان رویزا گروپ

در صورت در خواست مشاوره رایگان از سمت رویزا گروپ میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به زودی از رویزا گروپ با شما تماس گرفته شود.

بنر تماس

تجربه تحصیل در خارج از کشور

ایران دانشگاه های خوب و قابل قبولی داره. به خصوص بعضی از دانشگاه ها در سطح جهانی بسیار عالی هستند. اما آموزش در کشور ایران مشکل داره و هرکسی که استعداد، توانایی و هوش داره، سر جای خودش نیست. همین باعث میشه تا آینده خیلی از افراد به خطر بیوفته. حالا کار به جای میرسه که خیلی ها تصمیم به تجربه تحصیل در خارج از کشور میگیرن. ولی این راه رو چون هر کسی نرفته، ممکن هست برای خیلی ها سخت به نظر بیاد. اما نگران این موضوع اصلا نباش، چون رویزا قراره تو این مقاله راهنماییت کنه.

اول بهت بگم که تخصص رویزا، گرفتن ویزای رومانی برای هر ایرانی هست که قصد داره به کشور رومانی بره. اگر قصد داری یک زندگی جدید بسازی و تجربه تحصیل در رومانی رو داشته باشی، رویزا بهترین راهه برات. حالا به پای ما در مورد چیز های که برای تحصیل در رومانی میگیم رو گوش بده و بهشون خوب فکر کن. اولین چیزی که خیلی اهمیت داره و باید بهت بگم، اینکه باید ببینی آمادگی تجربه تحصیل کردن در رومانی رو داری یا نه. اگر میتونی با یه متد خوب آموشی متفاوت با ایران و البته یک زبان دیگه آموزش ببینی، پس شروع کن. تجربه تحصیل در رومانی تورو خیلی خیلی میتونه به رویاهات نزدیک کنه.

تجربه تحصیل در خارج از کشور

زبان تحصیلی در کشور رومانی

خب یکی از بحث های اصلی هر کسی زبان تحصیلی توی کشور رومانی هست. ببینید زبان اصلی کشور رومانی، رومانیایی هست که یک ریشه از زبان لاتین داره. از لحاظ تشابه هم شباهت حدودی با زبان ایتالیایی داره. ولی توی کشور رومانی اکثرا به زبان انگلیسی آشنایی کامل دارند، پس نگران نباشید. همینطور شرط صادر شدن و تجربه ویزای تحصیلی رومانی، داشتن آیلتس6 برای مهاجرینه. خیلی خوبه که شما زبان رومانیایی رو یاد بگیرید و البته بعد از چند وقت این اتفاق به صورت ناخودآگاه براتون رقم میخوره. اما برای تجربه تحصیلی رومانی، نیازی به زبان رومانیایی ندارید، مگر در یک صورت. آن هم در صورتی که شما قصد تحصیل پرشکی در کشور رومانی رو داشته باشید.

شما اگر قصد دارید در کشور رومانی درس پزشکی بخونید که خیلی هم پر طرفداره، نیاز به زبان رومانیایی دارید. چون شما بعد از 3 سال تحصیل در رشته پزشکی و کسب تجربه تحصیلی رومانی، حالا نیاز به حضور در بیمارستان ها دارید. در این بیمارستان های بسیار مجهز کشور رومانی شما درس های عملی خواهید داشت، که در این صورت نیاز به این زبان دارید. اما حتی اگر قصد دارید پزشک عمومی باشید و به دنبال تخصص نیستید، با زبان انگلیسی هم کارتون راه میوفته. همینطور رویزا برای کسایی که قصد دارن تجربه ویزای تحصیلی رومانی رو داشته باشند، یک امتحان زبان آنلاین برگذار میکنه. که مدرک اون هم برای کشور رومانی بسیار معتبره.

دانشگاه های رومانی

تجربه تحصیل کردن در رومانی

خب توی این قسمت میخوایم در مورد دانشگاه های رومانی صحبت کنیم. توی بخارست، پایتخت کشور رومانی دانشگاه های عجیب خوبی داره. کشور رومانی چون جز کشور های عضو اتحادیه اروپاست، دانشگاه های رومانی با متد روز اروپایی درس میدن. مدرک دانشگاهی این دانشگاه ها به شدت در سطح جهانی معتبر و قابل قبوله. تجربه تحصیل کردن در رومانی با این سطح از دانشگاه ها قطعا پرچمتو میبره بالا. برای ورود به این دانشگاه ها و کسب تجربه تحصیلی رومانی، نیاز نیست کنکور بدی. در واقع این دانشگاه ها به قدری به آموزششون مطمئن هستن که شرط ورودشون کنکور نیست. البته حتما ارزیابی میشی، اما کنکوری در کار نیست.

دانشگاه های رومانی حرف زیادی تو سطح جهانی برای گفتن دارن. دانشگاه های رومانی دقیقا شکل همون فیلمای هست که دیدیمشون. تجربه تحصیل کردن در رومانی، در اصل تجربه یک زندگی مفرح و شاد همراه با درس خوندنه. حرف زیادی در مورد دانشگاه های رومانی باقی میمونه و قطعا همین جا تموم نمیشه. 4 تا از بهترین دانشگاه هارو قبلا بهت معرفی کردیم که آخر این مقاله باز بهت میگیم. اما توی مطالب بعدیمون بیشتر در مورد دانشگاه های رومانی و تجربه تحصیلی رومانی حرف میزنیم.

نحوه درس خواندن در دانشگاه های رومانی:

توی دانشگاه های رومانی قرار نیست کسی مجبورت کنه که درس بخونی. در واقع توی این کشور از آینده خودت کاملا با خبری و میدونی با درس خوندن قراره چه اتفاقاتی رخ بده. اولا که بعد از تحصیلت تو جز یکی از شهروند های کشور های اروپایی هستی و این یک آپشن بزرگه. دوما آینده و کار در رومانی توی روند تحصیلت کاملا اثر گذاره. تجربه تحصیل در رومانی قراره یک آینده درخشان و قشنگ رو برات رقم بزنه و تو فقط باید بخوایش.

درس خوندن توی کشور رومانی با ایران کاملا متفاوته. نه قراره مثل دوره تحصیلی تو دبستانت مجبورت کنن که درس بخونی. و نه انقدر قراره توی دانشکاه رها باشی تا 14ترم درس بخونی. قراره یک روند طبیعی تحصیلی رو با بهترین متد آموزشی اروپایی توی بهترین دانشگاه ها سپری کنی. البته که روند صحیح درس خوندن هم تو کل دنیا همینه و ما سال هاست داریم اشتباه میزنیم. در واقع ما اهمیت تحصیل و تاثیرش روی آیندمون رو اصلا متوجه نشدیم.

اهمیت تحصیل و تعیین سرنوشت:

این قسمت بخش مورد علاقه ما ایرانی هاست و چیزی که کمترین اهمیت بهش داده میشه. این طرز تفکر توی ما هست که میگیم اصلا ما درس میخونیم که چی بشه و کجای دنیارو باهاش بگیریم. ما که آخر قراره با مدرکمون موشک درست کنیم و نهایتا بذاریمش لب کوزه آبشو بخوریم. اما نه عزیز من توی رومانی این خبرا نیست. اصلا اگر بخوام از پایه تر برات در مورد تجربه تحصیل در خارج از کشور بگم، میگم که ما اشتباه فکر میکنیم. توی کشور رومانی تحیصل توی دوره ابتدایی برای همه مردم این کشور واجبه و البته رایگان. توی این دوره اصلا مسیر زندگی تو و استعدادی تو مشخص میشه و اصلا میدونی بعدا قراره چیکار بکنی.

همینطور بعد از اینکه تصمیم گرفتی سرنوشتت چی بشه، میتونی توی همون رشته تحصیلی درس بخونی. اما حالا که تصمیم به تجربه تحیصل در رومانی گرفتی باید بهت بگم که برخلاف ایران، امکان نداره بیکار بمونی. تجربه جذاب ویزای تحصیلی رومانی یک ماجرای جذاب و سرنوشت ساز برای آیندته که میتونی با رویزا رقم بزنیش. پس اگر آیندت برات مهم قشنگ به تموم اینا فکر و کن تصمیم بزرگی برای زندگی و آیندت بگیر.

تجربه تحصیلی رومانی

رشته های دانشگاهی در رومانی:

حالا که تصمیم به تجربه تحصیل کردن در رومانی گرفتی باید با رشته های دانشگاهی اون هم آشنا بشی. یکی از رشته های بسیار محبوب برای ما ایرانی ها تحصیل پزشکی در کشور رومانی هستش. خیلی ها برای اینکه بتونن توی رشته های دانشگاهی پزشکی قبول بشن سال ها تلاش میکنن برای یک شب کنکور. اون هم اگر خوش شانس باشی و استرس زیادی خرابش نکنه، بازهم درصد موفقیت بالایی نداری. اما توی رومانی اینجوری نیست و تو اگر توانایی تحصیل توی زمینه پزشکی رو داشته باشی میتونی پزشکی بخونی. نه فقط پزشکی بلکه هر رشته ای که بهش علاقه مندی و توش استعداد داری.

توی رومانی قرار نیست سال ها تلاش کنی برای یک روز سرنوشت ساز به اسم کنکور. بلکه چند سال تلاش میکنی برای یک آینده مورد اطمینان که میدونی تهش چی میشه. تقریبا تموم رشته های توی دانشگاه های سطح بالای این شهر تدریس میشن. مخصوصا توی زمینه پزشکی همه تخصص ها، دندان پزشکی، دامپزشکی و داروسازی تدریس میشه. توی زمینه مهندسی همه رشته ها به خصوص کامپیوتری، برق، عمران، مکانیک و … هم هستن که آینده خیلی خوبی دارن. توی بقیه رشته ها مثل هنر، حقوق، موسیقی و … رومانی یک سری تو سرا داره. همینطور شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل دندانپزشکی در رومانی میتونید به این صفحه مراجعه کنید.

آینده شغلی با تجربه ویزای تحصیلی رومانی:

تقریبا با خوندن این مطلب تا اینجا دیگه حساب کار دستتون اومده. توی کشور رومانی بیکاری زیر 4 درصد هست. یعنی در واقع بیکار توی این کشور نیست مگه اینکه خودش بخواد بیکار باشه. شما هم با تحصیل توی این دانشگاه های معتبر داخل خود کشور رومانی کار دارید. توی کشور رومانی نیاز نیست شما دنبال کار بگردید تا بتونید آیندتون رو بسازید. در واقع توی کشور رومانی، کار دنبال شما میگرده تا آینده خود رومانی هم ساخته بشه. همینطور شما بعد از تحصیلتون توی رومانی ممکنه با پیشنهادات اروپایی دیگری هم رو به رو بشید. پس از بابت کار و آینده شغلیت نگرانی نداشته باش. همینطور ما توی صفحه کار در کشور رومانی در این مورد بیشتر صحبت کردیم.

مزایای تجربه تحصیل در رومانی:

کشور رومانی از جایگاه خوب و ویژه ای تو سطح دنیا برخورداره. این کشور با توجه به حضورش توی اتحادیه اروپا، تحصیل در این کشور ارزش بسیار زیادی داره. در واقع اگر به دنبال تجربه تحصیل در خارج از کشور هستید، رومانی انتخاب خوبی برای شماست. همچنین تجربه تحصیلی رومانی یک سری مزایای ویژه ای نسبت به کشور های دیگه داره. یکی از اون ها به شدت ارزان بودن تحصیل توی این کشوره. در واقع اگر به دنبال یک تحصیل با کیفیت و همچنین ارزان هستید، پیشنهاد رویزا به شما کشور رومانی هست. از مزایای دیگه اش هم اینکه شما میتونید به هر جای اروپا سفر کنید و از هر جای دیدن کنید. مزایای بسیار زیادی دیگه ای هم داره که به اون ها هم اشاره میکنیم.

تجربه ویزای تحصیلی رومانی

گرفتن اقامت دائم رومانی با تحصیل:

یکی از روش های مهاجرت به رومانی گرفتن ویرای تحصیلی این کشوره. خیلی از افراد به خصوص ایرانی ها تجربه ویزای تحصیلی رومانی رو برای اینکار انتخاب میکنن. در واقع برای گرفتن اقامت دائم این کشور با تحصیل کردن کار بسیار راحتی برای شماست. در واقع شما بعد از دوره تحصیلیتون جز شهروندان کشور رومانی هستید. و دولت رومانی با جون و دل به نیرو های که خودش تربیت کرده اقامت میده. تقریبا از زمان شروع تحصیل شما توی کشور رومانی بعد از 5 سال شما اقامت دائم این کشور رو دارید. پس با تحصیل کردن توی این کشور شما میتونید یک آینده خوب و زندگی پر از آرامشی رو بسیازید.

البته که موارد دیگه ای هم مثل کار کردن توی این کشور و سرمایه گذاری در کشور رومانی وجود داره. در واقع شما با این موضوع به راحتی میتونید اقامت کشور رومانی رو بگیرید. هر چند که ما در این مقاله در مورد تجربه تحصیل کردن در رومانی صحبت میکنیم. اما بهترین راهکار رو رویزا بهتون میده. البته که بهترین راه هم برای شما که این مقاله رو داری میخونی، تجربه تحصیلی رومانی هست.

خب حالا باید چیکار کنیم؟

رویزا سال هاست که تخصصش کار ویزای رومانی هست. اگر به دنبال تجربه تحصیل در خارج از کشور ایران میگردی، ما رومانی رو بهت پیشنهاد میدیم. کشور رومانی یک متریال و یک خوب برای مهاجرین به این کشور آماده کرده. در واقع شما برای تحصیل کردن در خارج از کشور تمامی امکانات رو به بهترین شکل ممکن تجربه میکنی. 

در نهایت بهت بگم که تصمیم با خودته و اگر هر سوالی داری میتونی از رویزا بپرسی. مشاورین رویزا میتونن بیشترین کمک رو بهت برای ویزای کشور رومانی بکنن. تو میتونی از راه های زیر با رویزا ارتباط برقرار کنی.

لوگو رویزا گروپ

رویزا؛ رویای زندگی شما …

در این مطلب در مورد تجربه تحصیل کردن در رومانی با شما صحبت کردیم. امیدواریم مطالب مفیدی در زمینه تجربه ویزای تحصیلی رومانی به شما داده باشیم. این مطلب توسط رویزا نوشته شده است و امیدوار هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق روش های زیر با مشاورین خودتون در رویزا ارتباط برقرار کنید. مشاروین رویزا همه روزه و همه ساعت در خدمت شما عزیزان هستند.

مهاجرت به رومانی با رویزا:

ویزای رومانی یکی از بهترین و معتبر ترین ویزا ها در دنیاست. اگر قصد اقامت در رومانی را دارید، اینکار تخصص رویزا است. رویزا شرایط مهاجرت به رومانی را برای شما فراهم میکند. اگر شما هم کشور رومانی برای مهاجرت انتخاب کردید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

*** توجه: لطفا به علت حضور ما در کشور رومانی با راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. در صورت تماس مستقیم و پاسخگویی ما، متحمل هزینه زیادی میشوید.

اینستاگرام

شما میتوانید از طریق اینستاگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

واتس اَپ

شما میتوانید از طریق واتس اَپ با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

تلگرام

شما میتوانید از طریق تلگرام با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

فیس بوک

شما میتوانید از طریق فیس بوک با مشاورین رویزا در ارتباط باشید

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا